Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.640 μηνύματα σε 11.951 θέματα από 6.163 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zasada21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Απρ 2021, 07:42:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Απρ 2021, 07:42:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:38]

    από bouzx6r
    [Χθες στις 23:47]

    [Χθες στις 23:44]

    [Χθες στις 23:40]

    από cptnassos
    [Χθες στις 23:03]

    [Χθες στις 20:39]

    [Χθες στις 11:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:12]

    [Χθες στις 09:05]

    [Χθες στις 07:25]

    [Σάββατο, 17 Απρ 2021, 22:40:48]

    από samsone
    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 20:17:19]

    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 19:33:10]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 16:03:57]

    από bouzx6r
    [Πέμπτη, 15 Απρ 2021, 15:27:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6163
    Τελευταίο: zasada21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292640
    Σύνολο θεμάτων: 11951
    Online σήμερα: 49
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: De Haviland Puss Moth  (Αναγνώστηκε 17533 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 7 Μάρ 2011, 18:00:21 »

    Γιώργο καλησπέρα,

    καταρχήν, το σχέδιο που διάλεξες είναι αρκετά "φορτωμένο" με πληροφορίες και είναι λογικό να μην είναι όλα ξεκάθαρα από την αρχή... Βοηθάνε οι φωτογραφίες σου, να βγάλουμε μια άκρη...

    Όσο για την απορία σου, αν την κατάλαβα καλά, αφορά στο κάτω longeron ? Ναι, αυτό φτάνει μέχρι τη μύτη, μονοκόμματο, τουλάχιστον κατά το χτίσιμο των πλαϊνών.

    Όταν θα έρθει η ώρα να κλείσει η άτρακτος σε κουτί, τότε θα "αναγκαστείς" να το "τσακίσεις" προς τα μέσα (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του έτοιμου μοντέλου...)

    Τα κάτω-κάτω πηχάκια και το ένα επάνω είναι stringers (διαμήκη πηχάκια μορφής).

    Το όρθιο πηχάκι στο νομέα F5 είναι αυτό που με προβληματίζει περισσότερο από πλευράς αντοχής. Θα τρώει όλο το ζόρι, σε περίπτωση πρόσκρουσης της μύτης. Οπωσδήποτε θα πρέπει να μπουν μέχρι το τέλος όλα τα πηχάκια του αλεξινέμιου, για να μεταφέρεται η δύναμη και στο πάνω μέρος της ατράκου, διαφορετικά θα σπάσει το όρθιο πηχάκι (κλασική περίπτωση...).

    καλή συνέχεια

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 21:43:37 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Επιτέλους σήμερα έτοιμο το πρώτο βασικό κομμάτι της ατράκτου .


    * IMG_fusbas1.jpg (46.9 KB, 592x349 - εμφανίστηκε 864 φορές.)

    * IMG_fusbas2.jpg (52.35 KB, 668x332 - εμφανίστηκε 849 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 11:33:00 »

    Γιώργο καλημέρα.
    Βλέπω ότι προχωράς ακάθεκτος, καλό είναι αυτό  Thumbs up Thumbs up
    Όμως έχεις παραλείψει αρκετά πηχάκια από την κατασκευή σου που θα πρέπει να τα προσθέσεις, ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις σωστά το πρώτο πλαινό και κατ' επέκταση τον βασικό σκελετό της ατράκτου.
    Για οικονομία χώρου, έχω επέμβει σε μια από τις φωτογραφίες που ανέβασες σε προηγούμενο post και έχω μαρκάρει με έντονο μαύρο τα μέρη που πρέπει να συμπληρώσεις (πηχάκια και γωνιακές ενισχύσεις). Με κίτρινο είναι η υφιστάμενη κατασκευή.

    Καλή συνέχεια!!

    Σωτήρης


    * IMG_3593b.JPG (50.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 822 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 20:54:38 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Φίλε Σωτήρη γεια σου.
    Με μία προσεκτικότερη ματιά  στο πλαίσιο F8 & F8L είδα ότι έχει καταρχήν δίκιο όσο αφορά τον κάθετο αποστάτη κάτω από το F6 χρειαζόταν σίγουρα για να κλείσει το πλαίσιο μπήκε ίδει . Υπάρχουν όμως και δύο κομματάκια balsa (nose in fill) που λογικά  μπαίνουν στο πλαίσιο που δημιουργείτε  ανάμεσα στο κάτω longeron και στο υπόλοιπο μαύρο περίγραμμα . Αυτό  και το από πάνω πηχάκι είχα την εντύπωση ότι θα μπουν εφόσον κολλήσω τα δυο μισά της ατράκτου, κολλώντας πρώτα το πλαίσιο F8-F8L και κατόπιν τα υπόλοιπα F9-F11 και F9L-F11L .Τα struts και το διαγώνιο πηχάκι πιστεύω ότι μπορούν να μπουν αν και στο σχέδιο δεν επισημαίνονται σαν basic structure ή εγώ δεν το διαβάζω σωστά .      


