Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.886 μηνύματα σε 11.918 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 11:34:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 11:34:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:06]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 10:32]

    από axipap
    [Χθες στις 18:19]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 12:06]

    [Χθες στις 11:15]

    από carapis
    [Χθες στις 08:09]

    από tosoun
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 23:43:56]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]

    από Loykas21
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 19:10:06]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 12:19:05]

    από dim sofos
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 11:46:57]

    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 23:20:33]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 13:02:29]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:59:13]

    από socratesb
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291886
    Σύνολο θεμάτων: 11918
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: RISER ''100'' ηλεκτρικο  (Αναγνώστηκε 15099 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 08:56:56 »

    Επειδή έχω φτιάξει το συγκεκριμένο κιτ, θέλω να προτείνω να κολλήσεις στη θέση τους τα δύο οβαλ κόντρα πλακέ που είναι ήδη κομμένα (για ελάφρυνση)στα πλαϊνά της ατράκτου, τα πρώτα αμέσως πίσω από το χείλος εκφυγής του φτερού. Εκεί είναι το πιό ασθενές σημείο της ατράκτου. Οσο για το τελικό βάρος μην αγχώνεσαι, η αεροτομή αυτή θέλει μεγάλη φόρτιση για να πετάξει καλά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 20 Ιαν 2011, 23:50:45 »

    Καλησπερα φιλοι μου και ευχαριστω για το ενδιαφερον σας. Λοιπον λυση δοθηκε με τη δυευρινση σε δυο τρυπες των αεροτομων μια προς τα πανω και μια προς τα κατω αντιστοιχα  με θετικο μαλον αποτελεσμα υπαρχουν και τα αναλογα ξυλακια που στερεωνουν τα σωληνακια που βοηθουν να παρουν τη σωστη θεση. Οι δυο πρωτες αεροτομες ειχαν κοληθει με τη σχετικη κληση οπως υποδεικνυετε στις οδηγιες. Τωρα το ρισκο απο το τριψιμο θα το δουμε στον αερα αν ειναι να παιξει παλαμακια δεν θα 'ναι το πρωτο...


    * P1200037.JPG (90.77 KB, 820x615 - εμφανίστηκε 753 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 21 Ιαν 2011, 07:24:35 »

    Από την στιγμή που θα βάλεις τα κάθετα ενισχυτικά μπρος και πίσω από τον σωλήνα της διέδρου, να σχηματιστεί ένα καλό σάντουϊτς, η αντοχή θα είναι η προβλεπόμενη. Δεν θα επηρεαστεί από την αλλαγή στην μέσα τρύπα του σωλήνα
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 16:54:11 »

    Γεια σας παιδια! Ολοκληρωνοντας και το δευτερο μισο του φτερου αρχιζει να δειχνει το πραγμα...


    * P1280041.JPG (119.11 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 664 φορές.)
    Καταγράφηκε
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 17:17:20 »

    Αποφασισα το φτερο να δενει στη ατρακτο με λαστιχα για πρακτικους λογους και καλυτερα να φυγει περα το φτερο σε μια ασχημη προσγειωση παρα να ανοιξει η ατρακτος η να σπασει το φτερο και ας χασω λιγο απο αεροδυναμικη και ομορφια. Τωρα ενα αλλο κοματι που με προβληματιζει ειναι τα αεροφρενα επειδη δεν πολυκαταλαβαινω τον τροπο λειτουργειας τους με το σπαγγο το εχω αφησει ανοικτο και σκεφτομαι σε τελικη να βαλω απο ενα μικρο σερβο σε καθε φτερο.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.845



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 17:50:16 »

    μπορει να με ξεγελαει η φωτογραφια αλλα αν εχει πατησει καλα το φτερο πανω στην  ατρακτο βλεπω να γερνει σε σχεση με το οριζοντιο της ουρας
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 19:25:15 »

    Αποφασισα το φτερο να δενει στη ατρακτο με λαστιχα για πρακτικους λογους και καλυτερα να φυγει περα το φτερο σε μια ασχημη προσγειωση παρα να ανοιξει η ατρακτος η να σπασει το φτερο και ας χασω λιγο απο αεροδυναμικη και ομορφια. Τωρα ενα αλλο κοματι που με προβληματιζει ειναι τα αεροφρενα επειδη δεν πολυκαταλαβαινω τον τροπο λειτουργειας τους με το σπαγγο το εχω αφησει ανοικτο και σκεφτομαι σε τελικη να βαλω απο ενα μικρο σερβο σε καθε φτερο.

