Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.739 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 15:04:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 15:04:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 13:55]

από timko
[Σήμερα στις 13:18]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285739
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση  (Αναγνώστηκε 33284 φορές)
   
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:18:59 »

Αγαπητοί φίλοι,

Θα παρουσιάσουμε εδώ την κατασκευή του φελιζολένιου και ελληνικότατου Τηλέμαχου σε μορφή κιτ. H σχεδίαση είναι του Γ. Κωνσταντακάτου και η κατασκευή του κιτ έχει γίνει από τον Α. Γαδετσάκη - Greekwings.
Το μοντέλο αυτό είναι ιδανικό ως πρώτο εκπαιδευτικό αλλά και ως χαλαρωτικό park flyer.
Είναι μια εναλλακτική λύση στα κινέζικα που μας κατακλύζουν και να μη ξεχνούμε ότι τα χρήματά μας παραμένουν στη χώρα μας όταν επιλέγουμε ελληνικά προϊόντα.
Όποιος νεοεισερχόμενος επιλέξει το κιτ θα αποκτήσει χρήσιμες κατασκευαστικές γνώσεις χωρίς να χρειαστεί εξειδικευμένα εργαλεία ή εξοπλισμό.
Η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής του κιτ είναι πολύ καλή και η συσκευασία των εξαρτημάτων ήταν ικανοποιητική και τα προστάτευσε κατά την μεταφορά.
Εκ πρώτης όψεως περιέχονται όλα τα απαραίτητα για την ολοκλήρωση του μοντέλου με δύο εξαιρέσεις. Το κόντρα πλακέ της διέδρου και την βακτηρία. Είμαι σίγουρος ότι ο Απόστολος θα φροντίσει να παρέχονται και αυτά.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο θέμα https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=18045.0
Ο Jkon έχει γράψει το εγχειρίδιο της κατασκευής που μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.


« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Δεκ 2011, 11:11:36 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:20:59 »

Και ξεκινούμε με την αφαίρεση ενός εκατοστού από το χείλος εκφυγής των φτερών.



Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:23:31 »

Στη συνέχεια κολλάμε με epoxy 15 λεπτών τα ξύλινα πηχάκια στις εγκοπές των φτερών ξεκινώντας από τη ρίζα του φτερού. Στο μήκος που περισσεύει μέχρι το ακροπτερύγιο κολλάμε τα μικρότερα πηχάκια από φελιζόλ.

Η εφαρμογή είναι άψογη.

Υπενθυμίζουμε τη χρήση γαντιών και καλά αεριζόμενου χώρου όταν χρησιμοποιούμε εποξικές κόλλες.



Πάνω και κάτω

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:25:19 »

Κατασκευάζουμε από κόντρα πλακέ το joiner του φτερού με τη δίεδρο στις 13 μοίρες. Από το κόψιμο περίσσεψε και ένα μικρό τριγωνικό κομμάτι που είναι ότι πρέπει για την πίσω βακτηρία.



« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:35:38 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 17:43:46 »

Ευάγγελε, σε Ευχαριστώ Πάρα Πολύ για την παρουσίαση.

 Όντως, ξέχασα να βάλω την κεντρική σύνδεση της διέδρου που είναι by default στις 12 μοίρες. Πρόκειται για ένα κόντρα πλακέ απλό εμπορίου πάχους 3 χιλιοστών, μήκους 20 εκ. συνολικά, πλάτους 2 εκ. και φυσικά με "γώνιασμα" στο κέντρο όπως έδειξες για να δώσει 12 συνολικά μοίρες. Τα "νερά" του είναι παράλληλα με τα δοκαράκια του φτερού...
 Σχετικά με την βακτηρία είχαμε πεί να βάζουμε απλά ένα κομματάκι φελιζόλ σάν δάκρυ και όχι ροδάκι για θέμα βάρους. Άλλωστε ένα κομματάκι foam είναι Υπέραρκετό σε ένα τέτοιου τύπου αερομοντέλο. Ξέχασα όμως να το σημειώσω στη Λίστα με τα υλικά και τώρα τρέχω να εφοδιάσω τους υπόλοιπους...
 Το πάθημα γίνεται (κάθε μέρα) μάθημα.

 Εξαιρετικές φωτό όπως πάντα. Θέλω περισσότερο να τονίσουμε τα σημεία που πιστεύετε ότι θέλουν βελτίωση ώστε για χάρη όλων μας να γίνει το Κίτ καλύτερο, αλλά περισσότερο για χάρη Όλων αυτών των νέων (και μή) παιδιών που ψάχνουν ένα Αξιόπιστο εκπαιδευτικό για να ξεκινήσουν αγνά και εύκολα την μεγάλη περιπέτεια του τηλεκατευθυνόμενου αερομοντελισμού...

