Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.414 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 11:21:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 11:21:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304414
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PT-17 STEARMAN  (Αναγνώστηκε 5624 φορές)
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 16:38:08 »

    Γεια και πάλι σε όλους μετά από ένα 3μηνο περίπου απουσίας λόγω υπερβολικών υποχρεώσεων!
    (Παρόλα αυτά το καλοκαίρι πρέπει να έγραψα και καμιά 10-15 ώρες πτήσης).

    Το πρόγραμμα για τον φετεινό χειμώνα είναι η αγορά του PT-17 Stearman της JAMARA (εκπέτασμα 1.95 μέτρα, κινητήρας 45cc, βενζίνη).

    Η προμήθεια του κινητήρα έχει γίνει, ψάχνω για το μοντέλο σε Ελλάδα, αν και πιθανότερο το βλέπω να μην υπάρχει και θα το παραγγείλω κατευθείαν από Γερμανία.

    Καινούργιος στην βενζίνη αλλά και στα bipes, διάβασα ότι το Stearman είναι ιδανικό για πρώτο διπτέρυγο. Ισχύει???
    (Μάνο που είσαι?)

    Γιώργος

    (Εάν κάποιος ξέρει κάπου για το μοντέλλο στην Ελλάδα, ας ενημερώσει...)
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 16:51:19 »

     Tongue

    Διπλάνα... => Ποτέ δεν περίμενα να βγουν αληθινά τα λόγια ενός καλού μου Άγγλου φίλου (Dave Snead)

    "..Manos, trust me, once you fly a bipe you'll stick with it. I am telling you mαte trust the old chap.."

    Τελικά μπορώ μόνο να πω ότι

    1. Ποτέ δεν είχα διπλάνο στο ιστορικό μου
    2. Ποτέ δεν είχα διπλάνο στα όνειρα μου (π.χ εχθές ονειρευτικα ότι αγόρασα ένα full size Edge!)

    Έχω μείνει εκπληκτος με τα πτητικά χαρακτηριστικά τους. Από ανταπόκριση στα στικ μέχρι τον έλεγχο σε πολύ χαμηλες ταχύτητες. Εκτιμώ ότι το STEARMAN θα το ερωτευτείς! Προσοχή σε μεθόδους στήριξης του κινητήρα αλλά και σε θέματα ασφαλείας. Όπου μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω.
    Τι μοτερ??


    Μάνος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 16:53:57 »

    Πες μας και πως σκέφτεσαι το σεταπ του.

    Ηλεκτρονικα, σέρβο κλπ..

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 16:57:18 »

    Γεια σου Μάνο και ευχαριστώ.

    Πιστεύω ότι θα χρειαστώ βοήθεια και ξέρω ότι είσαι εδώ! Το μοτέρ είναι το GF45 της JAMARA (αυτό που προτείνει κιόλας στο manual).

    Συμφωνώ με όσα λες για τα bipes. Ελπίζω να πάνε όλα καλά στην κατασκευή.

    Πολλούς χαιρετισμούς,
    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 17:03:44 »

    Μάνο εδώ με πιάνεις λίγο αδιάβαστο!

    Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα πετούσα μοντέλλα της τάξης των 3-3.5 Kg και glow. Εδώ μπαίνω σε καινούργιους δρόμους και γι'αυτό θα χρειαστώ βοήθεια.

    Στα servos θα ακολουθήσω και πάλι τον κατασκευαστή (ψηφιακά 10kg/cm στα 4.8V). Σε τέτοιο μοντέλλο το fail safe είναι απαραίτητο?
    Ο απλός δέκτης της jr στα FM που έχω κάνει ή χρειάζεται pcm???

    Mου φαίνεται ότι θα χρειασθώ απαραιτήτως την βοήθεια σας αλλά όλα είναι μέσα στη γλύκα του hobby.

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 17:05:56 »

    Θα πάνε!
    Απλά πολλές φορές στα μεγάλα αεροπλάνα δεν είναι φρόνιμο να ακολουθήσεις το μανιουαλ όπως λεέι ο κατασκευαστής άρα καλό θα ήταν εάν το έχεις σε ηλεκτρονικη μορφή να του ρίχναμε μια ματιά.
    Μπορείς να κάνεις μικροαλλαγές που είναι πάντα προς το καλύτερο. Απλά είναι ευκολότερο να τις κάνεις πριν αρχίσεις να κολλάς κομμάτια, να τρυπάς firewall klp

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 17:21:42 »

    Μάνο εδώ με πιάνεις λίγο αδιάβαστο!

    Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα πετούσα μοντέλλα της τάξης των 3-3.5 Kg και glow. Εδώ μπαίνω σε καινούργιους δρόμους και γι'αυτό θα χρειαστώ βοήθεια.

    Στα servos θα ακολουθήσω και πάλι τον κατασκευαστή (ψηφιακά 10kg/cm στα 4.8V). Σε τέτοιο μοντέλλο το fail safe είναι απαραίτητο?
    Ο απλός δέκτης της jr στα FM που έχω κάνει ή χρειάζεται pcm???

    Mου φαίνεται ότι θα χρειασθώ απαραιτήτως την βοήθεια σας αλλά όλα είναι μέσα στη γλύκα του hobby.

    Γιώργος

    Είμαι υπέρ της ασφάλειας αλλκα και πάνω από όλα υπέρ των εργατορών που αφιερώνουμε για να φτιάχνουμε αυτά τα αεροπλάνα. Συνεπώς.

