Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:46:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:46:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: De Haviland Puss Moth « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: De Haviland Puss Moth  (Αναγνώστηκε 15557 φορές)
   
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 7 Μάρ 2011, 18:00:21 »

Γιώργο καλησπέρα,

καταρχήν, το σχέδιο που διάλεξες είναι αρκετά "φορτωμένο" με πληροφορίες και είναι λογικό να μην είναι όλα ξεκάθαρα από την αρχή... Βοηθάνε οι φωτογραφίες σου, να βγάλουμε μια άκρη...

Όσο για την απορία σου, αν την κατάλαβα καλά, αφορά στο κάτω longeron ? Ναι, αυτό φτάνει μέχρι τη μύτη, μονοκόμματο, τουλάχιστον κατά το χτίσιμο των πλαϊνών.

Όταν θα έρθει η ώρα να κλείσει η άτρακτος σε κουτί, τότε θα "αναγκαστείς" να το "τσακίσεις" προς τα μέσα (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του έτοιμου μοντέλου...)

Τα κάτω-κάτω πηχάκια και το ένα επάνω είναι stringers (διαμήκη πηχάκια μορφής).

Το όρθιο πηχάκι στο νομέα F5 είναι αυτό που με προβληματίζει περισσότερο από πλευράς αντοχής. Θα τρώει όλο το ζόρι, σε περίπτωση πρόσκρουσης της μύτης. Οπωσδήποτε θα πρέπει να μπουν μέχρι το τέλος όλα τα πηχάκια του αλεξινέμιου, για να μεταφέρεται η δύναμη και στο πάνω μέρος της ατράκου, διαφορετικά θα σπάσει το όρθιο πηχάκι (κλασική περίπτωση...).

καλή συνέχεια

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 21:43:37 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Επιτέλους σήμερα έτοιμο το πρώτο βασικό κομμάτι της ατράκτου .


* IMG_fusbas1.jpg (46.9 KB, 592x349 - εμφανίστηκε 820 φορές.)

* IMG_fusbas2.jpg (52.35 KB, 668x332 - εμφανίστηκε 795 φορές.)
Καταγράφηκε
S-Themelidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 248



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 11:33:00 »

Γιώργο καλημέρα.
Βλέπω ότι προχωράς ακάθεκτος, καλό είναι αυτό  Thumbs up Thumbs up
Όμως έχεις παραλείψει αρκετά πηχάκια από την κατασκευή σου που θα πρέπει να τα προσθέσεις, ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις σωστά το πρώτο πλαινό και κατ' επέκταση τον βασικό σκελετό της ατράκτου.
Για οικονομία χώρου, έχω επέμβει σε μια από τις φωτογραφίες που ανέβασες σε προηγούμενο post και έχω μαρκάρει με έντονο μαύρο τα μέρη που πρέπει να συμπληρώσεις (πηχάκια και γωνιακές ενισχύσεις). Με κίτρινο είναι η υφιστάμενη κατασκευή.

Καλή συνέχεια!!

Σωτήρης


* IMG_3593b.JPG (50.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 776 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 20:54:38 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Φίλε Σωτήρη γεια σου.
Με μία προσεκτικότερη ματιά  στο πλαίσιο F8 & F8L είδα ότι έχει καταρχήν δίκιο όσο αφορά τον κάθετο αποστάτη κάτω από το F6 χρειαζόταν σίγουρα για να κλείσει το πλαίσιο μπήκε ίδει . Υπάρχουν όμως και δύο κομματάκια balsa (nose in fill) που λογικά  μπαίνουν στο πλαίσιο που δημιουργείτε  ανάμεσα στο κάτω longeron και στο υπόλοιπο μαύρο περίγραμμα . Αυτό  και το από πάνω πηχάκι είχα την εντύπωση ότι θα μπουν εφόσον κολλήσω τα δυο μισά της ατράκτου, κολλώντας πρώτα το πλαίσιο F8-F8L και κατόπιν τα υπόλοιπα F9-F11 και F9L-F11L .Τα struts και το διαγώνιο πηχάκι πιστεύω ότι μπορούν να μπουν αν και στο σχέδιο δεν επισημαίνονται σαν basic structure ή εγώ δεν το διαβάζω σωστά .      


* IMG_3593b[2].JPG (50.05 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 740 φορές.)

