Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:35:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:35:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 55
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90  (Αναγνώστηκε 25686 φορές)
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 19:43:04 »

    Κατι αλλο που θελω να πω καθως κατεχω το μεταγενεστερο funtana 100 ,ειναι οτι με τον saito 125 (700γρ με εξατμηση) ζυγιζει εκει που πρεπει για 3D  ειναι ελαφρως πισωβαρο.Με τον 120ΑΧ  και βαζοντας μπαταριες  πιο πισω παλι Οκ.Με μεγαλυτερους κινητηρες θα χρειαστει σιγουρα  καποιο  επιπλεον  βαρος πισω εαν ο κατοχος  θελει 3D στησιμο ενω δεν θελουμε βαρος σε τετοια Α/Π
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 00:12:09 »

    Το funtana 90 ειναι ενα πολυ καλο ποιοτικα μοντελο και επισης ειναι εξερετικα ανθεκτικο .Ειχα και το 40 και το 90
    στο 40αρι ειχα μεχρι και 90αρι2χρονο με πολυ καλα αποτελεσματα ενω στο 90αρι ειχα 90αρι2χρονο μεχρι και 120 2χρονο.
    Μπορεις να βαλεις την 180 δεν θα κοπει τιποτα στη μεση με λιγο σεβασμο στην χρηση φυσικα αλλα δεν ειναι το παν  ενα μεγαλο και δυνατο μοτερ καλυτερα να εισαι λιγο ποιο ελαφρυς με ενα ποιο μικρο μοτερ ...η πτηση δεν ειναι μονο hover και πως βγαινεις απο αυτο πρεπει να εχει μια ελαφρια αισθηση το μοντελο σε ολη την πτηση συνεπως δεν θελουμε με τιποτα βαρος.

    Συμφωνώ απόλυτα, το 3d πρέπει να είναι ελαφρύ και 3d δεν είναι μόνο χόβερ.
    Προσπαθώ να καταλάβω μέχρι πού θεωρείται ελαφρύ, αλλά και δυνατό μαζί, το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Τώρα, με 4500γρ συνολικό βάρος και 120 fs έχουμε 62γρ/τπ πτερυγικό φορτίο.
    Με 4650γρ συνολικό βάρος και 180 fs έχουμε 65γρ/τπ πτερυγικό φορτίο.

    Yankos οι υπολογισμοι στο προγραμματακι αυτο δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.Οσο αφορα τον κινητηρα τωρα  κατα την γνωμη μου  ενα funtana 90 δεν πρεπει να φορεσει  μεγαλυτερο απο 120 διχρονο ο οποιος ειναι και  μεγαλος θα ελεγα,αλλα αποπνεει σιγουρια.Για 3D πτηση  το ζητουμενο δεν ειναι τεραστιος κινητηρας  180, 200 κτλ,κτλ μεχρι και και 30 cc βενζινη εχω διαβασει ,αλλα ελαφρυ μοντελο με κινητηρα τετοιο που απλα να το βγαζει απο hover,εστω και αργα,βασικο ειναι να κρατας χαμηλο το πτερυγικο φορτιο.Ενας 100-αρις τετραχρονος μεχρι και 125 ειναι οκ καθως και ενας καλοστρωμενος 90-αρις διχρονος εως 120 και μεχρι εκει.Ενα βαρυ μοντελο κανει τη προσπαθεια αρκετα δυσκολη σε καποιον που αρχιζει να μαθαινει 3D.Αυτα.

    To προγραμματάκι δίνει ενδεικτικά στοιχεία σχετικά με την πραγματικότητα,
    το συμβουλεύομαι πάντα και νομίζω ότι βοηθάει.
    Πάντως μάλλον κλίνω προς τον 120 fs, αφού δεν μπορώ να τα έχω όλα, τουλάχιστον ας έχω ελαφρύ μοντέλο.
    Με ελικοπτερικό καύσιμο με περισσότερο νίτρο (20%-30%) δε θα στροφάρει καλύτερα ο κινητήρας;
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 00:31:49 από Yankos » Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 00:52:48 »

    Και ένα απολαυστικό βιντεάκι με funtana s90 και yamada 120  Tongue

    Καταγράφηκε

    Αποστόλης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 02:20:55 »



    Με ελικοπτερικό καύσιμο με περισσότερο νίτρο (20%-30%) δε θα στροφάρει καλύτερα ο κινητήρας;
    [/quote]

    το νίτρο απλά σου δίνει καθαρό οξυγόνο στο κινητήρα  οπότε η καύση γίνετε πολύ καλύτερα και έχεις καλύτερη απόδοση στο κινητήρα σου.
    βέβαια θέλει καλό ρύθμισα η μηχανή και το κατάλληλο μπουζί
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 18:08:13 »

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη βοήθεια παιδιά!
    Θα επανέλθω μετά το στήσιμο του μοντέλου  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 29 Νοέ 2009, 11:46:18 »

    Παράθεση
    Και ένα απολαυστικό βιντεάκι με funtana s90 και yamada 120   

    Αυτο το βιντεακι το τραβηξα απο την χθεσινη μου πτηση!!! Azn
    Που εμαθε να πεταει ετσι ο τυπος και δεν μας το λεει.
    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 29 Νοέ 2009, 12:04:37 »

      Αφού επιθυμείς δύναμη και χαμηλό βάρος, ή θα βάλεις Os max 120 AX δίχρονη 3hp στις 9000 στροφές ( 890gr με εξάτμιση και προέκταση εξάτμισης)  που είναι χιλιοδοκιμασμένη λύση για 3D ( βλέπε τους φίλους από Βόλο ) ή YS 11ο's  2,2 hp δε θυμάμαι στις πόσες στροφές( χαμηλό βάρος, αρκετή δύναμη  730 gr  ).
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 29 Νοέ 2009, 12:48:34 »

    Αυτο το βιντεακι το τραβηξα απο την χθεσινη μου πτηση!!! Azn
    Που εμαθε να πεταει ετσι ο τυπος και δεν μας το λεει.

