Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:23

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:23

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 35
    Total: 37
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: FLAPERONS  (Lu 8408 fois)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #15 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 20:45:02 »

    σωστα  Thumbs up
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #16 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 21:08:27 »

    σε ολο το φτερο οπως ολα τα αεροπλανα

    Πράγματι, όπως απαντούν και άλλοι φίλοι, τα full span ailerons δεν είναι κανόνας, αλλά μοντελιστική πρακτική, σε σχέδια που βαριούνται να κάνουν πολύ δουλειά.

    Αυτά τα ailerons συμφέρει να τα εκτρέψεις σαν flaps προς τα επάνω. Αν τα εκτρέψεις προς τα κάτω, θα χάσεις κάθε δυνατότητα ελέγχου με ailerons, λόγω μεγάλης αντίθετης εκτροπής.

    Νομίζω ότι το θέμα έχει αναπτυχθεί επισταμένως στο παρελθόν, μπορείς να ψάξεις να το βρεις.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #17 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 21:11:45 »

    καμια αλλη αποψη επι του θεματος ή να το παρει το ποταμι να σας πω την εμπειρια μου???
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Répondre #18 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 23:22:49 »

    καλησπέρα σε extra 330 red bull έκανα την ίδια μίξη δηλαδή ailerrons ως "φλαπερονς" και elevator το αεροπλανικό ανέβηκε τραγικά προς τα επάνω  Thumbs up
    Journalisée

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 140



    « Répondre #19 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 23:43:31 »

    σε ολο το φτερο οπως ολα τα αεροπλανα

    Πράγματι, όπως απαντούν και άλλοι φίλοι, τα full span ailerons δεν είναι κανόνας, αλλά μοντελιστική πρακτική, σε σχέδια που βαριούνται να κάνουν πολύ δουλειά.

    Αυτά τα ailerons συμφέρει να τα εκτρέψεις σαν flaps προς τα επάνω. Αν τα εκτρέψεις προς τα κάτω, θα χάσεις κάθε δυνατότητα ελέγχου με ailerons, λόγω μεγάλης αντίθετης εκτροπής.

    Νομίζω ότι το θέμα έχει αναπτυχθεί επισταμένως στο παρελθόν, μπορείς να ψάξεις να το βρεις.

    Δηλαδή, σε ένα Piper cub j3 το οποίο έχει full span ailerons, θα μπορούσα να κάνω μετατροπή και να κόψω το 1/4 με 1/3 (είναι καλή αναλογία?) του μήκους του κάθε aileron και να χρησιμοποιηθούν ως flaps? ή αυτό αντενδείκνυται στον αρχικό σχεδιασμό των πτητικών χαρακτηριστικών του μοντέλου?
    Journalisée
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #20 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 23:54:25 »

    Το RV 4 που εχω τα εχει 50-50 !
    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #21 le: Jeudi, 15 Janv. 2009, 23:56:46 »

    σε ολο το φτερο οπως ολα τα αεροπλανα

    Πράγματι, όπως απαντούν και άλλοι φίλοι, τα full span ailerons δεν είναι κανόνας, αλλά μοντελιστική πρακτική, σε σχέδια που βαριούνται να κάνουν πολύ δουλειά.

    Αυτά τα ailerons συμφέρει να τα εκτρέψεις σαν flaps προς τα επάνω. Αν τα εκτρέψεις προς τα κάτω, θα χάσεις κάθε δυνατότητα ελέγχου με ailerons, λόγω μεγάλης αντίθετης εκτροπής.

    Νομίζω ότι το θέμα έχει αναπτυχθεί επισταμένως στο παρελθόν, μπορείς να ψάξεις να το βρεις.

    Δηλαδή, σε ένα Piper cub j3 το οποίο έχει full span ailerons, θα μπορούσα να κάνω μετατροπή και να κόψω το 1/4 με 1/3 (είναι καλή αναλογία?) του μήκους του κάθε aileron και να χρησιμοποιηθούν ως flaps? ή αυτό αντενδείκνυται στον αρχικό σχεδιασμό των πτητικών χαρακτηριστικών του μοντέλου?

    πιστευω οτι μπορει να γινει αλλα θα πρεπει λογικα να μεγαλωσεις τις κινησεις στα πηδαλια για να ισοσκελησεις την επιφανεια που χαθηκε απο το κοψιμο
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #22 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 00:03:51 »

    Στην δικη μου περιπτωση λοιπον συνεβει αποτομη ανοδος του μοντελου

    Πιστευα οτι κανοντας την κινηση flaperons κατω και elevator πανω θα φρεναρει το μοντελο αλλα δυστυχως οχι
    και λογω της κατασκευης του μοντελου στολαρε αποτομα ευτυχως χωρις συνεπειες

    Οποτε αρχισα να μειωνω την μιξη του elevator προς την επανω κινηση μεχρι που εφτασε στο 0 και μπορω να πω οτι δουλευει μονο με τα πηδαλια του φτερου

