Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:09:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:09:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 34
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 50
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FPV plane (platform)  (Αναγνώστηκε 75835 φορές)
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #105 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 19:29:12 »

    Δεν θέλω να δημιουργήσω σε καμμία περίπτωση διαφωνίες ή αντιπαραθέσεις αλλά να ξεκαθαρίσουμε λιγάκι τα πράγματα.
    FPV σημαίνει First Person View όπως όλοι ξέρουμε. Αυτό δεν προϋποθέτει ούτε όργανα ούτε GPS ούτε αισθητήρες κίνησης
    ούτε ιδιαίτερα AVIONICS πέρα από ένα ζευγάρι γυαλιά ένα δυνατό πομπό και ένα δέκτη που θα επιτρέπει να πας μακριά
    και να έχει video σήμα. Το V μιλάει για View και όχι navigation.
    Τα UAV τουλάχιστον από όσα γνωρίζω είναι αεροσκάφη που μπορούν να πετούν μόνα τους αν χρειαστεί αλλά και τηλεχειριζόμενα από μακριά
    με δυνατότητες αυτόματου πιλότου way points κλπ κλπ κλπ. Τώρα λόγω του ότι τα τελευταία 25 χρόνια ασχολούμαι αποκλειστικά με αυτόματους πιλότους και όργανα
    αεροσκαφών σε μέχρι τώρα 3 διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών και έχοντας παρακολουθήσει και από κοντά πτήσεις μή επανδρωμένων νομίζω ότι μπορώ να ξεχωρίσω την διαφορά και το πως χρησιμοποιούν οι εταιρίες τους όρους FPV και UAV. Απλά στο παιχνίδι των εταιριών μπήκαν σιγά σιγά τα F-16 Head Up Display alike συστήματα για να κάνουν πιο ελκυστικά τα πακέτα και με την δυνατότητα μικρών και ευέλικτων συσκευών πρόσθεσαν πολλά περισσότερα από ότι χρειαζόταν κάποιος που ήθελε μόνο να βλέπει από μέσα ενώ πετάει και σιγά σιγά μπ@στ@ρδεύτηκε ο όρος FPV και τείνει να γίνει UAV. Οι δυνατότητες ενός UAV δεν είναι μόνο πτήση σε ευθεία οριζοντία αλλά και δυνατότητες CPM (Combat Pattern Maneuvering) οπότε και σε ένα FUNJET ή σε ένα TWINJET αν βάλεις τέτοιο σύστημα τότε κάνεις παπάδες.
    Ας μην ξεχνάμε το τελευταίο project της πολεμικής βιομηχανίας στον τομέα των μη επανδρωμένων που θέλει τα αφη να φέρουν και πυραύλους αέρος αέρος ή εδάφους αέρος.
     
    Καταγράφηκε

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #106 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 20:03:39 »


    Nα ρωτήσω αυτό με τις πτέρυγες το λες από πείρα δικη σου η μεταφέρεις απόψεις κάποιον άλλον ?
    Tο ρωτάω αυτό gt εάν είναι δικη σου καλοδεχούμενη αλλα από  ξένους χωρίς να τους ξέρουμε μπορεί να είναι και μάπα το καρπούζι.
    Kαι σαν παράδειγμα θα σου πω ότι Ετοιμαζόμουν να πάρω πτέρυγα από αμερική και τελικά ο φοίνικας που  περελαβα σήμερα είναι πολλή ανώτερος από αυτά που γραφουν διάφοροι στα ξένα site για τη αμερικανικη.

    Νομίζω ότι δεν πάει ακριβώς έτσι (lego) γιατί έχεις και το πρόβλημα του θορύβου αναμεταξύ τον ηλεκτρονικών.
    Ισως χρειαστεί να απομακρυνθούν πολλή η να χρησιμοποιήσεις φίλτρα οποτε σίγουρα θα θέλει άλλη διάταξη

