Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.389 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:18:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:18:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 09:16:06]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304389
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 56
    Συνολικά: 59
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: World models Spot on 120  (Αναγνώστηκε 6728 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:04:13 »

    Πριν απο καιρό πήρα το Spot on .
     Το πήρα απο το Ebay . Πέρασα μια ταραχή μέχρι να έρθει , γιατι το πρώτο το πάτησε φορτηγό ότον το ξεφόρτωναν στον " Βενιζέλο " .Το δεύτερο ήρθε ενα μηνα μετά χωρίς ζημίες.

    Η ποιότητα κατασκευής ειναι πολυ  καλή  σε όλα εκτος απο τα αυτοκόλλητα  που ειναι οτι χειρότερο εχω συναντήσει μεχρι σημερα . Υπάρχουν 2 λύσεις  . Η μια ειναι να τα περάσεις με CA ολα  πριν ξεκολλήσουν και η δεύτερη  να ξεκολλάς και να πετάς στα σκουπίδια  οτι φεύγει απο την θέση του .
    Εγω διάλεξα την ... δεύτερη  Χαμόγελο

    Στο μοντέλο  έβαλα την OS 120 Ax   με  custom header*  και εξάτμιση merker ( 04141) . Επίσης επειδή έβαλα το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους , χρησιμοποίησα  αντλια perry  VP-30

    Servos

    Rudder     Futaba S9151
    elevator      ''            ''
    elerons    Futaba S 9252

    Οι 2  επομενες  φωτο ειναι αυτες που εστειλα  στον  Karl G. Mueller   για να μου φτιαξει τον "λαιμο" της εξάτμισης




    και το αποτελεσμα * (επίσης εδω φαινεται και το διαφανο κάλυμμα , υπάρχει και ενα ανάλογο για το cowl , για να ειναι  ευκολη η  διαμορφωσητων  , belly και cowl )






    Σιγουρεύτηκα ( μάλλον υπερέβαλα  Huh )  οτι οι δυο ημιπτερυγες θα κολλήσουν απολύτως ίσια.



    Η αντικραδασμικη βαση  που ειχε μεσα το κιτ









    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:27:41 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:31:44 »

    ΑΑαααα!! Το έχω και εγώ το μοντέλο αυτό και πράγματι φαίνεται πως είναι σωστό! Με το set up του manual πάντς, το μοντέλο βγαίνει μπροσθόβαρο. Το έχεις πετάξει με τη συγκεκριμένη εξάτμιση?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:35:04 »

    Με τετράχρονη δεν ξερω . Αλλα με την OS 120AX ( διχρονη ) χρειαστηκα 120γρ  μολύβι βιδωμένα στο Firewall.

    Τελικο βαρος 4320gr

    το εχω πεταξει , ειμαι πολυ ευχαριστημένος , και η μηχανη το ανεβαζει μια χαρά
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:43:45 »

    Το πρώτο Spot on που έφτιαξα ( πριν 2 μήνες ) του έβαλα ακριβώς τον ίδιο κινητήρα και ακριβώς την ίδια εξάτμιση. Ο κινητήρας ΠΟΤΕ δεν δούλεψε καλά με μόνιμο flame out μετά τις 4500 ( περίπου ) στροφές με αποτέλεσμα να το γκρεμίσω.
     Για να καταφέρω να το ζυγίσω, έβαλα και τα 2 σέρβο του elevator πίσω και πάλι τσίμα-τσίμα. ( Φυσικά με το ρεζερβουάρ στο κέντρο ).

    Το δεύτερο το ετοιμάζω με ys 140 sport και ελπίζω να στρώσει.....



    Όντως η 120 άρα το πάει καλά, τουλάχιστον για τα ακροβατικά της f3a gr A.



    Όσο για τον κονητήρα, μόλις έβαλα το stock muffler, δούλεψε μια χαρά.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 21:56:39 από Serafim » Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 22:35:28 »

    Στεφανε αντλια ειχες στον 120αρι? Huh
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 22:47:18 »

    Όχι Ανδρέα, δεν είχα. Με τη μαμά εξάτμιση όμως και το τεπόζιτο κοντά στο κέντρο βάρους, το μηχανάκι δουλεύει άριστα, τώρα που το έχω σε ένα  inspire. Κατα μεγάλη πιθανότητα έφταιγε  η εξάτμιση.

    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 22:52:15 »

    Η εξατμιση απλα δεν μπορουσε να δωσει αρκετη πιεση ωστε να φτασει το καυσημο στο μοτερ απο το κεντρο οπου ηταν ,και αυτο ειναι το ποιο συνηθες ..δηλ σχεδον ολοι οι κινητηρες δεν μπορουν να δουλεψουν με το ντεποζιτο πολυ μακρια γιαυτο και υπαρχουν οι αντλες Wink ..
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 22:55:32 »

    Ναι, αλλά σου λέω ότι στο  inspire , με τη μαμά εξάτμιση και το τεπόζιτο σε μεγαλύτερη απόσταση απ΄οτι στο spot on , το κινητηράκι δουλεύει άψογα!

    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 23:04:30 »

    Ναι δουλευει καμια αντιρηση εξαλου τον 120αρι τον εχω δουλεψει αρκετα και εγω και το μονο που δεν ειχε ποτε ηταν προβλημα τροφοδοσιας ..ειναι απιστευτα καλο μοτερ ...απλα σου εξηγω οτι δεν ειχε κατι η εξατμιση που εβαλες ..απλα η εξατμιση του 120 δημιουργει πολυ περισσοτερη πιεση.Το πιπακι που ειχες πριν εχει σαν στοχο να "βγαλει "οσο περισσοτερη δυναμη γινετε απο το μοτερ αλλα αυτο ΔΕΝ γινετε χωρις μαμ δηλ καυσημο αν λοιπον εχεις το ντεποζιτο μακρια τοτε οταν αρχισει να δουλευει η εξατμιση και ο κινητηρας ζηταει καυσημο απλα δεν το εχεις
    Εκει θες αντλια λοιπον Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 23:07:49 »

    Θα το δοκιμάσω λοιπόν και θα σου πώ τα αποτελέσματα. Ευχαριστώ για το tip!

    Το μοντέλο πάντως είναι ή καλύτερα μου φαίνεται ότι είναι καλό, αν και λίγο βαρύ για το μπόι του αν και αυτό είανι καλό σε αεράκι...
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 23:09:08 »

    Γιαννη ευχομαι καλες πτησεις με το νεο σου pattern μοντελο. Εισαι ανθρωπος ουσιας και αντιμετωπιζεις αυτο που κανεις με την πρεπουσα σοβαροτητα, συνεχισε!! Thumbs up

    Φιλικα και καλες πτησεις,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 23:20:37 »

    το πατησε φορτηγο??? LOLOλ

    Ε θα ειναι το τυχερο σου τοτε... αντε καλες πτησεις..!
    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2009, 23:46:03 »

      Γιαννη καπες πτησεις κι απο εμενα και ουσιαστικη προπονηση! Καλοπεταχτο!!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 3 Νοέ 2009, 07:21:06 »

    Σας ευχαριστώ  ολους .
    Δεν ειναι η καλύτερη εποχή για προπόνηση , περισσότερο χρόνο  παιρνουν οι κατασκευές  πλέον ,αλλα το παλεύω  Χαμόγελο

    Καλό χειμώνα σε όλους
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 3 Νοέ 2009, 07:33:27 »

    Γιαννη καλες πτησεις

    αυτες οι φωτογραφιες στο λιβαδι απο που ειναι??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: World models Spot on 120
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.