Σημερα πρωτη μερα στο μοντ/μιο με την DLE, εβαλα μπρος τον κινητηρα και μεσα σε ενα λεπτο ημουν στον αερα. 10 λεπτα πτηση στις μεσαιες στροφες. Η αληθεια ειναι οτι, δε με τρελανε η δυναμη του κινητηρα στο πρωτο ντεποζιτο αλλα ημουν και πολυ μπουκωμενος οποτε κατεβηκα, αφησα τον κινητηρα να κρυωσει κι εκλεισα 1/8 περιπου τη μεγαλη.
Ανεβαινω μετα απο μιση ωρα στον αερα και νομιζα πως πετουσα αλλο αεροπλανο. Η μηχανη πηρε τα πανω της. Πεταξα αλλο ενα 10 λεπτο στο χαλαρο και κατεβηκα. Μετα απο μιση ωρα εκανα και το τριτο ντεποζιτο. Οταν κατεβηκα στο εδαφος εβαλα στροφομετρο κι επιασα 8610 στροφες με 16 x 8 Mezlik οντας ακομη μπουκωμενη η μεγαλη. Οι χαμηλες
στροφες παιζουν μεταξυ 2000-2030. Λογικο μου ακουγεται γιατι ακομη αστρωτο ειναι το μοτορι. Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως μετα απο 10 λεπτη σχεδον πτηση εκαψε 160-165 ml καυσιμου
και σε καθε πτηση υστερα απο μετρηση καιω περιπου 130mAh απο την μπαταρια της ηλεκτρονικης. Το μειγμα που χρησιμοποιω ειναι 30ml λαδιου
στο 1 λιτρο βενζινης αν και για τα πρωτα 3 λιτρα εβαλα 35ml λαδιου συνθετικο motul. Αργοτερα που θα τελειωσει θα δοκιμασω Bel Ray υστερα απο προτροπη του φιλου μου Δημητρη Σοφου.
Το setup για την ηλεκτρονικη ειναι ενα
http://www.rcexl.com/news/Accessories/10.html για να μπορω να κλεινω την ηλεκτρονικη απο την τηλεκατευθυνση. Εχει ενα led για να μου δειχνει ποτε ειναι σε λειτουργια και ποτε οχι. Βεβαια με το συγκεκριμενο gadjet μπορει κανεις να χρησιμοποιησει μονο μια μπαταρια στο αεροπλανο κοινη για δεκτη και για ηλεκτρονικη. Προς το παρων χρησιμοποιω μια μικρη 800mAh eneloop AAA. Αργοτερα θα δοκιμασω να χρησιμοποιησω αυτην που εχω πανω στον δεκτη.
Σε γενικες γραμμες μου αρεσε η πρωτη επαφη με τον βενζινοκινητηρα. Ο κινητηρας ντεποζιτο με το ντεποζιτο σιγα σιγα θα στρωνει και θα λειτουργει καλυτερα. Υπομονη λοιπον τα πρωτα 10 λιτρα για το στρωσιμο.