    Ναι Wiz, Προσπάθησα να βάλω το setup μου σε μια Swift ΜΑΧΙ και δεν κατάφερα να ρυθμίσω ούτε το radio setup του πιλότου, μου φανηκε μανίκι ίσως γιατί είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ απυρος  πιλότος, επίσης ενώ κατάφερα να αντιγράψω την πτέρυγα και τα παρελκόμενα μιας εμπορικής πτερυγας γιαυτή τη χρήση για λογαριασμο συναδελφου, δεν είχαμε πάλι επιτυχία μέχρι που τη πεταξε με λάστιχο. Συν απόψεις διαφόρων φόρουμ, φυσικά επαναλαμβάνω οτι είμαι άσχετος, ενω αντίθετα βλέπουμε ατομα όπως ο Απόστολος που κόβει σε πτέρυγα οτι γουστάρει, οπότε υπάρχει μέλλον σε αυτούς που τους αρέσει.
    Σχετικα με FPV και UAV δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο πραγμα και σε καμμια περιπτωση δεν εχουν ιδιες απαιτησεις.

    Σχετικα με το μαρκετιστικο τροπο αναπτυξης της πτερυγας σαν FPV πλατφορμα υποθετω οτι δεν εχεις πεταξει FPV με καποια.

    contravago, εγραψα ακριβώς τα σημεία που νομίζω εγώ σαν "απατεών" σχεδιαστής οτι χρειαζόμαστε απο κοινού, ελπίζοντας οτι μπορώ να συνησφέρω,  επίσης η δουλειά μου είναι να μπορώ να διαχειρίζομαι οποιασηποτε πλατφόρμα τηλεπισκόπισης (απο γερανό μεχρι δορυφόρο) για να πέρνω δεδομένα για χαρτογράφηση, πτητικά-μοντελιστικά το μόνο πράγμα  που έμαθα να πετώ είναι ο Τηλέμαχος σε όλα του τα μεγέθη. Γιαυτό και το μόνο που μπορώ να κάνω και ελπίζω πως κάνω είναι να σου δώσω κάποιες ιδέες που πέφτουν στο δρόμο μου επειτα απο ψάξιμο (οπως οι φώτο με το πιθανό setup πτερυγας) ωστε να βοηθήσω ενα συμφορουμίτη οπως εσύ & όπως εσύ θα βοηθήσεις εμένα αυριο μεθάυριο.

    Α για το λέγκο -πολύ σωστά- εχω ή απομακρύνει τους γνωστούς αγνωστους ή έχω βάλει περιβλημα στα κουτάκια,
    Pappy, 4 κιλά βγαίνει σκέτο το θηρίο???
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #107 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 23:53:28 »

    Όχι βρε!!! Χαμόγελο Χαμόγελο τέσσερα το υπολογίζω εγώ μαζί με τον εξοπλισμό.
    Αύριο θα το ζυγίσω να δω πόσα κιλά βγαίνει καθαρό μόνο το αεροπλάνο για να υπολογίσω και πτερυγικό φόρτο.
    Καταγράφηκε

    fazerdreamer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286


    « Απάντηση #108 στις: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 08:19:04 »

