Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 19:22:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 19:22:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 54
    Συνολικά: 57
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Σωστη σειρα Μοντελων  (Αναγνώστηκε 4599 φορές)
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « στις: Δευτέρα, 1 Ιαν 2007, 12:28:39 »

    Τα ενδιαφερομενα ατομα ειναι 2 ενας εγω και ενας ο πατερας μου .

    Ο ενας λιγο αγαρμπος αλλα σχετικος απο μηχανικα ηταν 2ρος μηχανικος στα πλοια .

    Ο αλλος οχι αγαρμπος ισως λογο ενασχολισης με pc ως τεχνικος αλλα τον αν κατι δεν δουλεβει σωστα ή αν θα επρεπε να δουλεβει αλιος αν δεν το εχει δει - γνωριζει δεν μπορω να το καταλαβει . Ετσι εχουμε γινει ενα Team που ολο τσακωνετε και καλιπτη ο ενας τα κενα του αλλου .

    Τα υπαρχων μοντελα ειναι
    Ενα walkera 60 o πατερας μου εσπασε μονο του καθως ξεβιδωσε το  ball link απο το horn τι δευτερη μερα Sad ετσι λεει τουλαχιστον  devil
    ενα raptor 50 ΤΙΤΑΝ εγω παρθενικη πτιση και ελπιζω οχι πτωση θα κανει μαλλον αυριο . angel
    ενα Calmato Trainer Κοκκινο της Kyoso με τον Kyoso Κηνιτιρα μολις βρω Receiver θα πεταξει εφερα λαθος Sad .

    Ο Πατερας οπου απο μικρος κοιταγε τα αεροπλανα ιδη κοιταει για το επομενο μοντελο βασικα το Calmato το πηρε γιατι πηστικε οτι πρεπει να ξεκινιση με Trainer αυτος θελει WARBIRD Θελει η Corsair ή spitfire ή Be109 ή Fw190 με το τελευταιο να προιγιτε , επισεις θελει να ειναι 1,6 -1,8 μ ανοιγμα φτερων λογο γκαβομαρας 8/10 με γιαλια αν δεν κανω λαθος και αυτα απο το ενα ματι το αλλο λογο τραυματικου καταραχτη Sad Τα μικρα 40αρια Warbird που ισως θα ηταν φοβερη επιλογη δεν θα τα βλεπει οποτε αποριπτοντε .

    και η ερωτιση Ειναι σοφο να παρει καποιος για δευτερο μοντελο του ενα warbird ? Αν οχι ποια ειναι η σωστη σειρα ?

    Εχει κοζαρι αυτα

     http://www.nitroplanes.com/spitfire120.html
    http://www.nitroplanes.com/f4ucorsair40.html
    http://www.nitroplanes.com/fofw19070bub.html

    Τα εχει κανεις ελλαδα ?
    Ποσο δυσκολα ειναι ?
    o OS MAX-120 AX
    OS MAX-91RZ-H
    Ειναι οκ για αυτα τα μοντελα ?
    O ZENOAH 20CC GAS  Μπορει να μπει εδω βγενει τα ιδια χρηματα Σχεδον και ειναι και βενζινα Cheesy

    Εμενα παλι μου αρεσει το Dancer δεν θελω μεγαλο αυτοκινιτο Tongue Για Clio με βλεπω και δεν θα χωραει μετα Tongue

    ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 1 Ιαν 2007, 18:42:20 »

    Άποψή μου? Να πετάς το αεροπλάνο που αισθάνεσαι ότι μπορείς να πετάξεις. ¨οτι και αν είναι αυτό. Αν αισθάνεσια έτοιμος πάρε και jet. Αν πετάς 15 χρόνια αλλά ακόμα δεν είσαι σίγουρος, πέτα εκπαιδευτικό. Είναι στο χέρι σου. Εγώ από εκπαιδευτικό πήγα σε .90 3D και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά ήμουν σίγουρος ότι μπορώ (είναι και ψυχολογικό......).


