Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.928 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 22:40:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 22:40:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από @Nikos@
[Σήμερα στις 22:34]

από papabill
[Σήμερα στις 22:13]

[Σήμερα στις 21:52]

από snoopy
[Σήμερα στις 21:20]

από kios100
[Σήμερα στις 21:16]

από DeltaMan
[Σήμερα στις 21:15]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285928
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 108
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 49
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο  (Αναγνώστηκε 17766 φορές)
   
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:01:55 »

Οδηγος για setup ενος ελικοπτερου CCPM

Πρωτα απο ολα πρεπει να σας πω οτι υπαρχουν παρα πολλοι τροποι για να ρυθμισεις ενα τετοιο ελικοπτερο... Οι τροποι ειναι παρομοιοι απλα αλλαζει η σειρα και μεθοδολογια..Εχω δει αρκετους τροπους οποτε συμφωνα με τα ελικοπτερα που εχω σεταρει κατεληξα στον πιο ευκολο και πιο σωστο κατα την ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ....

Βημα 1
Αρχικα πρεπει να κανουμε καποιες ρυθμισεις στην τηλεκατ. Πρωτα απο ολα επιλεγουμε ενα μοντελο το οποιο ειναι ελικοπτερο αν δεν ειανι μπορουμε να το αλλαξουμε. Μην ξεχασετε το μοντελο που θα επιλεξετε να εχει γινει Reset (πολυ σημαντικο). Μετα πρεπει να βαλετε στην λειτουργια των CCPM σερβο 120ο ετσι ωστε να δουλευουν και τα 3 μαζι.. Με λιγα λογια να γινει η μιξη αυτοματα. Και τελος να αντιστοιχεσετε καποιους διακοπτες οπου αυτο ειναι για συγκεκριμενες τηλεκατ. Τα ATVS πρεπει να ιενια ολα στο 100% λογικα θα ειναι αφου εχετε κανει reset!


Βημα 2
Μετα πρεπει να συνδεσετε τα 3 σερβο δλδ Aileron Elevator και Pitch.
Aυτα τα 3 σερβο συνεργαζονται μαζι ειτε ανα 3 ειτε ανα 2.Βασικα εκτος απο αυτα τα  3 λειτουργει παντα και το σερβο του γκαζιου στα ελικοπτερα με καυσιμο.
Αφου τα συνδεσετε συμφωνα με το manual της τηλεκατ αλλα και του ελικοπτερου πρεπει πρωτα απο ολα να δουμε αν πρεπει να κανουμε καποια αναστροφη διαδρομης(reverse).Για να το κανουμε αυτο πρεπει πρωτα απο ολα να παιξουμε με το αριστερο στικ και να δουμε αν ειχαμε βαλει ντιζες τι θα εκανε το swashplate...
Συνηθως στα περισσοτερα ελικοπτερα οταν πηγαινουμε πανω το στικ πρεπει να ανεβαινει οταν πηγαινει κατω πρεπει να κατεβαινει...(Oπως θα δειτε στις παρακατω φωτο) Υπαρχουν ομως και τα αναποδα οπως το minititan.. Αν εχετε προβλημα εκει απλα πατε στο μενου Servo Reverse και οποιο σερβο δεν κανει σωστη κινηση το αντισρεφετε.
Μετα πρεπει να ελεγξουμε και τις κινησεις “aileron” “elevator”. Σε αυτες τις κινησεις πρεπει οταν πατε το δεξι στικ δεξια να πηγαινει το swash και αυτο δεξια.. οταν το πατε αριστερα και αυτο θα πρεπει να γερνει αριστερα κτλ..
Αν καποια κινηση παλι δεν σας βγαινει και ειναι αναποδη τοτε αυτο πρεπει να το φιαξετε απο το μενου SWASH MIX. Δλδ αν ειναι αναποδο το Aileron τοτε πατε σε αυτο το μενου και το aileron θα λεει 60% τοτε το κανετε -60% και ετσι αντιστρεφεται η κινηση του.. αναλογα κανετε και στα αλλα.(οπως θα δειτε στην φωτο)
Το στικ στο μεσον

