Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 05:32:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 05:32:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 16
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Gelesen 40349 mal)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « am: Montag, 23 Feb 2015, 15:45:49 »

    Καλησπέρα σας,

    Τον τελευταίο καιρό κοίταζα να φτιάξω ένα κλασσικό scale ακροβατικό μοντέλο, το οποίο θα μοιάζει με το πραγματικό αλλά ταυτόχρονα θα έχει τη συμπεριφορα ενός σύγχρονου ακροβατικού μοντέλου. Από μικρός θυμάμαι κρεμασμένο ή στο κουτί του (ARF στη φωτογραφία πιο κάτω) της  EZ (Made in Japan) στο κατάστημα του Μακρυγιάννη (90s) αλλά και στο κατάστημα μοντελισμού στο Φλοίσβο, το Laser 200 στα χρώματα της μπύρας BUD LIGHT το οποίο ήταν πολύ εντυπωσιακό στα τότε μικρά μου μάτια.

    Η ανάκληση στη μνήμη άρχισε να γίνεται έντονη όταν τον τελευταίο καιρό είδα γνωστές εταιρείες όπως οι Extreme Flight, AJ (Andrew Jesky) Aircraft, Aeroworks να βγάζουν μοντέλα και εκδόσεις του κλασσικού αυτού αεροπλάνου πλέον αλλά με τις δυνατότητες των σύγχρονων ακροβατικών μοντέλων αξιοποιώντας τόσο τις σχεδιαστικές εξελίξεις που έχουν γίνει όπως και τα τελευταία υλικά.

    To full size αεροπλάνο είχε σχεδιαστεί μαζί με την εταιρεία ZIVKO από τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή στα Ακροβατικά Leo Loudenslager του οποίου τις πτήσεις με το συγκεριμένο αεροπλάνο ζηλεύουν σήμερα τα Extra 330SC, 300L κτλ. Το αεροπλάνο ήταν homebuilt σαφώς μικρότερο από τα σημερινά Extra, Edge κτλ και αποτέλεσε την πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκε το Edge 540(T) (V1,V2,V3) που βλέπουμε να μονοπωλεί σήμερα τα Red Bull Air Races (εκτός από τα 2 MXS-R και το 1 Corvus).

    Όλα αυτά + το ότι ήθελα ένα μικρότερο μοντέλο scale με πολλές και καλές δυνατότητες για χωρόυς κοντά στην Αθήνα με έκαναν να επιλέξω την έκδοση των 60'' της Extreme Flight.

    Θα ήθελα να σημειώσω ότι o Leo είχε εκτελέσει από τα 10ετια του 80 αρκετές από τις μανούβρες που κάνουμε με συγχρονα ακροβατικά μοντέλα (βλέπε Pop Tops, Knife Edge Circles, KE Snaps κτλ), και αρκετοί από τους RC top pilots στην Αμερική τον έχουν σαν "μοντέλο" εξελίσσοντας τες.

    Πριν ξεκινήσει το thread, μερικα video του αδικοχαμένου Leo ο οποίος ενώ ήταν ένας άσσος στα ακροβατικά χάθηκε σε τροχαίο με μοτοσυκλέτα... Δάκρυ





    * DSCF1864.jpg (93.76 KB, 776x582 - angeschaut 1245 Mal.)

    * lg-1092350-0-3171.jpg (50.1 KB, 600x337 - angeschaut 1221 Mal.)
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 3 Jan 2024, 03:35:45 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #1 am: Montag, 23 Feb 2015, 16:16:41 »

    Από πλευράς RC ακροβατικών το Laser πρόσφερεται σαν "θέμα", λόγω της μακρυάς ουράς, της μεγάλης πλευρικής επιφάνειας και λόγω ότι το canοpy είναι μπροστά=> στοιχεία που βρίσκουμε σε μοντέλα F3A. Δεν είναι τυχαίο που ο καλύτερος πιλότος F3A στην Αμερική Andrew Jesky το επέλεξε ως θέμα στη νέα σειρά μοντέλων που έβγαλε πρόσφατα.



    * 6864423241_0cbce11549_o.jpg (47.47 KB, 640x428 - angeschaut 1243 Mal.)

