Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:22:58

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:22:58

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 17
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: FLAPERONS  (Gelesen 8406 mal)
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.431



    « am: Montag, 9 Jun 2008, 15:26:38 »

    μια ερώτηση και μονο έχω ένα piper j3 1.80 "εκπετασμα" φτερού της occre, στην προσγείωση επειδή το έχω με πλωτήρες μου έρχεται πολύ γρήγορα παρότι ο κινητήρας δουλεύει πολύ αργά δηλαδή έχει ρελαντί χωρίς να τσουλάει στο έδαφος
    θα προτείνατε την λύση "φλαπερονς";

    επειδή στο παρελθόν είχα βάλει "φλαπερονς" σε ένα ηλεκτρικό που είχα δεν κατάλαβα την διαφορα στην αλλαγή ταχύτητας με την ενεργοποίηση των "φλαπερονς" μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν τελικά προτείνεται αυτή η λειτουργία kai ποσο κάτω πρέπει να κατεβαίνουν τα πηδάλια δηλαδή τι μοίρες;
    Gespeichert
    nektarios
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 138


    ...every day for us something new...


    « Antwort #1 am: Montag, 9 Jun 2008, 17:40:36 »

    Γεια σ φιλε Dimhack,
    το προβλημα που αντιμετοπιζεις το ειχα και εγω οταν πηρα το cessna μ (το cardinal 60 της ARC)
    του εχω πανω ενα 90αρι ASP και ηταν απιστευτα γρηγορο, με αποτελεσμα να μν μπορω να το προσγειωσω κιολας μερικες φορες...
    Μου προτειναν λοιπον και μενα να βαλω flaperons και οντως ειδα πολυ μεγαλη διαφορα...
    Τωρα δν ξερω κατα ποσο στο νερο θα σε βοηθησει...
    Δοκιμασε το στο μοντελοδρομιο να δεις αν σε κοβει
    και αν νομιζεις εσυ οτι σ κοβει αρκετη ταχυτητα ετσι ωστε να μπορεις να προσγειωθεις στη θαλασσα
    τοτε το προβλημα σ πιστευω οτι θα εχει λυθει... Χαμόγελο Χαμόγελο
    Γιατι τις μοιρες δν ξερω να σ πω ακριβως αλλα οσο πιο πολυ τα εχεις ρυθμησει να κατεβαινουν τοσο πιο πολυ ταχυτητα θα σ κοβουν...
    Τωρα οσο για το ηλεκτρικο τι μοντελακι ηταν...? Undecided
    Gespeichert

    ...ΑSP engines 4ever...hehehe...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #2 am: Montag, 9 Jun 2008, 18:12:12 »

    Καλησπέρα,

    Flaperons από μόνα τους δεν θα δουλέψουν,ωστε να έχεις το επιθυμιτό αποτέλεσμα.

    Καταρχάς θα ήταν πιο βολικό να είχες σύστημα (που μπορεί ήδη να έχεις) που να έχει σχετικό πρόγραμμα μίξης. Συνήθως υπάρχει στα ανεμοπτερα.

    Στην συνέχεια θα πρέπει να έχεις κάνει αρκετές μετρήσεις από το σπίτι ώστε να είσαι σίγουρος ότι οι κινήσεις στα δύο πηδάλια είναι ίδιες. Τόσο σαν κίνηση σαν ailerons όσο και σαν flaps.

    Από την στιγμή αυτή θα πρέπει να εμπλέξεις και το elevator. Το πόσο είναι συνάρτηση αρκετών πραγμάτων. Το ιδανικό θα είναι το μοντέλο να πετά ευθεία οριζοντία με flaps (+ elevator) όπως πετά ευθεία οριζοντία χωρίς flaps. Αρα θα πρέπει είτε με πρόγραμμα του πομπού είτε στην άλλη περίπτωση με το χέρι να αντισταθμίζεις την τάση, που θα αποκτήσει το μοντέλο με την χρήση flaps, να στρέφει την μύτη προς τα κάτω, άρα να αποκτά ταχύτητα, με up elevator. Ετσι σίγουρα θα χάσεις και ταχύτητα. Οσο πιο πολύ κατεβάζεις flaps τόσο πιο πολύ θα χρειάζεται να δίνεις και up elevator.