* IMG_fusbas1[3].JPG (55.75 KB, 710x418 - εμφανίστηκε 745 φορές.)
Καταγράφηκε
S-Themelidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 248



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 17:54:05 »

Γεια σου Γιώργο!
Η κάλυψη της μύτης με ενιαίο κομάτι (το κίτρινο που έχεις ορίσει στην εικόνα), έχει προβλεφθεί ώστε να "δέσει" όλη τη μπροστινή κατασκευή. Δεν ξέρω αν πραγματικά χρειάζεται να προσθέσεις τόσο ξύλο, δεδομένου ότι η μύτη θα καλυφθεί και από φύλλο 0,8 χιλ που θα δώσει το κουρμπάρισμα της ατράκτου στο μπροστινό τμήμα (πάνω από τα F3 και F2).
Μια σκέψη που κάνω, είναι να προσθέσεις το μισό από το κομάτι αυτό, πιο πολύ για να ακουμπήσεις επάνω του το "δοχείο λαδιού" (επισυνάπτω φωτο). Αν τελικά το βάλεις δεν θα είναι λάθος, μόνο λίγο πιο βαρύ.

Όσο για το διαγώνιο μεταξύ του F5 και F8 μπορείς να το τοποθετήσεις όποτε θέλεις.
Τα struts, σωστά, θα μπούν στο τέλος.

Καλή συνέχεια

Σωτήρης


* IMG_3593c.JPG (50.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 715 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 23:21:43 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Τελευταία ιδέα για το nose in fill .


* IMG_fusbasl.JPG (38.77 KB, 399x422 - εμφανίστηκε 710 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 29 Μάρ 2011, 22:38:16 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Πάει λίγος καιρός από την τελευταία φορά .Έχω κολλήσει κάπως.
Φοβάμαι μήπως κάνω μ@..@ κία και έτσι πάω με αρνητική ταχύτητα χελώνας
Το βασικό πλαίσιο έχει τελειώσει καθώς και το πρώτο συνδετικό πλαίσιο των δύο πλευρών της ατράκτου. Επόμενα  βήματα είναι η σύνδεση των πλευρών της ατράκτου η τοποθέτηση των συνδετικών former f9-f9L έως f11-f11L  και η τοποθέτηση των παραθύρων.
Τώρα ένας ενδοιασμός που έχω είναι αν πρέπει να κολλήσω τα δύο πλαίσια (nose in fill) στα longeron και να σχηματίσω το πλαίσιο και στο μπροστά μέρος της ατράκτου ή αν κολλήσω  τα  δύο former της μύτης (πρ΄σινα μέρη)f1στα longeron και έπειτα κολλήσω όλα τα υπόλοιπα (nose in fill και πηχάκια )που σχηματίζουν το μπροστά πλαίσιο της ατράκτου ώστε να μην τσακίσουν τα longeron  όταν κολλήσω την άτρακτο .
Βοήθεια  Νο2 κάποια ιδέα για το φτιάξιμο των παραθύρων .  Ακόμα στο ύψος του τελευταίου αποστάτη  δέιχνει ένα κάθετο κομμάτι 6χ1,5  είναι έτσι;


* IMG_3585a.JPG (46.79 KB, 632x369 - εμφανίστηκε 674 φορές.)

* IMG_3588a.JPG (37.66 KB, 626x310 - εμφανίστηκε 664 φορές.)
Καταγράφηκε
S-Themelidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 248



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 13:16:15 »

Γιώργο καλησπέρα.
Αν και υποπτεύομαι την ουσία της ερώτησής σου, νομίζω ότι θα βοηθήσει αρκετά αν ανεβάσεις μια φωτογραφία από τον σκελετό όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα, ώστε να πάρουμε μια πιο σαφή εικόνα της κατασκευής.

Όσο για τα παράθυρα, δεν επηρεάζουν την κατασκευή στο στάδιο που βρίσκεσαι. Θα γίνουν αργότερα με λεπτό σελοφάν και με το χαρτί επικάλυψης.

Σωτήρης
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 13:41:35 »

Σ' αυτού του είδους τις κατασκευές, απλά ξεχωριζεις τα ξύλα που έχουν αποστολή την αντοχή στην έλξη του λάστιχου και την αντοχή στο στρεύλωμα, τα οποία πρέπει να μπούν οπωσδήποτε, και τα υπόλοιπα που απλά βοηθούν τον σχηματισμό του περιγράμματος του υπό κλίμακα αεροπλάνου.