    Η αποψη και εμπειρια μου μετα προσωπικα τεστ με happy+unhappy...end.Η πτερυγα βρισκει προσφορο εδαφος για experimental fpv flights διοτι εχει απλετο χωρο να τοποθετησεις τα ηλεκτρονικα σου βλεπε ας πουμε την Queen Bee και να τα ζυγισεις ευκολα,μπορει να αποκτησει γρηγορες ταχυτητες,ομως πασχει απο oscillation γιατι μην ξεχναμε οτι ειναι κυριολεκτικα,ενα φτερο στον ανεμο!Τον αετακο-greekwings τον πεταω πλαγια με ενα fatshark-ακι 10mw πομπο και γελαμε μεχρι να μας πιασει η νυχτα!Το hugin περιμενω,πως και πως να το βγαλει η μαμα σε H για να το κλικαρω,θα θελα πολυ να γνωρισω και να αγορασω μια ελληνικη εκδοση,παρολα αυτα!Ακουσα με τα ιδια μου κι εγω τα αυτια οτι παιζει πολυ σοβαρα ελληνας επαγγελματιας να φερει hugin-mugin.Οντως φαινεται δεμενη και αξιοπλοη κατασκευη!Παιδες εγω με το FY21AP, αρκετο speed delay-βλεπε futaba 12z και ψιλοπειραγμα στο programming του,εκαψα ενα για να καταλαβω,καταφερα να πεταξω ικανοποιητικοτατα,μην ξεχναμε οτι ειναι ενα σχεδον plug&play συστημα σε σχεση με arduin-ους και attopilot-ια κ.τ.λ.π..το FY31AP ειναι η βαση του 21ΑP απλα δεχεται updates επισημα και βασικα προεκυψε απο οτι εμαθα με την τεχνικη υποστηριξη της feytech απο το γεννημα του FY90Q για τα πολυκοπτερα.Ξεκινωντας να βαλουμε σε ενα κουτι τα ηλεκτρονικα μας και μετα να σχεδιασουμε-αγορασουμε το αναλογο σκαφος που θελουμε,νομιζω ειναι η ιδανικη λυση,κανενα ετοιμο δεν μπορει να μας προσφερει αυτο που θελουμε,να μην παραπονιομαστε,ξεκιναω απο μενα!
    Και ρωταω κατι αλλο,ξερουμε οτι ο ορος first person view στην Ελλας απαγορευεται.-?-Ποσο απαγορευεται δεν μας αναλυουν-βλεπε-το UAV δεν ειναι αερομοντελλο και το αερομοντελλο δεν ειναι UAV.
    Απαντες στο εξωτερικο διοργανωνουν συναντησεις fpv flyers.Στην χωρα μας δεν υπαρχει ενδιαφερον?Huh

    Τριτον τσουρουφλιζον θεμα για εμενα,ποσο ασφαλες μπορουμε να κανουμε την fpv εμπειρια?Εκτος απο spotter-limited service ceilling-extra dead reckon autopilot σε περιπτωση fail gps autopilot-3 ναυτικα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μιλια απο αεροδρομια και εναεριες γραμμες?Huh
    Αναμενω απαντησεις και επικρισεις.

    Υ.Γ. http://diydrones.com/profiles/blogs/auvsis-unmanned-systems-north  30 χωρες θα λαβουν μερος.Η Ελλας παλι εκτος.... worry

    Υ.Γ.2:Αποστολε νομιζω οτι η ΟΡΚΑ επιδεχεται βελτιωσεις οχι εις βαρος του συνολικου βαρους,ισως των χρηματων αλλα αυτο κανονιζεται αν υπαρχει θεληση!

     
    Καταγράφηκε

    Η σιωπή είναι χρυσός...
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #109 στις: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 09:19:32 »

    @fazerdreamer

    Να σου πω την μαύρη αλήθεια .... Αν βρείς δύο φτερά από 60άρι calmato και φτιάξεις ένα πολύ απλό κουτί τετράγωνο έχεις έτοιμη άτρακτο και φτερά.
    Η δίεδρος είναι η ίδια με του calmato οπότε δεν πειράζεις τίποτα. Απλά την πτέρυγα ο Κινέζος την έφτιαξε clark αλλά πιστεύω και η αεροτομή του calmato κάνει.
    Οι μπούμες που στηρίζουν την ουρά είναι πολύ απλές στην κατασκευή και τα Οριζόντια και το κάθετο είναι ένα απόγευμα υπόθεση.

    Οσο για το περί ασφάλειας πιστεύω ότι όποιος πετάει με τέτοιου είδους εξοπλισμό σε περιοχές που υπάρχουν Low alt. αεροδιάδρομοι ή αεροδρόμια σε ακτίνα 5 με 10Km πρέπει
    να ξέρει τι κάνει.
    Καταγράφηκε

    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #110 στις: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 10:09:20 »


    Και ρωταω κατι αλλο,ξερουμε οτι ο ορος first person view στην Ελλας απαγορευεται.-?-Ποσο απαγορευεται δεν μας αναλυουν-βλεπε-το UAV δεν ειναι αερομοντελλο και το αερομοντελλο δεν ειναι UAV.
    Απαντες στο εξωτερικο διοργανωνουν συναντησεις fpv flyers.Στην χωρα μας δεν υπαρχει ενδιαφερον?Huh

    Τριτον τσουρουφλιζον θεμα για εμενα,ποσο ασφαλες μπορουμε να κανουμε την fpv εμπειρια?Εκτος απο spotter-limited service ceilling-extra dead reckon autopilot σε περιπτωση fail gps autopilot-3 ναυτικα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μιλια απο αεροδρομια και εναεριες γραμμες?Huh
    Αναμενω απαντησεις και επικρισεις.