    Γενικά να αποφύγεις να φτάσεις να δώσεις πάνω από 30 μοίρες flaps γιατί από το μοντέλο που αναφέρεις ότι έχεις, δεν θα δουλεύουν καλά τα ailerons και πιθανά να μην έχεις και ικανή κίνηση στο elevator.

    Επειδή όμως αναφέρεις και για πλωτήρες, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι οι πλωτήρες είναι σωστά τοποθετημένοι στο αεροπλάνο. (Δες από το σχέδιο το step του πλωτήρα σε τι γωνία με το ΚΒ του αεροπλάνου το τοποθετεί και αν το έχεις και σύ ακολουθήσει).

    Επίσης και την γωνία των πλωτήρων σε σχέση με την γωνία της πτέρυγας. Και τέλος ξανά έλεγχο στο ΚΒ.

    Από την συμπεριφορά που περιγράφεις κάτι από όλα αυτά δείχνει να μην είναι σωστό.

    Ασε τα flaperons για το τέλος.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.431



    « Antwort #3 am: Montag, 9 Jun 2008, 18:29:08 »

    i plotires einai topothetimeni apsoga pano sto montelo alla tha rikso mia matia akoma sas euxaristo poly
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Montag, 9 Jun 2008, 18:35:33 »

    μια ερώτηση και μονο έχω ένα piper j3 1.80 "εκπετασμα" φτερού της occre, στην προσγείωση επειδή το έχω με πλωτήρες μου έρχεται πολύ γρήγορα παρότι ο κινητήρας δουλεύει πολύ αργά δηλαδή έχει ρελαντί χωρίς να τσουλάει στο έδαφος
    θα προτείνατε την λύση "φλαπερονς";

    επειδή στο παρελθόν είχα βάλει "φλαπερονς" σε ένα ηλεκτρικό που είχα δεν κατάλαβα την διαφορα στην αλλαγή ταχύτητας με την ενεργοποίηση των "φλαπερονς" μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν τελικά προτείνεται αυτή η λειτουργία kai ποσο κάτω πρέπει να κατεβαίνουν τα πηδάλια δηλαδή τι μοίρες;


    Ας ξεκινήσουμε με την διαπίστωση ότι η προσέγγιση του μοντέλου είναι γρήγορη.
    Αυτή μπορεί να οφείλεται είτε στη φόρτιση του φτερού (μεγάλη), είτε απλά στη γωνία προσέγγισης λόγω προχωρημένου κέντρου βάρους, είτε στην οπισθέλκουσα που παράγουν οι πλωτήρες κάτω από το κέντρο βάρους.

    Εκτός από τη θέση του κέντρου βάρους δεν διορθώνεται κάτι από τα άλλα δύο.
    Μία απλή λύση είναι η μίξη up elevator με το στικ στο ρελαντί.

    Αν το αεροπλάνο σου έχει μόνο ailerons, τότε για να φρενάρει στην προσέγγιση πρέπει να εκτραπούν προς τα ΕΠΑΝΩ, περίπου 30 μοίρες, για να υπάρχει και περιθώριο περαιτέρω κίνησής των και σαν ailerons.
    Σε ένα ακροβατικό μοντέλο η εκτροπή των πηδαλίων προς τα επάνω ζητάει μίξη με down elevator, όμως στην περίπτωση που το μοντέλο σου προσεγγίζει με την μύτη πολύ κάτω ίσως να μη χρειαστεί προς τα κάτω, ίσως μάλιστα προσθέσεις προς τα επάνω μίξη, όπως προηγουμένως περιέγραψα, απλά θα το μιξάρεις στο κανάλι που θα ενεργοποιεί τα flaperons.

    Σε περίπτωση που το αεροπλάνο σου έχει και flaps, πες μου και θα συνεχίσω....
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.431



    « Antwort #5 am: Montag, 9 Jun 2008, 18:54:47 »

    κύριε γιάννη το μοντέλο μου δεν έχει flaps έχει μονο ailerons elevator και ruder

    1 αν βάλω tin mixi "φλαπερον" θα πρέπει τα πηδάλια να ανεβαίνουν η να κατεβαίνουν γιατί μπερδεύτηκα

    2 αν τα "φλαπερονς" έχουν κίνηση προς τα κάτω το elevator θα πρέπει να έχει τις ίδιες  μοίρες προς τα pano;

    η το "αντιστοφο"
    Gespeichert
    nektarios
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 138


    ...every day for us something new...


