Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.411 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 02:57:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 02:57:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:12:49]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304411
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Lipo μπαταρία σε FUTABA  (Αναγνώστηκε 15793 φορές)
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 19:13:24 »

    Προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο τις ni-mh απο τις li-po για την συγκεκριμενη χρηση.

    Εγώ πάλι δεν τις εμπιστεύουμε λόγω των ιδιοτήτων που έχουν οι Li-Po....ως βεγγαλικά.



    το ιδιο πραγμα λετε μαλλον για αυτο δεν τις θελουν γενικα..!


    Μαλλον φταιει το ονομα Νικος... Cheesy Cheesy
    Για να μην τα ισοπεδονουμαι ολα,και οι li-po εχουν πλεονεκτηματα και το μεγαλυτερο ειναι η χωριτηκοτητα τους,περα των αλλων των οποιων δεν μας αφορουν για τη συγκεκριμενη χρηση,σε καμμια περιπτωση δε λεω οτι οποιος βαλει li-po θα καψει την τ/κ του,αλλα οι τεχνολογια των ni-mh η ακομα καλυτερα των eneloop (και αυτες ni-mh ειναι ) ειναι πολυ πιο ασφαλη και πλεον υπαρχουν (οι μπορουμε να φτιαξουμε) πακακια των 2000+ mah,οποτε πιος ο λογος να μην της προτιμησουμε
    Γνωμη μου παντα.

    καλα τα λες αλλα ο λογως ειναι ενας το οτι δεν υποστηριζουν γρηγορη φορτιση.. δλδ 40-60λεπτα και εφυγα να πεταξω..!

    Σωστα...Αν ημουν παλιος μοντελιστης θα ελεγα τωρα...''αχ αυτοι οι νεοι,ειναι πολυ ανυπομονοι,σε ολα.... .θυμαμαι τοτε που το πακ ηταν πανακριβο και εφτανε μονο για μια πτηση....''
    Καταγράφηκε
    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:05:22 »

    Παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ξερετε που μπορω να κανω ενα Pack 9.6 V (flat) απο eneloop στην Αθηνα για την FUTABA 6EX 2.4Ghz μου .

    Και κατι αλλο , μπορω να την φορτωνω μεσα στην Τ/Κ ; ή πρεπει να την φορτωνω με τον φορτιστη μου με περισοτερα mAh ? (λογο του οτι ο "μαμα" φορτιστης παρεχει λιγοτερο ρευμα για την "μαμα" μπαταρια ).


    Σας ευχαριστω !!!

    Σταύρος
    Καταγράφηκε

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:13:56 »





    Σωστα...Αν ημουν παλιος μοντελιστης θα ελεγα τωρα...''αχ αυτοι οι νεοι,ειναι πολυ ανυπομονοι,σε ολα.... .θυμαμαι τοτε που το πακ ηταν πανακριβο και εφτανε μονο για μια πτηση....''


    αυτο πριν ποσα χρονια γινοταν? μιλας για το 80-90?
    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:22:58 »





    Σωστα...Αν ημουν παλιος μοντελιστης θα ελεγα τωρα...''αχ αυτοι οι νεοι,ειναι πολυ ανυπομονοι,σε ολα.... .θυμαμαι τοτε που το πακ ηταν πανακριβο και εφτανε μονο για μια πτηση....''




    αυτο πριν ποσα χρονια γινοταν? μιλας για το 80-90?

    ναι 80-90 οταν εγω προσωπικα επαιζα με σαιτες και λαστιχοκινητα
    αααα....και ηλεκτρικα που ομως τα κρεμουσες στο ταβανι και γυριζαν γυρω γυρω (αρχες 80) .
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:32:01 »

    Παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ξερετε που μπορω να κανω ενα Pack 9.6 V (flat) απο eneloop στην Αθηνα για την FUTABA 6EX 2.4Ghz μου .

    Και κατι αλλο , μπορω να την φορτωνω μεσα στην Τ/Κ ; ή πρεπει να την φορτωνω με τον φορτιστη μου με περισοτερα mAh ? (λογο του οτι ο "μαμα" φορτιστης παρεχει λιγοτερο ρευμα για την "μαμα" μπαταρια ).

    Για Αθήνα δεν ξέρω....από Lindinger εδώ :

    http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=67641

    Δεν γνωρίζω το ακριβές απαιτούμενο C Rate της φόρτισης, αλλά εγώ το βάζω κάθε φορά στο 0.4 A ρεύμα φόρτισης και είναι OΚ χωρίς να ζεσταίνεται το pack.
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:37:31 »

    Καλησπέρα

    Χρησιμοποιώ κι εγώ lipo στην Τ9CP της Futaba και δεν είχα ως τώρα πρόβλημα.
    Πριν χρησιμοποιούσα eneloop με τις οποίες ήμουνα ευχαριστημένος.
    Έβαλα τη Lipo για δοκιμή.

