Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: FLAPERONS  (Gelesen 8407 mal)
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 140



    « Antwort #30 am: Freitag, 16 Jan 2009, 12:07:55 »

    PVassilis το piper cub j3 δεν είχε από την μάμα του φλαπς γιατί θελεις να κάνεις τετεια αλλαγή ?
    Πάντος όταν βάζουμε flaperon το κάνουμε μίξη με elevator down   Ποοολύ άνεση

    Έχεις δίκιο, ευχαριστώ για τη πληροφορία. Αυτό που έχει flaps είναι το Super Cub.
    Gespeichert
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 258



    « Antwort #31 am: Freitag, 16 Jan 2009, 13:12:27 »

    Μπορούμε επείσης τα full span aillerons να τα εκτρέψουμε προς τα κάτω εως 3mm μεταβάλοντας έτσι την καμπυλότητα (camber)της πτέρυγας αυξανοντας την άνωσή της.Κατα αυτόν τον τροπο μπορούμε να χαμηλώσουμε μερικά κλικ τον κινητήρα και να προσεγγίσουμε με σχετικά μικρότερη ταχύτητα.
    Gespeichert

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #32 am: Freitag, 16 Jan 2009, 16:44:44 »

    Δηλαδη το οτι το μοντελο επιβραδυνε με flaperons κατω, δεν γινεται Huh ή μηπως ηταν ιδεα μου??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #33 am: Freitag, 16 Jan 2009, 17:29:26 »

    Επειδή οι περισσότεροι από εσάς δεν έχετε δει (δεν λέω να έχετε πετάξει, αυτό είναι σίγουρο) control line ακροβατικό, σας εξηγώ, ότι αυτά δεν έχουν ailerons, αλλά έχουν full span και μεγάλης επιφάνειας flaps, τα οποία είναι μονίμως συνδεδεμένα και κινούνται αντίθετα με το elevator. Επάνω το elevator - κάτω τα flaps, κάτω το elevator -  επάνω τα flaps. Η εκτροπή των flaps κάνει τρία πράγματα. Αυξάνει την καμπυλότητα άρα και την άντωση - ανάλογα την διεύθυνση - , αυξάνει την οπισθέλκουσα, και μετατοπίζει το κέντρο πιέσεων προς τα πίσω.
    Ομως υπάρχει και αλλαγή της γωνίας προσβολής του φτερού, η οποία είναι υπεύθυνη για μετακίνηση του κέντρου πιέσεων προς τα εμπρός. Δηλαδή προσπαθούμε με ένα καλό σχεδιασμό, να μην μετακινείται το κέντρο πιέσεων πολύ ή καθόλου. 
    Ετσι το μοντέλο μπορεί να κάνει ανακύκλωση με μικρή αλλαγή της γωνίας της ατράκτου και της έλξης, και να διατηρεί την ίδια τάση για όλο τον κύκλο.

    Η ίδια τακτική εμφανίζεται πλέον στα 3D με τα μεγάλα flaperons

    Αυτά τα είπα για να αντιληφθούν οι ενδιαφερόμενοι ότι στο συμβατικό αεροπλάνο, τα flaps ενεργούν ΣΩΣΤΑ όταν εκτρέπονται προς τα ΚΑΤΩ, όταν όμως η επιφάνεια που εμείς ξαφνικά ονομάζουμε και flaps έχει σαν κύρια αποστολή να είναι πηδάλιο κλίσης aileron, τότε πρέπει να λάβουμε υπ' όψη ότι δεν πρέπει να χάσουμε την αποστολή αυτή, προς όφελος της μικρότερης ταχύτητας προσγείωσης (που θα κάνει τα ailerons ακόμα πιό αδύναμα), ούτε να χάσουμε την ασφάλεια να διατηρηθούν τα ακροπτερύγια σε πτήσιμη γωνία προσβολής και να μη στολλάρουν.

    Οταν έχουμε κανονικά τα ailerons, πολλές φορές χρειαζόμαστε διαφορική κίνηση, αυτό προς τα επάνω περισσότερο από αυτό προς τα κάτω, για να αποφύγουμε την επίδραση της "αντίθετης εκτροπής".

    Γι' αυτό όταν ονομάζουμε τα ailerons =flaperons, (και τα flaps που κινούνται σαν ailerons ονομάζονται flaperons), και θέλουμε να τα εκτρέψουμε για να πετύχουμε μικρότερη ταχύτητα ολίσθησης, συμφέρει να τα εκτρέψουμε προς τα επάνω, ουτως ώστε - ανεξάρτητα το πως προσφέρουν αυτό που θέλουμε - να μην χάσουν την διαφορική κίνησή τους.

    Αν τα κατεβάσουμε προς τα κάτω, είτε είναι γνήσια flaps στη μέση του φτερού, είτε είναι full span πηδάλια, θα πετύχουμε μεν μικρότερη ταχύτητα ολίσθησης (που οφείλεται σε διαφορετικές επιδράσεις απ' ότι στην προηγούμενη περίπτωση), αλλά ενισχύουμε το φαινόμενο της "αντίθετης εκτροπής" που ακόμα και με 100% μίξη στο rudder, παραμένει εμφανές.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #34 am: Freitag, 16 Jan 2009, 17:46:19 »

    Σε αυτη την περιπτωση, αν  εχουμε τα φλαπς κανονικα ,στην μεσα πλευρα απο το ailerons, και μπορουμε βασει σχεδιου να τα εκτρεψουμε ,ειτε προς τα πανω ,ειτε προς τα κατω(π.χ.  ZLIN  526 JAMARA),ειναι δλδ καλυτερα στην προσγειωση  να τα ανοιγουμε προς τα πανω  και στην απογειωση  να ειναι σε θεση  0 ή προς τα κατω?
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #35 am: Freitag, 16 Jan 2009, 20:47:15 »

    Σε αυτη την περιπτωση, αν  εχουμε τα φλαπς κανονικα ,στην μεσα πλευρα απο το ailerons, και μπορουμε βασει σχεδιου να τα εκτρεψουμε ,ειτε προς τα πανω ,ειτε προς τα κατω(π.χ.  ZLIN  526 JAMARA),ειναι δλδ καλυτερα στην προσγειωση  να τα ανοιγουμε προς τα πανω  και στην απογειωση  να ειναι σε θεση  0 ή προς τα κατω?

    Τα κανονικά flaps εκτρέπονται προς τα κάτω, για την προσγείωση, Στην απογείωση τα αφήνουμε στο ουδέτερο. Αν σε κάποιο μοντέλο (όπως στα ρυμουλκά) τα χρειαζόμαστε στην απογείωση, θα εκτραπούν και πάλι προς τα κάτω.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #36 am: Freitag, 16 Jan 2009, 21:00:59 »

    O.K.  κατανοητο .Ευχαριστω.
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #37 am: Freitag, 16 Jan 2009, 21:57:20 »

    αλλά ενισχύουμε το φαινόμενο της "αντίθετης εκτροπής" που ακόμα και με 100% μίξη στο rudder, παραμένει εμφανές.

    θειε Γιαννη μια εξηγηση σε αυτο παρακαλω
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: FLAPERONS
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.026 Sekunden mit 24 Zugriffen.