Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:22:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:22:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 15
    Total: 16
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ  (Lu 6346 fois)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #30 le: Mercredi, 11 Dιc. 2019, 19:47:22 »

    Σωκράτη εφόσον το παιδί έχει Futaba όπως λέει βάζει 10delay σε όλα τα  condition και ειναι οκ.
    Αυτό που προτείνω έχει να κάνει με στήσιμο F3C .Αν βάλει 0 μοίρες και στο χοβερ τότε το ελικοπτερο θα αιωρείται με το στικ στα 3/4 της διαδρομής του όποτε από την αιώρηση έχεις ένα πολύ μικρό φάσμα να παίξεις με το στικ για να σηκωθεί το ελικοπτερο και να κατέβει.Δεν έχει resolution στο στικ του collective και Φαντασου τι σημαίνει αυτό στα χέρια ένας αρχαριου.
    Journalisée

    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 130


    « Répondre #31 le: Mercredi, 11 Dιc. 2019, 20:27:44 »

    Οι ρυθμίσεις που ανέφερα είναι σωστές για όλα και ηλεκτρικά. Στο πανελλήνιο με τέτοιες ρυθμίσεις πετάμε όπως επίσης και οι έξω στο παγκόσμιο. Είναι ότι προτείνει ο Ben Minor.

    Σωκράτη εφόσον το παιδί έχει Futaba όπως λέει βάζει 10delay σε όλα τα  condition και ειναι οκ.
    Αυτό που προτείνω έχει να κάνει με στήσιμο F3C .Αν βάλει 0 μοίρες και στο χοβερ τότε το ελικοπτερο θα αιωρείται με το στικ στα 3/4 της διαδρομής του όποτε από την αιώρηση έχεις ένα πολύ μικρό φάσμα να παίξεις με το στικ για να σηκωθεί το ελικοπτερο και να κατέβει.Δεν έχει resolution στο στικ του collective και Φαντασου τι σημαίνει αυτό στα χέρια ένας αρχαριου.

    Η ερώτηση που κάνω δεν είναι γιατί ένας αρχάριος να έχει 5 μοίρες στο κέντρο ώστε να έχει μεγαλύτερη ανάλυση. Με τέτοιες ρυθμίσεις πετάς και εσύ στο δικό σου επ όπως και στους αγώνες όπως λες.
    Για μένα που είχα κάνει και εγώ τις ρυθμίσεις που λέτε όταν πρωτοασχολήθηκα, τρόμαζα όταν έβαζα το idle up με την βουτιά που έκανε το επ.
    Σε όσα επ έχω σετάρει για φίλους εντελώς αρχάριους τους έβαζα 0 μοίρες στο κέντρο και τις ελάχιστες που χρειάζονταν στο max πχ 9 για να είναι το επ απαλό στο στικ. Στα idle up 1 (και 2 όσοι έχουν) τους έβαζα λίγες στροφές παραπάνω για να είναι το επ πιο σταθερό όταν φυσάει. Κανένας δεν παραπονέθηκε για απότομη ανάλυση του στικ. Τους εξηγώ τι σημαίνουν οι καμπύλες και μόνοι τους αλλάζουν τις τιμές ανάλογα με την δική τους πρόοδο και προτίμηση πως τους ταιριάζει.
    Φυσικά καθένας ας κάνει ότι θεωρεί καλύτερο.

    Φιλικά Πάντα και Καλές Πτήσεις
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #32 le: Mercredi, 11 Dιc. 2019, 20:40:49 »

    Η αλήθεια ειναι ότι καμπυλες και expo ειναι καθαρά θέμα γεύσης στον καθένα.
    Από την άλλη όπως είπες....Ότι μάθεις αυτό μεταλαμπαδεύεις....Βέβαια τότε πόσες τηλεκατευθυνσεις είχαν delay στα condition?(καμία σχεδόν) όποτε μαθαίναμε να πάει γρήγορα το χέρι για να μην κάνει το σκαλοπάτι που αναφέρεις και ειναι γεγονός.Πλεον τα πράγματα έχουν αλλάξει....οι controllers πετάνε τα ελικόπτερα και από ρυθμίσεις έχεις να κανείς ότι θες.
    Οι 0 μοίρες ειναι περισοτερο 3dάδικο στυλ.Με τον Τενεζο φέτος για την κατηγορία F3C που πήρε και αυτός μέρος τον είχα προτείνει αυτό το στυλ....βέβαια δεν θυμάμαι αν το κράτησε η όχι γιατί ειναι καθαρά γεύση όπως είπα παραπάνω.Το F3C style σεταπ ειναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο γιατί σαν σκεπτικό ειναι το ελικοπτερο να ειναι όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο ουτοσωστε τα χέρια όσο το δυνατόν λιγότερο στα στικ .
    Έτσι τα είχα μάθει πριν δώδεκα χρόνια που ξεκίνησα με τα ελικόπτερα από τους δασκάλους.(Όπου δάσκαλοι βλέπε ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ-Τετραδακος και τα αλλά παιδιά της F3C που βγαίναν στο εξωτερικό).Παλι όμως ειναι θέμα γεύσης στον καθενα.
    Journalisée