    1. Κρατάει λίγο περισσότερο, όχι εντυπωσιακά πολύ όπως λένε, στη δικιά μου περίπτωση τουλάχιστον.
    2. Υπάρχει πάντα ο φόβος μιας χαλασμένης Lipo στο σπίτι.
    3. Μια 3S Lipo στοιχίζει πολύ λιγότερο από 8 στοιχεία eneloop Nimh.
    4. Προσέχω η Lipo να μην είναι φορτισμένη πάνω από 12V.
    5. Δεν την αφήνω να πέσει κάτω από 11V γιατί στα 10.8V πέφτει κατακόρυφα η τάση
    σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα (πέφτει στα 8V με τη μια...  idiot2)

    Συνοπτικά, με τη lipo κερδίζω λίγο χρόνο μέχρι την επόμενη φόρτιση.
    Με την eneloop νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια. 

    O Yankos νομίζω πως παρουσίασε με το πιο ωραίο τρόπο την σύγκριση των δύο τύπων μπαταρίων.

    Ερώτημα : Τι θα γίνει με την μπαταρία Li-po αν σε περίπτωση ξεχάσουμε στην Τ/Κ ανοικτό τον γενικό διακόπτη της ?

    Μου έχει συμβεί πολύ παλαιότερα δύο φορές σε μία Τ/Κ Sanwa. Όταν ανακάλυψα πως δεν είχα ρεύμα...απλά ξαναφόρτισα τις μπαταρίες Ni-Cd.
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 20:46:05 »



    Ερώτημα : Τι θα γίνει με την μπαταρία Li-po αν σε περίπτωση ξεχάσουμε στην Τ/Κ ανοικτό τον γενικό διακόπτη της ?

    Μου έχει συμβεί πολύ παλαιότερα δύο φορές σε μία Τ/Κ Sanwa. Όταν ανακάλυψα πως δεν είχα ρεύμα...απλά ξαναφόρτισα τις μπαταρίες Ni-Cd.

    σε αυτη την περιπτωση απλα αγοραζουμε νεα λιπο... παιζει να γινει κατι αλλο οχι ε?
    βασικα προσωπικα εγω οταν δεν πεταω θα την αποσυνδεω κιολας...!
    Καταγράφηκε
    iosif
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 148



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 23:28:43 »

    5. Δεν την αφήνω να πέσει κάτω από 11V γιατί στα 10.8V πέφτει κατακόρυφα η τάση
    σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα (πέφτει στα 8V με τη μια...  idiot2)

    Φίλε μου, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε πρέπει να αλλάξεις αμέσως την μπαταρία αυτή. Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό με τις απαιτήσεις της Τ/Κ, μια 11.1 lipo να πέφτει από τόσο ψηλά!!!
    Θα έπρεπε να σου "κρατά" τουλάχιστον  μέχρι 9.6-9.3v και μετά σιγα σιγα να άδειαζε ως τα 8.1v που είναι το τελικό σημείο της μπαταρίας.
    Θεωρώ πως η μπαταρία σου είναι προβληματική.
    Ύστερα απο χρήση και των τριών τύπων μπαταριας, έμενα μου φαίνονται πιο καλές και πιο λειτουργικές οι lipo (βλεπε futaba li-po 2200mAh 7.4v). Μετα οι ni-cd και τελευταίες οι eneloop.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 02:07:03 »

    5. Δεν την αφήνω να πέσει κάτω από 11V γιατί στα 10.8V πέφτει κατακόρυφα η τάση
    σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα (πέφτει στα 8V με τη μια...  idiot2)

    Φίλε μου, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε πρέπει να αλλάξεις αμέσως την μπαταρία αυτή. Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό με τις απαιτήσεις της Τ/Κ, μια 11.1 lipo να πέφτει από τόσο ψηλά!!!
    Θα έπρεπε να σου "κρατά" τουλάχιστον  μέχρι 9.6-9.3v και μετά σιγα σιγα να άδειαζε ως τα 8.1v που είναι το τελικό σημείο της μπαταρίας.
    Θεωρώ πως η μπαταρία σου είναι προβληματική.
    Ύστερα απο χρήση και των τριών τύπων μπαταριας, έμενα μου φαίνονται πιο καλές και πιο λειτουργικές οι lipo (βλεπε futaba li-po 2200mAh 7.4v). Μετα οι ni-cd και τελευταίες οι eneloop.

