Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.264 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:19:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:19:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:27]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από kostask
[Χθες στις 20:50]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

[Χθες στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284264
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 29
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: "καλά" και "κακά" σέρβο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: "καλά" και "κακά" σέρβο  (Αναγνώστηκε 14525 φορές)
   
bleriot
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 20 Νοέ 2006, 22:50:52 »

πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο rcgroups.com ένα θέμα για σέρβο του Volz που "καίγονται" και κάποιος ανέφερε ένα συγκριτικό τέστ σέρβο που έγινε για λογαριασμό μιας εταιρείας που κατασκευάζει UAV. Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενδιαφέροντα!
μερικά συμπεράσματα:
Tα Volz που είναι και τα ακριβότερα, χαλάνε πιο γρήγορα από καμένα ηλεκτρονικά.
τα Hitec  χαλάνε για άλλο λόγο: έχουν υπερβολικά δυνατό μοτέρ και "ξυρίζουν" αμέσως τα γρανάζια αν μπλοκάρουν
τα νάυλον γρανάζια αποδείχτηκαν πιο ανθεκτικά και σφιχτά στη μακροχρόνια χρήση από τα μεταλικά
τα ρουλεμάν δεν προσφέρουν και σπουδαία πράγματα, η φθορά στα πλαστικά κουζινέτα είναι αμελητέα
τα ψηφιακά καταναλώνουν 3-4 φορές περισσότερο ρεύμα από τα αναλογικά και καίγονται αμέσως αν μπλοκάρουν ή το παρακάνει κανείς με τα throws της ΤΚ.
τελικά τί είναι το καλύτερο? φθηνά και αναλογικά?

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=589392&page=3&pp=15
ειδικά το ποστ #22
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 20 Νοέ 2006, 23:09:51 »

Εξαρτάται, αν πρόκειται για ελικόπτερο F3C θα πάρεις ψηφιακά επειδή επανέρχονται ακριβώς στη θέση τους και μάλιστα γρήγορα. Το ίδιο αν πρόκειται για αεροπλάνο 3D. Σταθμίζεις τις ανάγκες και αναλόγως πράτεις. Επίσης πάντα προσέχεις τα throws να μην μπλοκάρουν τα σερβο.
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 00:15:29 »

 Τα servo ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα μερη ενος μοντελου, πραγμα που σημενει οτι καλουνται να αποδιδουν τις εντολες που τους δινεις οποια και αν ειναι η κατασταση του μοντελου. Το προτο πραγμα για την επιλογη ενος servo ειναι να ξερεις ακριβως τι δουλεια θα θελεις να κανει και με τι φορτο. Φθηνο ή ακριβο, αναλογικο η ψιφιακο δεν εχει σημασια. Τα ψιφιακα κηριος εχουν μεγαλιτερη αναληση απο τα αναλογικα και χρισιμοποιουντε σε εφαρμογες που ειαναι επιτακτικη η η ακριβης κηνηση (π.χ.eCCPM, gyro). Τα αναλογικα δε, χρισιμοποιουντε σε εφαρμογες που δεν ειναι απαρετιτη η τεραστια αναλιση (π.χ. καθημερινα μοντελα). Το να πετας 3D, F3C,F3A, scale δεν σημενει τιποτα. Σε καθε χρηση τεριαζει και ενα servo. Ολες οι γνωστες εταιριες εχουν στη γκαμα τους και ''καλα'' και ''κακα'' servo. Σηνυθως οτι πληροσεις περνεις! Φτανει να ξερεις που θα το χρισιμοποιησεις! Τα voltz κατα τη γνωμη μου λιγο παραξενα, ειναι πολυ δυνατα αλα εχουν τζογους στα γραναζια και ειναι ευεσθητα στη κακομεταχηριση.
  Παντος ειναι αχριστο να σπαταλας χρημα σε πραγματα τα οποια θα εξιπιρετουν μονο το θεαθηναι!
Καταγράφηκε

On board again!
Hobbitakos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 807



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 00:25:43 »

Το να πετας αγωνιστικα και το να πετας  και να εχεις απαιτησεις απο εσενα και το μοντελο σου απαγορευει να παρεις σερβο μη  ψηθιακο εαν εισαι αρχαριος πετας με σερβο τα οποια εχουν καλο ονομα στην πιατσα δηλαδη εαν πετας αγωνιστικα τοτε  θα παρεις καλα σερβο εαν πετα απλα τοτε παιρνεις κατι που θα σε βολεψει για αρχη διαφορα θα δεις μονο οταν πας απο κατι κακο σε κατι καλυτερο και ειδικα για τα σερβο ισχυει
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 01:12:18 »

πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο rcgroups.com ένα θέμα για σέρβο του Volz που "καίγονται" και κάποιος ανέφερε ένα συγκριτικό τέστ σέρβο που έγινε για λογαριασμό μιας εταιρείας που κατασκευάζει UAV. Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενδιαφέροντα!
μερικά συμπεράσματα:
Tα Volz που είναι και τα ακριβότερα, χαλάνε πιο γρήγορα από καμένα ηλεκτρονικά.
τα Hitec  χαλάνε για άλλο λόγο: έχουν υπερβολικά δυνατό μοτέρ και "ξυρίζουν" αμέσως τα γρανάζια αν μπλοκάρουν
τα νάυλον γρανάζια αποδείχτηκαν πιο ανθεκτικά και σφιχτά στη μακροχρόνια χρήση από τα μεταλικά
τα ρουλεμάν δεν προσφέρουν και σπουδαία πράγματα, η φθορά στα πλαστικά κουζινέτα είναι αμελητέα
τα ψηφιακά καταναλώνουν 3-4 φορές περισσότερο ρεύμα από τα αναλογικά και καίγονται αμέσως αν μπλοκάρουν ή το παρακάνει κανείς με τα throws της ΤΚ.
τελικά τί είναι το καλύτερο? φθηνά και αναλογικά?

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=589392&page=3&pp=15
ειδικά το ποστ #22


Bleriot,

Καλό το ποστ.! Δεν έχω προλάβει να δω τις απαντήσεις των υπολοίπων αλλά διάβασα την αρχική και...

Έχω volz στα μοντέλα μου όπως και σε άλλα μοντέλα που πετάνε για να βγάλουν εκατοντάδες ευρώ και ΠΟΤΕ δεν υπήρχε πρόβλημα.Το κάθε σέρβο κοστίζει 250-800 ευρώ και είτε μας αρέσει είτρε όχι ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ σε αυτό το χόμπυ.

1. Τα σέρβο ΔΕΝ μπορουν να κατηγοριοποιηθούν σε καλά και κακά. (μιλάω πάντα για αξειδκευμένες μάρκες και όχι china "ela ..pare pare 9 euro" )  ούτε και 2ης διαλογής υλικά.

2. ΟΛΑ έχουν να κάνουν με την συμβατότητα της χρήσης

2. ΟΛΑ έχουν να κάνουν με τα δεδομένα που σου δίνει ο κατασκευαστης και με τις απαιτήσεις που χρειάζονται τα μοντέλα μας

ΠΟΣΟΙ από εσάς που ασχολήστε με F3C, F3A klp klp) έχεται κάνει ανάλυση δυναμική του ΠΟΙΕΣ είναι οι απαιτήσεις των μοντέλων σας?  Κανένας!
Μήπως βλέπουμε τί "φοράει" ο CPLR και το αγοράζουμε?
Μήπως βλέπουμε τι "φοράει" ο Patrick Kessler και το αγοράζουμε..λέω μήπως?  Wink

Πότε κάποιος από εμάς έκανε FEA gia na dei ti τραβάνε τα σέρβο στατικά αλλά και δυναμικά? ΠΟΤΕ!

Συνεπώς από την στιγμή που βάζουμε σέρβο με μεταλλικά γρανάζια σε εφαρμογές που απαιτείται ακρίβεια  και ανάστροφα τότε ΔΕΝ φταίει η ποιότητα των σέρβο αλλά το μυαλό μας!

Ναι από την άλλη μεριά σε μερικές εταιρείες μιλάμε για μαζική παραγωγή που όσοι έχετε δουλέψει σε μεγάλες εταιρείες καταλαβαίνετε τι παει να πει.
2 χρόνια ήμουν προιστάμενος ποοτικού ελέγχου στην Jaguar/ UK. Όταν κατάλαβα ότι είχαμε 2-3.2% failure και μη συμμορφώσεις σε αυτοκίνητα που στοίχιζαν κάτι παραπάνω από 100 000 ευρώ τότε προσγειώθηκα απότομα! Και γιατί απότομα? Γιατί βγάζαμε 850-1000 αυτοκίνητα συγκεκριμένου τύπου τον μήνα. Κάντε τα μαθηματικά με 2-3.2% και υπολογίστε τις απώλειες...
Άρα πόσο όταν μιλάμε για σέρβο!

Επίσης σχετικά με το πόστ που αναφέρθηκε....Τα φθηνότερα σέρβο της Volz είναι αυτά που αναφέρονται!
Επίσης, ΠΟΣΟΙ από εσάς που τα χρισημοποιήτε έχετα αγοράσει το programmer για τα σέρβο?? ΚΑΝΕΝΑΣ....

Πολλά λοιπον τα bug γύρω από το θέμα αλλά με ουσία! Για να δούμε...


Μάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 01:15:50 από kerpinis » Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 01:19:19 »

Το να πετας αγωνιστικα και το να πετας  και να εχεις απαιτησεις απο εσενα και το μοντελο σου απαγορευει να παρεις σερβο μη  ψηθιακο εαν εισαι αρχαριος πετας με σερβο τα οποια εχουν καλο ονομα στην πιατσα δηλαδη εαν πετας αγωνιστικα τοτε  θα παρεις καλα σερβο εαν πετα απλα τοτε παιρνεις κατι που θα σε βολεψει για αρχη διαφορα θα δεις μονο οταν πας απο κατι κακο σε κατι καλυτερο και ειδικα για τα σερβο ισχυει

Hobb...

Δηλαδή πριν από λίγο καιρό που δεν υπήρχαν τα ψηφιακά τι κάναμε? Οι παγκόσμιοι πρωταθλήτές πως μας έβαζαν τα μάτια?
Εάν ο Kessler είχε αναλογικά σέρβο θα ήταν εκτός βάθρου?

Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα συνδυασμου πολλών παραγώντων όταν μιλάμε για πρωταθλητισμο... (πάντα προσωπικές μου απόψεις τα παραπάνω!)


Μάνος
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 01:28:16 »

Εξαρτάται, αν πρόκειται για ελικόπτερο F3C θα πάρεις ψηφιακά επειδή επανέρχονται ακριβώς στη θέση τους και μάλιστα γρήγορα. Το ίδιο αν πρόκειται για αεροπλάνο 3D. Σταθμίζεις τις ανάγκες και αναλόγως πράτεις. Επίσης πάντα προσέχεις τα throws να μην μπλοκάρουν τα σερβο.

Επέτρεψέ μου!


Σε ψηφιακά σέρβο που ΔΕΝ ρυθμίζει ο χρήστης τα κέντρα ΔΕΝ ε΄΄ιναι ίδια πάντα! Το " Dead Band Width Centre" διαφέρει από σέρβο σε σέρβο. Μόνο σε 3 τύπους JR  και σε 2 τύπουε hitec έχω βρει κοινα spec.

ΟΛΑ τα DIGI έχουν παραπάνω από 6 παραμέτρους που μεταβάλονται σε σχέση με τον χρόνο και θέλουν ρύθμιση. Εάν έχετε την εντύπωση ότι ακουμπήσαμε 100-200 ευρώ και τέλος με τα προβλήματα τότε....την πατήσαμε!
Μρικοί θα πουν..Μα καλά, αφού μέχρι να χρειαστεί να τα τσεκάρω θα έχω σπάσει το μοντέλο μου άρα πάλι καινούρια θα πάρω..εκεί σηκώνω τα χέρια ψηλα!  Cheesy

Πάρτε μία γεύση του τί πάει να πει ρύθμιση και παραμετροποίηση σε σέρβο μακράν ποιότητας.... (ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν πουλάω τα παραπάνω σέρβο! Σας προλαβαίνω επειδή θα ακουστεί και αυτό από μερικούς Έλληνες...)

Μάνος



* volz.JPG (99.21 KB, 887x592 - εμφανίστηκε 505 φορές.)
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 04:00:11 »

Μάνο πέρα τόσων εξειδικευμένων πληροφοριών γεγονός είναι πως 5 χρόνια χρησιμοποιώ τα ίδια σερβο (δεν αναφέρω μάρκα, όχι voltz πάντως - αυτά δεν τα γνωρίζω) στο ελικόπτερο και δεν άλλαξαν ούτε χιλιοστό το κεντράρισμά τους. Και είναι 5 ολόιδια. Το ίδιο και στους πελάτες μου που πήραν ίδια. Τώρα τι να λέμε....
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 232


tiger


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 08:12:11 »

                     Καλημερα και απο εμενα.Γεγονος ειναι, οτι ολα παιζουν τον ρολο τους.Ενα σημαντικο κομματι μιας ακριβους πτηςης, ειναι και τα DIGITAL SERVOS.Αυτος κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι και ενας απο τους λογους που τα παραγουν και τα εξελισουν οι κατασκευαστριες εταιριες.Γιατι ο αλλος λογος ,(και εδω θα συμφωνισω με τον Μανο), ειναι το ολο MARKETING που εχει αναπτυχθει τα τελευταια χρονια, γυρω απο ολη αυτη την τεχνολογια.Βλεπουμε δηλαδη οτι οι γνωστες  εταιριες καθε χρονο παραγουν μια νεα σειρα SERVOS, η΄ενα καινουργιο GYRO.Μπαινουμε λοιπον, (ειδικα οσοι πεταμε αγωνες στο εξωτερικο), στην διαδικασια να, αγορασουμε οτι νεο κυκλοφορει, με την ελπιδα οτι θα βελτιωθουμε πτητικα,και βεβαια πολλες φορες διαπιστωνουμε απο μικρες εως ελαχιστες διαφορες, τετοιες που δεν αποτελουν το μυστικο μιας θεαματικης βελτιωσης.Ετσι καταληγουμε στο συμπερασμα οτι η αμμεσως αποδοτικοτερη επενδυση εκτος απο καλα ηλεκτρονικα, ειναι τα πολλα γαλονια καυσιμο και ενα  καλα  στημενο μοντελο.                                                                                                               
                                                            Τετραδακος Δ.
Καταγράφηκε

Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 08:35:06 »

Καλημέρα
Οταν αγοράζουμε ενα μοντέλο ARF  το πολύ πολύ να αναφέρει ότι χρειάζεται high torque servos

τι ακριβώς σημαινει αυτό ?? 5kg/cm ;h 10kg/cm - 15kg/cm HuhHuhHuhHuhHuh??

και καλα τα ARF . εχεις απο τις οδηγίες ένα μπούσουλα. Τι γίνεται όταν φτιάχνεις κάτι δικό σου??
ανάλογα με τις επιιφάνειες τι ροπές χρειάζεσαι??


Παράθεση
ΠΟΣΟΙ από εσάς που ασχολήστε με F3C, F3A klp klp) έχεται κάνει ανάλυση δυναμική του ΠΟΙΕΣ είναι οι απαιτήσεις των μοντέλων σας?  Κανένας!

πως γίνεται Huh

κάποτε ειχα βρει ενα site (που ειναι ? idiot2)  που σου έδεινε την απιτούμενη ροπή ανάλογα με την κινούμενη επιφάνεια και την μέγιστη ταχύτητα πτήσης.
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 232


tiger


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 09:01:17 »

               Για να συμπληρωσω την σκεψη του Γιαννη Παξιμαδακη, θα ηθελα να πω πως τουλαχιστον για τα Ε/Π , (οσον αφορα την ποικιλια και το ειδος του καθε SERVO,και που αυτο χρησιμοποιειται), τα πραγματα ειναι ισως ποιο τυποποιημενα.Με τον τροπο που λειτουργουν ομως οι εταιριες, σε λιγα χρονια θα φτασουμε ενα SERVO 6 μηνων η΄1 ετους θα θεωρειται πεπερασμενης τεχνολογιας οπως γινεται με τους υπολογιστες σημερα.                                                         
                                                           Τετραδακος Δ.
Καταγράφηκε

Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 09:02:28 »

κάποτε ειχα βρει ενα site (που ειναι ? idiot2)  που σου έδεινε την απιτούμενη ροπή ανάλογα με την κινούμενη επιφάνεια και την μέγιστη ταχύτητα πτήσης.

Μήπως κάτι σαν τα 
http://www.coloradogliders.com/servotorquecalculator.htm
http://www.morgantech.com/Servo%20Torque%20Caculator.htm
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 09:21:26 »

Παράθεση
Μήπως κάτι σαν τα


ΣΩΣΤΟΣ Κώστα  Thumbs up

όπως πάντα    laugh

Παρεμπιπτόντως  διαβάζοντας το θέμα στο rcgroups θυμήθηκα ότι αν και χρησιμοποιώ τα 3003 futaba αποκλειστικά στα 6 V  δεν είχα -τα τελευταία 3 χρόνια που ασχολούμαι - καμία αστοχία

Αλλά πάντα υπάρχει χρόνος  Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 09:48:20 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
mrkaza
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.140


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 12:43:22 »

να πω και εγω την ... μου ?

αν πουμε οτι δεν βαζουμε σαν στοχο την απόλυτη αποδοση και δεν μας νιαζει το κοστος ψαχνοντας λιγο ειδα αυτα τα δυο

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFZP1&P=M

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXH305

http://www.futaba-rc.com/servos/servos.html

http://www.futaba-rc.com/servos/digitalservos.html

Για ποιο λογο καποιος που θα πεξει κιολας 3d κτλ αλλα οχι f3c κτλ να μην παρει το αναλογικο και να μπορει να χαρει περισοτερει ωρα στο μοντελοδρομιο μεχρι να θελει μπαταριά ?

Ps ειμαι αρχαριος "δεν καταφερω hoover ακομα " δεν γνωριζω και οτι λεω τα λεω μετα απο διαβασμα ψαξιμο κτλ αλλα η θεωρία απο την πραξη απέχει οποτε αν πέταξα καμιά ... διορθώστε .

Καταγράφηκε

sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 21 Νοέ 2006, 13:00:04 »

Το πρώτο είναι μόνο για τον έλεγχο της ουράς στα ελικόπτερα και πανάκριβο. Για τα υπόλοιπα να ξέρεις πως όταν μάθεις να πετάς 3D αυτά που βλέπεις θα έχουν ξεπεραστεί και στις ίδιες τιμές θα κυκλοφορούν καλύτερα.
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
Σελίδες: [1] 2 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: "καλά" και "κακά" σέρβο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.202 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.