Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:03

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 31
    Total: 32
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας  (Lu 9387 fois)
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #15 le: Mardi, 19 Juin 2012, 18:58:04 »

    Αρκετα θα βρεις κα ιεδω !!  http://www.youtube.com/user/cleatis1234
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 181



    « Répondre #16 le: Mardi, 19 Juin 2012, 19:11:31 »

    Φιλε μου Katanas ...  Αφου εβαλες μεγαλες κινησεις , μεγαλωσες και το expo Huh Ειναι πολυ βασικο γι αυτο στο αναφερω...


    Χρηστο οχι δεν εχω βαλει καθολου expo(πεταω χωρις expo)εχω διαβασει σχετικα και δει βιντεακια σχετικα με το expo αλλα φοβαμαι να το χρησιμοποιησω.
    Τι πρεπει να βαλω στις μεγαλες κινησεις +ή - ?

    ευχαριστω για τα βιντεακια!
    Journalisée

    My first plane was katana!
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #17 le: Mardi, 19 Juin 2012, 19:16:35 »

    Χρηστο οχι δεν εχω βαλει καθολου expo(πεταω χωρις expo)εχω διαβασει σχετικα και δει βιντεακια σχετικα με το expo αλλα φοβαμαι να το χρησιμοποιησω.
    Τι πρεπει να βαλω στις μεγαλες κινησεις +ή - ?

    ευχαριστω για τα βιντεακια!

    Το + η το - ειναι αναλογα την ΤΚ που εχεις. Στην Futaba που εχω εγω το expo ειναι με -
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #18 le: Mardi, 19 Juin 2012, 19:33:18 »

    Οπως το ειπε ο ork... Εγω που εχω JR ειναι + ... Το ποσο θα βαλεις εξαρταται μονο απο εσενα... Να το πουμε απλα το expo το θετικο (στην JR) γινεται στις απαλες κινησεις πιο κουφο το servo... Δηλαδη δεν ακουει με τν παραμικρη κινηση τοσο εντονα οπως χωρις expo....  Τωρα το ποσο θα βαλεις θα το δεις εσυ.. Μην το φοβασαι ...  Αν ειχα μια φωτο απο τις κινησεις σου θα σου ελεγα κατα την γνωμη μου τι θα εβαζα εγω περιπου !! Wink
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 820


    ../../..


    WWW
    « Répondre #19 le: Mardi, 19 Juin 2012, 20:35:11 »

    ευχαριστω wizard για την βοηθεια,
    το θεμα ειναι οτι εβαλα τις μεγαλες κινησεις ωστε να αρχισω να  κανω 3d πτηση.
    Οσο για τα ακροβατικα, που μπορω να βρω οδηγιες για να κανω 3d σωστα?Διοτι εδω που μενω δεν υπαρχει κανεις να με βοηθησει και την παλευω με τον sim και κανα βιντεακη στο youtube.
     
    δεν είπα να μην τις βάλεις...
    είπα ότι σε μεγάλες ταχύτητες να μην τις χρησιμοποιείς.
    Στο youtube υπάρχουν πολλά βιντεάκια που δείχνουν την t/k και την φιγούρα. το expo θα βοηθήσει.
    προσωπικά βάζω περίπου 30 % στο 3d. εάν θέλεις να το πετύχεις το loop με 3d κινήσεις προσπάθησε να ελευθερώσεις λίγο το elevetor
    dld μην το κανεις τόσο κλειστό.
    βασικά είναι ανάλογα τι θέλεις να κανεις .... δεν μπορείς σε κάποιες φιγούρες να έχεις 3d και σε άλλες απαιτείται να έχεις ...
    και φυσικά προπόνηση ....
    Journalisée

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #20 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 00:42:45 »

    ευχαριστω wizard για την βοηθεια,
    το θεμα ειναι οτι εβαλα τις μεγαλες κινησεις ωστε να αρχισω να  κανω 3d πτηση.
    Οσο για τα ακροβατικα, που μπορω να βρω οδηγιες για να κανω 3d σωστα?Διοτι εδω που μενω δεν υπαρχει κανεις να με βοηθησει και την παλευω με τον sim και κανα βιντεακη στο youtube.
     
