Μάνο εδώ με πιάνεις λίγο αδιάβαστο!
Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα πετούσα μοντέλλα της τάξης των 3-3.5 Kg και glow. Εδώ μπαίνω σε καινούργιους δρόμους και γι'αυτό θα χρειαστώ βοήθεια.
Στα servos θα ακολουθήσω και πάλι τον κατασκευαστή (ψηφιακά 10kg/cm στα 4.8V). Σε τέτοιο μοντέλλο το fail safe είναι απαραίτητο?
Ο απλός δέκτης της jr στα FM που έχω κάνει ή χρειάζεται pcm???
Mου φαίνεται ότι θα χρειασθώ απαραιτήτως την βοήθεια σας αλλά όλα είναι μέσα στη γλύκα του hobby.
Γιώργος
Είμαι υπέρ της ασφάλειας αλλκα και πάνω από όλα υπέρ των εργατορών που αφιερώνουμε για να φτιάχνουμε αυτά τα αεροπλάνα. Συνεπώς.
1. Ναι πιστεύω ότι το fail safe είναι απαραίτητο αλλά εάν πετάς σε χώρο όπου ένα ανεξέλεγκτο μοντέλο δεν πρόκειται να προκαλέσει "συμβαν" τότε με ένα δέκτη απλό εξασφαλίζεις ότι το μοντέλο σε περίπτωση παρεμβολής θα ξαναγυρίσει σε έλεγχο και δεν θα το σπάσεις λόγω "Αυτόματου χειρισμού ελεγχόμενου σπασίματος".
2. Από την άλλη => Δέκτης απλός σε βενζίνη και μάλιστα όχι πολύ διαδομένη σε πωλήσεις έχει το ρίσκο του ότι δεν θα υπάρχουν μαρτυρίες σχετικά με το shielding & RF emisions απο άλλους μοντελιστές. Εκεί προσοχή! Εκτιμώ ότι και το βιβλίο του κατασκευαστή του μοτέρ θα σου λέει να μπει PCM rx... Δεν το΄γράφουν όλοι βέβαια και για υτό είναι καλό να δεις την διαμορφωση που είχαν άλλοι ιδιοκτήτες του κινητήρα σου.
3. Τα σέρβο που αναφέρεις (10κιλά) είναι πολύ μεγάλα και σχετικα ακριβά. Στο δικό μου αεροπλάνο που έχει πολύ μεγαλύτερες επιφάνειες από το δικό σου και παρα ταυτα στα φτερά => π.χ 7κιλα ψηφιακά.
Άρα μοίρασε το κόστος σου έτσι ώστε να έχεις ένα ασφαλές λειτουργικό αεροπλάνο. Αυτό εξαρτάται από το
πόσα σέρβο ανά φτερό και πόσα ζητάει στο rudder,που τοποθετούνται klp..
Κράτα μας ενήμερους!