Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:07:29

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:07:29

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 24
    Totale: 26
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Letto 14034 volte)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #30 il: Martedì, 6 Dic 2016, 23:32:39 »

    Και αφού το start height μας δημιουργεί ένα θέμα ως προς την ένταξη του στον ελληνικό αγώνα, μήπως να ορίσουμε στους προκριματικούς γύρους, σημείο προσγείωσης όσων συμπληρώνουν 10λεπτο με σκοπό την μείωση των ισόβαθμων; Ο αγώνας θα παραμείνει απλός, θα μπορεί να "τρέξει" με ένα άτομο και θα προετοιμάζει κατά κάποιον τρόπο τον αθλητή για το αν θελήσει να κάνει το επόμενο βήμα.
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #31 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 08:30:54 »

    Κατ’ αρχάς να ξεκαθαρίσω από νωρίς. Ξεκίνησα αυτή τη συζήτηση, για να βγει ότι θα αποδειχθεί καλύτερο για την –GR. Δεν έχω σκοπό να επιμείνω και να πείσω να περάσουν δικές μου ή άλλες ιδέες.

    Το παράδειγμα που έθεσε ο Αντώνης είναι πολύ ξεκάθαρο, η κατάταξη με το 200/30 διαφέρει εντελώς από αυτή με start height και χρονομέτρηση. Η μία είναι αντίθετη από την άλλη.

    Σίγουρα δεν θα είναι παρόμοιες. Γιατί οι δύο κατηγορίες δεν έχουν τον ίδιο στόχο.

    Η F5J FAI στόχος είναι να επιτευχθεί η καλύτερη σχέση ύψους/ χρόνου πτήσης, ενώ στην F5J-GR στόχος είναι η επίτευξη χρόνου 10 λεπτών.  

    Προτείνεται να παραμείνει ο ίδιος στόχος με την αλλαγή σε start height. Θα παραμείνει ο ίδιος τρόπος κατάταξης, όπως σήμερα, δηλαδή μία κατάταξη για αυτούς που πέτυχαν το δεκάλεπτο, (επάνω), και μία για αυτούς που δεν το πέτυχαν (από κάτω).

    Αυτοί που το πέτυχαν, αντί να πάρουν όλοι «0», θα καταταγούν σύμφωνα με το start height. Δίκαιο; Ναι. Αυτή θα είναι και η μόνη διαφοροποίηση από τον σημερινό τρόπο κατάταξης.

    Αυτοί που δεν το πέτυχαν θα καταταγούν σύμφωνα με την σειρά προσγείωσης. Κάτι νέο; Όχι.

    Σίγουρα μερικοί θα καταφέρουν να κρατηθούν περισσότερη ώρα συγκριτικά από το χαμηλότερο ύψος που έκοψαν, αλλά όσο ο στόχος είναι το 10λεπτο, αυτό δεν μετράει.

    Στην κρίση του καθενός είναι σε πιο ύψος θα κόψει για να πετύχει τον στόχο την στιγμή του συγκεκριμένου 10λεπτου.

    Ναι υπάρχει μεγάλος τζόγος.

    Να κόψω χαμηλά και να την πατήσω, ή να κόψω ψηλά και πάλι να την πατήσω; Δεν του επιβάλει κανείς σε ποιο ύψος να κόψει.  Ο αθλητής πρέπει να σταθμίσει τους παράγοντες του καιρού, και της δικής του ικανότητας, και να συνεκτιμήσει και τις ικανότητες των αθλητών που πετάνε μαζί.

    Δεν στέκει να κόψει στα 40 μέτρα και μετά να ζητάει να καταταγεί πρώτος επειδή πέτυχε 9’,59”. Ας έκοβε στα 41 μέτρα και το πιθανότερο ήταν ότι θα έκανε 10λεπτο. Στον αγώνα αυτόν ξεχωρίζουν μόνο αυτοί που πέτυχαν το 10λεπτο.

    Εκτός αν θέλουμε να αλλάξουμε τον στόχο οπότε ξεκινάμε ξανά την συζήτηση από άλλη βάση.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #32 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 12:32:46 »

    Καλημερα

    Η συζητηση καλά έκανε και ξεκίνησε και ετσι έπρεπε να γίνει. Το start height σαν ιδέα είναι ότι το καλύτερο.