    δεν είπα να μην τις βάλεις...
    είπα ότι σε μεγάλες ταχύτητες να μην τις χρησιμοποιείς.
    Στο youtube υπάρχουν πολλά βιντεάκια που δείχνουν την t/k και την φιγούρα. το expo θα βοηθήσει.
    προσωπικά βάζω περίπου 30 % στο 3d. εάν θέλεις να το πετύχεις το loop με 3d κινήσεις προσπάθησε να ελευθερώσεις λίγο το elevetor
    dld μην το κανεις τόσο κλειστό.
    βασικά είναι ανάλογα τι θέλεις να κανεις .... δεν μπορείς σε κάποιες φιγούρες να έχεις 3d και σε άλλες απαιτείται να έχεις ...
    και φυσικά προπόνηση ....
    Πολυ σωστος σε ολα !!!  Thumbs up Thumbs up
    Να πω κι εγω οτι παιζω με 50-60 % expo σε 3D.... Το λεω για να δεις katanas ποσο διαφορα εχω με τον wizard.... Ξαναλεω , ο καθενας βαζει οσο expo τον βολευει !!!! Xρηστος!! Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 181



    « Répondre #21 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 06:49:51 »

    Χρηστο και wizard σας ευχαριστω για την βοηθεια ,
    καθισα χθες και πειραματιστηκα λιγο με το expo kai εβαλα στις μεγαλες κινησεις 40%
    ωστε να δω πως θα πεταξει.Το θεμα ειναι οτι εχει συνηθησει το χερι μου στις πολυ μικρες κινησεις ενω με το expo πρεπει να κανει ποιο μεγαλη για να ακουσει,σε αυτο θα εχω ενα θεμα!χαχαχαχα
    Παντως το θετικο ειναι οτι ξερω τι φταει πλεον στην "περιεργη" συμπεριφορα των αεροπλανων μου!
    Journalisée

    My first plane was katana!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #22 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 07:32:45 »

    Προς ποιά φορά εκτρέπεται;
    Η εκτροπή είναι roll ή snap roll
    Εκτρέπεται αν κάνει εξωτερικό λουπ;
    Εκτρέπεται στο κάτω μέρος του λουπ που βγαίνει οριζόντια ;
    Εκτρέπεται αν στην ευθεία οριζοντία τραβήξεις απότομα το elevator;
    Στην ευθεία οριζόντια πτήση κρατάει τα φτερά οριζόντιο για αρκετό διάστημα;
    Στην ανάστροφη οριζοντία πτήση θέλει διόρθωμα με aileron για να κρατήσει τα φτερά οριζόντια;
    Στην ανάστροφη πτήση θέλει up ή down elevator για να κρατήσει το ύψος ;
    Που είναι το Κέντρο βάρους;
    Πόσο μεγάλη έλικα έχει; Είναι ξύλινη ή συνθετική; Πόσες στροφές γυρίζει;
    Στο hover κάνει torque roll;
    Στην κατακόρυφη άνοδο αρχίζει μετά κάποιο ύψος να ρολάρει;
    Στην κατακόρυφη κάθοδο (στο ρελαντί) αρχίζει να ρολάρει μετά από κάποιο χρόνο;

    Οταν απαντηθούν τα παραπάνω, ίσως προσεγγίσετε το πρόβλημα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 820


    ../../..


    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 10:39:28 »

    Προς ποιά φορά εκτρέπεται;
    Η εκτροπή είναι roll ή snap roll
    Εκτρέπεται αν κάνει εξωτερικό λουπ;
    Εκτρέπεται στο κάτω μέρος του λουπ που βγαίνει οριζόντια ;
    Εκτρέπεται αν στην ευθεία οριζοντία τραβήξεις απότομα το elevator;
    Στην ευθεία οριζόντια πτήση κρατάει τα φτερά οριζόντιο για αρκετό διάστημα;
    Στην ανάστροφη οριζοντία πτήση θέλει διόρθωμα με aileron για να κρατήσει τα φτερά οριζόντια;
    Στην ανάστροφη πτήση θέλει up ή down elevator για να κρατήσει το ύψος ;
    Που είναι το Κέντρο βάρους;
    Πόσο μεγάλη έλικα έχει; Είναι ξύλινη ή συνθετική; Πόσες στροφές γυρίζει;
    Στο hover κάνει torque roll;
    Στην κατακόρυφη άνοδο αρχίζει μετά κάποιο ύψος να ρολάρει;
    Στην κατακόρυφη κάθοδο (στο ρελαντί) αρχίζει να ρολάρει μετά από κάποιο χρόνο;

    Οταν απαντηθούν τα παραπάνω, ίσως προσεγγίσετε το πρόβλημα.

