Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.204 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 30 Μάρ 2024, 01:47:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 30 Μάρ 2024, 01:47:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:45]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304204
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 32
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!)  (Αναγνώστηκε 18151 φορές)
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 203



    « στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 19:29:10 »

    καλησπερα εχω ενα RAPTOR 50 με το κινητηρα τις thunder tiger τον 50αρι.....το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να ρυθμισω τον κινητηρα με τπτ......κλεινω τις ψηλες χαλανε οι χαμηλες...μπουκωνει....κλεινω μετα τις χαμηλες (ελαχιστα παντα οσο μια τριχα)κανω πτηση το προσγειωνω και μπερδευει κλεινωντας το γκαζι σε ρελαντι.....εκτος απο αυτο μου κανει και ενα προβλημα στην ουρα(κλωτσαει οσο ανεβαινουν οι στροφες)αλλαξα ολα τα ρουλεμαν γιατι οντως ειχαν προβλημα τα ρουλεμαν του main shaft...αλλα και παλι τα ιδια αλλα σε λιγοτερο βαθμο..

    εχω αλαξει και τις φλαντζες του μοτερ και εβαλα και αλλη μια επιπλεον στην κεφαλη γιατι ανεβαζε λιγο θερμοκρασια.....το καυσιμο που χρησιμοποιω ειναι το
    cool power 15%

    μπορει καποιος να βοηθησει?
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 20:35:42 »

    Φίλε christos139, γενικά οι ελικοπτερικοί κινητήρες της ΤΤ, έχουν θέμα με τις ρυθμίσεις.  Ολα τα παραπάνω που έκανες, μάλλον τζάμπα τα έκανες.   Επειδή το καρμπιρατέρ είναι τελείως........ να μήν το χαρακτηρίσω, βρές κάποιον που υποτίθεται θα ξέρει, να σε βοηθήσει.

    Εγώ γιια να μάθω τελικά πως ρυθμίζονται οι ΤΤ, χρειάστηκε να κάψω μόνο 3 κινητήρες. Cheesy Cheesy  kai άφθονο καύσιμο τζάμπα.
    Στόν τέταρτο το πέτυχα.. laugh  Οι θερμοκρασίες που σου ανεβάζει είναι απολύτως λογικές, εφόσον δεν το έχεις ρυθμίσει σωστά.  Δέν έχει να κάνει με το καύσιμο. Wink

    Επίσης και το κοσκίνισμα τής ουράς είναι απόλυτα φυσιολογικό, για τους ίδιους λόγους. 

    Για τά ίδια προβλήματα που αναφέρεις, όλοι μεταπηδάν στους o.s max. Οπότε πρίν αρχίσει και σου "γονατίζει" στήν πτήση, βρές κάποιον να σε βοηθήσει εκεί που πετάς....  Γιατί άν αρχίσει να σου "γονατίζει" εκεί έχουν τελειώσει όλα. Ποοολύ άνεση

    Υπάρχουν και αρκετά post εδώ, να ψάξεις για να βρείς παρόμοιες περιπτώσεις. Ρίξε μια ματιά.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:02:07 »

    Φίλε Χρήστο εγώ πάντως από την ΤΤ είμαι πάρα πολλή ευχαριστημένος. ! Η δικιά σου είναι καινούργια? Μήπως την ζόρισες στο στρώσιμο? Δώσε περισσότερες πληροφορίες
     Εγώ ξέρω το αντίθετο. Αυτοί που είχαν Osmax hyper άλλαξαν και πήραν ΤΤ red line. Αυτή έχω κι εγώ. Όταν πήρα ελικόπτερο είχε την απλή την 50αρα και πετούσε μια χαρά. Μετά από 2- 3 χρόνια μου χάλασε και είπα να πάρω άλλη. Τότε όλοι μου έλεγαν να πάρω OSMAX. Για καλύτερη. Την πήρα!!! Μου είχε σπάσει τα νεύρα. Τρώγει καύσιμο αέρα πατέρα. Πετούσα 7 με 8 λεπτά ΜΟΝΟ. Και αυτό σε απλή πτήση. Όσους ξέρω ότι έχουν OSMAX έχουν τα ίδια προβλήματα, τους καίει πολλή και δυσκολεύονται στις ρυθμίσεις ! Και αφού την έσπασα στον αέρα πήρα την TT RED LINE 53 και είναι άψογη.
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:07:51 »

    Μέ την red line δηλαδή......πόσο πετάς;
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:14:48 »

    Με την red τουλάχιστον πετάω κοντά στα 11 με 12 λεπτά και ήρεμα. Ρυθμίζεται πανεύκολα – είναι ποιο οικονομικός και έχει και δύναμη. Ο OSMax παίζει μόνο σφυριγμενος. Η μεγάλη βελόνα 1 στροφή και κάτι τον είχα ρυθμισμένο και αυτές που έχω δει τόσο είναι. Αν πας να τον μπουκώσεις δεν δουλεύει. Μου είχε βγάλει την ψυχή. Βέβαια υπάρχουν άτομα που τους δουλεύει άψογα! Αλλά όπως κι εγώ….έτσι και κάποιοι άλλοι πήραν REDLINE και ησύχασαν.
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:18:09 »