    Υ.Γ. http://diydrones.com/profiles/blogs/auvsis-unmanned-systems-north  30 χωρες θα λαβουν μερος.Η Ελλας παλι εκτος.... worry

    Η Ελλάδα είναι η χώρα όπου τα όνειρα πεθαίνουν!
    Στο FPV θα έκαναν την εξαίρεση;!  Σφραγισμένα χείλη
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #111 στις: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 13:25:48 »


    Η Ελλάδα είναι η χώρα όπου τα όνειρα πεθαίνουν!
    Στο FPV θα έκαναν την εξαίρεση;!  Σφραγισμένα χείλη

    Αυτοί μπορεί να μην έκαναν εξαίρεση αλλα στο χέρι μας είναι είμαστε η εξαίρεση...
    Εγώ προσωπικά βλέπω πολλή ενδιαφέρον και ωραίες συζητήσεις σχετικά με το θέμα to opoio mono eukolo den einai.
    όσο αφορά τις πλατφόρμες έχει σημασία τι 8ελεις να κάνεις. Εάν έχεις σκοπό  να καταρρίψεις το ρεκόρ των 80 χιλιομέτρων τότε 8ελεις μάλλον πτέρυγα. Για βολτουλες ένα τύπου skywlaker είναι μια χαρά.

    ......!Παιδες εγω με το FY21AP, αρκετο speed delay-βλεπε futaba 12z και ψιλοπειραγμα στο programming του,εκαψα ενα για να καταλαβω,καταφερα να πεταξω ικανοποιητικοτατα,μην ξεχναμε οτι ειναι ενα σχεδον plug&play συστημα σε σχεση με arduin-ους και attopilot-ια κ.τ.λ.π..το FY31AP ειναι η βαση του 21ΑP απλα δεχεται updates επισημα και βασικα προεκυψε απο οτι εμαθα με την τεχνικη υποστηριξη της feytech απο το γεννημα του FY90Q για τα πολυκοπτερα.



    Ενδιαφέρων… εάν θέλεις μπορείς να το αναλύσεις λίγο σε παρακαλώ…
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 13:41:10 από wizard » Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #112 στις: Σάββατο, 9 Ιούλ 2011, 13:38:38 »

    Εγω παντως απο αυτο που διαβασα ειδα οτι εξαιρουσε τα UAV και οχι και τα FPV Wink.
    Ξαφνικα ποσο ενδιαφερουσα γινεται η κατηγοριοποιηση αυτων Cheesy
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #113 στις: Τρίτη, 12 Ιούλ 2011, 14:51:48 »

    Παιδες εγω με το FY21AP, αρκετο speed delay-βλεπε futaba 12z και ψιλοπειραγμα στο programming του,εκαψα ενα για να καταλαβω,καταφερα να πεταξω ικανοποιητικοτατα,μην ξεχναμε οτι ειναι ενα σχεδον plug&play συστημα σε σχεση με arduin-ους και attopilot-ια κ.τ.λ.π..το FY31AP ειναι η βαση του 21ΑP απλα δεχεται updates επισημα και βασικα προεκυψε απο οτι εμαθα με την τεχνικη υποστηριξη της feytech απο το γεννημα του FY90Q για τα πολυκοπτερα.Ξεκινωντας να βαλουμε σε ενα κουτι τα ηλεκτρονικα μας και μετα να σχεδιασουμε-αγορασουμε το αναλογο σκαφος που θελουμε,νομιζω ειναι η ιδανικη λυση,κανενα ετοιμο δεν μπορει να μας προσφερει αυτο που θελουμε,να μην παραπονιομαστε,ξεκιναω απο μενα!
    Και ρωταω κατι αλλο,ξερουμε οτι ο ορος first person view στην Ελλας απαγορευεται.-?-Ποσο απαγορευεται δεν μας αναλυουν-βλεπε-το UAV δεν ειναι αερομοντελλο και το αερομοντελλο δεν ειναι UAV.
    Απαντες στο εξωτερικο διοργανωνουν συναντησεις fpv flyers.Στην χωρα μας δεν υπαρχει ενδιαφερον?Huh