    Κατ' αρχή συγχαρητήρια για την εξέλιξη του project.
    Ναι, η καλύτερη προσέγγιση για τα αερόφρενα είναι δύο χωριστά σέρβο, με μία μικρή ντίζα. Ομως να προσέξεις να τα βάλεις ακριβώς και τα δύο με το ίδιο προσανατολισμό, π.χ. το μπράτσο προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά και στα δύο (όχι συμμετρικά το ένα αριστερά και το άλλο δεξιά), για να μπορείς να τα λειτουργήσεις από ένα κανάλι με "Υ" σύνδεση.
    Θα χρειαστεί να φτιάξεις θυρίδα επίσκεψης για το κάθε σέρβο (από την κάτω επιφάνεια).
    Η θέση των φρένων να μετακινηθεί μία αεροτομή προς τα έξω, ώστε όταν βγαίνουν να μην επηρεάζουν με τις δίνες το elevator.
    Οταν βγαίνουν τα φρένα θα χρειαστεί μίξη up elevator.

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.072


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 20:03:18 »

    Κάπως έτσι ίσως;

    (Όπως εμφανίζεται στο http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=955499)


    * 2008_1114Image0018 (Small).jpg (30.76 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 642 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: Νενικηθέμεθα μεν και δούλοι εσμέν, εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. "Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
    Και ο πατήρ εκέλευσε ταπεινώς πέτεσθαι και μη εγγίζεσθαι τω ηλίω, Άλλ’ ο νεανίας ουκ εμιμνήσκετο των του πατρός λόγων και εις θάλατταν έπεσεν.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 28 Ιαν 2011, 21:10:11 »

    Η λύση της φωτογραφίας που έβαλε ο evan είναι πολύ ωραία, αλλά απευθύνεται σε φρένο με μεγάλη χορδή, ίσως δεν μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα στο μικρό φρένο του Riser 100, βέβαια στον αερομοντελισμό όλα γίνονται μετά από προσπάθεια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 29 Ιαν 2011, 00:16:12 »

    Καλησπερα κυριοι! Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας μου δινει κουραγιο να συνεχισω. Ηλια η τοποθετηση εγινε προχειρα για τη φωτο. Θειε Γιαννη οι υποδειξεις σας πολυ χρησιμες. Εβαν κατι τετοιο σκεφτομαι σε ποιο απλο χωρις συνδεσμους δηλαδη. 
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 29 Ιαν 2011, 08:47:49 »

    Παραθέτω φωτογραφίες εφαρμογής σέρβο στα spoiler στο δικό μου Riser 100, και το AVA.


    * Riser 1.JPG (24.22 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 572 φορές.)

    * Riser 2.JPG (22.19 KB, 600x438 - εμφανίστηκε 566 φορές.)

    * AVA 1.JPG (31.03 KB, 600x465 - εμφανίστηκε 567 φορές.)

    * AVA 2.JPG (36.28 KB, 600x438 - εμφανίστηκε 574 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 3 Φεβ 2011, 15:21:58 »

    ΜΥΡΩΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ !!!!!!!!  Thumbs up

    ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ  idiot2

    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 4 Φεβ 2011, 20:04:01 »

    Καλησπερα παιδια! Καλο ... μοντελιστικο Σαββατοκυριακο! Το αερο... το αφηνουμε για τις καλες ημερες. Ασχημος καιρος λοιπον και εμενα με προδιαθετει για τη συνεχεια του εργου αφου σας δειξω τη λυση που εδωσα και εγω για τα αεροφρενα μετα απο καμποσο παιδεμα αλλα δουλευει...


    * P2040044.jpg (95.82 KB, 853x782 - εμφανίστηκε 479 φορές.)
    Καταγράφηκε
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 4 Φεβ 2011, 20:17:17 »

    ...και ξεκινω σιγα-σιγα να μονοκοταρω. Δεν θα δειτε την τελεια δουλεια οπως εχουν παρουσιασει αλλοι συναδελφοι -παντα κινουμαι κοντα στο μετριο- αλλα για μενα σημασια εχει το ταξιδι...


    * 100_6839.jpg (113.17 KB, 859x793 - εμφανίστηκε 488 φορές.)
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 5 Φεβ 2011, 21:57:52 »

    Μύρωνα,

    Το ταξίδι πάλι ταξίδι είναι ακόμα και εαν οι βαλίτσες ΔΕΝ ειναι Louis Vuitton.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: RISER ''100'' ηλεκτρικο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.