    Τι τύπου πτήση κάνεις, ή μάλλον με ποσες στροφές στο στροφείο είσαι ?
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:25:40 »

    Εγώ προσωπικά κάνω………λίγες τούμπες στον αέρα. Μου αρέσει η απλή πτήση και λίγο τα ακροβατικά. Στο στροφείο αν θυμάμαι καλά έχω 1700 normal και 1900 idle.  Δεν θυμάμαι ακριβός. Έχω και κανά 2 μήνες να πετάξω. Πάντως πετάει καλά και έχει καιρό να μου βγάλει πρόβλημα σε αντίθεση με τον OSMAX!!!
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:44:44 »

    Φίλε Pilot Haris, για να βάλουμε μερικά πράγματα στην θέση τους.
    Τον red line δεν τον έχω δουλέψει, αλλά έχω ακούσει θετικά σχόλια.  Ομως......διαφωνώ κάθετα πώς οι hyper έχουν πρόβλημα ρύθμισης.  Μπορεί να το επιβεβαιώσει ο καθένας που έχει. Στο 6 ντεπόζιτο είναι ήδη ρυθμισμένος. Απλά........

    Επίσης μπορεί να επιβεβαιώσει ο καθένας, ότι οι ΤΤ οι ελικοπτερικοί 30 και 50 σου βγάζουν τήν ψυχή στις ρυθμίσεις.

    Ελπίζω στο μέλλον η ΤΤ, να συμβαδίσει με το ρεύμα της εποχής, και άν θέλει να πουλάει λαγούς με πετραχήλια, σε τρελές τιμές, ας φροντίσει τουλάχιστον να έχει εφάμιλλα προϊόντα.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 21:54:34 »

    Θα συμφωνησω με τον vtr. Ο hyper ειναι πανευκολος στην ρυθμηση, ενα θεματακι ειναι το ρελαντι του αλλα με την χρηση μπουζι enya λυνεται και αυτο.
    Ειναι κατα πολυ ποιο δυνατος απο τον ΤΤ και γι' αυτο και η αυξημενη καταναλωση (δεν βγαινουν τσαμπα τα αλογατα). Επισης ειναι πολυ ποιο ανθεκτικος στις θερμοκρασιες και στην κακομεταχηριση. Παντως εμενα ο hyper μου βγαζει 9 λεπτα πτηση με 1950στρ. και πτηση ακροβατικη-αρχικο σταδιο 3d.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 22:02:03 »

    Εγώ πάντως είμαι τις αντίθετης άποψης γιατί τις έχω δοκιμάσει και τις 2 μηχανές. Όπως είπα και ποιο πριν υπάρχουν άτομα που τους δουλεύει άψογα ο OSMAX αλλά έχω δει και το αντίθετο .Στους ΤΤ δεν έχω ακούσει και πολλά προβλήματα. Ο καθένας έχει την δικιά του εμπειρία. Το θέμα εδώ όμως δεν είναι για το ποιος είναι καλύτερος κινητήρας αλλά ότι δεν μπορεί να τον ρυθμίσει ο φίλος. Μπορεί να πήρε τώρα το ελικόπτερο και να τον ζόρισε στο στρώσιμο. Μπορεί να είναι καινούργιος ο φίλος και να μην γνωρίζει από κινητήρες. Μπορεί να είναι μεταχειρισμένος ο κινητήρας και να έχει κάποιο πρόβλημα. Δεν ξέρω. Ας μας πει περισσότερα μπας και βγάλουμε καμιά άκρη. Φίλε Δημήτρη το πρόβλημα μου εμένα τότε που είχα OSMAX ήταν ….οτι  δεν ήθελα δύναμη για να τρελά και παλαβά στο αέρα. Τώρα βέβαια είμαι ένα στάδιο ποιο πάνω και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τον ΤΤ. Σίγουρα όταν θέλουμε δύναμη θα έχουμε και απώλειες στο καύσιμο. Δάκρυ Αλυσίδα είναι αυτά. Με τον ΤΤ πάντως μπορώ να πετάξω και χαλαρά αλλά και 3D. Κι εγώ στο πρώτο στάδιο είμαι.
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 22:10:45 »