    * 6864423255_7e0034af72_o.jpg (32.05 KB, 640x428 - angeschaut 1233 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #2 am: Montag, 23 Feb 2015, 16:18:18 »

    Ξεκινώντας με το kit. Αρκετά καλή ποιότητα της EF ωστόσο τα επι μέρους κομμάτια ήθελαν σιδέρωμα. Το κάτω μέρος του φτερού δεν είναι scale, αλλά δημιουργεί αντίθεση με το άνω και εκτός αυτού είναι vintage. Wink

    Το μοντέλο είναι αρκετά ογκώδες για το μέγεθος του ~60-90 size glow.



    * DSC059521.jpg (79.92 KB, 922x692 - angeschaut 1204 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 23 Feb 2015, 17:07:07 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #3 am: Montag, 23 Feb 2015, 16:32:12 »

    Από πλευράς power setup θα χρησιμοποιηθούν τα εξής:

    - Scorpion Motor 4020/12 (~540kV) - Γνωστή εταιρεία δεν χρειάζονται συστάσεις ειδικά στους ελικοπτεράδες
    - YGE ESC (90A) με BEC  - Εταιρεία που ειδικεύεται σε ESCs - Made in Germany
    - Metts Wood (ίδια κόψιμο με XOAR) 15x8 & APC E 15x8 (Θέλουμε μικρό δίσκο για λιγότερα gyro effects)
    - 6S LiPo Packs 3600-3700mAh

    Τόσο τα Scorpion όσο και τα YGE ESCs μπορείτε να τα βρείτε στο http://www.nem.gr/ και πιστεύω ότι αποτελούν μια πιο ποιoτική λύση από τα Torque και Airboss που προτείνει η EF. H δοκιμή μας θα δείξει... Wink
     


    * DSC05954_1.jpg (105.52 KB, 922x692 - angeschaut 1241 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 23 Feb 2015, 17:05:22 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #4 am: Montag, 23 Feb 2015, 16:40:55 »

    ...servo...τί άλλο....MKS.... Thumbs up

    Εχοντας πετάξει ηλεκτρικά μοντέλα διαφόρων μεγεθών έχω καταλήξει ότι τα servo κάνουν τη διαφορά. Τα ζητούμενα είναι ακρίβεια στο κέντρο και διατήρηση της απόδοσης έστω και όταν ζεσταίνονται. Συνήθως τα servo μικρότερου μεγέθους ειδικά αν είναι "no name China" δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο. MKS λοιπόν HV737 για ailerons / elevator και HV747 για rudder (για οριζόνια Knife Edge 8αρια χωρίς αύριο... Grin).

    Θα τα δουλέψω σε πρώτη φάση στα 6.0V με Futaba 608 Fasst δέκτη και βλέπουμε. Ακόμη και στα 6.0V είναι σαφώς ανώτερα (σε ροπή και ταχύτητα )από αυτά που προτείνει η EF. Επαναλαμβάνω και πάλι...μια δοκιμή θα μας πείσει... Wink


    * DSC05953_1.jpg (112.55 KB, 922x692 - angeschaut 1238 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 23 Feb 2015, 16:56:42 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 00:19:19 »

    Τα πρώτα στατικά test... Wink



    MKS HV737 σε Ailerons & Elevator
    MKS HV747 σε Rudder

    Αψογη λειτουργία στα 5,7V δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα δουλεύουν στα 7,4V+. Μας λείπει ένας δέκτης HV....

    - Scorpion Motor 4020 12
    - YGE ESC 90A με BEC 12A
    - Gens Power 6S 3700mAh
    - Prop Metts 15x8

    Heli setup...hehe θα δείξει γιατί μάλλον είμαι αεροπλανάς και smooth flyer... Grin

    Η δύναμη του παραπάνω setup είναι υπερβολική για το μοντέλο...όπως το βλέπω στο έδαφος...μια δοκιμή σύντομα θα μας λύσει όλες τις απορίες. Thumbs up

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 00:45:35 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #6 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 00:53:38 »

    Τοποθέτηση moter...



    * EF_Laser_!.jpg (53.94 KB, 615x461 - angeschaut 1097 Mal.)

    * EF_Laser_2.jpg (60.85 KB, 615x461 - angeschaut 1080 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 00:54:41 »

    Isolation mount για ESC...



    * EF_Laser_3.jpg (63.75 KB, 615x461 - angeschaut 1080 Mal.)

    * EF_Laser_4.jpg (63.27 KB, 615x461 - angeschaut 1085 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #8 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 20:53:15 »

    MKS Servos...Elevator - Rudder


    * EF_Laser_5.jpg (48.29 KB, 615x461 - angeschaut 1005 Mal.)