    Βέβαια έχε στο νού σου πως αυτά τα αεροπλάνα είναι και λίγο δύστροπα συνήθως, λόγω του scale χαρακτήρα, προσοχή απαρέτητη, και λίγη βοήθεια από κάποιον εμπειρότερο, είναι καλή ιδέα, για κάθε τι καινούργιο.  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 1 Ιαν 2007, 19:09:10 »

    Εγω απο trainer πηγα κατευθειαν σε pattern...... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Αλλα τα περισσοτερα scale πετανε λιγο ανορθοδωξα απο οτι ξερω!!!Βασικα δεν συνχωρουν ευκολα λαθη!!!
    Σε scale ειναι πιο ευκολα τα μεγαλουτσικα μοντελλα απο οτι εχω διαβασει!!!
    Οσο για τη βενζινη....Εγω δεν θα χρησιμοποιουσα ποτε τετοιο κινητηρα χωρις δεκτη PCM τηλ/ση......Δεν ξερω τι εχεις...
    Παντως αυτα ειναι προσωπικες επιλογες Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 1 Ιαν 2007, 20:57:51 »

    Απο κατεύθυνση T9chp super οσο για το δέκτη δεν ξερω ακομα τι θα βαλω στο calmato Αλλα ή θα ειναι o 7 καναλος της futaba ο FM ή ο Pcm Cheesy .

    Εξαλου δεν βιαζετε καινεις κατσε να μαθουμε να πεταμε το calmato απλα ξερεις για να επιλεξεις σωστα δεν διαλέγεις οταν εχεις σκοπο να ψωνισεις γιατη διαλεγεις λαθος .
    Ξερεις αποφασιζω δισκολα οτι θελω κατι αλλα οταν θα το αποφασισω πρεπει να το παρω οχι την ημερα αλλα τι στιγμη που το αποφασισα .

    Αν πω δηλαδή οτι θα πάρω Warbird Σήμερα αν δεν εχω ψάξει να βρω κατι που πραγματικά εχει διαφορά θα παρω αυτό που ειναι διαθέσιμο παραδιγμα ξεκίνησα για το 50 SE δεν το ειχε την ημερα που εβαλα την παραγγελία  και αγόρασα το ΤΙΤΑΝ ετσι απλά Βεβαια ειχε το ιδιο και ατομο με το οποιο θα πεταω μαζι και ειχα ακουση καλα λογια .

    Αλλα εχω και καατι ακομα αν μου κολισει κατι αλλα να μου κολιση οχι να μου αρεσει απλα μπορω να περιμενω μεχρι να γερασω οποτε ... ψαχνω μην και το βρω .
    Καταγράφηκε

    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 1 Ιαν 2007, 21:16:46 »

    Εγω να πω την αποψη μου που εχω πεταξει wirbird και ακροβατικα και λιγο 3D.
    Δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους. Τα 3D ας πουμε κατα κανονα εχουν τρομερη στηριξη ειναι χαρταετοι
    και αν δεν κανεις εξεζητημενα πραγματα (πχ Hover στο μισο μετρο) πετανε πολυ ευκολα. ειδικα αν μετα το τραινερ ξεκινησεις με πιο νορμαλ κινησεις στα πηδαλια και οσο αυξανεται η εμπειρια σου τοσο να τις αυξανεις τοτε θα μαθεις να κανεις ευκολα χωρς ζημιες τα βασικα ακροβατικα οπως λουπακια θετικα και αρνητικα ρολακια Knife κτλ και σιγα σιγα οσο αυξανεται η εμπειρια σου θα αυξανεις τις κινησεις και την ταχυτητα των πηδαλιων . Δηλαδη ενα 3d με καπως μικρες κινησεις και οχι ιδιαιτερα πισωβαρο ειναι καλο για να συνεχισεις σε ενα προχωρημενο σταδιο εκπαιδευσης βεβαια οι 3d αδες ισως φρικαρουν με τις εν λογω συμβουλες γιατι ουσιαστικα σου δινω συμβουλες να το .. χαλασεις το 3d μοντελο σου. Ομως πρεπει να εχει ο καθενας στο μυαλο του ποιος θα πεταξει καθε φορα το μοντελο. Οταν γινεις πιο εμπειρος μπορεις να το κανεις πισοβαρο και με μεγαλες κινησεις.
    Για πατερν δεν μπορω να σου πω γιατι δεν εχω πεταξει. Τα ακροβατικα που εχω πεταξει ειναι στην κατηγορια sport scale sport κτλ πχ Suchoi Edge Extra Chris foss Wot και acrowot. Τα δυο τελευταια ειναι ιδανικα κατα τη γνωμη μου για δευτερο μοντελο μετα την βασικη εκπαιδευση αλλα αυτα ειναι υποκειμεν ικες γνωμες.
    Αν ομως ντε και καλα θελεις WWII War Bird σου συστηνω ενα Storch που πεταει σαν trainer γιατι τα FW190 me 109 spitfire κτλ θα σε τρομαξουν. δε συχωρουν λαθη θελουν ταχυτητα στην προσγειωση και ειναι δυστροπα οτι χειροτερο για απειρο. ειδικα η προσγειωση θα σε ανχωσει ενω αντιθετως ενα 3d προσγειωνεται σχεδον μονο του για τα patern θα σου πουν εδω τα παιδια
    Καταγράφηκε

