Το funtana 90 ειναι ενα πολυ καλο ποιοτικα μοντελο και επισης ειναι εξερετικα ανθεκτικο .Ειχα και το 40 και το 90
στο 40αρι ειχα μεχρι και 90αρι2χρονο με πολυ καλα αποτελεσματα ενω στο 90αρι ειχα 90αρι2χρονο μεχρι και 120 2χρονο.
Μπορεις να βαλεις την 180 δεν θα κοπει τιποτα στη μεση με λιγο σεβασμο στην χρηση φυσικα αλλα δεν ειναι το παν ενα μεγαλο και δυνατο μοτερ καλυτερα να εισαι λιγο ποιο ελαφρυς με ενα ποιο μικρο μοτερ ...η πτηση δεν ειναι μονο hover και πως βγαινεις απο αυτο πρεπει να εχει μια ελαφρια αισθηση το μοντελο σε ολη την πτηση συνεπως δεν θελουμε με τιποτα βαρος.
Συμφωνώ απόλυτα, το 3d πρέπει να είναι ελαφρύ και 3d δεν είναι μόνο χόβερ.
Προσπαθώ να καταλάβω μέχρι πού θεωρείται ελαφρύ, αλλά και δυνατό μαζί, το συγκεκριμένο μοντέλο.
Τώρα, με 4500γρ συνολικό βάρος και 120 fs έχουμε 62γρ/τπ πτερυγικό φορτίο.
Με 4650γρ συνολικό βάρος και 180 fs έχουμε 65γρ/τπ πτερυγικό φορτίο.
Yankos οι υπολογισμοι στο προγραμματακι αυτο δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.Οσο αφορα τον κινητηρα τωρα κατα την γνωμη μου ενα funtana 90 δεν πρεπει να φορεσει μεγαλυτερο απο 120 διχρονο ο οποιος ειναι και μεγαλος θα ελεγα,αλλα αποπνεει σιγουρια.Για 3D πτηση το ζητουμενο δεν ειναι τεραστιος κινητηρας 180, 200 κτλ,κτλ μεχρι και και 30 cc βενζινη εχω διαβασει ,αλλα ελαφρυ μοντελο με κινητηρα τετοιο που απλα να το βγαζει απο hover,εστω και αργα,βασικο ειναι να κρατας χαμηλο το πτερυγικο φορτιο.Ενας 100-αρις τετραχρονος μεχρι και 125 ειναι οκ καθως και ενας καλοστρωμενος 90-αρις διχρονος εως 120 και μεχρι εκει.Ενα βαρυ μοντελο κανει τη προσπαθεια αρκετα δυσκολη σε καποιον που αρχιζει να μαθαινει 3D.Αυτα.
To προγραμματάκι δίνει ενδεικτικά στοιχεία σχετικά με την πραγματικότητα,
το συμβουλεύομαι πάντα και νομίζω ότι βοηθάει.
Πάντως μάλλον κλίνω προς τον 120 fs, αφού δεν μπορώ να τα έχω όλα, τουλάχιστον ας έχω ελαφρύ μοντέλο.
Με ελικοπτερικό καύσιμο με περισσότερο νίτρο (20%-30%) δε θα στροφάρει καλύτερα ο κινητήρας;