Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 19
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση  (Letto 47626 volte)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:18:59 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Θα παρουσιάσουμε εδώ την κατασκευή του φελιζολένιου και ελληνικότατου Τηλέμαχου σε μορφή κιτ. H σχεδίαση είναι του Γ. Κωνσταντακάτου και η κατασκευή του κιτ έχει γίνει από τον Α. Γαδετσάκη - Greekwings.
    Το μοντέλο αυτό είναι ιδανικό ως πρώτο εκπαιδευτικό αλλά και ως χαλαρωτικό park flyer.
    Είναι μια εναλλακτική λύση στα κινέζικα που μας κατακλύζουν και να μη ξεχνούμε ότι τα χρήματά μας παραμένουν στη χώρα μας όταν επιλέγουμε ελληνικά προϊόντα.
    Όποιος νεοεισερχόμενος επιλέξει το κιτ θα αποκτήσει χρήσιμες κατασκευαστικές γνώσεις χωρίς να χρειαστεί εξειδικευμένα εργαλεία ή εξοπλισμό.
    Η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής του κιτ είναι πολύ καλή και η συσκευασία των εξαρτημάτων ήταν ικανοποιητική και τα προστάτευσε κατά την μεταφορά.
    Εκ πρώτης όψεως περιέχονται όλα τα απαραίτητα για την ολοκλήρωση του μοντέλου με δύο εξαιρέσεις. Το κόντρα πλακέ της διέδρου και την βακτηρία. Είμαι σίγουρος ότι ο Απόστολος θα φροντίσει να παρέχονται και αυτά.

    Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο θέμα https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=18045.0
    Ο Jkon έχει γράψει το εγχειρίδιο της κατασκευής που μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.


    « Ultima modifica: Mercoledì, 14 Dic 2011, 11:11:36 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #1 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:20:59 »

    Και ξεκινούμε με την αφαίρεση ενός εκατοστού από το χείλος εκφυγής των φτερών.



    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #2 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:23:31 »

    Στη συνέχεια κολλάμε με epoxy 15 λεπτών τα ξύλινα πηχάκια στις εγκοπές των φτερών ξεκινώντας από τη ρίζα του φτερού. Στο μήκος που περισσεύει μέχρι το ακροπτερύγιο κολλάμε τα μικρότερα πηχάκια από φελιζόλ.

    Η εφαρμογή είναι άψογη.

    Υπενθυμίζουμε τη χρήση γαντιών και καλά αεριζόμενου χώρου όταν χρησιμοποιούμε εποξικές κόλλες.



    Πάνω και κάτω

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #3 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:25:19 »

    Κατασκευάζουμε από κόντρα πλακέ το joiner του φτερού με τη δίεδρο στις 13 μοίρες. Από το κόψιμο περίσσεψε και ένα μικρό τριγωνικό κομμάτι που είναι ότι πρέπει για την πίσω βακτηρία.



    « Ultima modifica: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:35:38 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #4 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 17:43:46 »

    Ευάγγελε, σε Ευχαριστώ Πάρα Πολύ για την παρουσίαση.

     Όντως, ξέχασα να βάλω την κεντρική σύνδεση της διέδρου που είναι by default στις 12 μοίρες. Πρόκειται για ένα κόντρα πλακέ απλό εμπορίου πάχους 3 χιλιοστών, μήκους 20 εκ. συνολικά, πλάτους 2 εκ. και φυσικά με "γώνιασμα" στο κέντρο όπως έδειξες για να δώσει 12 συνολικά μοίρες. Τα "νερά" του είναι παράλληλα με τα δοκαράκια του φτερού...
     Σχετικά με την βακτηρία είχαμε πεί να βάζουμε απλά ένα κομματάκι φελιζόλ σάν δάκρυ και όχι ροδάκι για θέμα βάρους. Άλλωστε ένα κομματάκι foam είναι Υπέραρκετό σε ένα τέτοιου τύπου αερομοντέλο. Ξέχασα όμως να το σημειώσω στη Λίστα με τα υλικά και τώρα τρέχω να εφοδιάσω τους υπόλοιπους...
     Το πάθημα γίνεται (κάθε μέρα) μάθημα.

     Εξαιρετικές φωτό όπως πάντα. Θέλω περισσότερο να τονίσουμε τα σημεία που πιστεύετε ότι θέλουν βελτίωση ώστε για χάρη όλων μας να γίνει το Κίτ καλύτερο, αλλά περισσότερο για χάρη Όλων αυτών των νέων (και μή) παιδιών που ψάχνουν ένα Αξιόπιστο εκπαιδευτικό για να ξεκινήσουν αγνά και εύκολα την μεγάλη περιπέτεια του τηλεκατευθυνόμενου αερομοντελισμού...

