Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 16
    Total: 16
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Λάστιχα φτερών  (Lu 6067 fois)
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:03:31 »

    Καλημέρα
    Γνωρίζει κάποιος ποιος είναι ο μέγιστος αριθμών λαστίχων για το δέσιμο φτερών ενός μικρού θερμικού εκπαιδευτικού
    και ποια η συνδεσμολογία τους?
    ας πούμε 3 λάστιχα χιαστή και 2 απο κάθε πλευρά....4 και 4 , 5 και 5 , 6 και 6 ...Huh
    Υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρίσκεις αυτο? π.χ βαρος μοντέλου + μεγιστη δύναμη g + επιφάνειες =10 λαστιχάκια δύναμης τάδε τάδε
    Ευχαριστώ
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #1 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:14:59 »

    Γιάννη

    Σε ανεμόπτερο σαν αυτο  εβαζα 4 δηλαδη 2 παραλληλα και 2 χιαστί . αναλογα με το μηκο του λαστυχου μερικές φορες περναγα και ενα λαστιχο απο ολες τις καβιλιες


    Οπότε σε ενα εκπαιδευτικό με το μισο φτερο 4 νομιζω οτι ειναι αρκετά
    (πιθανότατα αυτο ειναι λάθος)  Ντροπή

    Γιάννη
    H Απάντηση του Α. Παπαδόπουλου παραπάνω νομίζω οτι  σε καλύπτει .
    « Dernière édition: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:31:52 par Γιάννης Παξιμαδάκης » Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #2 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:19:52 »

    Να προσθέσω ότι όσα και να βάλεις, τα τελευταία να είναι χιαστί για να μην φεύγουν ούτε αυτά ούτε τα πιο μέσα.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #3 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:23:35 »

    Καλημέρα,

    Ενδιαφέρουσα ερώτηση, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος κανόνας ή τύπος που να δίνει λύση στο ερώτημα σου.

    Το πόσα λάστιχα θα βάλεις εξαρτάται από πολλά πράγματα όπως.

    1. Τύπος μοντέλου
    2. Βάρος μοντέλου
    3. Κατασκευή πτέρυγας (χτιστή, foam, κλπ)
    4. Πτήση που θα κάνεις (εκαπιδευτική, ακροβατική κλπ)
    5. Τύπος καβίλιας που θα συγκρατεί τα λάστιχα (να είναι δηλαδή ικανή να αντέξει τόσο τα λάστιχα όσο και την καταπόνηση στην πτήση)
    6. Φάρδος λάστιχου.

    Σε εκπαιδευτικό μοντέλο συνήθως χρησιμοποιείς από 6 έως 8 λάστιχα (φαρδιά). Βάζεις συνήθως πρώτα τα κάθετα και από πάνω τους τα χιαστί ώστε να τα συγκρατήσουν σε περίπτωση που πάνε να γλυστρίσουν.

    Εκείνο όμως που πρέπει σίγουρα να κάνεις είναι αν κάνεις χρήση θερμικού κινητήρα μετά την πτήση να έχεις ένα δοχείο με talk, όπου θα ρίξεις τα λάστιχα μέσα, αφενός για να τα καθαρίσεις από το καύσιμο αφετέρου για να τα διατηρήσεις σε καλή κατάσταση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #4 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:28:27 »

    Να προσθέσω ότι όσα και να βάλεις, τα τελευταία να είναι χιαστί για να μην φεύγουν ούτε αυτά ούτε τα πιο μέσα.

