Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.243 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 12:56:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 12:56:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από orck
[Σήμερα στις 11:05]

από orck
[Σήμερα στις 11:02]

[Σήμερα στις 09:42]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284243
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Inpire 90 F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Inpire 90 F3A  (Αναγνώστηκε 15558 φορές)
   
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 4 Φεβ 2010, 01:26:43 »

  Συνεχεια ειχε η βαση της μηχανης η οποια ωφειλω να πω πως μου εφαγε αρκετο χρονο. Επρεπε να τρυπηθει σε 4 σημεια πανω στα οποια καθεται η μηχανη καθως και τα λαμακια τα οποια χρειαζονται για τη στηριξη της. Μου πηρε αρκετες ωρες αλλα εγινε σωστη δουλεια. Πηρα και τις ευθειες της ως προς το center line για να μπει στο firewall.


* 04-02-10_0023.jpg (105.12 KB, 773x662 - εμφανίστηκε 747 φορές.)
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 4 Φεβ 2010, 01:29:47 »

  Και ακομη μια. Η βαση που εχει καθησει ο κινητηρας ειναι τυπου rail X-Tech Soft Beam Engine Mount. Παλιοτερα κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν ακομη οι  ΜΚ, οι οποιες συμφωνα απο αυτα που εχω δει, ηταν δεν ηταν  χρηστικες. Το 2009 βγηκε η συγκεκριμενη και σκεφτηκα να την δοκιμασω. Αν κανει δουλεια ή οχι, θα φανει!!!


* 04-02-10_0024.jpg (96.86 KB, 807x606 - εμφανίστηκε 732 φορές.)
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 10:16:56 »

Που είσαι Κωστή χάθηκες πέταξε;
Δώσε μας link για την βάση της μηχανής.
Πές μου σε παρακαλώ για servo εαν δεν κοιταγες το θέμα οικονομίας τι θα διάλεγες?  για το κάθε πηδάλιο χωριστά
Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 6 Φεβ 2011, 21:25:43 »

   Περασε μολις ενας χρονος απο τοτε που ξεκινησα να φτιαχνω το inspire και η κατασκευη εμεινε στη μεση για διαφορους λογους.

 Μολις σημερα ξαναεπιασα το μοντελο. Υπαρxουν καποιες αλλαγες. Η YS πλεον ανηκει στον αγαπημενο μου μπαμπα κι ετσι το setup που θα μπει θα ειναι ηλεκτρικο στα 6's με axi μοτερ και hacker esc.  2 Απογευματα δουλιτσα θελει και ειναι ετοιμο.

 Το αεροπλανο θα ονομαστει: Inspire from Moore ... τιμης ενεκεν στον μεγαλο Gary Moore που εφυγε αδοξα σημερα απο τη ζωη σε ηλικια μολις 59 χρονων.   Ηταν ειδωλο μου και ειμαι φοβερα επηρεασμενος απο τη μουσικη του. R.I.P. my FRIEND!!!

http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXc_mg1dYfAHDSoKGNkLdpRF
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 6 Φεβ 2011, 23:25:06 από Κωστης » Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 13:33:19 »

  Μαλλον αυτο το αεροπλανο εχει ενα θεμα με τα ηλεκτρικα Setup.

 Μου εκαψε axi moter και hacker esc στα 6 στοιχεια Lipo με 18 χ 12 APC .  Πηρα λοιπον κινεζικο setup:   turnigy μοτερ και esc στα 100Ah  με 17 χ 10 APC. Τα δοκιμασα στο σπιτι και δουλευαν σωστα. Παω στο μοντελοδρομιο, συνδεω μπαταρια, δουλευει για 2-3 στροφες το μοτερ κι επειτα ολα νεκρωνουν. Εκανε τα χαρακτηριστικα του bip του esc οπου μετα απο λιγα δευτερολελπτα σταματησαν κι αυτα.
  Απο οτι βλεπω, το ηλεκτρικο setup δεν με παει. Οποτε θα ξηλωσω ολο το firewall που εφτιαξα για ηλεκτρικο και θα περασω σε gas engine. Αποφασισα να φορεσω τον DLE 20 με 16 χ 8 APC ή 17 χ  6 APC . Διαβασα θετικα σχολια σε πολλα reviews στο ιντερνετ και με αυτες τις προπελλες θα εχω 6,5 κιλα ωση στις 8700-9300 στροφες. Ειναι οικονομικος, και καει πολυ λιγοτερα απο οτι οι nitro glow.  Wink

Υ.Γ. : Επισης το inspire βλεποντας την YS γλυκαθηκε, γι 'αυτο μου εκανε τα παλαβα οταν εκανα την μετατροπη σε ηλεκτρικο. Ελπιζω τωρα να ησυχασει Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:02:09 »

