μια ερώτηση και μονο έχω ένα piper j3 1.80 "εκπετασμα" φτερού της occre, στην προσγείωση επειδή το έχω με πλωτήρες μου έρχεται πολύ γρήγορα παρότι ο κινητήρας δουλεύει πολύ αργά δηλαδή έχει ρελαντί χωρίς να τσουλάει στο έδαφος
θα προτείνατε την λύση "φλαπερονς";
επειδή στο παρελθόν είχα βάλει "φλαπερονς" σε ένα ηλεκτρικό που είχα δεν κατάλαβα την διαφορα στην αλλαγή ταχύτητας με την ενεργοποίηση των "φλαπερονς" μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν τελικά προτείνεται αυτή η λειτουργία kai ποσο κάτω πρέπει να κατεβαίνουν τα πηδάλια δηλαδή τι μοίρες;
Ας ξεκινήσουμε με την διαπίστωση ότι η προσέγγιση του μοντέλου είναι γρήγορη.
Αυτή μπορεί να οφείλεται είτε στη φόρτιση του φτερού (μεγάλη), είτε απλά στη γωνία προσέγγισης λόγω προχωρημένου κέντρου βάρους, είτε στην οπισθέλκουσα που παράγουν οι πλωτήρες κάτω από το κέντρο βάρους.
Εκτός από τη θέση του κέντρου βάρους δεν διορθώνεται κάτι από τα άλλα δύο.
Μία απλή λύση είναι η μίξη up elevator με το στικ στο ρελαντί.
Αν το αεροπλάνο σου έχει μόνο ailerons, τότε για να φρενάρει στην προσέγγιση πρέπει να εκτραπούν προς τα ΕΠΑΝΩ, περίπου 30 μοίρες, για να υπάρχει και περιθώριο περαιτέρω κίνησής των και σαν ailerons.
Σε ένα ακροβατικό μοντέλο η εκτροπή των πηδαλίων προς τα επάνω ζητάει μίξη με down elevator, όμως στην περίπτωση που το μοντέλο σου προσεγγίζει με την μύτη πολύ κάτω ίσως να μη χρειαστεί προς τα κάτω, ίσως μάλιστα προσθέσεις προς τα επάνω μίξη, όπως προηγουμένως περιέγραψα, απλά θα το μιξάρεις στο κανάλι που θα ενεργοποιεί τα flaperons.
Σε περίπτωση που το αεροπλάνο σου έχει και flaps, πες μου και θα συνεχίσω....