    Η μπαταρία είναι καινούρια, έχει 3-4 φορτίσεις, είναι για τ/κ, στα 2600mA της Rhino.
    Νομίζω πως δεν έχει πρόβλημα, απλώς θέλει να είσαι προσεχτικός πώς τη δουλεύεις.
    Πιθανόν άλλες να συμπεριφέρονται αλλιώς, ίσως παίζει ρόλο και η τ/κ.
    Καταγράφηκε

    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 03:36:40 »

    Δεν είναι τίποτα τραγικό. Απλά οι LiPo έχουν κατακόρυφη πτώση τάσεως κάτω από τα 3.3V ανά κελί, δηλαδή από τα 9.9V χονδρικά.
    Τουτέστιν μην ξελιγώνετε τις LiPo. Άλλη τεχνολογία οι NiCd, NiMh και άλλο οι Lixx.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 04:43:19 »



    Ερώτημα : Τι θα γίνει με την μπαταρία Li-po αν σε περίπτωση ξεχάσουμε στην Τ/Κ ανοικτό τον γενικό διακόπτη της ?

    Μου έχει συμβεί πολύ παλαιότερα δύο φορές σε μία Τ/Κ Sanwa. Όταν ανακάλυψα πως δεν είχα ρεύμα...απλά ξαναφόρτισα τις μπαταρίες Ni-Cd.

    σε αυτη την περιπτωση απλα αγοραζουμε νεα λιπο... παιζει να γινει κατι αλλο οχι ε?
    βασικα προσωπικα εγω οταν δεν πεταω θα την αποσυνδεω κιολας...!

    Βασικά υπάρχει περίπτωση δίνοντας μερικά Ampere, ίσα ίσα για να πάρουν τόσο ρεύμα τα κελιά της ώστε να καταφέρει να την διαβάσει το LiPo program, να "ξυπνήσει" η LiPo και μετά από ένα καλό μπαλανσάρισμα να δουλέψει κανονικά. Έχει γίνει αρκετές φορές αυτό αλλά είναι σπάνιο, συνήθως καταστρέφονται. Σε περίπτωση που φουσκώσει μην το προσπαθήσετε καν, είναι παρελθόν.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 10:06:01 »



    Βασικά υπάρχει περίπτωση δίνοντας μερικά Ampere, ίσα ίσα για να πάρουν τόσο ρεύμα τα κελιά της ώστε να καταφέρει να την διαβάσει το LiPo program, να "ξυπνήσει" η LiPo και μετά από ένα καλό μπαλανσάρισμα να δουλέψει κανονικά. Έχει γίνει αρκετές φορές αυτό αλλά είναι σπάνιο, συνήθως καταστρέφονται. Σε περίπτωση που φουσκώσει μην το προσπαθήσετε καν, είναι παρελθόν.

    το εχω κανει δεν παιζει... αυτο γινεται οταν η lipo  ξεφορτισει αρκετα αλλα οχι 100%... εμενα ιεχε παει στα 0.07 V κατι τετοιο δεν ξανα επανηλθε...!
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 10:06:36 »

    Δεν είναι τίποτα τραγικό. Απλά οι LiPo έχουν κατακόρυφη πτώση τάσεως κάτω από τα 3.3V ανά κελί, δηλαδή από τα 9.9V χονδρικά.
    Τουτέστιν μην ξελιγώνετε τις LiPo. Άλλη τεχνολογία οι NiCd, NiMh και άλλο οι Lixx.
    εε ναι αυτο ειπαν παραπανω απλα του συγκεκριμενου η λιπο αρχιζει και πεφτει κατακορυφα στα 11.1 κατι που δεν ειναι λογικο..!
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 11:08:25 »

    εε ναι αυτο ειπαν παραπανω απλα του συγκεκριμενου η λιπο αρχιζει και πεφτει κατακορυφα στα 11.1 κατι που δεν ειναι λογικο..!

    Καλημέρα

    Στη δική μου καταρρέει από τα 10.8V, δλδ 3.6V ανα κελί (αντί 3.3V που λένε τα παιδιά).
    Το αναφέρω γιατί άλλο 11.1V που έγραψες και άλλο 10.8V.
    Αυτή η διαφορά αντιστοιχεί σε ένα σ/κ πτήσεων...
    Καταγράφηκε

    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 14:18:45 »

    Να σας πω και την δική μου εμπειρία σε spekrum dx7(με άλλο regulator).Από την μαμίσια μικρή μπαταρία,άντι να πάρω μια 8αδα μεγαλύτερης χωριτικότητας, πήγα σε lipo.Καμία σχέση,κρατάει πολύ περισσότερο,φορτισμένη πλήρως,δηλαδή 12.6 τόσο λέει και η τ/κ, απλά την φορτίζω γύρω στα 10.κάτι. Μια φορά ξέχασα το βύσμα του trainer πάνω και έμεινε αναμένη,με αποτέλεσμα να πέσει γύρω στο 8v και να σβήσει εννοείτε.μετά με υπομονή ξαναπείρε να amps της και ξαναζωντάνεψε.θα την παρακολουθώ βέβαια αλλά μέχρι στιγμής παίζει μια χαρά.τα χρήματα που δαπάνησα ήταν ίδια περίπου με αυτά που θα έδεινα για να πάρω μεγάλη ΝiMh.
    Καταγράφηκε

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Lipo μπαταρία σε FUTABA
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.