    6938430125
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 2 Ιαν 2007, 08:40:04 »

    Αν και έχουν ειπωθεί σχεδόν όλα να βοηθήσω και εγώ στα εξής:
    Τα warbirds εφόσον είναι scale πραγματικά, έχουν τις δυσκολίες τους. Αυτές οι δυσκολίες μειώνονται πολύ εφόσον είναι μεγάλα σε μέγεθος...Από .90 και πάνω, 1.20 (σε κινητήρα εννοώ!) είναι πολύ καλύτερα. Από εκεί και μετά θέλουν βέβαια κάποια εκπαίδευση στις συνήθειες τους (ταχύτητες προσγείωσης, κινήσεις κ.λ.π.).

    Επίσης το σύστημα προσγείωσης παίζει και αυτό τον ρόλο του. (retracts ή όχι, άνοιγμα τροχών). Όσο πιο μικρό το άνοιγμα των κύριων σκελών τόσο δυσκολότερη η προσγείωση (θέλει εμπειρία...για ένα νέο στα warbirds προτιμώνται αεροπλάνα με ανοιχτά σκέλη όπως π.χ. mustang P-47.

    Οι μηχανής βενζίνης δεν θέλουν απαραίτητα pcm δέκτες. Εξαρτάται από το setup, τις θέσεις που επιλέγεις, τον τρόπο που τοποθετείς τα διάφορα κ.λ.π. Απλά οι Pcm παρέχουν σιγουριά χωρίς πολλά πειράματα. Τώρα με τις καινούργιες τ/κ στ 2.4 (ή 2.7) Ghz τα πράγματα θα αλλάξουν γρήγορα...

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 2 Ιαν 2007, 10:57:07 »

    Αγαπητέ φίλε mrkaza,

    Υπάρχουν δύο δρόμοι:

    Ο ένας είναι να ακoλουθήσεις την "πεπατημένη". Οχι από την αρχή τα δύσκολα. 

    Ο δεύτερος είναι να δοκιμάσεις αυτό που θέλεις και σύντομα θα πειστείς αν μπορείς ή δεν μπορείς να το οδηγήσεις.

    Οι δικές μου θέσεις για την σειρά εκπαίδευσης σε τηλεκατευθυνόμενα αναφέρονται στην ενότητα "τηλεκατευθυνόμενη πτήση" που αρχίζει με το κεφάλαιο

     http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-046.htm

    Αν και απ' ότι διαπίστωσα τις απαντήσεις στα ερωτήματά σου, τις έχεις δώσει ήδη μόνος σου.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 2 Ιαν 2007, 17:31:14 »

    Παίζει ρόλο και σε τι χώρο πετάς. Αν ο διάδρομος είναι αρκετά φαρδύς με χωμάτινο περιθώριο και ο εναέριος χώρος αρκετά πλατύς σου δίνει αρκετή αυτοπεποίθηση να δοκιμάσεις λίγο πάνω από τις δυνάμεις σου. Αν είναι στενά τα παραπάνω περιθώρια τότε ίσως θα πρέπει να είσαι λίγο συγκρατημένος πιστεύω και να δοκιμάσεις αργότερα. Πάντως κι εγώ υπενθυμίζω ότι τα scale προσγειώνονται σχετικά γρήγορα και αν είσαι σχετικα νέος στην κατηγορία θα σε πανικοβάλλει αυτό.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 2 Ιαν 2007, 17:55:36 »