Ελπιζω μόνο να μην είναι Nitro Addicted Cheesy
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:04:08 »

Με γεια το μοτέρ  beer
Θέλουμε εντυπώσεις από το μοτέρ αλλά και από το συνδυασμό του με το inspire  Thumbs up
Καταγράφηκε

TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:09:27 »

γιε μου....πηρα το μηνυμα σου....
χμμμμμμμμμ.....ουτε η δικη σου περιπτωση επιδεχεται θεραπειας.... Grin Grin Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
"PAPPY"
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 714



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:17:13 »

Κωστή επειδή από τα χέρια μου πέρασαν 2 inspire90 τα είδα ότι δεν είναι για πολλούς κραδασμούς.
Το αεροπλάνο αυτό, αυτός που το σχεδίασε μάλλον ήθελε να το κάνει και για θερμικό και για ηλεκτρικό αλλά μάλλον.......αλληθώριζε προς
την ηλεκτρική πλευρά. Εχει φανταστικά χαρακτηριστικά αλλά ρε παιδί μου με τον ΑΧ120 και βάραγε φοβερά.
Μήπως είναι υπερβολή τελικά ο gas κινητήρας?
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 17:47:03 »

Δεν ξέρω αν έχει περισσότερους κραδασμούς ο DLE20 από τον 120ΑΧ,
αλλά ο 120ΑΧ είναι ελαφρώς δυνατότερος και το inspire τον άντεξε.
Επίσης το inspire αντέχει στους κραδασμούς από έναν YS110-120, δοκιμασμένα.
Μάλλον δε θα υπάρξει πρόβλημα.
Εξάλλου και ο 120ΑΧ που τόσο έχει φορεθεί σ' αυτό το μοντέλο είναι 20cc.
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 21:04:12 »

Εμενα παντος δεν με προβληματιζει αν αντεχει το iπnspire αλλα αν φτανει ο 20αρης για patern προγραμα ..φοβαμαι οτι θα ειναι λιγος Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 22:53:19 »

μπα....αντρεα μου...δεν θα ειναι λιγος..καπου πηρε το ματι μου στο youtube να γυρναει 16-8 στις 9000 στροφες..
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 22:59:30 »

Και 'γω νομίζω ότι θα το πάει καλά.
Σ' αυτό το βίντεο πετάει με funtana 125, δεν το σκίζει, αλλά το πάει καλούτσικα.
Το funtana είναι όμως και 4500γρ με καύσιμο, το inspire πρέπει να είναι ελαφρύτερο ή όχι;

Καταγράφηκε

Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 23:03:36 »

  Ειδα καπου να γυρναει 16 χ 8 στις 9500 στροφες. Πιστευω οτι θα το παει καλα. Θα ενισχυθει σιγουρα το firewall μπροστα γιατι πραγματι το inspire περισσοτερο για ηλεκτρικο σχεδιαστηκε.Οι πρωτες 20 πτησεις, χωρις cowl. Απο οτι ειδα, στο break i,n θελει να παιξει στις 4500 στροφες για 2 ωρες!!! Μετα πανω στο αεοπλανο.

 Υ.Γ. : Παλι καλα που μου εβαλε ο Yankos την ιδεα για DLE 20. Σε ευχαριστω Γιαννο. Επισης, πατερα, δε νομιζω να υπαρχει θεραπεια!

 Το αεροπλανο αυτην τη στιγμη ζυγιζει 3100. Υπολογιζω να πεταξει στα 4100 περιπου.
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
"PAPPY"
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 714



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 23:19:42 »

Ο προβληματισμός μου είναι για το χτίσιμο του αεροπλάνου και όχι για το αν ο DLA έχει περισσότερους κραδασμούς ή όχι από τον ΑΧ.
Αυτό είναι αδιάφορο αφού και οι δύο παράγουν εξίσου κραδασμού ςπου μεταδίδονται σε όλο το σκαρί!!!
Η εμπειρία μου μου έδειξε ότι τα περισσότερα σημεία όπως βίδες στήριξης φτερών και βίδες canopy θα πρέπει να αντικατασταθούν με πλαστικές γιατί μέταλλο
με μέταλλο δεν είναι ότι καλύτερο. Παρότι και στα δύο αεροπλάνα είχα ζυγίσει προσεκτικά τις έλικες ωστόσο στο foul throttle οι κραδασμοί δεν μειώθηκαν σχεδόν καθόλου.
Ιδιαίτερα στα φτερά που όμως ήταν αναμενόμενο σε αεροπλάνο με τόσο ελαφριά κατασκευή φτερού.
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Inpire 90 F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.195 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.