    Τριτον τσουρουφλιζον θεμα για εμενα,ποσο ασφαλες μπορουμε να κανουμε την fpv εμπειρια?Εκτος απο spotter-limited service ceilling-extra dead reckon autopilot σε περιπτωση fail gps autopilot-3 ναυτικα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μιλια απο αεροδρομια και εναεριες γραμμες?Huh
     

    Αγαπητέ fazerdreamer, θα συμφωνήσω σε όλα όσα διέγραψα απο το QUOTE,  απλά να τονίσουμε οτι όντως το FY21AP ειναι ένα αρκετά καλό Stabilizator με Command δυνατότητες και όχι αυτόματος, όπως το FY-3ZT που και πάλι είναι απλά ενας πολύ καλός αυτόματος-δηλαδή απογειώνει,προσγειώνει και πλοηγεί ενα Α/Π- δεν "επιχειρεί" δίνοντας εντολές σε άλλα υποσυστήματα (π.χ. κάμερες), πάντως πάλι συμφωνώ στο οτι είναι out of the box, που σημαίνει οτι ίσως είναι το μοναδικό προιον που απλά το κουμπώνεις και πετάς. Εγώ παιδευομαι αρκετό καιρό με arm και aruino αλλα νομίζω οτι το αποτέλεσμα δικαιώνει αρκετά.

    Οσον αφορά τα φλέγοντα που πόσταρες, με θλίψη θα σου απάντήσω όντας μέλος της κοινότητας που παρέθεσες, με βοηθούν και ανταλάσουμε υλικό σαν να είμαι το καημένο αποπαίδι της Ευρώπης. Και αυτό γιατι δεν εχουμε ενσωματώσει καμία νομοθεσία (ενσωματώνω δε σημαίνει copy-paste, αλλα το προσαρμόζω στις αναγκες της χώρας μου) και ακόμη και οι επαγγελματίες τρέχουμε να βρούμε το δίκιο μας απο νομολογίες του ΣτΕ,
    για παράδειγμα ενώ όντως δεν υπάρχει σαφή νομοθεσία για τα FPV, οι αναφορές ελάχιστες και οι τρύπες άπειρες, υπάρχει σαφέστατη νομολογία και νίκη υπέρ των ιδιοτικών UAV στο ΣτΕ έναντι της Γεωγραφικής Υπηρεσίας, που λέει συνοπτικά μεσα σε αλλα οτι όχι μόνο μπορούν να επιχειρούν και να χαρτογραφούν (Κτηματολόγιο Α.Ε.) αλλα δεν είναι ανάγκη να απογειώνονται απο στρατιωτικά αεροδρόμια, αρκει να έχουν κάποιους προπολεμικούς περιορισμούς (ανάλυση φωτογραφίας, σχέδιο πτήσης κ.α.)

    Οσο για την σωστότατη ερώτηση εαν υπάρχει λογική στη χρήση εξοπλισμού όπως οι ισχυροί πομποδεκτες fpv, τα όρια απο τα αεροδρόμια, ευρως πτήσης, κιλα κλπ κλπ . Πολύ απλοικά θα απαντήσω οτι ο νόμος είναι σχεδόν πανομιοτυπος με αυτών των όικων ανοχής! απλά η λέξη αντικαταστάθηκε απο τη λέξη αερομοντέλο, εαν δηλαδή τηρούσαμε όλα τα όρια δεν θα υπήρχαν αυτοί οι "οικοι" οπως αντιστοιχα δεν μπορούμε να πετάξουμε ενα απλό Park Flyer. Πάλι καλά η συνέπεια, η λογική & η παιδεία πολλών αερομοντελιστών κρατούν κάποιους νόμους έστω και άγραφους χωρίς να προκαλούν πρόβλημα. Νισάφι πια όμως θα ήθελα να "εργαστώ" χωρις να μου πάει τρεις και μία οτι θα με μαζέψουν, π.χ να πάρω βιντεο ενα ξενοδοχείο απο FPV. μέχρι λοιπόν να γίνει και για αυτό το θέμα πορεύεται ο καθένας όπως νομίζει και αντιμετοπίζει τις όποιες συνέπειες των πράξεων του.