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31


    « Répondre #33 le: Vendredi, 13 Dιc. 2019, 16:16:04 »

    Εγώ όταν πέταγα τα παλιά θερμικά για να μην έχω το πρόβλημα με τη βουτιά ή to pitch up διατηρούσα σε όλα τα modes στην μέση του stick πάντα 5,5 μοίρες και άλλαζα τις μοίρες μόνο στα άκρα. Ούτως ή άλλως τα παλιότερα ελικόπτερα είχαν και περιορισμό στις αρνητικές μοίρες που μπορουσες να δώσεις καθώς κλείδωνε το swashplate.
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #34 le: Vendredi, 13 Dιc. 2019, 16:51:30 »

    Και στα roll η στα loop τι έκανες αφού στο κέντρο δεν είχες 0 μοίρες? Όταν εισουν invert στα μισά των ασκήσεων που είχες το στικ?
    Journalisée

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31


    « Répondre #35 le: Vendredi, 13 Dιc. 2019, 19:23:07 »

    Μετακινούσα το stick εκεί που ήταν το 0 στο περίπου και τα ευχαριστιόμουνα.

    Στην τωρινή περίπτωση ο φίλος που ζήτησε το setup είπε ότι τον ενδιαφέρει hover και μερικές βόλτες για αρχή.
    Οπότε λίγη σημασία έχει το 0 στο κέντρο σε αυτή τη φάση. Μόλις εξελιχθεί σταδιακά θα αλλάξει και το setup.

    Φιλικά
    Ν
    Journalisée
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 130


    « Répondre #36 le: Vendredi, 13 Dιc. 2019, 21:10:46 »

    Δηλ εάν είχες πχ +-10 μοίρες max και στο κέντρο 5 στην περιοχή από την μέση και επάνω είχες ανάλυση 5 μοίρες και από την μέση και κάτω 15!...
    Το χέρι μπορεί να μάθει τα πάντα, αλλά νομίζω πως η κοινή λογική επιβάλει να είναι αυτά ισομοιρασμένα. Από εκεί και πέρα όπως ξαναέγραψα για να βοηθήσω κάποιον που θέλει να σετάρει ένα επ για αρχάριο δεν χρειάζεται στην αρχή οι μοίρες να είναι + - 11 και άνω, +9 για επάνω και -2 -3 αρκούν για κάτω.
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #37 le: Vendredi, 13 Dιc. 2019, 21:47:27 »

    Εμείς χρησιμοποιούμε στα χοβερ -3 κάτω μέση εκεί που αιωρείται (στην περίπτωση του 800 μου στις 4 μοίρες) και επάνω +8.5.
    Στο idleup +-10 μέση 0.Δεν θελουμε πολλές μοίρες γιατί δημιουργεί overload στο στροφειο σε συνδυασμό με τα cyclic που ειναι 9 μοίρες.
    Journalisée

    nickk
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8


    « Répondre #38 le: Samedi, 14 Dιc. 2019, 11:17:00 »

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ RC ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://oulkeroglou.gr/aeromodelismos/rctype07.htm
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Ν.Κ.
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #39 le: Samedi, 14 Dιc. 2019, 11:55:17 »

