Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:24:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:24:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 56
    Συνολικά: 57
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: φωτογραφίες από μοντέλα free flight  (Αναγνώστηκε 89340 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 17 Αύγ 2006, 20:35:37 »

    Καλησπέρα,

    Πιστεύω ότι ο Γιώργος αν δεν υπάρχει κάτι άλλο προγραμματισμένο από τον ίδιο ή την δουλειά του, στους αγώνες pattern που θα γίνουν στην θεσσαλονίκη θα είναι εκεί και φυσικά ανεκτικός στις ερωτήσεις μας.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 18 Αύγ 2006, 20:04:49 »

    Καλησπερα Γιωργο,

    θα ηθελα να σου πω οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι απαραιτητο να μπουν για να διδαξουν στον αρχαριο τις τεχνικες, αλλα πιο πολυ σαν ερεθισμα να ασχοληθουν και αλλοι (τουλαχιστον σε εμενα ετσι λειτουργει οταν βλεπω τα build log σε ξενα φορουμ) κανεις πολυ καλη δουλεια με τα ff και ειναι κριμα να μην δοκιμασουν εστω μια τσουληθρα με καποιο μοντελο ff οι αερομοντελιστες που κανουν τον κοπο να φτασουν εως εδω

    τα εχω σκεφτει και εγω αυτα "μηπως το ξεφτιλιζω με τις πολλες φωτογραφιες που ανεβαζω για το riser; και μου κανει και παρατηρηση ο admin  Cheesy" αλλα στο κατω κατω ποιον πειραζω; ο χωρος υπαρχει στον server και οποιος θελει κανει κλικ οποιος δεν θελει ας μην κανει

    φαντασου οτι εαν δεν εισουν εσυ, εγω θα ειχα ακουσει ποτε για το τι ειναι το ff; θα ειχα τυπωμενες τις οδηγιες σου με την ελπιδα στο αμεσο μελλον να φτιαξω κατι απο αυτα;

    σε ρωτησα για τον ηλεκτικο κινητηρα γιατι βρισκω ενδιαφερον τα ηλεκτρικα ff, το μονο που χρειαζεσαι ειναι μια μπαταρια, μοτερ και ενα μικρο κυκλωματακι (για να κλεινει το μοτερ)

    orck (ορκ στα Ελληνικα)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 18 Αύγ 2006, 20:09:32 από orck » Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 18 Αύγ 2006, 21:37:15 »

    Orck γειά σου,

    μάλλον κάπως όπως τα λες είναι τα πράγματα...

    Θα προσπαθήσω να συνεχίσω τις φωτογραφίες και τα κείμενα, ελπίζοντας να καταφέρω να κρατήσω μια λογική σειρά. Θα ακολουθήσει και ένα πλήρες (θέλω να πιστεύω) άρθρο. Και άλλα, αργότερα

    Ουσιαστικά αυτός είναι ο στόχος μου, να δουν και άλλοι τι είναι ff και σε όποιον κεντρίσει το ενδιαφέρον, να το δοκιμάσει και μόνος του. Συνδυάζεται και με RC, δεν είναι μονόδρομος (καλά, γα μένα είναι πλέον...)

    Σχετικά με τα ηλεκτρικά, ναι, είναι ότι πιο απλό μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς σήμερα, ειδικά με την έλευση των LiPoly μπαταριών, αλλά και εξελίξεων σε mini controller για free flight.

    Εκτιμώ ότι θα βρεις μια ολοκληρωμένη πρώτη εικόνα στο www.atomicworkshop.co.uk
    Ο controller έχει δυνατότητα ρύθμισης των στροφών και της διάρκειας, για δυο διαφορετικές χρονικές περιόδους, η πρώτη για απογείωση-άνοδο, η δεύτερη για πορεία-ελαφρά κάθοδο. Έχουν και πλήρη γκάμα μοτέρ, για τα μεγέθη των free flight.

    Τα έχω δει στην πράξη και είναι τέλεια. Αξιόπιστα, εύχηστα και πολύ ελαφριά. μέχρι πρόσφατα προτιμούσα απόλυτα τους κινητήρες CO2, τώρα για "σοβαρά" μοντέλα σκέφτομαι μόνο ηλεκτρικά. Τα έχω δοκιμάσει και στον πάγκο, και ανυπομονώ να τελειώσω το μοντέλο μου.

    Ψάξε και στο google, tric free flight, φαντάζομαι θα βρεις πολλά.

    Τα λέμε λοιπόν...

    Α, το Venus τί έγινες, το τελείωσες ? Πέταξε ?