    * IMG_3593b[2].JPG (50.05 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 796 φορές.)

    * IMG_fusbas1[3].JPG (55.75 KB, 710x418 - εμφανίστηκε 799 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 17:54:05 »

    Γεια σου Γιώργο!
    Η κάλυψη της μύτης με ενιαίο κομάτι (το κίτρινο που έχεις ορίσει στην εικόνα), έχει προβλεφθεί ώστε να "δέσει" όλη τη μπροστινή κατασκευή. Δεν ξέρω αν πραγματικά χρειάζεται να προσθέσεις τόσο ξύλο, δεδομένου ότι η μύτη θα καλυφθεί και από φύλλο 0,8 χιλ που θα δώσει το κουρμπάρισμα της ατράκτου στο μπροστινό τμήμα (πάνω από τα F3 και F2).
    Μια σκέψη που κάνω, είναι να προσθέσεις το μισό από το κομάτι αυτό, πιο πολύ για να ακουμπήσεις επάνω του το "δοχείο λαδιού" (επισυνάπτω φωτο). Αν τελικά το βάλεις δεν θα είναι λάθος, μόνο λίγο πιο βαρύ.

    Όσο για το διαγώνιο μεταξύ του F5 και F8 μπορείς να το τοποθετήσεις όποτε θέλεις.
    Τα struts, σωστά, θα μπούν στο τέλος.

    Καλή συνέχεια

    Σωτήρης


    * IMG_3593c.JPG (50.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 768 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 23:21:43 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Τελευταία ιδέα για το nose in fill .


    * IMG_fusbasl.JPG (38.77 KB, 399x422 - εμφανίστηκε 770 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 29 Μάρ 2011, 22:38:16 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Πάει λίγος καιρός από την τελευταία φορά .Έχω κολλήσει κάπως.
    Φοβάμαι μήπως κάνω μ@..@ κία και έτσι πάω με αρνητική ταχύτητα χελώνας
    Το βασικό πλαίσιο έχει τελειώσει καθώς και το πρώτο συνδετικό πλαίσιο των δύο πλευρών της ατράκτου. Επόμενα  βήματα είναι η σύνδεση των πλευρών της ατράκτου η τοποθέτηση των συνδετικών former f9-f9L έως f11-f11L  και η τοποθέτηση των παραθύρων.
    Τώρα ένας ενδοιασμός που έχω είναι αν πρέπει να κολλήσω τα δύο πλαίσια (nose in fill) στα longeron και να σχηματίσω το πλαίσιο και στο μπροστά μέρος της ατράκτου ή αν κολλήσω  τα  δύο former της μύτης (πρ΄σινα μέρη)f1στα longeron και έπειτα κολλήσω όλα τα υπόλοιπα (nose in fill και πηχάκια )που σχηματίζουν το μπροστά πλαίσιο της ατράκτου ώστε να μην τσακίσουν τα longeron  όταν κολλήσω την άτρακτο .
    Βοήθεια  Νο2 κάποια ιδέα για το φτιάξιμο των παραθύρων .  Ακόμα στο ύψος του τελευταίου αποστάτη  δέιχνει ένα κάθετο κομμάτι 6χ1,5  είναι έτσι;


    * IMG_3585a.JPG (46.79 KB, 632x369 - εμφανίστηκε 741 φορές.)

    * IMG_3588a.JPG (37.66 KB, 626x310 - εμφανίστηκε 725 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 13:16:15 »

    Γιώργο καλησπέρα.
    Αν και υποπτεύομαι την ουσία της ερώτησής σου, νομίζω ότι θα βοηθήσει αρκετά αν ανεβάσεις μια φωτογραφία από τον σκελετό όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα, ώστε να πάρουμε μια πιο σαφή εικόνα της κατασκευής.

    Όσο για τα παράθυρα, δεν επηρεάζουν την κατασκευή στο στάδιο που βρίσκεσαι. Θα γίνουν αργότερα με λεπτό σελοφάν και με το χαρτί επικάλυψης.

    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.548


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 13:41:35 »

    Σ' αυτού του είδους τις κατασκευές, απλά ξεχωριζεις τα ξύλα που έχουν αποστολή την αντοχή στην έλξη του λάστιχου και την αντοχή στο στρεύλωμα, τα οποία πρέπει να μπούν οπωσδήποτε, και τα υπόλοιπα που απλά βοηθούν τον σχηματισμό του περιγράμματος του υπό κλίμακα αεροπλάνου.