    Άσχετο με το θέμα....
    Η Ελλάδα βρίσκεται αυτήν την στιγμή στην κορυφή του r/c ελικοπτέρου όσο αναφορά τον εξοπλισμό. Υπάρχουν ελικόπτερα στην Ελλάδα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Από ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως esc και τηλεκατευθυνσεις μέχρι μοντέλα ελικοπτέρων. Τα μόνα που λείπουν αλλά ευελπιστώ να έρθουν και αυτά σιγά σιγά είναι το νέο φερμένο eagle 4 της hirobo και από ένα quest 775 και prodrone.
    Έχω κάνει μια σελίδα ή όποια είναι ελεύθερη μέσο FB.
    Η σελίδα ονομάζεται F3C Special. Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να δείτε. Έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την κατασκευή μέχρι τις πτήσεις.
    Journalisée

    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31


    « Répondre #40 le: Samedi, 14 Dιc. 2019, 14:25:30 »

    Δηλ εάν είχες πχ +-10 μοίρες max και στο κέντρο 5 στην περιοχή από την μέση και επάνω είχες ανάλυση 5 μοίρες και από την μέση και κάτω 15!...
    Το χέρι μπορεί να μάθει τα πάντα, αλλά νομίζω πως η κοινή λογική επιβάλει να είναι αυτά ισομοιρασμένα. Από εκεί και πέρα όπως ξαναέγραψα για να βοηθήσω κάποιον που θέλει να σετάρει ένα επ για αρχάριο δεν χρειάζεται στην αρχή οι μοίρες να είναι + - 11 και άνω, +9 για επάνω και -2 -3 αρκούν για κάτω.


    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είπα ότι είναι το σωστό απλά ότι βολευόμουνα. Τα θερμικά τότε πήγαιναν το πολύ -7 με -8 μοίρες αλλιώς κλείδωνε το swashplate.
    Σε κάθε περίπτωση η ρύθμιση θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με το manual του ελικοπτέρου για το κάθε mode...
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #41 le: Samedi, 14 Dιc. 2019, 15:33:54 »

    Η hirobo στα manual έγραφε ότι οι μοίρες στο συνολο έπρεπε να ειναι συνολο +21.Δηλαδη αν κάτω έχουμε -9 και επάνω +12 τότε όλο μαζί μας κάνει 21 στο συνολο όποτε είσαι εντάξει.Στην τελική δεν χρειάζεσαι έτσι κι αλλιώς παραπάνω από -9 πουθενά.Αυτα τότε για τα νίτρο και τα μηχανικά συστήματα όχι τα ccpm.Πλεον έχουν αλλάξει τα πράγματα αλλά και πάλι δεν θέλει υπερβολές.Το manual από το Eagle 4 το τελευταίο όπως και από το merak ή τα quest λένε +-9 .Μονο για το schedule F που ειναι το ποιο απαιτητικό σαν προγραμα που το παίζουν στον τελικό στο παγκόσμιο με πολύ απαιτητικές μανούβρες λέει βάλε +-10 και αυτό σε περίπτωση με πολλά μποφόρ όπου χρειάζεσαι την δυναμική του στροφειου.Περισοτερο ειναι θέμα πως να διαχειρίζεσαι το pitch και τα cyclic χωρίς να υπερφορτίζεις το στροφειο παρά σαν δυνατότητες των ελικοπτερων κάθε αυτού.
    Journalisée

    KKKKKK
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 27


    « Répondre #42 le: Samedi, 4 Janv. 2020, 16:16:21 »

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΕΤΑΡΩ. ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ 1 ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Κ ΝΑ ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΩ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΝΩ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.. ΟΤΑΝ ΕΔΩΣΑ ΓΚΑΖΙ Κ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ HOVER.. ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΤΑ BLADES ΤΟΥ ΜΑΙΝ ROTOR ΔΕ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΤΑΝ!! ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΤΑΝ ΕΔΕΙΝΑ ΓΚΑΖΙ ΑΛΛΑ ΤΑ BLADES ΑΚΙΝΗΤΑ! ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ; ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΑ;
    Journalisée
    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31


    « Répondre #43 le: Samedi, 4 Janv. 2020, 17:57:13 »

    H δεν κομπλάρει ο συμπλέκτης ή ξεβιδώθηκε. Και ανάποδα να το βάλεις κομπλάρει...
    Έβαλες το φερμουιτ στην καμπάνα ή ήταν έτοιμη;
    Journalisée
    Νίκος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31


    « Répondre #44 le: Samedi, 4 Janv. 2020, 18:00:18 »

    Επίσης μήπως πήρε ανάποδα η μηχανή. Μόνο 1 φορά συνέβη;
    Journalisée
    Pages: 1 2 [3] 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 24 requêtes.