    αν προκειται για μοντελο ηλεκτρικο απο balsa τα warbirds θα μπορουσαν να ειναι πιο ευκολα??
    Θα ηθελα να καταλαβω γιατι απο οσα λετε ειναι τοσο δυσκολα στην πτηση (π.χ. εχουν μικρη πτερυγα κ.τ.λ.)Huh
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2007, 23:00:02 »

    Hey mrkaza,

    Απ' ότι συμπεραίνω απο τα λεγόμενά σου πρέπει να είσαι σχετικά καινούργιος στο άθλημα.. Θα σου πρότεινα να συγκέντρωνες πολύτιμη εμπειρία στον εξομειωτή (υπάρχουν μπόλικοι στην αγορά) πρίν αφήσεις το εκπαιδευτικό σου και προχωρήσεις σε κάτι πιο δύσκολο.
    Τα scale και ειδηκά τα "warbirds" που αναφέρεις FW, F4U, SPIT είναι κοματάκι δύσκολα στην πτήση λόγω ταχύτητας πλεύσης και προσγείωσης. Παρόλα αυτά θα σε ενημερώσω ότι τα συγκεκριμένα ARF μπορείς να τα βρείς στο " Hobby Box" απο την εταιρεία CMPro (Corsair) & YT (Spitfire). To FW 190 νομίζω το έχει ο κουτσός σε κιτ της TOPFLITE αλλα οχι ARF. Επίσης θα σου συνιστούσα την προσοχή σου όσων αφορά την ασφάλεια της πτήσης. Ενα Horn, ball link ή μπαταρία όχι μόνον σου κοστίζουν ένα κατεστραμένο μοντέλο αλλα μπορεί να σε στείλουν και στο δικαστήριο για (το λιγότερο) φθορά ξένης ιδιοκτησίας αν το μοντέλο σου καταλήξει σε κανένα αυτοκίνητο  Ντροπή ή σπίτι....! Εκπληξη
    Επίσης όταν πετάς καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιος με εμπειρία δίπλα σου για να σε συμβουλεύει . Κάποιος θα υπάρχει στον χώρο που πετάς! Thumbs up
    Ο σκοπός του πόστ μου είναι όχι για να σε αποθαρύνω αλλα να σε συνετίσω πρίν σου συμβεί κανένα κακό...!
     worry
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2007, 23:18:22 »

    Hey ilias,

    Τα "warbirds" έιναι αεροπλάνα υπό κλίμακα με αρκετά "κληρονομούμενα" χαρακτηριστικά απο τα πραγματικά 1/1.
    Όσο πιο κοντα στο scale βρίσκεται το μοντέλο τόσο πιο πολλά χαρακτηριστικά με το 1/1 έχει.!
    Αυτό σημαίνει και και απαιτεί μεγάλη προσοχή στην πτήση, καθώς υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες λάθους εκτίμησης του χρήστη ώς προς τις δυνατότητες του μοντέλου σε διάφορες καταστάσεις με συνέπεια το σπάσιμό του. buck2
    Τα ηλεκτρικά μοντέλα συγχωρούν ασφαλώς περισσότερα λάθη του χρήστη....αλλα αυτό δεν αποτελεί πανάκεια...!
    Τώρα όσων αφορά την πτήση θα σου αναφέρω ότι τα περισότερα θερμικά Warbirds έχουν το πρόβλημα της φόρτισης πτέρυγας. (αυξημένο βάρος σε σχέση με την πτέρυγα). Επίσης έχουν μεγαλύτερη "παρασιτική οπισθέλκουσα" (parasite drug) με αποτέλεσμα να πετούν σωστά σε πολύ μικρότερες γωνίες προσβολής σε σχέση πχ με ένα pattern ή ένα 3D.... Wink
    Αυτό συνεπάγεται και λιγότερες ευκαιρείες σε λάθη πχ. στην προσγείωση....ή στην απογείωση! Αυτό εννοούν και οι υπόλοιποι φίλοι μοντελιστές όταν λένε οτι τα "Warbirds" δεν συγχωρούν λάθη!! Undecided
    Καλές πτήσεις!
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Σωστη σειρα Μοντελων
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.