    έχετε δίκιο από επιστημονικής απόψεως... ίσος είναι λίγο μπακαλική η προσεγγίσει αλλα δεν νομίζω κατά την άποψη μου ότι θέλει και τόσο πολλή ανάλυση.
    όλοι ξέρουν ότι 1+1 κάνει 2 δεν το αποδεικνύουμε κάθε φορα.
    λέω και παλι ότι η ερωτήσεις αυτές είναι σωστές αλλα το πρόβλημα είναι εμφανές εδώ τι γίνετε... μιλώντας από πείρα και πολλές ώρες πτήσεως
    Journalisée

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #24 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 13:29:13 »

    έχετε δίκιο από επιστημονικής απόψεως... ίσος είναι λίγο μπακαλική η προσεγγίσει αλλα δεν νομίζω κατά την άποψη μου ότι θέλει και τόσο πολλή ανάλυση.
    όλοι ξέρουν ότι 1+1 κάνει 2 δεν το αποδεικνύουμε κάθε φορα.
    λέω και παλι ότι η ερωτήσεις αυτές είναι σωστές αλλα το πρόβλημα είναι εμφανές εδώ τι γίνετε... μιλώντας από πείρα και πολλές ώρες πτήσεως

    Συγνώμη για την ενόχληση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 820


    ../../..


    WWW
    « Répondre #25 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 14:15:03 »

    έχετε δίκιο από επιστημονικής απόψεως... ίσος είναι λίγο μπακαλική η προσεγγίσει αλλα δεν νομίζω κατά την άποψη μου ότι θέλει και τόσο πολλή ανάλυση.
    όλοι ξέρουν ότι 1+1 κάνει 2 δεν το αποδεικνύουμε κάθε φορα.
    λέω και παλι ότι η ερωτήσεις αυτές είναι σωστές αλλα το πρόβλημα είναι εμφανές εδώ τι γίνετε... μιλώντας από πείρα και πολλές ώρες πτήσεως

    Συγνώμη για την ενόχληση.
    τελικά η παρεξήγηση είναι γονίδιο τον ελλήνων .... μην τολμήσει κάποιος και πει κάτι διαφορετικό  η προσεγγίσει το θέμα ποιο ρεαλιστικά ....
    τέλος πάντων  αρκετά έχουμε στο κεφάλι μας.
    συγγνώμη εάν είπα κάτι και πρόσβαλα τα ιερά και όσια
    Journalisée

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #26 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 15:19:58 »

    Νομίζω πως ο θείος Γιάννης το έχει θέσει σε πολύ σωστή βάση, δεν είναι τόσο απλοϊκό το ζήτημα.
    Οι παράμετροι που θα επηρεάσουν τα πτητικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου είναι πάρα πολλοί και μπορούν να σεταριστούν σε μεγάλο βαθμό.

    Διαφωνώ ότι από κάποιες μοίρες και πάνω τα πηδάλια λειτουργούν σαν αερόφρενα αρχίζοντας τις εκτροπές και δε γίνεται τίποτα.

    Στο δικό μου showtime 50 το φαινόμενο γινόταν μόνο με 30μοίρες στο πηδάλιο.
    Γιατί άλλα μοντέλα με 45-60 μοίρες στο πηδάλιο εκτελούν σωστά; Σε 3D αργές ταχύτητες πάντα.

    Επίσης το δικό μου showtime εκτρεπόταν όταν έκανα knife σε σναπ, με το παραμικρό που έβαζα λίγο ailerons και elevator έκανε σναπ.
    Ήθελε πολύ μεγάλη προσοχή.

    Τώρα να πω μια γνώμη με κάθε επιφύλαξη, περισσότερο από ένστικτο παρά από γνώση,
    μήπως το φαινόμενο έχει να κάνει με μεγάλη διαφορά του κέντρου αεροδυναμικών πιέσεων σε σχέση με το κέντρο βάρους;
    Οπότε οι δυνάμεις που ασκούνται κλειδώνουν το μοντέλο;

    Φίλε KATANAS ποιας εταιρίας Edge έχεις;
    Journalisée

    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 181



    « Répondre #27 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 15:29:43 »

    Προς ποιά φορά εκτρέπεται;
     1.Η εκτροπή είναι roll ή snap roll
    2.Εκτρέπεται αν κάνει εξωτερικό λουπ;
    3.Εκτρέπεται στο κάτω μέρος του λουπ που βγαίνει οριζόντια ;
    4.Εκτρέπεται αν στην ευθεία οριζοντία τραβήξεις απότομα το elevator;
    5.Στην ευθεία οριζόντια πτήση κρατάει τα φτερά οριζόντιο για αρκετό διάστημα;
    6.Στην ανάστροφη οριζοντία πτήση θέλει διόρθωμα με aileron για να κρατήσει τα φτερά οριζόντια;
    7.Στην ανάστροφη πτήση θέλει up ή down elevator για να κρατήσει το ύψος ;
    8.Που είναι το Κέντρο βάρους;
    9.Πόσο μεγάλη έλικα έχει; Είναι ξύλινη ή συνθετική; Πόσες στροφές γυρίζει;
    10.Στο hover κάνει torque roll;
    11.Στην κατακόρυφη άνοδο αρχίζει μετά κάποιο ύψος να ρολάρει;
    12.Στην κατακόρυφη κάθοδο (στο ρελαντί) αρχίζει να ρολάρει μετά από κάποιο χρόνο;

    Οταν απαντηθούν τα παραπάνω, ίσως προσεγγίσετε το πρόβλημα.

