Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.708 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.920 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zepos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 13:31:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 13:31:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:26]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:58]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:51]

από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από dimis-mjt
[Χθες στις 17:36]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5920
Τελευταίο: zepos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285708
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 49
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 24
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: FPV plane (platform) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 17  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: FPV plane (platform)  (Αναγνώστηκε 61690 φορές)
   
garibill
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:16:18 »

Για κοιτάξτε και αυτό στα  2 μετρά


* PKZ4700-gal11.jpg (22.79 KB, 450x450 - εμφανίστηκε 1059 φορές.)
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:19:27 »

Για κοιτάξτε και αυτό στα  2 μετρά

δεν νομιζω πως κανει σαν τρικαναλο που ειναι δεν θα μπορεσεις να εχεις πολυ απαλη πτηση...!
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:37:54 »

Φίλε μου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επειδή είναι τρικάναλο, να σκεφθείς ότι ο Σωκράτης με το
EASYSTAR που είναι τρικάναλο έφθασε τα 4 χιλιόμετρα!!!!  Cheesy
Και έχουμε δει τα ωραία βίντεο που τράβαγε!!!!  Thumbs up


ΥΓ. Πολύ ωραίο θέμα άνοιξες Ηλία!!!!!!   Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:47:58 »

Συγχαρητηρια για το θεμα,ειμαι σε φαση σκεψης μιας πλατφορμας-ιδιοκατασκευη, με καλους χωρους,χαμηλο πτερυγικο φορτο για να μπορει να μεταφερει βαρος ,μεγαλο εκπετασμα και καλη αεροδυναμικη,μολις καταληξω και υλοποιηθει θα παραθεσω υλικο.
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 22 Σεπ 2010, 00:53:59 »

Φίλε μου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επειδή είναι τρικάναλο, να σκεφθείς ότι ο Σωκράτης με το
EASYSTAR που είναι τρικάναλο έφθασε τα 4 χιλιόμετρα!!!!  Cheesy
Και έχουμε δει τα ωραία βίντεο που τράβαγε!!!!  Thumbs up


ΥΓ. Πολύ ωραίο θέμα άνοιξες Ηλία!!!!!!   Thumbs up  Thumbs up

Επειδη το εχει ο Vchris  και εγω το easystar  νομιζω οτι  δεν κανει το parkzone για αυτη τη δουλεια.. δεν ειπα οτι δεν θα βγαλει αλλα οσο και να ειναι αν εχεις και aileron ειναι αλλο πραγμα..!

Γνωμη μου..!
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 22 Σεπ 2010, 01:13:33 »

Επειδη το εχει ο Vchris  και εγω το easystar  νομιζω οτι  δεν κανει το parkzone για αυτη τη δουλεια.. δεν ειπα οτι δεν θα βγαλει αλλα οσο και να ειναι αν εχεις και aileron ειναι αλλο πραγμα..!
Γνωμη μου..!

Σε αυτό συμφωνώ 100%.  Thumbs up
Αλλά όχι ότι δεν κάνει το τρικάναλο για FPV, εδώ διαφωνώ PaNt διότι το έχει αποδείξει ο Σωκράτης.
Μπορεί ένα 4κάναλο να είναι πολύ καλύτερο και μάλιστα όταν χρησιμοποιείς το βίντεο
για επαγγελματική χρήση και για παρουσιάσεις. Wink   
Καταγράφηκε
Σωκράτης Δαμουλάκης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 576


AKA canopus


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 22 Σεπ 2010, 02:11:27 »

Γεια και απο μενα κυριοι ..ο Μαρκος σωστα το ειπε σχετικα με το 3καναλο δεν ειχα το παραμικρο προβλημα στην πτηση καθως και στην προσγειωση-απογειωση ..καλο ειναι βεβαια να υπαρχουν τα αιλερον μιας και σε τυχον βλαβη του σερβο παλι θα εχεις ελεγχο του μοντελου ..και μιας και λεμε για μεγεθη ας δουμε και αυτο 

http://fpvhobby.com/80-9m-composite-uav-airplane.html
Καταγράφηκε

ΤΡΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 27 Σεπ 2010, 22:56:59 »

http://vimeo.com/4752279

δειτε τι μοντελο υπαρχει για FPV και δωδτε βαση στο χερι του πιλοτου και το cockpit
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σωκράτης Δαμουλάκης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 576