    Συγχαρητήρια Kiril, πετάς καταπληκτικά  Cheesy Cheesy Thumbs up
    Πες μας κι εσύ τη γνώμη σου σχετικά με το θέμα.

      Αφού επιθυμείς δύναμη και χαμηλό βάρος, ή θα βάλεις Os max 120 AX δίχρονη 3hp στις 9000 στροφές ( 890gr με εξάτμιση και προέκταση εξάτμισης)  που είναι χιλιοδοκιμασμένη λύση για 3D ( βλέπε τους φίλους από Βόλο ) ή YS 11ο's  2,2 hp δε θυμάμαι στις πόσες στροφές( χαμηλό βάρος, αρκετή δύναμη  730 gr  ).

    Κωστή ο 120 ΑΧ είναι πολύ καλή επιλογή, αλλά μάλλον θα βάλω τετράχρονο 120.
    Αν πάω σε δίχρονο, τότε σκέφτομαι τον 120 αλλά και τον ASP 108.
    Είναι ακόμη πιο ελαφρύς (810γρ), δυνατός και με καταπληκτική τιμή.
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 21:54:54 »

    Καλησπέρα

    Τελικά πήρα τον asp 120fs. Τον έστρωσα με 15%CP και έχω κάνει 7-8 πτήσεις.
    Με έλικα 16Χ4W γύριζε στις 9100rpm. Δυστυχώς με αυτό το συνδυασμό έλικας-δύναμης-βάρους
    είναι λίγο οριακά τα πράγματα όντως...
    Δλδ αργό μοντέλο, χωρίς νεύρο και οριακό χόβερ.

    Σήμερα δοκίμασα 20% ελικοπτερικό καύσιμο, δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά.
    Σκέφτομαι να μη φουλάρω τελείως το ντεπόζιτο μιας και είναι 500ml και ο κινητήρας
    δεν τρώει τόσο, να γεμίζω 350ml ας πούμε για να γλυτώσω 150gr βάρους.

    Τι μπορώ να κάνω για να το ζωντανέψω λίγο;
    Για προτείνεται και καμιά καλή έλικα.
    Καταγράφηκε

    qw
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 243


    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 22:00:31 »

    γιάννη βάλε 16-6 και θα εxής ταχύτητα και νεύρο και εύκολη έξοδο από χόβερ
    Καταγράφηκε
    jgk31
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 22:27:31 »

    γιάννη βάλε 16-6 και θα εxής ταχύτητα και νεύρο και εύκολη έξοδο από χόβερ

    εγω και αλλoi  πεντε με  funtana s90  εχουμε 16,5 χ 5 apc αλλα με ys110 και cool power 20% heli
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 22:47:41 »

    Έι έψαχνα αυτήν την έλικα αλλά δεν τη βρήκα πουθενά, από πού την πήρατε;
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 22:56:13 »

    γιάννη βάλε 16-6 και θα εxής ταχύτητα και νεύρο και εύκολη έξοδο από χόβερ

    Θα δοκιμάσω και 16Χ6 να δούμε πως θα πάει...
    Ίσως και μια 16Χ5 να το πήγαινε καλά, αλλά δεν έχω.
    Τα δεδομένα πάντως που δίνει το προγραμματάκι δείχνουν ότι η 16.5Χ5 είναι καλή λύση.
    Πάντως με 150γρ λιγότερα στο ντεπόζιτο + τα 25γρ που έχω έρμα στη ουρά θα γλυτώσω 175γρ.

    Ένα άλλο θέμα: αισθάνομαι πως στο χόβερ και στο knife, το rudder είναι λίγο.
    Στο knife με τέρμα γκάζι χάνω συνέχεια ύψος και στο χόβερ σε κάποιες εκτροπές της ουράς
    το rudder δεν ακούει για να σιάξει, σα να μη δίνω rudder.
    Και μιλάμε ότι έχω δώσει όλη την κίνηση από την τ/κ, από το σέρβο και από το χορν.
    Μήπως το ρεύμα αέρα που δημιουργεί η έλικα είναι λίγο;
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 23:06:31 »

    Το funtana 90 απο οσο θυμαμε δεν ειχε ποτε αρκεto rudder ...ειναι το κανονικο του αυτο  Χαμόγελοεγω ειχα και το μικρο και το 90αρι ...στο μικρο ειχα αρκετα καλυτερο rudder αφου ειχα προσθεσει 2 καθετες επιφανειες σε καθε τιπ .. Wink
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2010, 23:10:18 »

    Λες να κάνω μια προέκταση στο rudder;

    Βρήκα την 16.5Χ5, ελπίζω να υπάρχει σε στοκ

    http://www.myhelis.com/product.php?productid=2182&cat=94&page=3
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.