Επίσης υπάρχουν και τα ξύλα που απλά βοηθούν να καθήσει η επικαλυψη σε δύσκολα σημεία, που αλλιώς θα έκανε κοιλιά.

Οτι δεν έχει σχέση με την αντοχή, είναι στην κρίση σου αν πρέπει να μπούν το πολύ πολύ να βάλεις μερικά παραπάνω από ότι λέει το σχέδιο, κανείς δεν θα πάρει είδηση τι έχεις κάνει κάτω από την επικάλυψη, απλά θα επιβαρύνεις με κάποιο γραμμάριο περισσότερο το ολικό βάρος 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2011, 21:37:21 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα .
Μία οικόνα με την πρόοδο της ατράκτου μέχρι τώρα


* IMG_3607.JPG (40.4 KB, 528x446 - εμφανίστηκε 585 φορές.)
Καταγράφηκε
S-Themelidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 248



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 31 Μάρ 2011, 14:16:58 »

Γιώργο καλησπέρα.
Λοιπόν: πριν κολλήσεις οποιοδήποτε former, ολοκλήρωσε τα 2 πλευρικά μέρη της ατράκτου κολλώντας όλα τα μέρη που τα συνθέτουν (με βάση το post #33 θα κολλήσεις τα κίτρινα +μαύρα + nose in fill).
Στη συνέχεια, αφού τα γυαλοχαρτάρεις ελαφρά ώστε να φύγουν οι περιττές κόλλες και  οι αγριάδες του ξύλου, τα τοποθετείς στο σχέδιο (κάτοψη). Απ' ότι βλέπω από το σχέδιο τα formers πάνω και κάτω έχουν το ίδιο πλάτος, άρα η άτρακτος θα έχει ορθογώνια διατομή, άρα φρόντισε τα πλαϊνά να είναι κάθετα στην επιφάνεια εργασίας.
Κάνεις αρχικά 3 κολλήσεις:  Η 1η στο πίσω μέρος της ατράκτου, εκεί που ενώνονται τα πλαϊνά μεταξύ τους , η 2η στο σημείο που η άτρακτος αρχίζει να στενεύει (αφού πρώτα «σπάσεις» πολύ ελαφρά τα πλαϊνά από την εσωτερική τους πλευρά για να μπορεί να κουρμπάρουν) και η 3η στο πρώτο F1. Πρόσεξε πολύ αυτές τις κολλήσεις γιατί αν δεν γίνουν σωστά η άτρακτος θα γίνει «μπανάνα»  (έχω ένα καλό δείγμα να σου δείξω…!!!  Wink
Μετά προχωράς και με τα υπόλοιπα formers για να ολοκληρώσεις την άτρακτο. Κάπου εκεί θα προσθέσεις και τις εσωτερικές ενισχύσεις του F8.

Καλή συνέχεια!!
 Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 311



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 6 Απρ 2011, 22:59:07 »

Καλησπέρα σε  όλη την παρέα μιά δυό οικόνες ακόμα απο την πρόοδο της ατράκτου.
Εχοχειόμως ακόμα δουλειά θα τα πούμε εν συνεχεία .


* IMG_3626.JPG (42.05 KB, 716x432 - εμφανίστηκε 521 φορές.)

* IMG_3624.JPG (42 KB, 524x374 - εμφανίστηκε 518 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 8 Απρ 2011, 20:08:02 »

Γιώργο καλησπέρα,

δεν απάντησα νωρίτερα, το μόνο σχόλιο που έχω είναι ότι επιτέλους αρχίζει να παίρνει μορφή de Havilland  Thumbs up

Καλή συνέχεια... Περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες, από σένα αλλά και από κάποιους που φτιάχνουν χωρίς να μας δείχνουν  Wink

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 30 Ιαν 2012, 20:45:37 »

Ημερομηνία :28/01/2012
Τοποθεσία  :Βύρωνας Αττικής
Αντικείμενο :Χτίσιμο των φτερών ενός D.H. 80 PUSS MOTH

το αποτέλεσμα:


* 2012-01-29 00.27.01.jpg (72.28 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 377 φορές.)

* 2012-01-29 00.28.05.jpg (73.24 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 387 φορές.)
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 30 Ιαν 2012, 20:46:05 »

.


* 2012-01-29 00.28.48.jpg (76.17 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 385 φορές.)

* 2012-01-29 00.31.39.jpg (59.7 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 376 φορές.)
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: De Haviland Puss Moth « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.693 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.