    Το μοντελο τωρα ερχεται πιο αργα σε σχεση με την μη χρηση των flaperons

    Αυτο το συμπερασμα που εβγαλα μπορει να ισχυσει σε ολα τα μοντελα??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 140



    « Répondre #23 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 00:26:02 »

    πιστευω οτι μπορει να γινει αλλα θα πρεπει λογικα να μεγαλωσεις τις κινησεις στα πηδαλια για να ισοσκελησεις την επιφανεια που χαθηκε απο το κοψιμο

    Σωστό, αλλά θεωρώ πως δεν θα χρειαστεί μεγάλη αύξηση καθώς, αν δεν κάνω λάθος, η επίδραση της επιφάνειας των ailerons κοντά στη ρίζα του φτερού είναι μηδαμινή. Πρακτικά η μέγιστη επίδραση προκύπτει στην άκρη του φτερού.

    'Οσο για τα flaperons πάνω, το δοκίμασα με ελάχιστη κίνηση (<10%) χωρίς μίξη elevator καθώς πειραματιζόμουν και έτυχε κατά την προσέγκιση να σβήσει ο κινητήρας. Στον πανικό μου για μια ασφαλή προσγείωση, το μοντέλο δεν έλεγε να προσγειωθεί και προσγειώθηκε 30 μέτρα πιο κάτω απ'ότι υπολόγιζα (απ'οτι είχα συνηθίσει χωρίς flaperons) μέσα σε κάτι ελιές!.
    Journalisée
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 182



    « Répondre #24 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 02:35:35 »

    PVassilis το piper cub j3 δεν είχε από την μάμα του φλαπς γιατί θελεις να κάνεις τετεια αλλαγή ?
    Πάντος όταν βάζουμε flaperon το κάνουμε μίξη με elevator down   Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    N/JOI WORKS
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #25 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 06:44:51 »

    PVassilis το piper cub j3 δεν είχε από την μάμα του φλαπς γιατί θελεις να κάνεις τετεια αλλαγή ?
    Πάντος όταν βάζουμε flaperon το κάνουμε μίξη με elevator down   Ποοολύ άνεση
    δηάδη flaperons και elevator κατω???
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #26 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 09:04:14 »

    Απ΄ότι διαπιστώνω, προσπαθείτε να ανακαλύψετε και πάλι τον τροχό.

    Τα ailerons που θέλετε να εκτρέψετα μαζί σαν flaps, πρέπει να τα ανεβάσετε προς τα επάνω, και να μιξάρετε down elevator.

    Μία συμβουλή μόνον. Ακριβώς επειδή με αυτή την διάταξη το μοντέλο ολισθαίνει σε μικρότερη γωνία (πηγαίνει πιό μακρυά), πολλοί δίνουν down elevator για να χάσει ύψος. Ποτέ μη δώσετε τόσο πολύ down ώστε να κατέβει η μύτη κάτω από τον ορίζοντα. Τότε το μοντέλο θα αρχίσει μία εξωτερική ανακύκλωση με πολυ μεγάλη ευκολία και αν αυτό συμβεί κοντά στο έδαφος, δεν θα προλάβετε να το επαναφέρετε.

    Ας μας δώσει την εμπειρία του από το παρελθόν κάποιος που τον λένε Νικόλα....
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    matgav
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 76



    « Répondre #27 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 10:14:51 »

    Η διάταξη aileron up - elevator down λειτουργεί άψογα στην προσγείωση.  Thumbs upΘέλω να ρωτήσω όμως αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην απογείωση καθώς το down elevator αν μη τι άλλο προδιαθέτει αρνητικά ψυχολογικά.
    Journalisée

    Μάνθος.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #28 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 10:27:48 »

        Σε αντίθεση με τα φλαπς που αυξάνουν την άνωση τα ailerons up ή αλλιώς ailerons reflex ή spoilerons μειώνουν την άνωση . Φυσικά αυτό στην απογείωση είναι εντελώς ανεπιθύμητο. Αλλά και στην προσγείωση το aileron reflex είναι πιο αποτελεσματικό όταν τα ailerons δεν είναι full span με αποτέλεσμα αφενός να περιορίζουν τον κίνδυνο tip stall σε χαμηλή ταχύτητα αφεταίρου λόγω μειωμένης γωνίας προσβολής των ακροπτερύγων να δουλεύουν οι ρίζες σαν φλαπς.




    Φιλικά Κώστας.
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #29 le: Vendredi, 16 Janv. 2009, 12:01:43 »

    Η διάταξη aileron up - elevator down λειτουργεί άψογα στην προσγείωση.  Thumbs upΘέλω να ρωτήσω όμως αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην απογείωση καθώς το down elevator αν μη τι άλλο προδιαθέτει αρνητικά ψυχολογικά.

    Δεν έχει αναφερθεί η τακτική reflex ailerons στην απογείωση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: FLAPERONS
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.