    1. Ναι πιστεύω ότι το fail safe είναι απαραίτητο αλλά εάν πετάς σε χώρο όπου ένα ανεξέλεγκτο μοντέλο δεν πρόκειται να προκαλέσει "συμβαν" τότε με ένα δέκτη απλό εξασφαλίζεις ότι το μοντέλο σε περίπτωση παρεμβολής θα ξαναγυρίσει σε έλεγχο και δεν θα το σπάσεις λόγω "Αυτόματου χειρισμού ελεγχόμενου σπασίματος".

    2. Από την άλλη => Δέκτης απλός σε βενζίνη και μάλιστα όχι πολύ διαδομένη σε πωλήσεις έχει το ρίσκο του ότι δεν θα υπάρχουν μαρτυρίες σχετικά με το shielding & RF emisions απο άλλους μοντελιστές. Εκεί προσοχή! Εκτιμώ ότι και το βιβλίο του κατασκευαστή του μοτέρ θα σου λέει να μπει PCM rx... Δεν το΄γράφουν όλοι βέβαια και  για υτό είναι καλό να δεις την διαμορφωση που είχαν άλλοι ιδιοκτήτες του κινητήρα σου.

    3. Τα σέρβο που αναφέρεις (10κιλά) είναι πολύ μεγάλα και σχετικα ακριβά. Στο δικό μου αεροπλάνο που έχει πολύ μεγαλύτερες επιφάνειες από το δικό σου και παρα ταυτα στα φτερά =>  π.χ  7κιλα ψηφιακά.
    Άρα μοίρασε το κόστος σου έτσι ώστε να έχεις ένα ασφαλές λειτουργικό αεροπλάνο. Αυτό εξαρτάται από το πόσα σέρβο ανά φτερό και πόσα ζητάει στο rudder,που τοποθετούνται  klp..

    Κράτα μας ενήμερους!
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 17:37:20 »

    Mπορεί να μην είναι PT-17 αλλά δεν παυουν να είναι διπλάνα!  Grin

    Καλορίζκο λοιπόν και άντε πάρτο να δούμε και φωτο...


    Μάνος


    * Manos_2005USA.jpg (93.1 KB, 900x584 - εμφανίστηκε 667 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 17:47:40 »

    Οι Pythones θα μας φανε.... KissΦοβερη photo! Ο QQ επιβαλει μοδες, επεβαλε το YAK τωρα ειναι το Pitts Python.

    Μανο σκεφτεσαι Pythona για μελλοντικο project?? Ανεση
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 18:39:54 »

    xexe! Kalo e?

    Το πιττσ 12 είναι σχεδιασμός του "Bob Trueworthy". Ξεκίνησε στο 50% αλλά λόγω αγωνιστικού περιορισμού τα επόμενα βγήκαν σε 41-46%. Είναι μεγάλο αλλά

    ....... Κ Ι Τ .......

    ετοιματζίδικο μετά από τα δικαιώματα που αναμένει ο QQ σε περίπου ένα μήνα! Αναμένω τιμές μιας και από το 2007 αποκλειστικός Distributor QS elladas  Wink

    Για φανατικούς του είδους που θέλουν παραπάνω πληροφορίες...με ένα κλικ!

    http://www.bigairplanes.com/  Thumbs up

    Μάνος





    * 50.jpg (118.25 KB, 900x728 - εμφανίστηκε 655 φορές.)
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 21:51:40 »

    Μάνο ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τις ωραίες photo!

    Τελικά για δέκτη από ότι έχουμε πει και άλλες φορές σχετικά με παρεμβολές αλλά και για ασφαλέστερη πτήση θα πρέπει να πάρω έναν pcm.
    Μόλις το πάρω στα χέρια μου και ξεκινήσω το project θα ενημερώσω....


    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 237



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 3 Ιούλ 2009, 04:18:27 »

    Gia plous esas pou eisaste sta bipes. Gia scale ola einai ok . Gia aerobatics the best is the ULTIMATE.
    Exo kataskeuasi ,kai exo petaxi polla ,alla san to Ultimate then einai kanena.Jim /USA
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 3 Ιούλ 2009, 15:35:19 »

    σωστος για to ultimate....ειναι ενα αεροπλανο που δεν θα σε ανχωσει ποτε....φυσικα εγω εχω ενα pitts special 26cc και ετοιμαζομαι για ενα ultimate 50cc...κοιτουσα εχτες στο peak-model αλλα με φρεναρησε λιγο η τιμη...530$ χωρις μοτερ..
    μαζι με τον φιλο μας που ψαχνει για μοντελο...εαν εχει κανεις κατι στο νου του και για ultimate...καλοδεχουμενο...

    !!!!!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 237



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 4 Ιούλ 2009, 16:01:08 »

    For Stratos77. Apo sxedia den mporis na to kataskeuasis? Den exis arketes gnosis na to ftiaxis (scrats build)?An ok pes mou.  Erxomai stin Ellada se merikes imeres kai isos na mporeso na fero sxedia.Episis exo sxedia 1/4 scale 80" or 90" SMITH MINI PIPLANE 
    to opio den eftiaxa pote, giati den eixa oreksi. (Ferno mazi mou ena Large "stand off scale" SEAMASTER to opion exo misoteliomeno tora kai tha vrethoume sto modelodromio pou petate kai tha ertho na petaxo kai ego.Eimai palio melos aerolesxis Athinon 1960-something.Grapse mou pou petate gia na sas vro)Apandise edo sto forum giati otan mou stelnete E-Maill vgainoun se kriptograpfika kai den diavazonte. Jim USA
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: PT-17 STEARMAN
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.