    * EF_Laser_6.jpg (34.29 KB, 615x461 - angeschaut 1018 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #9 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 20:54:30 »

    40' Ailerons
    50' Elevator




    * EF_Laser_7.jpg (50.87 KB, 615x461 - angeschaut 991 Mal.)

    * EF_Laser_8.jpg (35.96 KB, 615x461 - angeschaut 1005 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #10 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 20:56:22 »

    To scheme στο cown αλλαγμένο.

    Χρειάζεται να μπούνε και τα υπόλοιπα αυτοκόλητα για να "σπάσει" η κοκκινίλα...


    * EF_Laser_9.jpg (56.81 KB, 615x461 - angeschaut 993 Mal.)

    * EF_Laser_10.jpg (42.5 KB, 615x461 - angeschaut 994 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #11 am: Mittwoch, 4 Mδr 2015, 23:41:36 »

    Συνέχεια...Τοποθέτηση Pilot Helmet (Sting Type)...τροποποίηση αυτού που ήρθε με το Edge 540 88''...κομμένος. Πήρα γύρω στα 50γρ...αλλά μάλλον δεν θα βάλω παπουτσάκια που ζυγιζουν το ίδιο...το μοντέλο προορίζεται για αλάνες όπου τα παπουτσάκια σπάνε για πλάκα.

    Θα τρίζουν τα κόκαλα του Leo... buck2 αλλά το αεροπλάνο είναι EXP όπως λέει και η Extreme άρα υπάρχει περιθώριο διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.... Grin


    * EF_Laser_11.jpg (56.14 KB, 615x461 - angeschaut 968 Mal.)

    * EF_Laser_12.jpg (53.21 KB, 615x461 - angeschaut 951 Mal.)
    Gespeichert
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Antwort #12 am: Donnerstag, 5 Mδr 2015, 01:46:06 »

    Αν και πλέον δυστυχώς έχω μείνει εκτός του αθλήματος-hobby δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω φίλε μου Νικόλα !!!  Χαμόγελο
    Πολύ καλή επιλογή το Laser !! Φοβερό , πανέμορφο και κάτι το διαφορετικό . Εύχομαι καλές δοκιμαστικές και ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ !! Cheesy
    Gespeichert

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #13 am: Sonntag, 8 Mδr 2015, 23:35:02 »

    Ευχαριστώ Χρηστάκη, στη ζωή οι υποχρεώσεις έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από τα hobby, το έχω ζήσει αρκετές φορές στο παρελθόν και μπορώ να σου πω ότι το ζω ακόμα. Σαν φοιτητής είχα διακόψει το hobby για 6 χρόνια + 2,5 που δούλευα και δεν έιχα καθόλου χρόνο. Ο ελεύθερος χρόνος που απέκτησα όταν πήγα στρατό μου επέτρεψε να ξανασχοληθώ πάλι. Σου εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα, χτίσε συνεπώς τις βάσεις τώρα που είσαι νέο παιδί προκεμένου να αποκτήσεις πλήρη οικονομική ανεξαρτησία και να χαρείς αυτό τον κόπο αργότερα, ποικιλοτρόπως. Thumbs up

    Συνέχεια στο θέμα μας, κατά τα πρώτα tests το μοτερ ασυγκράτητο, ανέβασε 80Α περίπου με την Gens 3700 mAh και η δύναμη εξωφρενική. Συνεπώς κατέβασα τη το ΑΤV του γκαζιού στο 85%. Με αυτές τις ρυθμίσεις πέσαμε κοντά στα 71Α και 1564W, αυτό μετραφράζεται για ένα μοντέλο 2,8Kg περίπου 558W/Kg, κάτι που εξακολουθεί να είναι πάρα πολύ υψηλο, και θα δείξει αν θα χρειαστούμε τόσο μεγάλη ισχύ στον αέρα.



    * Scorpion Power.jpg (42.18 KB, 890x573 - angeschaut 821 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 8 Mδr 2015, 23:45:46 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #14 am: Sonntag, 8 Mδr 2015, 23:36:22 »

    Το μοντέλο με αυτοκόλητα και λευκό spinner, πραγματικά μεταμορφωμένο...


    * EF_Laser_13.jpg (65.08 KB, 615x461 - angeschaut 830 Mal.)

    * EF_Laser_14.jpg (57.5 KB, 615x461 - angeschaut 814 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Moderatoren: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Thema: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.