    Παράδειγμα από φετεινά fly off. Πετάνε τρεις. Κακές καιρικές συνθήκες. Οι δύο κόβουν κάτω από τα 200 μέτρα και δεν καταφέρνουν το 15λεπτο ο τρίτος χρησιμοποιεί και τα 30 δευτερόλεπτα και κόβει γύρω στα 300. Κέρδισε. Και καλά έκανε. Αλλά είναι στο πνεύμα του αγώνα? Οχι ο συγκεκριμένος αλλά το γεγονός.

    Αν ήταν να υπήρχαν μηχανάκια που να έκαναν καταγραφή του start height και να είχαν και κόφτη στα 200 θα ήταν πολύ καλό. Αλλά άντε πάλι άλλες προδιαγραφές, άλλες εγκρίσεις κλπ.

    Αυτό που ψάχνω είναι κάτι σαν k-factor που υπάρχει στα ακροβατικά που να είναι και εύκολα εφαρμόσιμο. Αλλά ακόμα δεν έχει γίνει το κλικ.

    Ακολουθώ τον Πέτρο. Εχουμε ένα χόνο για να ψαξουμε.
    Loggato
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 263



    « Risposta #33 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 12:47:19 »

    Συμφωνώ απόλυτα με όσα κατάθεσε μόλις παραπάνω ο "θείος Γιάννης".
    Θα δώσει στην κατηγορία το ενδιαφέρον που έλειπε διατηρώντας την απλότητα συμμετοχής των αθλητών αλλα και διεξαγωγής του αγώνα.
    Αυτην την αλλαγή των κανονισμών για start height σε όλους τους γύρους,την βλέπω θετικα και εύχομαι να γίνει πραγματικότητα!
    +1000 Thumbs up
    Loggato
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #34 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 14:53:32 »

    Το πνεύμα του  F5J-Gr αγώνα είναι να ολοκληρώσει ο αθλητής το 10λεπτο ώστε να έχει την δυνατότητα να κερδίσει τον γύρο αν οι άλλοι συναθλητές του δεν το καταφέρουν.
    Έως τώρα υπάρχει μια δικαιοσύνη (σχετική) διότι όλοι ξεκινούν την προσπάθειά τους από το κοινό ύψος (+/- 200 μέτρα).
    Γράφω σχετική διότι θα υπήρχε απόλυτη δικαιοσύνη αν όλοι πετούσαν με το ίδιο ανεμόπτερο και όχι πχ το gent lady με το maxa .
    Καθιερώνοντας το start height στον κανονικό αγώνα, το πνεύμα του αγώνα παραμένει αναλλοίωτο και είναι να ολοκληρώσει το 10λεπτο,με την διαφορά ότι τώρα, ο αθλητής θα αποφασίζει μέσα σε 30΄΄ ,από πιο ύψος θα το πετύχει, ευελπιστώντας να είναι αυτός ο νικητής.
    Η σκέψη για κόφτη στα 200 μέτρα εκτός από τις δυσκολίες των προδιαγραφών και εγκρίσεων, έχει το μειονέκτημα ότι πάλι δημιουργεί αυξημένες πιθανότητες ισοβαθμιών σε γύρους.
    Πιστεύω λοιπόν ότι η καθιέρωση του start height με τον απλό τρόπο που περιέγραψε ο Γιάννης και είναι αυτός που εφαρμόστηκε στις πτήσεις κατάταξης του 2016,θα δώσει μια πιο άγρια ομορφιά και ενδιαφέρον στον αγώνα διατηρώντας ταυτόχρονα την απλότητα στην εφαρμογή του.
    Ούτε στον k-factor πιστεύω, ο αγώνας θα είναι on-off, ο αθλητής παίρνει την απόφαση από πού και πώς θα ολοκληρώσει τον σκοπό του αγώνα το 10λεπτο!
    Τώρα αν θα γίνει το 17ή το 18 και αυτό μπορούμε να το δούμε αφού πρώτα συμφωνήσουμε ότι το θέλουμε.   
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #35 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 16:00:31 »

    (παράθεση από τον Αντώνη:)
    Αν ήταν να υπήρχαν μηχανάκια που να έκαναν καταγραφή του start height και να είχαν και κόφτη στα 200 θα ήταν πολύ καλό. Αλλά άντε πάλι άλλες προδιαγραφές, άλλες εγκρίσεις κλπ.

