Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:42:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:42:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 44
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Pushchords  (Αναγνώστηκε 4957 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 30 Ιαν 2007, 19:27:59 »

    Κύριοι,

    άλλο το οριακό στρώμα, και άλλο το υπόλοιπο της μάζας του αέρα, που φυσικά ρέει και ακολουθεί την καμπύλη της αεροτομής με τύρβεις.

    Στα αργά μοντέλα δεν μπορούμε να έχουμε αεροτομές στρωτής ροής, όπως στα μεγάλα αεροπλάνα.

    Το οριακό στρώμα αποκολλάται πολύ νωρίς. Αν η αεροτομή δεν έχει turbulators, αποκολλάται πριν το παχύτερο σημείο, και δεν αποδίδει.

    Ετσι φροντίζουμε να βάλουμε turbulators, για να "τυρβοποιούμε" εμείς τη ροή, αρκετά νωρίς, ακόμα και πριν την είσοδο στο σημείο ανακοπής, για να αυξήσει την κινητική της ενέργεια, και να μπορέσει να επανακολληθεί στην επιφάνεια, για λίγο ακόμα μετά την πρώτη αποκόλλησή της.

    Ο λόγος που σφραγίζουμε το ανοιγμα στην ευθεία γυγλισμού των πηδαλίων είναι για να μη περνάει αέρας από την μία επιφάνεια στην άλλη, αφ' ενός για να μην αλλάζει το τριμάρισμα του αεροπλάνου, αφ' ετέρου για να μην ενιχύεται η ταλάντωση των στροβίλων της περιοχής.

    Το σημείο που το σφραγίζουμε είναι είτε ακριβώς στη μέση του γυγλισμού, είτε από επάνω (άσχημο) είτε από κάτω (δεν φαίνεται).
    Και τα τρία έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.

    Δεν μιλάμε για λείανση της καμπύλης της αεροτομής και κάλυψη του σκαλοπατιού που αφήνει η άρθρωση του πηδάλιου στο φτερό. Απλά για κλείσιμο του ανοίγματος.

    Αν θέλουμε να αποφύγουμε την οιαδήποτε αύξηση της οπισθέλκουσας, πρέπει να ακολουθήσουμε άλλο είδος γυγλισμού, χωνεύοντας το πηδάλιο μέσα στο φτερό.

    Αν θα παρατηρείστε τα μοντέλα των F3J ανεμόπτερων, τα μεν ailerons αρθρώνονται στην επάνω επιφάνεια, τα δε flaps στην κάτω.

    Αυτό σημαίνει ότι δεν τους ενδιαφέρει το σκαλοπάτι που υπάρχει και που αυξάνει όταν εκτραπεί το πηδάλιο.

    Το flutter των πηδαλίων έχει ήδη αναπτυχθεί σε άλλο ποστ, πριν από καιρό. Βάλτε τις λέξεις κλειδιά στο ψαχτήρι, και θα το βρείτε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 30 Ιαν 2007, 19:28:27 »

    Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά εδώ δεν φαίνεται να αποκολλάται το οριακό στρώμα.


    * Aeeuia_001_resize.jpg (78.73 KB, 518x400 - εμφανίστηκε 220 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 30 Ιαν 2007, 19:46:59 »

    θέλω να προσθέσω,κάποτε τα παλιά τα χρόνια που λέμε, όταν στους ουρανούς πετούσαν μόνο freeflight
    ανεμόπτερα, τοποθετούσαν στο κέντρο πίεσης και κατα το μήκος της πτέρυγας μια λεπτή πετονιά ή μεβράνη.
    Αυτό και μόνο δείχνει την ανάγκη των αερομοντελιστών για περισσότερη διάρκεια πτήσης.Και κατ' επέκταση στα λόγια του jkon.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Pushchords
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.