    Σεραφείμ

     Thumbs up

    κ.Γιάννη δεν παίζει και η ταχύτητα ρόλο, οι κινήσεις και η κάθετη δύναμη (βαρος) του μοντέλου εκτός από το άνοιγμα τους?
    4 λαστιχα μου φαίνονται λίγα δεδομένου κιόλας ότι το φτερό είναι αρκετά καταπονημένο(ξέχασα να το αναφέρω).συνήθως έβαζα 6-7 λάστιχα
    με 4 λάστιχα σε περίπτωση  αστοχίας ενός λαστιχου.... one point landing :/

    K.Aντώνη η καβίλια μπορεί να αντέξει τρόπος του λέγειν ατελείωτα λάστιχα.
    απλά φοβάμαι ότι με τα παραπάνω λάστιχα και με τις ανάλογες δυνάμεις που ασκούνται συνθλιφτεί το φτερο!
    Άρα υπάρχουν δεκάδες παράμετροι που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για την σωστότερη επιλογή.
    Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #5 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 12:43:34 »

    Γιαννη,

    Στα εκπαιδευτικα το rule of thumb ειναι 4 ανα κιλο. Συνηθως σε 40αρια περι τα 2.5 κιλα βαζουμε 10. Τα τελευταια οπως σημειωσαν και οι προλαλησαντες χιαστι για να μην γλυστρησουν τα αλλα. Και ταλκ κτλ οπως ειπωθηκε.

    Πανος
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #6 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 14:58:04 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Γιάννη,

    πράγματι δεν υπάρχουν κανόνες υπολογιστικοί, για να επιλέξεις τον αριθμό των λάστιχων, αφού υπεισέρχεται το μήκος, το φάρδος και το πάχος τους, και η σύνθεση του υλικού που καθορίζει την ελαστικότητά του.

    Εν γένει το δακτυλίδι/λάστιχο που θα επιλέξεις πρέπει να εκτείνεται (στη θέση συγκράτησης του φτερού) σχεδόν στο 80% της συνολικής δυνατής έκτασής του.

    Κάνε ένα πείραμα και προσπάθησε να σπάσεις με τα χέρια ένα-δύο τέτοια λάστιχα, και τότε μόνο θα αντιληφθείς την αντοχή τους και τις παραμέτρους που τα καθιστούν ασφαλή ή όχι. Το ίδιο θα κάνεις μετά από καιρό για την ίδια παρτίδα, και ιδίως για τα μεταχειρησμένα λάστιχα.

    Ο κύριος εχθρός του ελαστικού είναι οι ηλιακές ακτίνες. Εχουμε ακούσει ιστορίες από ΗΠΑ που τα λάστιχα έσπασαν στην διάρκεια της πτήσης γιατι είχαν καεί από τον ήλιο. Τα λάστιχα πρέπει να φυλλάσσονται σε μέρος σκοτεινό και δροσερό.

    Για το συγκεκριμένο ανεμόπτερο της φωτογραφίας, αν τα λάστιχά σου έχουν διατομή 6Χ1 χιλιοστό, εγώ θα έβαζα συνολικά 8. Ανα τρία παράλληλα και τα τελυταία χιαστί.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #7 le: Mercredi, 25 Juil. 2007, 15:44:30 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Γιάννη,

    Εν γένει το δακτυλίδι/λάστιχο που θα επιλέξεις πρέπει να εκτείνεται (στη θέση συγκράτησης του φτερού) σχεδόν στο 80% της συνολικής δυνατής έκτασής του.

    Κάνε ένα πείραμα και προσπάθησε να σπάσεις με τα χέρια ένα-δύο τέτοια λάστιχα, και τότε μόνο θα αντιληφθείς την αντοχή τους και τις παραμέτρους που τα καθιστούν ασφαλή ή όχι. Το ίδιο θα κάνεις μετά από καιρό για την ίδια παρτίδα, και ιδίως για τα μεταχειρησμένα λάστιχα.

    Ο κύριος εχθρός του ελαστικού είναι οι ηλιακές ακτίνες. Εχουμε ακούσει ιστορίες από ΗΠΑ που τα λάστιχα έσπασαν στην διάρκεια της πτήσης γιατι είχαν καεί από τον ήλιο. Τα λάστιχα πρέπει να φυλλάσσονται σε μέρος σκοτεινό και δροσερό.