     Υ.Σ.: Αυτός ο χάρακάς σου είναι και πολύ κούλ, μέχρι και Ρώσικα έχει πάνω (?)...  laugh
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #5 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 18:58:11 »

    Κόβουμε με ένα ξυράφι και αφαιρούμε το φελιζόλ στο σημείο που θα κολληθεί το joiner.



    Δοκιμάζουμε την εφαρμογή...



    ...κολλάμε...



    ...και ελέγχουμε τη δίεδρο με ένα χάρακα. Η απόσταση πρέπει να είναι  13,5cm (περίπου) στο ακροπτερύγιο, όταν το άλλο φτερό πατάει σε μια οριζόντια επιφάνεια.




     Υ.Σ.: Αυτός ο χάρακάς σου είναι και πολύ κούλ, μέχρι και Ρώσικα έχει πάνω (?)...  laugh

    Και η τιμή του: 8 καπίκια!

    « Ultima modifica: Mercoledì, 12 Gen 2011, 19:47:40 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #6 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 20:03:52 »

    Κολλάμε τις ενισχύσεις από λεπτό κόντρα πλακέ στα σημεία που περνούν τα λάστιχα. Στερεώνουμε με χαρτοταινία μέχρι να κολλήσουν για να ακολουθήσουν τις καμπύλες.



    Αφαιρούμε τη χαρτοταινία και γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά όπου χρειάζεται.



    Συνεχίζεται...
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 12 Gen 2011, 23:34:15 »

    ενα πολυ μεγαλο μπραβο σε ολους σας!!! Thumbs up
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #8 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 16:05:04 »

    Και πάμε στην άτρακτο και τα πίσω πτερύγια.
    Βρίσκουμε το κέντρο του οριζόντιου πτερυγίου (22cm) και χαράζουμε μια κάθετη γραμμή.



    Σημειώνουμε στο χείλος προσβολής δύο σημεία σε απόσταση 2cm εκατέρωθεν του κέντρου και στο χείλος εκφυγής 1.5cm εκατέρωθεν.
    Χαράζουμε τις γραμμές όπως φαίνονται στη φωτογραφία.

    « Ultima modifica: Mercoledì, 19 Gen 2011, 09:35:51 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #9 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 16:07:40 »

    Ελέγχουμε την εφαρμογή του πτερυγίου με την άτρακτο.



    Αν χρειάζεται (και χρειάστηκε) γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά με λεπτό γυαλόχαρτο διπλωμένο σε ένα ξύλο πάχους 3 - 4 mm. Φροντίζουμε να ταιριάξει ομαλά και να μη παραμορφώνεται το φελιζόλ όταν μπαίνει το πτερύγιο.



    Παράλληλα ελέγχουμε και τη συμμετρία του οριζόντιου πτερυγίου σε σχέση με το φτερό.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #10 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 16:19:36 »

    Φέρνουμε το πτερύγιο στη θέση του σύμφωνα με τα σημάδια και κολλάμε.



    Αν χρειάζεται (και χρειάστηκε) διορθώνουμε την οριζόντια θέση του πτερυγίου, κατά την κόλληση, βάζοντας ένα λεπτό κομμάτι από depron η φελιζόλ σε μορφή σφήνας.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #11 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 16:24:53 »

    Κολλάμε το κάθετο πτερύγιο. Φροντίζουμε να είναι κάθετο με το οριζόντιο πτερύγιο.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #12 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 17:21:56 »

    Τα horn που περιέχονται στο κιτ είναι κομμένα με laser από κόντρα πλακέ 3mm αλλά είναι πολύ μεγάλα.
    Έτσι, τα φύλαξα και χρησιμοποίησα δύο μικρότερα.



    Χαράζουμε τις υποδοχές στο depron και φροντίζουμε το εμπρός μέρος των horn να ακουμπάει στο ξύλινο πηχάκι των πηδαλίων. Κολλάμε.



    Επί τη ευκαιρία, για το horn δεν βλέπω καμία ελληνική λέξη.
    Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να το λέμε κέρατο ή έστω κέρας που ακούγεται πιο επιστημονικό;

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #13 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 17:39:23 »

    Διαμορφώνουμε τα άκρα των ντιζών σε ορθή γωνία και τα περνάμε μέσα από τα κέρατα (horn)  laugh
    Στερεώνουμε τις ντίζες με ένα μικρο κομμάτι από σωληνάκι και μια σταγόνα κυανοακρυλική.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 432



    « Risposta #14 il: Giovedì, 13 Gen 2011, 17:43:55 »

    Το "κέρας" καλό ακούγεται, αλλά του rudder φαίνεται και λίγο "τράγιο" γιατί πάει αρκετά πίσω από τον μεντεσέ - λέω τώρα...

    Το εργαστήριό σου όλο κουκουβάγιες είναι - για να διώχνουν τα ποντίκια να υποθέσω?   laugh laugh

    Καλή συνέχεια... (άντε να παίρνω κι εγώ σειρά)  angel
    Loggato

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Pagine: [1] 2 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Topic: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.