    Πίσω στα σχεδιαστικά μας. @ Pappy, ξέρω οτι χαιρεσαι ακόμα απο το πανέμορφο δημιούργημα σου, αλλα όποτε μπορεις δώσε μας κάτι και απο το καινούριο, είναι η έκδοση με το 2,2 φτερο ή με το 2μετρο ? διαστάσεις 145χιλ χ150χιλ χ ?? βάλε ενα θές μια καλή κάτωψη  Ποοολύ άνεση .
    Εγώ σας υπόσχομαι οτι θα δοκιμάσω τα 1,6μ φτερά Τηλέμαχου και τα καινούρια που μου έκοψε ο Απόστολος σε κάθε είδους κουτιοειδούς ατράκτου. σίγουρα θα χρειαστώ τεράστια βοήθεια όμως στην επιλογή μοτέρ-μπαταρίας-ελικάς. Το αρχικό βάρος όλων των κατασκευών μου βρίσκετε νομίζω στο κάτω άκρο ένος long range fpv. δηλαδή:
    φτερά 150γρ.
    μοτερ 120γρ
    μπαταρία 250-500γρ
    δέκτης -ESC 50 γρ
    Servo 4x12= 50gr
    αυτόματος φουλ σενσορες-gps-μπομποδέκτης  220 γρ
    camera 10-250 gr (απο FPV εως μικρο SLR)
    Target tracking mount 90gr (με τα Σερβο)

    Αρα ξεκινώ με max βάρος  1500gr χωρίς Ατρακτο και Ουριαίο και ανοιγμα 1,6-1,8. Ελπίζω με λιγο πιο "εξωτικά" υλικά να μείνω το πολύ μέχρι τα 2,3-2,5 κιλά για να μένω στον αέρα με όσο το δυνατό λιγότερο κόστος για περισσότερη ώρα.
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #114 στις: Τρίτη, 12 Ιούλ 2011, 15:37:31 »


    Πίσω στα σχεδιαστικά μας. @ Pappy, ξέρω οτι χαιρεσαι ακόμα απο το πανέμορφο δημιούργημα σου, αλλα όποτε μπορεις δώσε μας κάτι και απο το καινούριο, είναι η έκδοση με το 2,2 φτερο ή με το 2μετρο ? διαστάσεις 145χιλ χ150χιλ χ ?? βάλε ενα θές μια καλή κάτωψη  Ποοολύ άνεση .
    Εγώ σας υπόσχομαι οτι θα δοκιμάσω τα 1,6μ φτερά Τηλέμαχου και τα καινούρια που μου έκοψε ο Απόστολος σε κάθε είδους κουτιοειδούς ατράκτου. σίγουρα θα χρειαστώ τεράστια βοήθεια όμως στην επιλογή μοτέρ-μπαταρίας-ελικάς. Το αρχικό βάρος όλων των κατασκευών μου βρίσκετε νομίζω στο κάτω άκρο ένος long range fpv. δηλαδή:
    φτερά 150γρ.


    Καλησπέρα
    Το καινούργιο μου απόκτημα (δεν θα το έλεγα δημιούργημα!! Χαμόγελο ) είναι το 2m με 145 χ 150 διάσταση ατράκτουαλλά σκέφτομαι ανάμεσα στις υπόλοιπες μετατροπές να φτιάξω ίσως ένα ζευγάρι φτερά με εκπέτασμα 2,40. Ούτως ή άλλως σκέφτομαι να το αναπαράγω και ο βασικός λόγος που το αγόρασα ήταν αφενός να το τεστάρω γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο αφετέρου να το χρησιμοποιήσω ως βασικό για να το αντιγράψω αποτυπώνοντας τις εντυπώσεις μου και την εμπειρία μου στο μοντέλο αυτό σαν βελτιώσεις τόσο κατασκευαστικά όσο και εμφανισιακά Για παράδειγμα πιστεύω ότι το Η tail ταιριάζει καλύτερα σε αυτό το μοντέλο...
    Φωτογραφίες θα αργήσω λιγάκι να ανεβάσω μερικές μέρες γιατί είμαι πολύ απασχολημένος αυτό τον καιρό και τα αερομοντελιστικά έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα λόγω εργασίας.
    Εξάλλου πιστεύω ότι θα ήταν πιο δόκιμο να ανοίξω ένα καινούργιο thread για το αεροπλάνο και το κατασκευαστικό του για να μην μονοπωλήσω το thread αυτό το οποίο μετεξελίσσεται ευχάριστα σε πολύτιμο think tank για τον χώρο του FPV.
    Καταγράφηκε