Το στικ πανω

Το στικ κατω

To Αιleron δεξια

To Αιλερον αριστερα

Το Elevator Πισω

Το elevator μπροστα



Βημα 3


Επειτα θα πατε στο κεντρικο μενου της τηλεκατευθυνσης και θα βρειτε το μενου PITCH CURVES εκει θα δειτε μια ευθεια σε ενα διαγραμμα αξονων χ,y η οποια θα αρχιζει απο το 0-100(Οπως θα δειτε στην φωτο). Εκει καπου λεει rate ή in δλδ σε ποια τιμη εχετε το στικ του γκαζιου αυτη τη στιγμη.. αυτο θα πρεπει να το παρε στο 50  ετσι ωστε να ειναι στο μεσον. Τωρα ηρθε η ωρα για να βαλουμε τα χορν, αρχιζουμε σε καθε σερβο εχοντας ακινητο το στικ να δοκιμαζουμε διαφορετικες πλευρες του χορν μεχρι να βρουμε αυτο που ειναι πιο κοντα στις 90 μοιρες ως προς τον κεντρικο αξονα(Οπως θα δειτε στην φωτο). Αν δεν κανει το χορν που εχουμε καλο ιεναι να δοκιμασουμε κανενα 2 ακομα. Μην τρελαθειτε να παει ακριβως 90 αλλα οσο πιο κοντα τοσο καλυτερα.Μετα πρεπει να κανετε ακριβως το ιδιο σε ολα τα σερβο..

Pitch Curves


Horns




Βημα4

Στην συνεχεια πρεπει να κανετε το ηλεκτρονικο κεντραρισμα χρησιμοποιωοντας το μενου Subtrim. Πατε σε καθε σερβο αφου το εχετε βαλει horn και τοτε ανεβοκατεβαζοντας το subtrim κανετε αν ειναι απαραιτητη καθε διορθωση ωστε να ερθει ακριβως 90ο. Προσοχη σε αυτο το βημα υπαρχουν πολλες φημες βεβαια τπτ δεν ειναι σιγουρο αλλοι λενε οτι το Subtrim δεν πρεπει να ειναι πανω απο 10 αλλα λενε πανω απο 30. Αλλοι λενε καθολου και αλλοι οσο και να ειναι δεν υπαρχει προβλημα.
Συμφωνα με τον Finless δεν υπαρχει προβλημα να βαλουμε subtrim αλλα οχι πανω απο 30 γιατι υπαρχει περιπτωση να επηρεαστουν τα expo λογω λανθασμενων μαθηματικων πραξεων... βεβαια στις πολυ καλες τηλεκατ κατι τετοιο δεν ισχυει...
Αλλα οσο πιο κοντα στο 0 τοσο καλυτερα αλλα γενικα ειτε 15 ειτε 0 ειναι ακριβως το ιδιο.

Βημα 5

Επειτα ερχεται η ωρα για να μπουνε οι ντιζες... εκει φτιαχνουμε ολες τις ντιζες που χρειαζονται συμφωνα με το manual.. Αναγκαστικα πρεπει να ειμαστε πολυ σχολαστικοι και προσεκτικοι για να βγουνε το δυνατον καλυτερες. Καλα ειναι αν εχουμε ντιζες με ιδια μηκοι τοτε να τις βαζουμε διπλα διπλα(οπως στην φωτογραφια) και να τις συγκρινουμε ωστε να βγαζουμε οσο το δυνατον το καλυτερο αποτελεσμα.Μετα τις βαζουμε πανω προσοχη στα λινκς συνηθως λενε πιο μερος πρεπει να πηγαινει εξω πιο μεσα.. Αυτο να το δειτε πριν κουμπωσετε.
Ντιζες


Βημα 6

Στην συνεχεια αφου μπουνε οι ντιζες πρεπει να δουμε κατα ποσο ειναι οριζοντιο το swash καθολη την διαδρομη του. Αυτο επιτυγχανεται με ειδικα εργαλεια οπως τα swash tools(οπως θα δειτε στις παρακατω φωτο) τα οποια τα βαζουμε στο swash και ανεβαζουμε το γκαζι στο 50% οπως ειχαμε περιγραψει προηγουμενως και βλεπουμε αν οντως ειναι οριζοντιο αν δεν ειανι αμεσα κανουμε διορθωσεις απο τις ντιζες..  Δλδ ανοιγοκλιενουμε τα links οχι πανω απο 1-2 στροφες γενικα αν δειτε οτι θελει πολυ διορδωση τοτε καποιο λαθος εχετε κανει και πρεπει να γυρισετε στα προηγουμενα βηματα.
Μετα αφου στο κεντρο του στικ ειναι οκ τοτε πρεπει να παμε  Full πανω και Full κατω.. Εκει αν κατι δεν ειανι σωστο τοτε παει να πει οτι καποιο σερβο κανει καποια περριτη κινηση την οποια πρεπει να την διακοψουμε και αυτο γινεται με τα EPA ή ATVS , συνηθως στο πανω σημειο αφαιρουμε epa και στο κατω σημειο αυξανουμε EPA.. Προσοχη δεν επηρεαζει αυτο καθολου την λειτουργεια του ελικοπτερου απο την στιγμη που αφαιρουμε την περριτη κινηση.

