Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:23:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:23:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 29
    Total: 31
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους  (Lu 29495 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #15 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 23:02:46 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Οχι, δεν λέω κάτι εναντίων σου.
    Απλά ήθελα να σου πω, πως ξέχασες να αναφέρεις τα θερμικά ελικόπτερα....και μάλιστα ποιός....εσύ ?   Ποοολύ άνεση

    οχι δεν αναφερθηκα καθολου σε επιλογη ηλεκτρικου νιτρο αλλα ειδος ελικοπτερου...
    Και μετα αναφερω οτι πας σε ενα μεγαλο.. απο εκει και περα οτι θελει ο καθενας.. ειτε ηλεκτρικο μεγαλο ειτε βενζινης..
    Δεν ηθελα να μπω σε τετοιο λουκι γιατι θα επρεπε να γραψω 20 σελιδες...ΧαμόγελοΧαμόγελο και οπως ξερεις δεν θα ημουν και αντικειμενικος...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    Journalisée
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #16 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 23:22:13 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #17 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 23:23:56 »

    Σωστός....Και πολύ χρόνο έχεις ήδη αφιερώση.

    Αλλά να μου πείς, έτσι είμαστε όλοι εμείς οι ελικοπτεράδες που αγαπάμε το ελικόπτερο. Φανατικοί, παθιασμένοι, και κυρίως υπομονετικοί.
    κοιτα δεν το κανω για κανεναν απλα ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...
    Journalisée
    LostKing
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 32


    « Répondre #18 le: Lundi, 19 Oct. 2009, 14:48:19 »

    Mastora, σε ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια σου, κ για τον χρόνο σου.
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #19 le: Lundi, 19 Oct. 2009, 15:04:36 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!
    Journalisée
    Draviskos 3D
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7



    « Répondre #20 le: Mercredi, 18 Nov. 2009, 17:35:56 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #21 le: Mercredi, 18 Nov. 2009, 17:37:29 »

    Σε ευχαριστω φιλε μου....

    Τωρα σκεφτομαι να κανω εναν οδηγο για το πως σεταρετε ενα ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου... θα δω..!

    Ναί, αυτό θα είταν τέλειο!!!

    Ευχαριστώ και απο μένα για τον οδηγό αρχάριου, πολύ καλά tips, τα οποία θα με βοηθήσουν αρκετά.

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    το εχω κανει ειδη και με videow και με κειμενο

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=12023.0
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11799.0
    Journalisée
    Sandhill
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 67



    « Répondre #22 le: Mercredi, 18 Nov. 2009, 17:55:40 »

    ... ειμαι ανθρωπος που εχω ενα πιστευω οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα... και προσπαθω να βοηθησω για να αποφευχθει η απογοητευση στα πρωτα βηματα τνως νεου ελικοπτερα...

    Ευχαριστούμε για τη βοήθεια αλλά... και για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις αυτό το χόμπι (ή σπορ,ή άθλημα...) !

    Απλά να επιβεβαιώσω, απο προσωπική εμπειρία, ότι η χρήση εξομειωτή με βοηθάει πολύ, ώς νέος και εγώ στον χώρο.

    Πράγματι  Thumbs up
    Journalisée

    Μανώλης
    cbugster
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 25


    lets try to fly baby.


    « Répondre #23 le: Lundi, 28 Dιc. 2009, 12:26:42 »

    10+ από μένα.  Σφραγισμένα χείλη  , υπερβολικά χρήσιμο !!
    Journalisée

    -----------------------
    cbugster
    fanis_rc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #24 le: Vendredi, 23 Avril 2010, 19:58:21 »

    10++++++++++  και απο εμενα ..μπραβο σου .....να εισαι καλα ..ειναι παντα καλο να βοηθαμε και να περνουμε βοηθεια
    σε αυτο το χομπι... Thumbs up
    Journalisée
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18


    « Répondre #25 le: Samedi, 24 Avril 2010, 00:20:34 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #26 le: Samedi, 24 Avril 2010, 02:33:07 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...
    Journalisée
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18


    « Répondre #27 le: Samedi, 24 Avril 2010, 10:37:15 »

       Δεν είναι πλήρης οδηγός αλλά η δική μου συμβουλή για αρχάριους ειναι προσοχή στις
    βοηθητικές ρόδες Χαμόγελο
       Αφενός πρέπει να είστε σίγουροι ότι τις δέσατε σωστά και αφετέρου να έχετε στο μυαλό σας
    ότι επηρρεάζουν την ιδιοσυχνότητα του ελικοπτέρου. Αν αρχίσουν να συντονίζουν στο τέλος
    θα φτάσουν να χτυπίσουν το στροφείο και ....
       Παραλίγο να μου συμβεί με τον ραπτορά μου στην τρίτη μου πτήση. Ευτυχώς ήμουν σχετικά ψηλά
    στα 6μ και όταν άρχισε να εκδηλώνεται πρόλαβα να κόψω γκάζι, οπότε άλλαξαν οι στροφές του κινητήρα και σταμάτησε ο συντονισμός, και να ξαναδώσω μετά από 1 sec οπότε μπόρεσα να το προσγείωσω ομαλά.
       Στην περίπτωση μου μάλλον έφταιγε το πρόχειρο δέσιμό τους πάνω στο ελικόπτερο. Απο την άλλη όμως στην αρχή με βοήθησαν πάρα πολύ και μάλιστα μου σώσαν το στροφείο απο κανα δυο στενές επαφές με το έδαφος.
       

    Πληρης δεν γινεται... οσο και να το προσπαθησω... εκανα οτι μπορουσα ...

    Με παρεξηγησες  Χαμόγελο

      Εννοούσα ότι πλήρης οδηγός δεν ήταν η 1 παράγραφος που έγραψα εγω. Ο δικός σου ήταν
    ήταν πάρα πολύ καλός !
      Απλά με την συζήτηση θυμήθικα ένα σημείο που με είχε ζορίσει εμένα προσοπικά εκεί που
    δεν το περιμένα και είπα να το μοιραστώ με τους υπόλοιπους "νέους"
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #28 le: Samedi, 24 Avril 2010, 14:29:30 »

    Οκκκ γραψε λαθος...
    Οτι εχετε να προσθεσετε εννοειται πως ειναι Δεκτο..!
    Journalisée
    MrN31
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3


    « Répondre #29 le: Dimanche, 26 Sept. 2010, 17:51:25 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.