    Γιώργος
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    akmakas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19



    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 23 Μάρ 2007, 01:57:38 »

     Εκπληξη Απίστευτο!!! Που πουλιούνται ρε παιδιά αυτοί οι κινητήρες  πεπιεσμένου αερίου?Δεν τους γνώριζα!!!!!
    Καταγράφηκε

    To Forum των πωρωμένων συλλεκτών...
    Retro computers.συλλεκτικά αντικείμενα...
    www.silogomania.forumotion.com...
    Back to the roots...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2007, 12:26:02 »

    Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε...

    Παλιά αλλά και καινούργια, που ευτυχώς δε μας αφήνουν να βαρεθούμε με το χόμπυ που έχουμε μπλέξει...

    Κινητήρες διοξειδίου του άνθρακα (CO2) μπορείς να βρεις μόνο στο εξωτερικό, κυρίως από Τσεχία, Αγγλία και Αμερική. Κάποια site που έψαξα δεν έχουν ανανεωμένα στοιχεία, οπότε θα πρέπει να ρωτήσεις.

    Τελευταία διακρίνω μια τάση στροφής προς ηλεκτροκινητήρες, με ηλεκτρονικό έλεγχο, που είναι πιο αξιόπιστοι και ευκολοδούλευτοι σε σχέση με τις CO2 που έχουν και κάποια περίεργα χούγια...Δεν κυκλοφορούν όσο πριν 4-5 χρόνια.
     
    Ενδεικτικά sites:
    http://www.gasparin.cz/?show=frames&lng=en
    http://www.samsmodels.com

    Οι μάρκες που κυκλοφορούν στην αγορά (αλλά και στο eBay) είναι:
    Gasparin (CZ)
    Modela (CZ)

    Παλιές που κυκλοφορούν πλέον μόνο στο eBay:
    Brown (US) - για όσα χρόνια κυκλοφορούσαν, οι κορυφαίες
    Telco (UK) - αρκετά αξιόπιστες
    Shark (UK) - όχι τόσο καλές όσο οι Telco

    Ρώσσικη - στο μέγεθος της Modela, αντιγραφή ουσιαστικά, όχι πολύ αξιόπιστη και με μειωμένη διάρκεια λειτουργίας. Μόνο για πολύ sport μοντέλα.. και αρκετά φτηνή

    gkan

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2007, 13:40:51 »

    επειδή έχω τη φτηνή ρώσικη απομίμηση της Modela ήθελα να ρωτήσω που βρίσκουμε φιαλίδιο CO2 ?
    Αυτά που βρήκα για αεροβόλα και για φούσκωμα ρόδας ποδηλάτου είναι λίγο μεγαλύτερα και δεν ταιριάζουν στην υποδοχή της.
    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2007, 15:01:48 »

    Κε Κανδυλάκη να πω και γω με τη σειρά μου ότι επειδή δεν έχουμε μερικοί από εμάς εμπειρία με το free flight δε σημαίνει οτι δε μας ενδιαφέρει το θέμα. Όπως καταλαβαίνεις ήδη με τα ελικόπτερα, τα καλούπια, τα αεροπλάνα και τις υπόλοιπες δουλειές μας τρώμε αρκετό χρόνο και δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με κάτι παραπάνω. Και όσοι από εμάς είναι ταυτόχρονα και αθλητές, τώρα με την προετοιμασία για το F3C πχ είναι λίγο δύσκολο να ασχοληθούμε με κάτι ακόμα. Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις και εμείς πάντα σε διαβάζουμε με ενδιαφέρον γιατί άσχετα με το τι ασχολούμαστε ίσως υπάρχει και εδώ κάτι που θα μας βοηθήσει σε αυτό που κάνουμε. Ευχαριστώ. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2007, 21:19:43 »

    Φίλε sfyris καλησπέρα.

    Δεν υπάρχει θέμα, γνωρίζω ότι αυτό που μου αρέσει και ασχολούμαι, δεν τραβάει εύκολα άλλους στο να ασχοληθούν ενεργά. Για διάφορους λόγους, που δεν είναι απαραίτητο να αναλυθούν. Ο καθένας κάνει αυτό που του αρέσει περισσότερο...

    Από την άλλη έχω καταλάβει επίσης ότι τα διάφορα θέματα - άρθρα - φωτογραφίες που ανεβάζω κατά καιρούς, ενδιαφέρουν αρκετό κόσμο, έστω και για γενική εγκυκλοπαιδική γνώση ή ενημέρωση, που και αυτό κάτι είναι. Και μακάρι, κάποια στιγμή, όποιος θελήσει να δοκιμάσει και κάτι. Δεν θεωρώ ότι πάει χαμένος ο χρόνος και κόπος. Οπότε θα συνεχίσω, όσο βέβαια μου επιτρέπει ο μειωμένος ελεύθερος μας χρόνος...