    Αυτό που ψάχνω είναι κάτι σαν k-factor που υπάρχει στα ακροβατικά που να είναι και εύκολα εφαρμόσιμο. Αλλά ακόμα δεν έχει γίνει το κλικ.
    (Κλείνει η  παράθεση)

    Σε προπέρσινη αλληλογραφία με τον Grele, είχε αναφερθεί να ποινολογείται ο αθλητής με +1, +2, +3, +4 από τα 210 έως τα 240 μέτρα, και  αν υπερβεί τα 250 μέτρα να πάρει ποινή "ν". Ετσι ένας που θα ανέβει πολύ ψηλά, μπορεί να κάνει δεκάλεπτο, αλλά δεν θα πάρει 0.  
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 263



    « Risposta #36 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 16:12:21 »

    (Παράθεση απο Γιάννη Κωνσταντακάτος:
    Σε προπέρσινη αλληλογραφία με τον Grele, είχε αναφερθεί να ποινολογείται ο αθλητής με +1, +2, +3, +4 από τα 210 έως τα 240 μέτρα, και  αν υπερβεί τα 250 μέτρα να πάρει ποινή "ν". Ετσι ένας που θα ανέβει πολύ ψηλά, μπορεί να κάνει δεκάλεπτο, αλλά δεν θα πάρει 0.  )

    +1.000.000 Thumbs up

    Και αυτο θα ηταν πολυ θετικό!
    Loggato
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 98



    « Risposta #37 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 09:17:48 »

    Έπειτα από συζήτηση με φίλο που μας παρακολουθεί χωρίς να συμμετέχει σε αγώνες.

    Αν αποφασίζαμε να αλλάξουμε κάτι στα αλτίμετρα θα μπορούσαμε βάζοντας τον κόφτη στα 150 μέτρα:

    1) Να διατηρήσουμε όλα τα πλεονεκτήματα της F5J-GR.
    2) Να ελαττώσουμε σε μεγάλο βαθμό τις ισοβαθμίες καθώς δεν θα είναι εύκολο να βγει το 10λεπτο.
    3) Να ελαττώσουμε τη διάρκεια των γύρων πράγμα που θα τονώσει το ενδιαφέρον των θεατών.
    4) Θα αυξηθούν κατακόρυφα οι περιπτώσεις όπου κανείς δεν βγάζει 10λεπτο, άρα θα κερδίσουμε χρόνο για να πετάξουμε περισσότερους γύρους.
    5) Θα ελαττωθεί η συνεχής έκθεση των αθλητών στον ήλιο η οποία όταν πετούν συνεχόμενους γύρους είναι αφόρητη.
    6) Θα προκύψει μεγαλύτερη προσπάθεια για ανεύρεση θερμικών χωρίς τα οποία ούτε τα υπερσύγχρονα πανάκριβα ανεμόπτερα θα βγάζουν εύκολα τα 10λεπτα.
    7) Θα προκύψει ένα νέο πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον το οποίο με καλύτερο τρόπο θα προετοιμάζει όσους θέλουν να εμπλακούν με την F5J-FAI.
    Ανεση Οι πιλότοι θα ψάχνουν τα θερμικά στις περιοχές που βρίσκονται και δεν θα ταξιδεύουν εκατοντάδες μέτρα για να κυνηγούν όλοι το ίδιο θερμικό, με αποτέλεσμα να χάνουμε 6 αεροπλάνα σε έναν αγώνα από συγκρούσεις!
    9) Δεν θα χρειαστεί καμία άλλη αλλαγή από αυτά που ισχύουν σήμερα.
    10) Σίγουρα θα προκύψουν εκπληκτικοί αγώνες και για πολλά χρόνια δεν θα ξανασυζητήσουμε ούτε την τροποποίηση, ούτε την κατάργηση της F5J-GR!

    Την ιδιαίτερη προσοχή σας στο 8 διότι στη δύσκολη εποχή που ζούμε μπορεί σε μεγάλο βαθμό να επηρεάσει τον αριθμό των συμμετοχών!