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #115 στις: Τετάρτη, 13 Ιούλ 2011, 12:34:46 »

    Λοιπόν! Προσπάθεια πρώτη, την προτείνω ανεπιφύλακτα! Πλατφόρμα Τηλέμαχος, Αλλαγές: μείωση βάρους, ενίσχυση ακαμψίας, αυξηση πτερυγας απο 1,22 σε 1,6, μείωση δίεδρου σε 3 μοιρες, προσθήκη Aileron, ηλεκτρικό μοτέρ μετακίνηση σέρβο για περισσότερο χώρο. Τα συν και τα πλήν τελικά ισχύουν απο τη θεωρία, όπως τα γράφω σε προηγούμενο ποστ.

    Η διάταξη του εξοπλισμού για να ζυγίσει και να μην επηρεάζεται τπτ μεταξύ τους φαίνεται στη φωτογραφία:


    Uploaded with ImageShack.us

    Εξοπλισμός που χώρεσε : αισθητήρες πίεσης, ταχύτητας ανέμου, 3 accelerometer, inclinometer, magnetometer, thermo, humidity, volt-current sensor
                                        GPS, 8CH δέκτης
                                        Ελεγκτές σέρβο, επεξεργαστής, ελεγκτές καμερών
                                       Sony micro SLR απογυμνωμένη απο το σκαρί της για χαρτογράφηση, δυστηχώς δεν κατάφερα να αφαιρεσω και την οθόνη της που είναι πολύ βαριά, επίσης δεν χωρά η βάση για Target tracking για 5χιλ!!
                                       μικρο sony cam & turret (δε χώρεσε ακριβώς βρίσκετε ανάμεσα στις ρόδες)
                                       μια bat 4s 2200 ή 2 3ς 1500 όρθιες
                                       Telemetry-contror 900mhz kit
                                       O βιντεο πομπός επίσης δεν χωρά με ασφάλια με μέσα στο σκάφος οπότε θα μπεί ακριβώς πάνω απο το ΚΒ στην πάνω πλευρά του φτερού  (εαν κάποιος το θέλει αποκλειστικα για FPV, τότε μπαίνει στη θέση του Αυτόματου)
    Οι χώροι και ο εξοπλισμός φαίνονται παρακάτω:



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    Καταγράφηκε
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #116 στις: Τετάρτη, 13 Ιούλ 2011, 13:50:06 »

    ωραία προσπάθεια ... ταχύτητα και κατανάλωση ξέρεις ?
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #117 στις: Τετάρτη, 13 Ιούλ 2011, 13:54:25 »

    cruise speed (αέρος), απο 20 εως 30 χλμ για Φωτογράφιση απο τα 100μ με κοκκο 5εκ, ασφαλή διαρκεια πτήσης 14-15 λεπτά. δεν έχω καταγράψει ούτε ένα log με τους καινουριους σενσορες, τώρα κατάφερα να τους ρυθμίσω, οπότε κατανάλωση και πραγματική ταχύτητα θα ξέρω σε 2-3 πτήσεις.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Καταγράφηκε
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #118 στις: Τετάρτη, 13 Ιούλ 2011, 14:06:54 »

    kai video e Grin
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #119 στις: Τετάρτη, 13 Ιούλ 2011, 14:09:03 »

    άσχετο με το θέμα ... αλλα το λέω για να ψήνεται ... μια συνάντηση με FPv δεν θα ήταν και άσχημα νομίζω
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: FPV plane (platform)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.