Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:44:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:44:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 70
    Συνολικά: 71
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση  (Αναγνώστηκε 47497 φορές)
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 17:47:55 »

    Πολύ γρήγορα προχωράς... Thumbs up

    Οι κουκουβάγιες δεν παρακολουθούν σήμερα? Τις έδιωξαν τα παπαγαλάκια?  laugh laugh

    Καλή συνέχεια!
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:01:21 »

    καλησπερα σε όλη την παρέα.
    Εvan πάντα μας συναιπέρνεις με τις παρουσιάσεις σου και τις κατασκευές σου  Thumbs up
    Στο firewall δίνουμε καθόλου down  thrust ή rirght thrust .
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:13:33 »

    @ vhal: Δεν πρέπει να πετάξει αύριο;  Wink

    @ geoli: Γεια σου Γιώργο. H θέση του firewall στην άτρακτο είναι έτοιμη με τις σωστές γωνίες down & right

    Όλα εγκατεστημένα:

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:04:48 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:46:41 »

    Με λεπτό γυαλόχαρτο διορθώνουμε ατέλειες του κοψίματος όπου χρειάζεται.



    Γυαλοχαρτίζουμε την επιφάνεια του φτερού για να φύγει η "αγριάδα" του κοψίματος



    Ξεσκονίζουμε και περνάμε φαρδιά ταινία στο χείλος προσβολής για να το προστατέψουμε από μικρο-χτυπήματα.

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:01:33 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Ο ηλεκτρικός, φελιζολένιος και Ελληνικότατος Τηλέμαχος είναι έτοιμος για πτήση!
    Η διακόσμηση θα γίνει, με αυτοκόλλητα, μετά τις πρώτες πτήσεις.
    Το συνολικό βάρος είναι 610gr.
    Το κέντρο ισορροπίας βρίσκεται στην περιοχή των 50 - 55 mm που συνιστά ο σχεδιαστής χωρίς να χρειαστεί πρόσθετο βάρος
    Οι κινήσεις των πηδαλίων ρυθμίστηκαν με το μάτι εκεί που φαίνονται "εντάξει" ενώ επιλέχθηκαν και dual rates
    Μετά τις πρώτες πτήσεις θα δούμε σε τι κινήσεις θα καταλήξουμε.

    Και όπως λέμε πάντα: Η επόμενη φωτογραφία θα είναι στον αέρα. (για τη μεθεπόμενη δεν ξέρουμε)


     
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:20:56 »

    αντε και καλες πτησεις
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.639



    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:26:43 »

    Μπράβο - μπράβο πολύ ωραίο έγινε! Kiss Kiss

    Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι να γίνει ένα κουίζ με την ερώτηση: Πόσες κουκουβάγιες εμφανίστηκαν κατά την κατασκευή;   Azn Azn
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:41:21 »

    Evan, Καταπληκτική παρουσίαση με κοντινές φωτό.

     "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" που λέμε επειδή κάποιες αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν θα γίνουν στα επόμενα μοντέλα...

     Καλές Τηλεμαχοπτήσεις...  Χαμόγελο

    Σας Ευχαριστώ,
    Απόστολος
     
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:09:37 »

    Καλησπερα.Αν δεν εκανα λαθος στο μετρημα 32 κουκουβαγιες συνολο.Αντε και σε περισσοτερες.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:19:08 »

    Evan, Καταπληκτική παρουσίαση με κοντινές φωτό.
    "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" που λέμε επειδή κάποιες αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν θα γίνουν στα επόμενα μοντέλα...
    Καλές Τηλεμαχοπτήσεις...  Χαμόγελο
    Σας Ευχαριστώ,
    Απόστολος
     

    Γεια σου Απόστολε,

    Η κατασκευή του κιτ είναι πολύ καλή και οι αλλαγές που χρειάζονται είναι λίγες.
    Έχεις π.μ.

    Καλή συνέχεια

    Καλησπερα.Αν δεν εκανα λαθος στο μετρημα 32 κουκουβαγιες συνολο.Αντε και σε περισσοτερες.

    Γεια σου Ηλία! Κάθε φορά που τις μετράω βγαίνει κι άλλο σύνολο laugh
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 21:04:33 »

    Αγαπητέ evan,

    σε συγχαίρω για την άψογη παρουσίαση.

    Προτείνω όταν πετάξεις τον Τηλέμαχο park flyer, να πετάξεις και τον κλασσικό, για να νιώσεις άμεσα τις διαφορές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 22:19:48 »

    Αγαπητέ evan,

    σε συγχαίρω για την άψογη παρουσίαση.

    Προτείνω όταν πετάξεις τον Τηλέμαχο park flyer, να πετάξεις και τον κλασσικό, για να νιώσεις άμεσα τις διαφορές.

    Ευχαριστώ Γιάννη, θα γίνει κι αυτό.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    thanasis Kalos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10



    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 23:21:59 »

    evan


    Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει όταν τον είχα με μοτερ 50gr, καθώς και να βάλω την μπαταρία στην θέση που έχεις το ESC για ισορροπία.

    Χτες του έβαλα βαρύτερο μοτερ - 75Gr - και  ήρθε σε ισορροπία. Άλλα με το νεό μοτέρ και 2200mah/3S ζυγίζει ~ 800gr. Συνεχίζει όμως να  χρειάζεται τα extra 25gr στην μύτη.

    Με το καλό θα τον πετάξω το ΣΚ και θα σας αναφέρω εντυπώσεις.

    Υ,
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 00:08:57 από thanos_kal » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 08:29:02 »

    Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει όταν τον είχα με μοτερ 50gr, καθώς και να βάλω την μπαταρία στην θέση που έχεις το ESC για ισορροπία.

    Χτες του έβαλα βαρύτερο μοτερ - 75Gr - και  ήρθε σε ισορροπία. Άλλα με το νεό μοτέρ και 2200mah/3S ζυγίζει ~ 800gr. Συνεχίζει όμως να  χρειάζεται τα extra 25gr στην μύτη.

    Με εκπλήσσει το ότι έβαλες 30 γρ στο δεξιό ακροπτερύγιο. Το ερώτημα που θέλω να θέσω είναι, αν το φτερό μόνο του ήταν εκτός ισορροπίας ή η ανισορροπία προήλθε από ασύμμετρα φορτισμένη άτρακτο (ή και λίγο από τα δύο).

    Το τελικό βάρος των 800 γραμμαρίων, να μην τρομάζει κανένα. Ο Τηλέμαχος park flyer έχει την ίδια επιφάνεια φτερών με τον κλασσικό που βγαίνει πάνω από 1100 γραμμάρια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 08:53:47 »

    Συμπληρώνω την παρουσίαση με τις καβίλιες και τα λάστιχα της μύτης

    Ανοίγουμε τρύπες για τις καβίλιες. Τις περνάμε και κολλάμε



    Χρησιμοποιούμε ταινία ενισχυμένη με ύφασμα για να προστατεύσουμε τα σημεία που περνούν τα λάστιχα...



    ...και περνάμε τα λάστιχα που συγκρατούν το ESC και την μπαταρία στη θέση τους



    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.