 Υ.Σ.: Αυτός ο χάρακάς σου είναι και πολύ κούλ, μέχρι και Ρώσικα έχει πάνω (?)...  laugh
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 18:58:11 »

Κόβουμε με ένα ξυράφι και αφαιρούμε το φελιζόλ στο σημείο που θα κολληθεί το joiner.



Δοκιμάζουμε την εφαρμογή...



...κολλάμε...



...και ελέγχουμε τη δίεδρο με ένα χάρακα. Η απόσταση πρέπει να είναι  13,5cm (περίπου) στο ακροπτερύγιο, όταν το άλλο φτερό πατάει σε μια οριζόντια επιφάνεια.




 Υ.Σ.: Αυτός ο χάρακάς σου είναι και πολύ κούλ, μέχρι και Ρώσικα έχει πάνω (?)...  laugh

Και η τιμή του: 8 καπίκια!

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 19:47:40 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 20:03:52 »

Κολλάμε τις ενισχύσεις από λεπτό κόντρα πλακέ στα σημεία που περνούν τα λάστιχα. Στερεώνουμε με χαρτοταινία μέχρι να κολλήσουν για να ακολουθήσουν τις καμπύλες.



Αφαιρούμε τη χαρτοταινία και γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά όπου χρειάζεται.



Συνεχίζεται...
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 12 Ιαν 2011, 23:34:15 »

ενα πολυ μεγαλο μπραβο σε ολους σας!!! Thumbs up
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 16:05:04 »

Και πάμε στην άτρακτο και τα πίσω πτερύγια.
Βρίσκουμε το κέντρο του οριζόντιου πτερυγίου (22cm) και χαράζουμε μια κάθετη γραμμή.



Σημειώνουμε στο χείλος προσβολής δύο σημεία σε απόσταση 2cm εκατέρωθεν του κέντρου και στο χείλος εκφυγής 1.5cm εκατέρωθεν.
Χαράζουμε τις γραμμές όπως φαίνονται στη φωτογραφία.

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 19 Ιαν 2011, 09:35:51 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 16:07:40 »

Ελέγχουμε την εφαρμογή του πτερυγίου με την άτρακτο.



Αν χρειάζεται (και χρειάστηκε) γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά με λεπτό γυαλόχαρτο διπλωμένο σε ένα ξύλο πάχους 3 - 4 mm. Φροντίζουμε να ταιριάξει ομαλά και να μη παραμορφώνεται το φελιζόλ όταν μπαίνει το πτερύγιο.



Παράλληλα ελέγχουμε και τη συμμετρία του οριζόντιου πτερυγίου σε σχέση με το φτερό.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 16:19:36 »

Φέρνουμε το πτερύγιο στη θέση του σύμφωνα με τα σημάδια και κολλάμε.



Αν χρειάζεται (και χρειάστηκε) διορθώνουμε την οριζόντια θέση του πτερυγίου, κατά την κόλληση, βάζοντας ένα λεπτό κομμάτι από depron η φελιζόλ σε μορφή σφήνας.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 16:24:53 »

Κολλάμε το κάθετο πτερύγιο. Φροντίζουμε να είναι κάθετο με το οριζόντιο πτερύγιο.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 17:21:56 »

Τα horn που περιέχονται στο κιτ είναι κομμένα με laser από κόντρα πλακέ 3mm αλλά είναι πολύ μεγάλα.
Έτσι, τα φύλαξα και χρησιμοποίησα δύο μικρότερα.



Χαράζουμε τις υποδοχές στο depron και φροντίζουμε το εμπρός μέρος των horn να ακουμπάει στο ξύλινο πηχάκι των πηδαλίων. Κολλάμε.



Επί τη ευκαιρία, για το horn δεν βλέπω καμία ελληνική λέξη.
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να το λέμε κέρατο ή έστω κέρας που ακούγεται πιο επιστημονικό;

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 17:39:23 »

Διαμορφώνουμε τα άκρα των ντιζών σε ορθή γωνία και τα περνάμε μέσα από τα κέρατα (horn)  laugh
Στερεώνουμε τις ντίζες με ένα μικρο κομμάτι από σωληνάκι και μια σταγόνα κυανοακρυλική.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 13 Ιαν 2011, 17:43:55 »

Το "κέρας" καλό ακούγεται, αλλά του rudder φαίνεται και λίγο "τράγιο" γιατί πάει αρκετά πίσω από τον μεντεσέ - λέω τώρα...

Το εργαστήριό σου όλο κουκουβάγιες είναι - για να διώχνουν τα ποντίκια να υποθέσω?   laugh laugh

Καλή συνέχεια... (άντε να παίρνω κι εγώ σειρά)  angel
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.168 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.