    Και για απόδειξη, μια και είχα καιρό να ακουστώ επί του θέματος, ορίστε 1-2 φωτογραφίες από ένα μοντέλο που τελείωσα το χειμώνα, ένα λαστιχοκίνητο Fokker D.VII. Άνοιγμα φτερών 46 εκ., βάρος περίπου 18 γραμμάρια. Οι πρώτες πτήσεις έγιναν στο Χολίδειο τον Φεβρουάριο, ικανοποιητικές για ξεκίνημα, αλλά θέλει ρύθμιση ακόμα για διάρκεια.


    Bleriot, υπάρχουν δύο διαστάσεις αμπούλων CO2, η 8 γραμμαρίων και η 12 γραμμαρίων. Η 12 είναι αυτή που βρίσκεις για αεροβόλα. Κάνει μόνο για συσκευές πλήρωσης Brown.
    Όλες οι άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν την 8 γραμμαρίων.

    Στη Θεσσαλονίκη προμηθευόμαστε αμπούλες από ένα κατάστημα που πουλάει είδη εξοπλισμού για εστιατόρια, ταβέρνες κλπ. σε επαγγελματίες (ας είναι καλά ο Σ. Ρείζης που μου το είπε...). Εκτιμώ ότι σίγουρα υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε άλλες πόλεις. Πρόκειται για αμπούλες σόδας (προσοχή, όχι NO2 που είναι για σαντιγύ  Cheesy). Αν ρωτήσεις μάλλον θα βρεις.

     Είναι πακέτο των 10 και πάει περίπου 3€. Αν σκεφτείς ότι από κάθε αμπούλα βγαίνουν περίπου 3 αξιοπρεπείς πτήσεις, τότε η κάθε πτήση πάει περίπου 10 λεπτά (€).Όχι άσχημα από οικονομικής πλευράς.
    Όσο για τη ρώσικη μηχανή, έχω 6-7 και δεν τις βάζω σε σοβαρό μοντέλο. Πολύ και ανεξέλεγκτη δύναμη με σχετικά μικρή χρονική διάρκεια. Κατάλληλες ίσως για Outdoor μοτοανεμόπτερα διάρκειας (free flight εννοείται...)

    gkan


    * Fokker_DVII-1.jpg (83.66 KB, 800x620 - εμφανίστηκε 1129 φορές.)

    * Fokker_DVII-2.jpg (77.45 KB, 800x584 - εμφανίστηκε 1138 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 24 Μάρ 2007, 22:36:26 »

    Παράθεση
    επειδή έχω τη φτηνή ρώσικη απομίμηση της Modela ήθελα να ρωτήσω που βρίσκουμε φιαλίδιο CO2 ?

    Ζήτησε τις αμπούλες για σόδα που μπαίνουν σε συσκευές για κοκτέιλ.

    Σε καταστήματα που έχουν διάφορα γυαλικά, πιάτα, μικρές συσκευές κ.τ.λ. πουλάνε και τέτοιες συσκευές και αμπούλες.

    Πιθανόν και κάποιος μπάρμαν να σε κατευθύνει σωστά.  Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2007, 13:46:19 »

    ευχαριστώ jkan και admin για τις πληροφορίες
    θα τη δοκιμάσω τη μηχανή, ίσως τη βάλω σε κανένα γερό μοντέλο εξωτερικού χώρου και ο θεός βοηθός. Περισσότερο από περιέργεια την πήρα για να δώ πως δουλεύει.
    μερικές ερωτήσεις ακόμα: την παραλλαγή lozenge πως την κάνεις? με την τεχνική του  εκτυπωτή?
    τι υλικά επικαλύψεως χρησιμοποιείς? εγώ έχω δοκιμάσει tissue χαρτί, μεταξόχαρτο, αλλά και χαρτί περυτιλίγματος από τα πουκάμισα του Zara   
     
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2007, 00:04:25 »

    Bleriot,

    φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί να αγοράσεις πολλά πουκάμισα από το Zara για επικάλυψη μεγάλου μοντέλου... Grin Grin Grin

    Η ρώσικη μηχανή θα σου δώσει άνετα διάρκεια 20-30 δευτερολέπτων, στην πλήρη ισχύ της. Με αυτή τη ρύθμιση πετάει ένα μοντέλο βάρους ~100-130 γραμμάρια. Αν είναι και καλό στην ανεμοπορία, τότε το λεπτό το έχεις...

    Η παραλλαγή lozenge δεν είναι από εκτυπωτή, το δοκίμασα και δεν δίνει το ποιοτικό αποτέλεσμα που θέλω. Είναι βέβαια πολύ γρήγορη και εύκολη, αλλά με κάπως θαμπά χρώματα.