Swashplate Tools



Βημα 7

Μετα ειμαστε ετοιμοι να μετρησουμε τις μοιρες των blades(πτερυγιων). Αυτο το καταφερνουμε με το Εργαλειο Pitch gauge(Πιτσο-μετρο)… Βαζουμε το εργαλειο στο ενα blade και πηγαινουμε το στικ του γκαζιου στο μεσον.. εκει πρεπει να ειμαστε στις 0 μοιρες. Αν δεν ειμαστε και ειμαστε +- 1-2 μοιρες τοτε πρεπει να ανατρεξουμε στο manual να δουμε ποια ντιζα ειναι αυτη που αφερει η προσθετει μοιρες.. (Οπως θα δειτε στις φωτο)Οι υποψηφιες ντιζες ειναι δυο η μια η κεντρικη η μεγαλη που παει στο swashplate απο τα blades και η αλλη η μικρη που ειναι στα blade grips..(Φενονται στις φωτο).Συνηθως ειναι η μεγαλη.. Αφου μετρησουμε στο μεσον πρεπει να μετρησουμε και τα 2 ακρα ωστε να σιγουρευτουμε οτι εχουμε ιδιες μοιρες... Μετρωντας με τον ιδιο τροπο πρεπει να βγαινουν σχεδον ιδιες μοιρες στο πανω ακρο και στο κατω.. Αν αυτο δεν γινεται τοτε ποιραζουμε την μικρη ντιζουλα συνηθως αλλα καλο ειναι να το δειτε στο manual του ελικοπτερου σας.
Αν δεν βγουνε ιδιες οι μοιρες τοτε αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να εχετε tracking δλδ τα blades δεν θα γυρνανε ακριβως στο ιδιο υψος με αποτελεσμα να φενονται σαν ενα ψαλιδι(Οπως στην φωτο) οπου θα δημιουργουνε κραδασμους στο ελικοπτερο σας...

Στο κεντρο το στικ οποτε 0 μοιρες



Τερμα πανω το στικ οποτε θετικες μοιρες



Τερμα κατω το στικ αρνητικες



Τracking


Kανονικη περιστροφη χωρις Tracking


Οι ντιζες μικρη και μεγαλη


Βημα 8
Μετα πρεπει να δουμε τις μοιρες αν μας ι κανοποιουν και αναλογως να τις φιαξουμε... Αρχικα βλεπουμε το ευρος δλδ για παραδεγιμα +-11 μοιρες εινια παρα πολυ καλες για αρχη αλλα αν θελουμε παραπανω δεν εχουμε παρα να παμε στο μενου Swash mix  και να αυξησουμε το pitch μεχρι να φτασουμε το ευρος που θελουμε... Προσοχη ομως δεν πρεπει κανοντας το να ακουμπαει το swash καπου με αποτελεσμα ναζοριζονται τα σερβο..
Επισης στο ιδιο χρονο θα μετρησουμε και και ποσες μοιρες εχουμε κατα το cyclic δλδ αιλερον και elevator.. αυτο το καταφερνουμε οπως θα σας δειξω στις φωτο εχωντας παντα το γκαζι στο μεσον και παιζοντας ειτε με το elevator ειτε με το aileron.. Για να ανεβασουμε παλι τις μοιρες εκει περα δεν εχουμε παρα να παμε στο swash mix και να ανεβασουμε τις τιμες aileron και elevator.(Οπως θα δουμε στις φωτο)