AKA canopus


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 27 Σεπ 2010, 23:25:09 »

http://vimeo.com/4752279

δειτε τι μοντελο υπαρχει για FPV και δωδτε βαση στο χερι του πιλοτου και το cockpit
Ηλία πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου ...οπως επισης και το μερος που πετανε ..τι να πει κανεις ..με τετοια αψογη και αρτια οργανωση που εχουν  σου ρχεται να μετακομισεις εκει μονο για να απολαυσεις τετοιους χωρους ...
Καταγράφηκε

ΤΡΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ...
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:04:32 »

 Ήθελα να επισημάνω κάτι για το Μεγάλο μας φελιζολένιο Cargo... :
http://www.greekwings.gr/HTML/PHOTOS/Hmerologio/Developments/Cargo_2010.htm

 Είναι ότι πρέπει για να σηκώσει αρκετό (έως και Κιλό ακόμη) βάρος, και να πετά με Χαμηλές ταχύτητες. Ακίνητο σχεδόν πετά λόγω της οπισθέλκουσας και της μεγάλης πτερυγικής επιφάνειας. Το Stall είναι μιά λέξη άγνωστη στο λεξιλόγιό του. Ειδικά άν βάλει κανείς Flaps, το παιχνίδι γίνεται καλύτερο...
 Είναι ότι πρέπει για παράδειγμα για να τραβήξεις κτίρια, κάστρα, ξενοδοχεία και μνημεία γενικά ή μικρές επιφάνειες, περιστρερόμενος κυκλικά γύρω τους. Με χαμηλή ταχύτητα και Σταθερά.
 Δέν είναι ότι καλύτερο για να καλύπτει αποστάσεις, να τρέχει κλπ...  Wink

DM
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2010, 11:30:05 »

Καλημέρα σας.

Καιρός να ξαναζωντανέψει το θέμα των FPV μοντέλων, και μάλιστα με τρόπο που με κάνει τρισευτυχισμένο... Πρόκειται για Ελληνική Κατασκευή Εξ'Ολοκλήρου!
Ονόμασα το μοντέλο "Αύρα" γιατί πραγματικά πετάει σάν το γλυκό αεράκι της άνοιξης...
Ήρθε μιά μέρα ένας φίλος πλέον απο την Έδεσσα και μου λέει... "Απόστολε, θέλω στη μύτη να μήν έχει τίποτα απο κινητήρα για να βάλω τις κάμερες, θέλω να σηκώνει άνετα κανένα κιλό εξοπλισμού, και να χρησιμοποιήσω μια τετράχρονη ASP .91 που έχω..." Αυτό ήταν ότι χρειαζόμουνα για να αρχίσω τον σχεδιασμό... ! Τέτοιες δουλειές με συνεπαίρνουν πραγματικά. Είχα αρκετό άγχος, πράγμα που φαίνεται λίγο στο video, αλλά συνάμα και πόρωση ότι θα φτιάξω κάτι σωστό που θα ζήσει για πολλέέές πτήσεις και θα μεταφέρει άνετα τον εξοπλισμό που πρέπει.  
Η άτρακτος είναι χτισμένη απο φύλλα 14 χιλ. μπλέ φελιζόλ κομμένα στο cnc. Επισυνάπτω και τη μία και μοναδική φωτό που έχω απο αυτή. Ακολουθήθηκε γραμμή μοτοανεμοπτέρου με χρήση των κλασσικών Eppler 209 και 207 με το Rudder να έχει βγεί απο μία συμμετρική NaCa, όπως και o οριζόντιος σταθεροποιητής επίσης... Το Rudder έπρεπε να είναι πολύ μεγάλο γιατί όταν το μοντέλο θα πετά με τον αυτόματο πιλότο, μόνο απο εκεί θα μπορεί να στρέφει... Όλες οι κολλήσεις έγιναν με 5λεπτη εποξική και 24ωρη ρητίνη. Βάλαμε και αντιρίδες στο φτερό, έτσι, για να είμαστε σίγουροι για την αντοχή του.
Έμεινα κατενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα, τόσο που λείαν συντόμως ξεκινάω δεύτερο, αλλά προηγούνται οι Τηλέμαχοι φυσικά...  Wink
Ελπίζω να μήν σας κουράσει το μακρύ video, αξίζει να το δείτε και να το ακούσετε, δέν έβαλα ούτε μουσική ούτε τίποτα, για φυσική απόδοση των... γεγονότων! Βεβαιωθείτε ότι θα δείτε και την προσγείωση στο τέλος του video... 