    Ακόμα μουδιασμένο είναι το χέρι μου απο το πρώι έσπασα κανα-δυο με το χερι για να τα δοκιμάσω.
    αυτό με το 80%  το κατάλαβα αν το σκεφτηκα σωστά ..(δυνατής πρακτικά διάστασης του φαντάζομαι γιατι αν το τεντώσω τέρμα το λαστιχο γίνεται 7 φορες μακρυτερο και 3 φορές στενότερο)
    Εν ολίγης δεν πρέπει το λάστιχο να είναι τερματισμένο και πολλες ώρες εκτεθιμένο στον ήλιο. Thumbs up
    Ευχαριστώ Θείε Γιάννη και Πάνο  Χαμόγελο


    Οπότε σε ενα εκπαιδευτικό με το μισο φτερο 4 νομιζω οτι ειναι αρκετά
    (πιθανότατα αυτο ειναι λάθος)  Embarrassed

    Γιάννη
    H Απάντηση του Α. Παπαδόπουλου παραπάνω νομίζω οτι  σε καλύπτει .

     υπερκαλύπτηκα στην ερώτηση μου απόλους σας! Thumbs up
    « Dernière édition: Mercredi, 25 Juil. 2007, 18:20:05 par GiannisX » Journalisée

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #8 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:05:09 »

    Καλή ποιότητα ελαστικών Γιάννη μπορείς να έχεις απο σαμπρέλα μηχανής ή αυτοκινήτου.
    Κόψε με χάρακα και φαλτσέτα Wink
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #9 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:18:02 »

    Γεια σου σύντεκνε.
    κόψε με φαλτσέτα?τι και μετά τα ενώνω με κόμπο???
    από καουτσούκ βρήκα και μου φένονται αρκετά γερά. Tongue
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #10 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:21:15 »

    Δέν θα τα ενώσεις!! η σαμπρέλα είναι δακτυλίδι,οπότε κόβεις ροδέλες.




    Πληροφοριακά για να προλάβω όποιον έχει αντίθετη άποψη,η σαμπρέλα να είναι καινούργια!.Μια μεταχειρισμένη σαμπρέλα
    μηχανής ή αυτοκινήτου έχει κουραστεί αρκετά με άσχημες συνθήκες,περισσότερο υγρασία που έχει ο αέρας.
    Προσωπικά δέν μου έχει κοπεί ποτέ λάστιχο στο αέρα.

    Ότι υλικό τελικά και άν επιλέξεις τσέκαρε πρίν απο κάθε πτήση. Thumbs up
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #11 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:28:22 »

    άρα ο χάρακας που κολλάει?  Εκπληξη Undecided Undecided Undecided
    καλή ιδέα σου dim αλλά σαμπρέλα θα πάρω όταν αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο πρώτα  Cheesy Cheesy Thumbs up
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #12 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:33:04 »

    Ωρε Γιάννη, όταν θέλεις να κόξεις κάτι με φαλτσέτα ή κοπίδι,και θέλεις να κοπεί σε ευθεία γραμμή, δέν χρησιμοποιείς χάρακα
    για οδηγό;;
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #13 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:40:38 »

    Ωρε Γιάννη, όταν θέλεις να κόξεις κάτι με φαλτσέτα ή κοπίδι,και θέλεις να κοπεί σε ευθεία γραμμή, δέν χρησιμοποιείς χάρακα
    για οδηγό;;
    ανακαλώ τις παλαβομάρες κατάλαβα τώρα, η ζέστη βαράει άσχημα σοορυζ
    πρέπει να φτιάξω και να το τσεκάρω λογικά θα έχει και διαφορετικές αντοχές απο τα κοινά καουτσουκιένια λάστιχα
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #14 le: Jeudi, 26 Juil. 2007, 12:52:42 »

    Δέν βρίσκω άλλα λόγια να στο περιγράψω buck2 δές παρακάτω


    * pppplllkk.jpg (81.04 Ko, 999x918 - vu 409 fois.)
    Journalisée
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Λάστιχα φτερών
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.