    Καταρχας να ευχαριστησω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου,
    στις ερωτησεις τωρα(σε οσες μπορω φυσικα να δωσω απαντηση με δεδομενο τις γνωσεις μου και την πειρα μου η οποια δεν ειναι μεγαλη)
    Θα μιλησω για το revolver tis great planes μιας και το θεωρω πιο σταθερο αεροπλανο ,γιατι το edge 540 εχει καποια προβληματα κατασκευαστηκα πχ.εχει το ενα aileron ποιο λεπτο απο το αλλο και γι αυτο δεν ασχολουμε μαζι του σε αυτο το σημειο.
    Το αεροπλανο φοραει 4xrono oS max91 ,και πεταει με ελικα πλαστικη 14χ6 apc
    Παμε στις ερωτησεις τωρα...
    1.Η εκτροπη ειναι δεξιοστροφη
    2.το αν ειναι snap roll 'η απλως roll δε το εχω προσεξει για να ειμαι ειλικρινης περισσοτερο σε snap moy kanei...
    3.εκτρεπεται στο εξωτερικο loop για εσωτερικο δεν ξερω γιατι δεν εχω δοκιμασει
    4.το ειπα και στην αρχη οτι εκτρεπεται στην κορυφη του loop με το στικ κρατημενο τερμα κατω
    5.στην ευθεια αν τραβηξεις up φευγει κατακορυφα
    6.αναποδα δε θελει διορθωση με aileron πεταει οριζοντια
    7.αναποδα θελει λιγο down για να πεταξει οριζοντια
    8.το κεντρο βαρος ειναι στο σημειο που δειχνει ο κατασκευαστης(ζυγισε αψογα)
    9.για την ελικα πλαστικη 14χ6 στις 10800 με 11000 στροφες
    10.Αυτο δε μπορω να το ξερω(μονο στον υπνο μου κανω hover και εκει κανω παπαδες!! Grin Grin Grin)
    11.Οχι δε ρολαρει στην κατακορυφη ανοδο(μεχρι που στολλαρει απο ελλειψη δυναμης της μηχανης)
    12.κατεβαινει καρφι (μονο ο πιλοτος ψιλοχλωμιαζει Cheesy Cheesy Cheesy)

    πιστευω οτι εχω απαντησει σε ολες τις ερωτησεις οποτε μπορειτε να με βοηθησετε και να μου πειτε τι φταει?
    Η πρεπει απλα να ξεχασω το ενδεχομενο να κανω loop me μεγαλη κινηση στο στικ.
    Να σημειωσω εδω την ιδια συμπεριφορα ακριβως εχουν και τα δυο αεροπλανα απλα στο edge εχω διχρονο 61 και οπως ειπα εχει καποια κουσουρια που θα δικαιολογουσαν την εκτροπη.
    Journalisée

    My first plane was katana!
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #28 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 15:34:18 »

    Παντως φιλε Katanas ,εκτος απο ολα αυτα ... Κατα την δικη μου γνωμη πιστευω πως στο revolver δεν χρειαζονται πολυ μεγαλες κινησεις .... Ειναι sport μοντελακι... Με πολυ μεγαλες πιστευω του χαλας την ποιοτητα πτησης του μοντελου .... Βεβαια αυτο θα το δεις εσυ !! Wink

    Xρηστος! Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 181



    « Répondre #29 le: Mercredi, 20 Juin 2012, 15:38:28 »



    Φίλε KATANAS ποιας εταιρίας Edge έχεις;

    φιλε Yankos ειναι της black horse kai to εχω κανει παρουσιαση εδωhttps://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=26230.0
    Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο αεροπλανο εχει καποια κουσουρια απο την εταιρεια(πχ ειχε πιο λεπτο aileron sto ena ftero)
    ή ηταν πολυ πισωβαρο ,αλλα το ρεβολβερ ειναι αψογα στημενο (φιλος που πεταμε μαζι βγαζει προγραμμα f3 ).
    Journalisée

    My first plane was katana!
    Pages: 1 [2] 3 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.046 secondes avec 25 requêtes.