http://www.youtube.com/watch?v=LLCNpDJxxCQ

DM
 


* 26Nov_2010_009.jpg (80.37 KB, 332x1469 - εμφανίστηκε 800 φορές.)
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
MarD
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.253



Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2010, 11:59:31 »

Καλά Αποστόλη μιλάμε έχω μείνει άφωνος!
Το μοντέλο από το βίντεο και μόνο που το είδα με ξετρέλανε. Ανυπομονώ να το δω από κοντά!
Λοιπόν ετοίμασε κειμενάκι με περιγραφές κλπ, βγάλε τιμή και εγώ θα κανονίσω για φωτογραφίες και βίντεο να το βάλουμε στο site μου και όποιος θέλει να το παραγγείλει!
Επίσης να κανονίσεις να ανέβεις κάποια στιγμή, να δεις τι άλλα μοντέλα χρησιμοποιούμε για FPV και να δεις αν μπορείς να μας φτιάξεις παρόμοια μικρότερης και πιο οικονομικής κλίμακας από το cargo.

Μπράβο και πάλι!!!  Thumbs up
Καταγράφηκε

“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
- Igor Sikorsky

http://www.coolmodels.gr
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2010, 13:19:53 »

Καλημέρα Μάριε, καλημέρα στην Έδεσσα που μ'έχει ξετρελάνει τελευταία... 

Φυσικά και θα έρθω, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, δέν ξέρω όμως άν θα προλάβω πρίν τις γιορτές...
Έχεις δίκιο για το μικρότερο μοντέλο, η αναζήτηση συνεχίζεται για να βελτιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα σε σχέση με το χρόνο-κόπο και κόστος της κατασκευής...
Απλά όταν θέλεις να σηκώσεις βάρος, πρέπει και το αεροπλάνο να είναι ανάλογο...  Wink
Το μόνο που ζητάω είναι πίστη στις Ελληνικές μας δυνάμεις και ικανότητες. Πίστη απο τους υπόλοιπους Έλληνες ότι και εμείς μπορούμε!
Κανόνισε σε παρακαλώ για ωραίες φωτό με το μοντέλο στημένο στο διάδρομο ή στο χορταράκι, γιατί όπως καταλαβαίνεις δέν πρόλαβα ούτε να το φωτογραφίσω. Ευτυχώς ο φιλαράκος μου ο Μπίλης και μόνιμος multimedia συνεργάτης πλέον, με κάλυψε όσο μπορούσε και έτσι έχω κάτι σήμερα να δείξω... 

Με λατρεία για τις Ελληνικές κατασκευές,
DM
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2010, 21:17:03 »

Αποστολε συγχαρητηρια πιστευω οτι ειναι απο τις ποιο εξυπνες κατασκευες σου

Ηθελα να ηξερα πως παντρεψες φελιζολ με θερμικο κινητηρα και τι βαση εφτιαξες??

Ηταν να μην παρεις φορα Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 1 Δεκ 2010, 23:37:18 »

Ηλία μου σε ευχαριστώ αγορίνα μου. Ευχαριστώ που έστω αφιέρωσες λίγο απ'τον χρόνο σου να γράψεις μιά καλή κουβέντα...

