kostas72
|
|
« στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 10:47:08 » |
|
μετα απο την παρακολουθηση των αγωνων στην λαρισσα το περασμενο σ/κ ,ζηλεψα απο τα τοσα ομορφα ε/π και αποφασισα να παροπλισω το ραπτορ 90 ,και να αγορασω κατι πιο καινουριο και εξελιγμενο. και εκει που χαζευα στο forum την δευτερα το πρωι ,βλεπω μια αγγελια για το κασαμα σε κιτ ,σε μια τιμη που ουτε την κεφαλη του δεν αγοραζεις.αμεσως τοεκλεισα και επειτελους το εχω στα χερια μου.ευχαριστω τον ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ ΑΝΤΩΝΗ για την ευκαιρια να αποκτησω ενα τετοιο ελικοπτερο. θα ακολουθησουν φοτο απο το ε/π κατα την κατασκευη του.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 11:20:02 » |
|
Καλοριζικο φιλε μου... Σου ευχομαι να ειναι η νεα εκδοση με ολες τις αναβαθμισεις... ΑΝ θες αρχικα γραφε το Serial Number κια στειλε ενα μηνυμα στον Κasama και ρωτατον ειναι η τελευταια αναβαθμιση η πρεπει να αναβαθμισω κατι??? Μην το ξεχασεις αυτο που σου ειπα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 21:16:34 » |
|
ζηλεψα απο τα τοσα ομορφα ε/π και αποφασισα να παροπλισω το ραπτορ 90
Και πολύ καλά έκανες. Καλορίζικο το kasama, και καλοπέταχτο..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
itf68
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 18 Μάι 2010, 23:35:06 » |
|
Μπράβο φιλαράκι πολύ καλή επιλογή! Πολύ μεγάλη προσοχή στο δέσιμό του ακολούθα ότι σου λέει το μάνουαλ σε αυτό το ελικόπτερο τίποτα δεν είναι αυτονόητο... και μη μασάς τίποτα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τάσος 希腊 T-Rex 250SE T-rex 450 pro Genius 500 Vibe 500E FBL T-Rex 550E DFC V3 T-Rex 600EFL PRO Vibe 50NEX FBL Logo 550SX 2 Χ Logo 600SE Kasama Dune 600 2 Χ Kasama Srimok 90 Kasama Srimok 90E FAIFA Logo 800 xtreme και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 14:59:03 » |
|
τελικα εστειλα το serial numper ston kasama και μου ειπε οτι το μονο που χρειαζεται να αλαχτει ειναι starter shaft αεν και εφοσον δεν βιδωνει με δυο βιδες.απο οτι ειδα το δικο μου εχει δυο βιδες αρα ειμαι οκ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 15:19:23 » |
|
τελικα εστειλα το serial numper ston kasama και μου ειπε οτι το μονο που χρειαζεται να αλαχτει ειναι starter shaft αεν και εφοσον δεν βιδωνει με δυο βιδες.απο οτι ειδα το δικο μου εχει δυο βιδες αρα ειμαι οκ.
Αντε αντε μπραβο... Keep Going... βαλε καμια φωτο και οτι θες μας λες..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
itf68
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 20:39:56 » |
|
τελικα εστειλα το serial numper ston kasama και μου ειπε οτι το μονο που χρειαζεται να αλαχτει ειναι starter shaft αεν και εφοσον δεν βιδωνει με δυο βιδες.απο οτι ειδα το δικο μου εχει δυο βιδες αρα ειμαι οκ.
Οτι βιδώνει βιδώνει αλλά μετά από αρκετά ξεκινήματα λόγω συμπίεσεις χαλάει η πατούρα που έχει καλό θα ήταν να το αλλάξεις και να βάλεις το εξάγωνο που δίνει ο Κασάμας για να μην έχεις ποτέ πρόβλημα...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τάσος 希腊 T-Rex 250SE T-rex 450 pro Genius 500 Vibe 500E FBL T-Rex 550E DFC V3 T-Rex 600EFL PRO Vibe 50NEX FBL Logo 550SX 2 Χ Logo 600SE Kasama Dune 600 2 Χ Kasama Srimok 90 Kasama Srimok 90E FAIFA Logo 800 xtreme και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:02:42 » |
|
τελικα εστειλα το serial numper ston kasama και μου ειπε οτι το μονο που χρειαζεται να αλαχτει ειναι starter shaft αεν και εφοσον δεν βιδωνει με δυο βιδες.απο οτι ειδα το δικο μου εχει δυο βιδες αρα ειμαι οκ.
Οτι βιδώνει βιδώνει αλλά μετά από αρκετά ξεκινήματα λόγω συμπίεσεις χαλάει η πατούρα που έχει καλό θα ήταν να το αλλάξεις και να βάλεις το εξάγωνο που δίνει ο Κασάμας για να μην έχεις ποτέ πρόβλημα...! μαλλον φιλε μοθ δεν θα κταλαβες καλα... θα σου ειπε για αυτο το εξαγωνο και οχι για αυτο με τις 2 περαστες.. γιατι με τις 2 περαστες υπηρχε απο τα πρωτα κιτ... και παντα χαλουσε!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:34:01 » |
|
για να δουμε.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:35:18 » |
|
και 2 ακομη....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:39:43 » |
|
Αυτα ειναι αντε μπραβο μπραβο... Κουκλιιιιι! αντε και Maiden συντομα!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:45:50 » |
|
thank you παυλο. δωσε μου ενα setup καλο. ποσες μοιρες να εχω σε τερμα γκαζι .τωρα ειμαι στις +9 se normal kai +10 se idle.τι λες??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 21:57:37 » |
|
thank you παυλο. δωσε μου ενα setup καλο. ποσες μοιρες να εχω σε τερμα γκαζι .τωρα ειμαι στις +9 se normal kai +10 se idle.τι λες??
E μια χαρα εισαι... Αστο εκει γιατι ειναι και αρκετα γρηγορο...! Μετα σιγα σιγα το φερνεις στα μετρα σου... Aileron Elevator βαλε 6-7..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 24 Μάι 2010, 15:34:30 » |
|
μετα την πρωτη πτηση με οχι και τοσο καλες ρυθμισεις ,θεωρω οτι το ε/π ηταν απαραδεκτο. γενικως το στυσιμοτου ειναι αρκετα εως πολυ δυσκολο.βεβαια μετα απο ενα πιο διεξοδικο setup ,σημερα ηταν καλητερα τα πραγματα αλλα οχι τελεια.το προβλημα που αντιμετοπισα ηταν οτι οταν εστριβα αριστερα με aileron kai rader το ε/π εκανε ενα τρεμουλο πολυ δυνατο.στις δεξιες στροφες ηταν μια χαρα. αφου μετρησα τις μοιρες του aileron ,βρηκα 5 και δεξια και αριστερα, το ξαναδοκιμασα και παλι τα ιδια. επισης σε πτηση χοβερ ,για ελενχο τρακινκ διαπιστοσα οτι το flybar οπως βλεπεις το ε/π απο πισω εδειχνε να γερνει λιγο δεξια .πως διορθονεται αυτο ? κατα τα αλλα ολα ηταν μια χαρα .ηδομεν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 24 Μάι 2010, 15:39:32 » |
|
Μα δεν αλλαζει κατι απο ολα τα υπολοιπα στησιματα και προσωπικα δεν το εχω παρατηρησει πουθενα αυτο οσα προβληματα και να ειχα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|