    Προτιμώ το βάψιμο με ψέκασμα, χρησιμοποιώντας 5 διαφορετικά στένσιλ, ένα για κάθε χρώμα. Φυσικά το βάψιμο γίνεται πριν την επικάλυψη. Σε ένα πλαίσιο από μπάλσα κολλάω ένα κομμάτι χαρτί επικάλυψης, το βρέχω για να τεντώσει, το βερνικώνω και στη συνέχεια βάφω ένα χρώμα τη φορά, έχοντας εξασφαλίσει ότι τα στένσιλ κάθονται όλα στην ίδια θέση (με πείρους στο πλαίσιο και τρύπες στα στένσιλ). Το έχω δοκιμάσει τόσo με ακρυλικά όσο και με χρώματα σμάλτου, με πολύ καλά αποτελέσματα. Χρονοβόρο μεν, αλλά πολύ πιο σωστό.
    Η επικάλυψη στη συνέχεια γίνεται μόνο με αραιωμένη άσπρη κόλλα και όχι με βερνίκι-διαλυτικό, γιατί θα χαλάσουν τα χρώματα από το διαλυτικό...

    Όσο για χαρτί, θα το τονίζω συνέχεια, δεν υπάρχει υποκατάστατο, παρά μόνο ειδικό χαρτί για επικάλυψη (japanese tissue ή και σκέτο tissue), σε διάφορες ποιότητες και βάρη, που προμηθεύομαι από ειδικά μαγαζιά του εξωτερικού. Το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με τη χρήση που το προορίζουμε, ώστε να βάλουμε κάτι που απλά έχουμε, ενώ δεν κάνει για τη συγκεκριμένη χρήση.
    Βασικά χαρακτηριστικά που επιθυμούμε, να τεντώνει μετά το βρέξιμο (φυσικά να μην χαλάει το χρώμα με το νερό) και να έχει αντοχή σε σκισίματα.

    Μια βόλτα στα παρακάτω links θα βοηθήσει...

    http://www.samsmodels.com/acatalog/Section_B._Covering_materials.html
    (αρκετά είναι για indoor χρήση)

    http://www.freeflightsupplies.co.uk/
    στο LW Covering, και στο Frequently Asked Questions

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 26 Μάρ 2007, 00:37:37 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2007, 00:38:14 »

    α καλά ... εσύ είσαι "τελειωμένος" .. Χαμόγελο Χαμόγελο
    στένσιλ και ψέκασμα με 5 διαφορετικά χρώματα... Εκπληξη
     αλλά όπως λένε, το χόμπυ είναι για να ξοδεύουμε χρόνο, όχι για να εξοικονομομούμε
    πάντως το αποτέλεσμα σε δικαιώνει πλήρως, πολύ ωραίο μοντέλο συγχαρητήρια
    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2007, 12:14:00 »

    Γιαυτό σου λέω παρακολουθούμε αλλά δεν ποστάρουμε  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 20:26:08 »

    Τα ξαναλέμε, ανάλογα με την πρόοδο του μοντέλου (3-6 μήνες  Grin)

    Τι τρεις μήνες...  idiot2

    Μετά από 3 χρόνια και κάτι, επιτέλους κάποια καινούργια φωτογραφία από το de Havilland 9...

    Πρέπει να είναι το πιο "ριγμένο" μοντέλο μου, καθώς το ξεκίνησα το 1999, και το παρατάω συνεχώς όταν προκύπτει κάτι καινούργιο και πιο ενδιαφέρον. Και κάποια στιγμή το ξαναπιάνω... Μέχρι την επόμενη διακοπή...

    Εδώ και καιρό το προχωράω σιγά σιγά, έβαψα τα φτερά και άρχισε να μοιάζει λίγο με το πραγματικό. Η άτρακτος έχει πολύ μέλλον ακόμα. Και που να μπω στη διαδικασία detailing... 2012 και βλέπουμε...

    gkan






    * dh-9_wings_painted.JPG (112.82 KB, 693x520 - εμφανίστηκε 806 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 20:28:33 »

    και μια λεπτομέρεια από το φτερό, όπου φαίνεται η προσπάθεια αναπαράστασης του rib stiching και των rib tapes στις αεροτομές.

    Και για να έχουμε και μια αντίληψη για το μέγεθος, η κλίμακα είναι 1/20 και το φτερό έχει αεροτομή 7-8 εκατοστά μήκος...



    * dH-9_rib_stitching.JPG (114.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 902 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Ο κόσμος του Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: φωτογραφίες από μοντέλα free flight
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.