Εχθές λοιπόν πήγα να πετάξω το t-rex να κάνω και δοκιμή το "governor" να ανοίξω και λίγο "idle up" αλλα τα έκανα μούσκεμα. Είχα ρυθμήσει την καμπύλη γκαζιού 0-INH-50-INH-100 για το governor όπως έλεγα στις οδηγείες :
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=13977.0 για το στήσημο του "governor", αλλά πέταξα με τον "governor" απενεργοποιημένο και ο κηνητήρας υπερστρόφαρε, ανέβασε θερμοκρασία, κάνει ένα τσούφ, σβίνει, κατεβένω με "autorotation",λήνω το ελικόπτερο, ανοίγω τον κηνητήρα και βλέπω τα χάλια μου.....τρύπιο πιστόνι, καμένες φλάτζες και γεμάτος απο ρυνήσματα μετάλου διαφόρων μεγεθών.....και όλλα αυτά γιατί εγώ είχα καταλάβει οτι δέν αφήνουμε τον κηνητήρα να υπερστροφάρει μόνο στο στρώσημο, αφού στρώσει δέν μασάει μετα....ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ....οι συνάδελφοι αρχάριοι με τους νιτρο κηνητήρες που τα διαβάζουν αυτά ελπίζω να μάθουν απο τα δικά μου λάθη...
Λοιπόν η ζημιά εκτιμάτε περίπου στα 100 ευρώ
κυληνδρος 42,50 ευρώ
πιστονι 25,50 ευρώ
το δαχτυλίδι του πιστονιού 17 ευρώ
μπουζι 8αράκι 8 ευρώ
φλάτζες κεφαλής 3,50 ευρώ
καινούριος ο os 50 hyper έχει 145 ευρώ με τα μεταφορικά απο Αθήνα
και ο redline 53 τής thunder tiger 175 ευρώ λίγο έξω απο την θεσσαλονίκη (θα πεταχτώ να τον πάρω)
και η ίδια ζημιά κοστολογείτε περίπου στα 65 ευρώ
κυληνδρος 26,50 ευρώ
πιστονι 10,50 ευρώ
το δαχτυλίδι του πιστονιού 15 ευρώ
φλάτζες κεφαλής 2,50 ευρώ
μπουζι 8αράκι 8 ευρώ
τι κάνω λοιπόν; πετάω τον hyper στα σκουπίδια για τον δυνατότερο red line με τα φτηνά ανταλακτικά ή πέρνω έναν hyper ακόμα και κρατάω για ανταλακτικά (ότι έμεινε)τον παλιό;