    Xαρη εχεις δικιο, ξεφυγαμε απο το θεμα...
    Για τον ΤΤ τωρα απ' οτι θυμαμαι η αρχικη θεση της μικρης βιδας ηταν στις 4 στροφες ανοιχτη. Η μεγαλη δεν θυμαμαι αλλα αυτο βρισκεται ευκολα.
    Το θεμα με τον ΤΤ ειναι στην μικρη. Αν την πειραξεις πολυ δεν ξαναβγαζεις ακρη.
    Οταν εστρωσα εναν ΤΤ χωρις να πειραξω την μικρη και κλεινωντας σταδιακα την μεγαλη, δεν αντιμετωπισα προβλημα.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 22:13:38 »

    ΄Σωστά.
    Εδω πρέπει να λυθει το θέμα της ρύθμισης του ΤΤ και όχι σύγκριση ανάμεσα σε ΤΤ και Ο.S.
    Πάντως, συμφωνώ με τον Γιάννη και την Δημήτρη. Και εγω O.S. 50 hyper εχω στον δικό μου
    Titan, τον ρύθμισα μια φορά, και αύτό ήταν. Ειχα κάποιο περίεργο θέμα με τα O.S. μπουζι, αλλα
    μου το ελυσε ο Γιάννης VTR με τα Enya.
    3d πτήση κάνω, περίπου 8 λεπτά στο τεπόζιτο μου βγάζει, και απο δύναμη.......καμμία σχέση με ΤΤ
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 22:16:56 »

    Συμφωνώ και εγώ να ξαναμπούμε στο θέμα... Wink
    Αν και ότι να πείς εδώ, υπάρχει μεγάλη απόκλιση στην πράξη, νομίζω ότι η παρουσία κάποιου πιο έμπειρου, θα λύσει το πρόβλημα... Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 8 Νοέ 2009, 22:20:37 »

    Κι εγώ κάτι τέτοιο θυμάμαι για τον ΤΤ. 3 ή 4 στροφές η μικρή και η μεγάλη 2 με 2  ½ νομίζω. Και τον RED κάπου εκεί τον έχω. Έτσι σίγουρα θα δούλεψη ( εκτός και αν έχει κάποιο πρόβλημα)  και μπορεί να θέλει λίγο ψάξιμο. Κι εγώ όταν είναι καινούργιος ο κινητήρας δεν πειράζω την μικρή. Απλά τον μπουκώνω και μετά σιγά σιγά τον σφυρίζω μέχρι εκεί που θέλω. Ας μας πει όμως φίλος περισσότερα για να καταλάβουμε.
    Καταγράφηκε

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 203



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 01:58:12 »

    το ελικοπτερο το πηρα μεταχειρισμενο αλλα σε πολυ καλη κατασταση.......και ο κινητηρας αψογος και ρυθμισμενος τελεια...αφου πεταξα περι που τα 4 γαλονια ξαφνικα αρxισε να μην κραταει ρελαντι ....και οπως παντα αλλαζουμε το μπουζι ,ετσι εκανα και εγω αλλα αυτο τπτ......τοτε επεσε χερι επανω στις χαμηλες και απο τοτε......αρχισαμε.......καποια στιγμη ολο μπερδευε και αποφασισα να τον ανοιξω και για καλη μου η κακη μου τυχη η μεταλλικη φλαντζα κεφαλης ειχε σπασει.....την αλλαξα, αλλαξα και τις υπολοιπες και προσθεσα και αλλη μια στην κεφαλη (απο οτι εχω ακουσει δεν ζεσταινεται το μοτερ τοσο πολυ μεγαλωνοντας τον χωρο καυσης......και σημερα πηγα για ρυθμισμα......οι ψηλες μπορω να πω ειναι αρκετα καλες οι χαμηλες ομως μπερδευουν στο κλεισιμο του γκαζιου ,,,νομιζω ομως οτι ειναι και πολυ μπουκομενο στις χαμηλες αλλα αν το στεγνωσω λιγο τοτε πρεπει να πειραξω και τις ψιλες γιατι αφηνω μεγαλη διαφορα στην αλλαγη απο χαμηλες σε ψηλες και μπουκωνει παλι εκει...(οσο για το κροταλισμα και το κλωτσημα που κανει η ουρα εινα πολυ πιθανο λογω κακης ρυθμισης κινητηρα?)



    ερωτηση:1) αν τον βγαλω του βαλω ελικα απο αεροπλανο και τον ρυθμισω στο τραπεζι γινεται δουλεια?
                    2) η ευκολη λυση ειναι να παρω αλλον κινητηρα?
                    3) α ναι τελικα os η tt?
                    4) αλλα και βαση λογικης αν εχω προβλημα με τον 50 ττ γιατι να μην εχω με τον redline αφου και αυτος νομιζω ιδιο καρπυρατερ φοραει?


    λετε να αρχισω να ασχολουμαι με αυτοκινητακια jumbo?φορτιζω παιζω.....δεν δουλευει παιρνω αλλο?   Χαμόγελο

    υ.γ....



    θα προσπαθησω να ανεβασω βιντεακι αυριο που θα ξαναπαω για τεστ να το δειτε και να το ακουσετε...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.