    Άρης Κοσμίδης
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #38 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 09:34:58 »

    Έπειτα από συζήτηση με φίλο που μας παρακολουθεί χωρίς να συμμετέχει σε αγώνες.

    Αν αποφασίζαμε να αλλάξουμε κάτι στα αλτίμετρα θα μπορούσαμε βάζοντας τον κόφτη στα 150 μέτρα:
    Αγαπητέ Αρη,

    Κατ' αρχάς συμφωνώ με όλα όσα αναπτύσεις στο τελευταίο σου ποστ, ιδίως με την μείωση του χρόνου εργασίας, που επιτρέπει και την αύξηση των απογειώσεων (είτε για τους ίδιους αθλητές είτε για μεγαλύτερη συμμετοχή αθλητών).

    Είχα και εγώ συζήτηση επί του θέματος με τον κοινό φίλο μας, για την αλλαγή του ύψους ανόδου σε 150 μέτρα, και επαναλαμβάνω την ουσία.

    Ενας μπορεί να δώσει λύση στην μετατροπή των κυκλοφορούντων αλτίμετρων. Ο Βασίλης που τα έφτιαξε. Αλλά επειδή το θέμα έχει έρθει στο τραπέζι πολλες φορές μέχρι σήμερα, αυτό που έχω αντιληλφθεί είναι ότι η συνολική μετατροπή κολλάει σε διάφορα θέματα. Αρμόδιος για οποιαδήποτε διευκρίνηση είναι ο Βασίλης.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #39 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 10:41:56 »


      Άρα χρησιμοποιούνται τα Altis που απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολύ απλούστερη η μετατροπή τους?

     Ούτως ή άλλως στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε start-height η λύση αυτή είναι μονόδρομος. Σωστά?



     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #40 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 11:23:01 »

    kaλημερα
    μια άλλη προσεγγιση είναι να ακολουθήσουμε την διαδικασια fai χωρις την προσγειωση ετσι δεν χρειαζεται να αλλαξουμε τα αλτιμετρα γιατι εχουμε ολοι σχεδόν από ενα
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #41 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 11:36:56 »

    kaλημερα
    μια άλλη προσεγγιση είναι να ακολουθήσουμε την διαδικασια fai χωρις την προσγειωση ετσι δεν χρειαζεται να αλλαξουμε τα αλτιμετρα γιατι εχουμε ολοι σχεδόν από ενα

    Σωστά τα λες, απλά θα κάνω μία διευκρινηση για πολλούς φίλους που μπορεί να έχουν μπερδευτεί.

    1. Αν υιοθετήσουμε το start height, (χωρίς προσγείωση) δεν χρειάζεται να τροποποιήσουμε τα αρχικά ALTMR1. Θα χρησιμοποιουμε τα ALTMR2 ή΄τα ALTIS
    2. Αν δεν υιοθεήσουμε το start height, θα μείνουμε με τα παλιά αλτίμετρα, και προτάθηκε να τροποποιηθούν για κόψιμο σε χαμηλότερο ύψος.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #42 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 14:42:10 »

    Καλησπέρα και από μένα,

    Δυστυχώς δεν μπόρεσα φέτος λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων αλλά και δαιφόρων άλλων θεμάτων να συμμετάσχω στον Πανελλήνιο αγώνα και να είμαι παρών στις ενδιαφέρουσες συζητήσεις μεταξύ κοντοσουβλιών και κεμπάπ αλλά έστω και έτσι βλέπω το ενδιαφέρον όλων όσων συμμετέχουμε στο F5J-GR στα ύψη.

    Διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον τα γρφόμενα όλων, σκέψεις, ιδέες και προτάσεις και περιμένω να δω που θα καταλήξει όλο αυτό.

    Αν και πρώιμα, εύχομαι σε όλους ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και Ευτυχισμένο το 2017 !
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #43 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 19:16:16 »

    F5J-GR χωρίς τον ΤΑΣΟ, είναι σαν να λέμε κοντοσούβλι χωρίς κρέας
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #44 il: Giovedì, 8 Dic 2016, 20:50:16 »

    !!
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 26 queries.