Άν ο κινητήρας ήταν μπροστά στο σκάφος, μέσα δηλαδή στην άτρακτο, όπως πχ στα περισσότερα εκπαιδευτικά, θα έπρεπε να απλωθεί με πινελάκι εποξική ρητίνη σε όλο το διαμέρισμα που θα ήταν άμεσα προσβάσιμο απ'τα καύσιμα...
Εδώ όμως, όλα τα καύσιμα είναι αρκετά μάκρυα απο την άτρακτο, ακόμη και η δεξαμενή. Η εξάτμιση κοιτά ψηλά άν προσέξει κανείς, έτσι, σάν πρόσθετο μέσο προστασίας απ'τα λάδια κλπ, μεσολαβεί όμως ο πυλώνας ύψους 16 εκ... Τα πλαινά της ατράκτου, μετά απο καλό τρίψιμο με γυαλόχαρτο ντυθήκαν με μονοκότ (και με ταινία το ίδιο είναι, ίσως καλύτερο, αλλά όχι οπτικά καλύτερο), και το μονοκότ "γύρισε" και προς τις "μέσα" πλευρές. Αντίστοιχα απο πάνω, το κλείσιμο έγινε με "καπάκια" τα οποία είναι πολύ καλά σφραγισμένα γύρω-γύρω με το ίδιο φίλμ.
Ο πυλώνας του κινητήρα έγινε απο σάντουιτς με 5λεπτη εποξική Τριών (3) φύλλων απο styrofoam, έπειτα κόπηκε έτσι λοξά, γυαλοχαρτίστηκε και περάσαμε δύο χέρια εποξικής ρητίνης απο έξω και 5-6 χέρια κίτρινου σπρέυ. Έπειτα στοκάραμα λίγο τις ατέλειες με στόκο πολυεστερικό και περάσαμε βερνίκι σε σπρέυ!
Δέν φαίνεται, ούτε αναφέρθηκε πουθενά ακόμη, αλλά υπάρχουν 4 (!) συνολικά "καπάκια" στην άτρακτο. Ένα εμπρός που φαίνεται και ανοιχτό στην αρχή του video, ένα κάτω απο τα λοξά στυλίδια που συγκρατούν τη δεξαμενή και δίνει πρόσβαση στο κέντρο όπου υπάρχουν οι ενώσεις των φτερών, και δύο προς το πίσω μέρος της ατράκτου για να περνάς καλώδια άν χρειαστεί, φώτα και γενικά να έχεις πρόσβαση για συντήρηση κλπ...

Όντως ήταν να μή πάρω φόρα, τα μεγάλα πετούν διαφορετικά, αυτό είναι σίγουρο, αλλά πρέπει να έχεις χώρο, χρόνο για μεταφορά και χρήμα παραπάνω για να το χαρείς. Το μικρό μέγεθος σε βολεύει παντού και Σίγουρα θα βγάλει περισσότερες ώρες πτήσης απο ένα αντίστοιχο μεγάλο, αλλά η χαρά και η σταθερότητα του μεγάλου είναι αξιοσημείωτες. Στην επαρχία είμαστε διαφορετικά. Τα λιβάδια κοντά μας και η μεταφορά-αποθήκευση σε... καλύτερη μοίρα απο εσάς στην Αθήνα φαντάζομαι, αλλά αυτά είναι παράγοντες που ο καθένας ζυγίζει για τον εαυτό του...

Για να πετάξει η Αύρα του Μιχάλη, χρειάστηκε 700 γραμ. εμπρός συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας Δέκτη, αλλά αυτό το βάρος μπορεί πολύ απλά να το αλλάξει με Εξοπλισμό τηλεμετρίας, κάμερες κλπ...
Επίσης μπορεί άνετα να φορτωθεί νομίζω με άλλα Τόσα (!), άν ζυγοσταθμιστούν αυτά σωστά φυσικά.

Το κέντρο της δεξαμενής φροντίσαμε να το φέρουμε στο ΚΒ του μοντέλου, γιατί, εν αντιθέση με την μπαταρία του ηλεκτρικού, αδειάζει και θα το μετατόπιζε ανάλογα... Έκανα όλη την αρχική σχεδίαση γύρω απο αυτό τον κανόνα. Ήταν απλά κάτι που Δέν έπρεπε να αλλάξει και ευτυχώς πέτυχε.

Η εργασία που κάναμε συμπεριελάμβανε... :
* την εξ'αρχής σχεδίαση και κατασκευή, τοποθέτηση Όλων των απαραιτήτων και πτήση δοκιμής. Κινητήρας και servos δόθηκαν απ'τον ενδιαφερόμενο, εμείς βάλαμε έναν APC 13x8 και τη δεξαμενή, σύν ακρόντιζα, ντίζες κλπ...
* Εργασία Δύο (2) ανθρώπων για δύο (2) εβδομάδες.

Καλό μας βράδυ. Σας ευχαριστώ που με ταξιδεύετε σε ουρανούς του μυαλού που με ταξιδεύουν...

DM
     
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 31 Δεκ 2010, 11:39:07 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 17  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: FPV plane (platform) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.