    « Antwort #6 am: Montag, 9 Jun 2008, 19:04:34 »

    Κυριε Γιαννη επειδη μπερδευτικα και εγω,
    μπορειτε σας παρακαλω να μου εξηγησετε τα παρακατω:
    i) φορτιση του φτερου,
    ii) γωνία προσέγγισης,
    iii) οπισθέλκουσα,
    iv)θα πρέπει τα πηδάλια να ανεβαίνουν η να κατεβαίνουν
      κατα την διαρκεια που εχω ενεργοποιησει τα flaperon...?
     
    Gespeichert

    ...ΑSP engines 4ever...hehehe...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #7 am: Montag, 9 Jun 2008, 19:15:48 »

    iv)θα πρέπει τα πηδάλια να ανεβαίνουν η να κατεβαίνουν
      κατα την διαρκεια που εχω ενεργοποιησει τα flaperon...?
     

     Sad Sad Sad Sad Sadαπορια και απο εμενα

    φορτιση φτερου σημαινει βαρος μοντελου δια την επιφανεια του φτερου. Οσο πιο μικρο νουμερο ειναι τοσο πιο αργα κατεβαινει το μοντελο
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Montag, 9 Jun 2008, 19:43:43 »

    Γιατί ζητάτε από τον θείο να επαναλάβει κάτι που το είπε πολύ καθαρά;

    Για να μειωθεί η ταχύτητα στην προσέγγιση, τα ailerons εκτρέπονται προς τα ΕΠΑΝΩ περίπου 30 μοίρες.
    Αυτό περιστρέφει όλο το μοντέλο με τη μύτη προς τα επάνω.
    Στην πράξη μεγαλώνει η γωνία πρόσπτωσης του κέντρου του φτερού σαν να είχαμε κατεβάσει flaps (τα οποία εδώ δεν υπάρχουν).
    Επίσης σηκώνοντας τα ailerons δημιουργείται washout, προλαμβάνοντας το στολλάρισμα.
    Το πόσο μίξη down elevator χρειάζεται δεν μπορεί να προκαθοριστεί, ξεκινήστε με 2-3%.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #9 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 17:01:51 »

    quiz:

    σε μοντελο (τυπου pylon βρηκα μοντελο να το δοκιμασω) εκανα τα ailerons και flaperons με κινηση προς τα κατω και μιξη το elevator σε κινηση προς τα επανω με το πατημα του διακοπτη των flaps.

    ποια πιστευετε οτι θα ηταν η αντιδραση του μοντελου?Huh
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 17:29:55 »

    Καλησπέρα,

    Πρόσεχε γιατί αν κάνεις το πείραμα χαμηλά και με μεγάλη ταχύτητα τότε το πιθανότερο είναι να κάνεις μία μεγάλη τρύπα στο χώμα.....

    Αυτό το setup το κάνεις σε μοντέλα 3D αν μιλάς για μηχανοκίνητα όπου σαφέστατα πετάν αργότερα από τα pylon και έχουν άλλου είδους απαιτήσεις οι πιλότοι από αυτά.

    Πρόσεχε για να έχεις την δυνατότητα να βρεθεί απάντηση στο quiz.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #11 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 17:35:58 »

    καλησπερα Αντωνη

    το μοντελο ειναι ηλεκτρικο και εχει προσγειωθει με αυτο το setup

    απλα θα ηθελα να δω καποιες απαντησεις γιατι γενικα με αυτες τις μιξεις νομιζω οτι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #12 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 19:33:20 »

    quiz:

    σε μοντελο (τυπου pylon βρηκα μοντελο να το δοκιμασω) εκανα τα ailerons και flaperons με κινηση προς τα κατω και μιξη το elevator σε κινηση προς τα επανω με το πατημα του διακοπτη των flaps.

    ποια πιστευετε οτι θα ηταν η αντιδραση του μοντελου?Huh

    Σε ποιά θέση του φτερού είναι αυτά τα ailerons?
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #13 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 20:30:41 »

    σε ολο το φτερο οπως ολα τα αεροπλανα


    * stinger_.jpg (17.42 KB, 320x178 - angeschaut 297 Mal.)
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Antwort #14 am: Donnerstag, 15 Jan 2009, 20:35:58 »

    σε ολο το φτερο οπως ολα τα αεροπλανα

    Όλα τα αεροπλάνα δεν έχουν τα ailerons σε όλο το φτερό ! ! !
    Gespeichert

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: FLAPERONS
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.041 Sekunden mit 24 Zugriffen.