Μετρηση Elevator Θετικες και αρνητικες





Mετρηση Aileron θετικες και αρνητικες





Swash mix Menu



Ρυθμιση ουρας

Αρχικα παλι συνδεουμε το σερβο της ουρας στο γυροσκοπιο με ενα step down διοτι ολα τα σερβο ουρας δουλευουν στα 4.8V προσοχη αν δεν το κανετε ισως καει..
Μετα στο μενου Gyro sens  βαζουμε το sensitivity κατω απο το 50% ετσι ωστε το γυροσκοπιο να ειναι σε rate mode και οχι σε heading hold.. Μετα παιζουμε με το στικ ετσι ωστε να κεντραρει το σερβο οταν κεντραρει βαζουμε το xorn και κανουμε την ιδια διαδικασια με τα  προηγουμενα σερβο μεχρι να βρουμε την καθετοτητα.
Μετα συνδεουμε την ντιζα ετσι ωστε τα tail blades να εχουν εως 3 μοιρες θετικες οχι παραπανω ...
Η ουρα θα πρεπει να γυρναει αντιθετα με τους δεικτες του ρολογιου βλεποντας το ελικοπτερο το πλαι εχωντας την μουρη του στα δεξια και την ουρα στα αριστερα...Αφου τελειωσετε μην ξεχασετε να ξαναπατε το Gain 50-80% συνηθως για αρχη 70%...
Για να δουμε αν εχουμε σωστη κινηση του ελικοπτερου πρεπει να τσεκαρουμε το tail slider που θα δειτε στην φωτο.. Δλδ οταν κανω το στικ δεξια πρεπει αυτο να κανει αριστερα(Tail slider) και το αντιθετο...Αν δεν ειναι σωστο αυτο τοτε κανω reverse το rudder servo
Τωρα οσον αφορα το γυροσκοπιο πρεπει και σε αυτο να δουμε αν λειτουργει με την σωστη κατευθυνση.. Αυτο θα το δουμε αν κουνοντας την ουρα προς την μια κατευθυνση με το χερι το tail slider πρεπει να κανει την αντιθετη κινηση, τοτε μονο δουλευει σωστα αλλιως πρεπει να κανουμε reverse στο γυροσκοπιο πραγμα που γινεται ΜΟΝΟ απο το γυροσκοπιο...
Τα tail blades πρεπει να ειναι οπως βλεπεται στην φωτο..!!!


Εχωντας το στικ της ουρας στο μεσον


Το στικ τερμα αριστερα


Το στικ τερμα δεξια


Τail Blades



Υπαρχει και συνεχεια με ρυθμιση κινητηρα...!

Ελπιζω να σας αρεσει..

Οποιος εχει να κανει καποια προταση για καποια αλλαγη η να προσθεσω κατι να το πει...!

Συγνωμη γιατα λαθακια θα τα διορθωσω σιγα σιγα..!
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:20:58 από MaSt0RaS » Καταγράφηκε
stinger----
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 187



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:10:42 »

πολυ ωραια και αναλυτικη παρουσιαση....σιγουρα οσοι ασχολουνται με ελικοπτερα θα το βρουν ενδιαφερον...
Καταγράφηκε
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.338



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 21:50:57 »

μπραβο Παυλε
η καλυτερη παρουσιαση που εχεις κανει μεχρι τωρα (για μενα)
και για να σου κανω τη ζωη ποιο δυσκολη  devil και τη δικια μας ποιο ευκολη  Cheesy
κανε μας τωρα και ενα βιντεακι με ολα αυτα

καλη συνεχεια

α μη ξεχασεις να κανεις και κατι αναλογο για το manual απο καμια τ/κ
πχ.dsx9  Azn
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 21:52:26 »

μπραβο Παυλε
η καλυτερη παρουσιαση που εχεις κανει μεχρι τωρα (για μενα)
και για να σου κανω τη ζωη ποιο δυσκολη  devil και τη δικια μας ποιο ευκολη  Cheesy
κανε μας τωρα και ενα βιντεακι με ολα αυτα

καλη συνεχεια

α μη ξεχασεις να κανεις και κατι αναλογο για το manual απο καμια τ/κ
πχ.dsx9  Azn
χααχχα τπτ αλλο?  ειπαμε courier θα στελνεισ σεταρω και πισω...!
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 00:10:24 »

Οποιος εχει να κανει καποια προταση για καποια αλλαγη η να προσθεσω κατι να το πει...!