    Επίσης υπάρχουν και τα ξύλα που απλά βοηθούν να καθήσει η επικαλυψη σε δύσκολα σημεία, που αλλιώς θα έκανε κοιλιά.

    Οτι δεν έχει σχέση με την αντοχή, είναι στην κρίση σου αν πρέπει να μπούν το πολύ πολύ να βάλεις μερικά παραπάνω από ότι λέει το σχέδιο, κανείς δεν θα πάρει είδηση τι έχεις κάνει κάτω από την επικάλυψη, απλά θα επιβαρύνεις με κάποιο γραμμάριο περισσότερο το ολικό βάρος 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 21:37:21 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα .
    Μία οικόνα με την πρόοδο της ατράκτου μέχρι τώρα


    * IMG_3607.JPG (40.4 KB, 528x446 - εμφανίστηκε 639 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 31 Μάρ 2011, 14:16:58 »

    Γιώργο καλησπέρα.
    Λοιπόν: πριν κολλήσεις οποιοδήποτε former, ολοκλήρωσε τα 2 πλευρικά μέρη της ατράκτου κολλώντας όλα τα μέρη που τα συνθέτουν (με βάση το post #33 θα κολλήσεις τα κίτρινα +μαύρα + nose in fill).
    Στη συνέχεια, αφού τα γυαλοχαρτάρεις ελαφρά ώστε να φύγουν οι περιττές κόλλες και  οι αγριάδες του ξύλου, τα τοποθετείς στο σχέδιο (κάτοψη). Απ' ότι βλέπω από το σχέδιο τα formers πάνω και κάτω έχουν το ίδιο πλάτος, άρα η άτρακτος θα έχει ορθογώνια διατομή, άρα φρόντισε τα πλαϊνά να είναι κάθετα στην επιφάνεια εργασίας.
    Κάνεις αρχικά 3 κολλήσεις:  Η 1η στο πίσω μέρος της ατράκτου, εκεί που ενώνονται τα πλαϊνά μεταξύ τους , η 2η στο σημείο που η άτρακτος αρχίζει να στενεύει (αφού πρώτα «σπάσεις» πολύ ελαφρά τα πλαϊνά από την εσωτερική τους πλευρά για να μπορεί να κουρμπάρουν) και η 3η στο πρώτο F1. Πρόσεξε πολύ αυτές τις κολλήσεις γιατί αν δεν γίνουν σωστά η άτρακτος θα γίνει «μπανάνα»  (έχω ένα καλό δείγμα να σου δείξω…!!!  Wink
    Μετά προχωράς και με τα υπόλοιπα formers για να ολοκληρώσεις την άτρακτο. Κάπου εκεί θα προσθέσεις και τις εσωτερικές ενισχύσεις του F8.

    Καλή συνέχεια!!
     Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 322



    « Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 6 Απρ 2011, 22:59:07 »

    Καλησπέρα σε  όλη την παρέα μιά δυό οικόνες ακόμα απο την πρόοδο της ατράκτου.
    Εχοχειόμως ακόμα δουλειά θα τα πούμε εν συνεχεία .


    * IMG_3626.JPG (42.05 KB, 716x432 - εμφανίστηκε 596 φορές.)

    * IMG_3624.JPG (42 KB, 524x374 - εμφανίστηκε 573 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 8 Απρ 2011, 20:08:02 »

    Γιώργο καλησπέρα,

    δεν απάντησα νωρίτερα, το μόνο σχόλιο που έχω είναι ότι επιτέλους αρχίζει να παίρνει μορφή de Havilland  Thumbs up

    Καλή συνέχεια... Περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες, από σένα αλλά και από κάποιους που φτιάχνουν χωρίς να μας δείχνουν  Wink

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 606



    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 30 Ιαν 2012, 20:45:37 »

    Ημερομηνία :28/01/2012
    Τοποθεσία  :Βύρωνας Αττικής
    Αντικείμενο :Χτίσιμο των φτερών ενός D.H. 80 PUSS MOTH

    το αποτέλεσμα:


    * 2012-01-29 00.27.01.jpg (72.28 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 436 φορές.)

    * 2012-01-29 00.28.05.jpg (73.24 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 446 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 606



    « Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 30 Ιαν 2012, 20:46:05 »

    .


    * 2012-01-29 00.28.48.jpg (76.17 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 447 φορές.)

    * 2012-01-29 00.31.39.jpg (59.7 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 434 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: De Haviland Puss Moth
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.