Νομίζω....... ότι στο βήμα 6, θα πρέπει να προσθέσεις και τις ρυθμίσεις για τα Mixing Arm.  Οπως ξέρεις είναι απο τις πλέον βασικές ρυθμίσεις, πρίν προχωρήσεις στα επόμενα.  Οι ντίζες με βάση το manual, έχουν απόκλιση. Wink

Αλλα και απόκλιση να μήν έχουν, πάλι σπάνια έως καθόλου τα Mixing Arm βγαίνουν παράλληλα...

Aντε............πιάσε δουλειά...
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

AETOS
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:29:39 »

 Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? Undecided
 
Καταγράφηκε

"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:33:53 »

Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? Undecided
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Καταγράφηκε
AETOS
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:45:14 »

Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? Undecided
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:57:25 από AETOS » Καταγράφηκε

"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 23:14:47 »

Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? Undecided
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?

κοιτα αν σκεφτεσαι να ασχοληθεις και να το κρατησεις ναι πρεπει να μειωσεις τους τζογους με οτι συνεπαγεται αυτο...
Καταγράφηκε
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 28 Οκτ 2009, 09:39:28 »

Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? Undecided
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?


   Τα  mixing arms πατάνε σε ρουλεμάν και μπορείς να σφίξεις τη βίδα που τα κρατάει (εντάξει όχι και με μανία) χωρίς να τα φρακάρεις γιατί αυτό που σφίγγεις είναι το κέντρο του ρουλεμάν και όχι το κοκοράκι. Ετσι εξαλείφεις τον τζόγο χωρίς να το φρακάρεις.
    Οσο για τα σέρβο αν πιστεύεις ότι έχουν τζόγο άλλαξέ τα γιατί μπορεί να έχουν γρανάζια που είναι έτοιμα να σου την κάνουν και να βρεθείς ξαφνικά εκτός ελέγχου.
Καταγράφηκε
AETOS
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 19:53:59 »

ok! θα κοιτάξω να διορθωθεί το πρόβλημα.Ευχαριστώ  Thumbs up
Καταγράφηκε

"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 12:38:53 »

Σφίξε καλά τα mixing arms όμως φρόντιζε να κινούντε χωρίς κολλήματα, από εκεί είναι πιθανότατα το tracking.

Εάν το ελικόπτερο το έχεις καιρό ή είχες πτώση κοίταξε μήπως τα ρουλεμανάκια από τα mixing arms
είναι χαλασμένα. εάν χαλάσουν δημιουργούν τζόγο.

Εάν θέλεις να γλιτώσεις μια για πάντα από αυτό το πρόβλημα αντικατεστησε τα με τα μεταλλικά από το mini titan SE.
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
mastelios
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 534


ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 19:56:21 »

Συγχαρητήρια για τον οδηγό!πολύ καλός και πλήρεις! Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
   turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                    &n
AETOS
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 22:57:54 »

Σφίξε καλά τα mixing arms όμως φρόντιζε να κινούντε χωρίς κολλήματα, από εκεί είναι πιθανότατα το tracking.

Εάν το ελικόπτερο το έχεις καιρό ή είχες πτώση κοίταξε μήπως τα ρουλεμανάκια από τα mixing arms
είναι χαλασμένα. εάν χαλάσουν δημιουργούν τζόγο.

Εάν θέλεις να γλιτώσεις μια για πάντα από αυτό το πρόβλημα αντικατεστησε τα με τα μεταλλικά από το mini titan SE.
Αυτό θα κάνω, θα βάλω τα μεταλλικά mix arms, θα βάλω μεταλλικά grips και με βλέπω μια χαρά  Thumbs up
Καταγράφηκε

"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
BLADE
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 21:44:24 »

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΌΝ, ΑΦΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ, SWASH PLATE, LEVELING KΛΠ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕΤΑΡΩ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΟΥ (T-REX 600), KAI ANTIMETΩΠΙΖΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :
1. ΕΝΩ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ STICK 0 μοίρες ΌΤΑΝ ΚΑΝΩ ΤΕΡΜΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟ STICK EXΩ +12, ΕΝΩ ΤΈΡΜΑ ΚΑΤΩ ΕΧΩ -11. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙΣ
    ΝΤΙΖΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΌ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΙΣ μοιρες ΤΟΥ AILERON & ELEVATOR ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ   
    ΔΙΑΦΟΡΆ ΜΙΑ (1) μοιρα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΆ.
ΤΟ SWASH PLATE ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Huh
Ή ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ Huh

ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.319 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.