Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:10:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:10:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 22
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: L-39 Albatros/Graupner  (Gelesen 9702 mal)
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « am: Montag, 16 Mai 2011, 13:41:57 »

    Μετά από αρκετό διάστημα και έλλειψη χρόνου, αποφάσισα να σας παρουσιάσω και εγώ με την σειρά μου το δικό μου Jet και όπως λέει και ο τίτλος, ένα L-39 Albatros της Graupner. Το μοντέλο το αγόρασα μεταχειρισμένο από το ιντερνέτ από ένα Σλοβένο. (Ο τύπος είναι άπαιχτος, πιλότος της Σλοβένικης πολεμικής αεροπορίας και πιο κάτω θα καταλάβετε τι άνθρωπος είναι). Χωρίς την τουρμπίνα και σε άψογη κατάσταση.
    Του τοποθέτησα μία Behotec J66HJP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80. Μου άφησε επάνω και την βάση από την τουρμπίνα της JetCat, μιας και εγώ δεν είχα τέτοια, είχα την κλασική στρογγυλή για την στήριξη της στο kangaroo.

    Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τον τρόπο που μου το έστειλε και χωρίς ίχνος ταλαιπωρίας, στο επάνω μέρος που φαίνεται το φελιζόλ έχω είδη βγάλει το χάρμποτ πάχους 4mm, όπως είναι και στις υπόλοιπες πλευρές του κουτιού. Μου έστελνε συνεχώς φωτογραφικό υλικό και e-mail, ώστε να έχω συνεχή επαφή με το αεροπλάνο και με τον ίδιο.










    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #1 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:43:02 »




    Το αεροπλάνο ήρθε με όλα του τα servo, καθώς και τις καλωδιώσεις.
    Του άλλαξα μόνο τις μπαταρίες μιας και ήταν N/Mh και τα ηλεκτρονικά που είχε, μιας και πέταγε στην συχνότητα των 35Mhz



    Εδώ όπως βλέπετε, είχε τοποθετήσει μία πλακέτα, ώστε να μην περνάει όλο το ρεύμα που βγάζουν οι μπαταρίες κατευθείαν στον δέκτη και από εκεί στα servos.
    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #2 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:43:50 »



    Κάτω από την τουρμπίνα, τοποθετήθηκε η ECU και για την προστασία της από την θερμοκρασία, έβαλα ένα διπλό φύλλο τεφλόν. Επίσης τοποθετήθηκαν οι βαλβίδες κηροζίνης και προπανίου, καθώς και η τρόμπα κηροζίνης.
    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #3 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:45:02 »






    Η απαραίτητη απόσταση από την εξάτμιση και για τον λόγο αυτόν τράβηξα την εξάτμιση λίγο πιο πίσω μιας και η δική μου τουρμπίνα είναι λίγο μεγαλύτερη από του προκατόχου του.
    Να ευχαριστήσω και τον φίλο μας τον Δημήτρη Σοφό για τις πολύτιμες πληροφορίες που μου έδωσε.


    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #4 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:45:41 »




    Όπως σας προανέφερα τοποθέτησα μία J66HP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80.
    Κατά την πτήση διαπίστωσα ότι με 1/2 throttle πέταγε αρκετά γρήγορα.
    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #5 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:48:16 »


    Εδώ βλέπετε την τουρμπίνα τοποθετημένη καθώς και Fuel Dots που τοποθέτησα για την υπερχείλιση του καυσίμου.
    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #6 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:48:49 »




    Εδώ φαίνονται οι μπαταρίες που είχε το αεροπλάνο και ήταν κολλημένες με πολυουρεθάνη.



    Τις ξεκόλλησα εύκολα, ρίχνοντας ασετόν αφήνοντας για λίγη ώρα, ώστε να δουλέψει το ασετόν και κατόπιν με ένα λαμάκι φαρδύ τις ξεκόλλησα.
    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #7 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:49:50 »


    Εδώ φαίνεται το έμβολο που έχει φτιάξει πατέντα, ώστε να ανοίγει το ρινιαίο πορτάκι για να βγαίνει ο τροχός. Πριν μου το στείλει άλλαξε και τις τσιμούχες που είχε ώστε να δουλεύει σωστά.


    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #8 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:50:24 »




    Έκανα την απαιτούμενη συρματόδεση στις σωληνώσεις.

    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #9 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:50:55 »


    Μία άποψη μετά την τοποθέτηση του UAT, μιας και δεν υπήρχε.

    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #10 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:51:24 »







    Άποψη από τις απαραίτητες τάπες των αεραγωγών, καθώς και στο πίσω μέρος της εξάτμισης.


    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #11 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:52:32 »


    Αρχικά του έβαλα ένα φύλλο carbon με ότι χρειαζόταν επάνω διακόπτες, μανόμετρα, της βαλβίδες εισαγωγής αέρα για τα φρένα και τα σκέλη, το Fuel Dots
    για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #12 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:53:06 »





    Μετά από ώριμη σκέψη και εφόσον ο δέκτης των 2,4G θα έμπαινε κάτω από το φύλλο carbon, φοβούμενος μην δημιουργηθεί πλέγμα από το carbon αποφάσισα να το βγάλω και να τοποθετήσω ένα κομμάτι κόντρα πλακέ των 3mm για να τοποθετήσω ότι χρειαζόταν επάνω. Επίσης άλλαξα και το κόντρα πλακέ που είχε είδη το αεροπλάνο, μιας και τώρα θα ήταν ορατό και δεν ήθελα να φαίνεται σαν σουρωτήρι από τις τρύπες που είχε, λόγο των πολλών συσσωρευτών που είχε πριν N/Mh και για τα καλώδια των servo με την πλακέτα.


    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #13 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:54:12 »


    Εδώ βλέπουμε τοποθετημένες τις καινούργιες LiPo Nano 2Χ 2200mah 7,2Volt 2s για τον δέκτη & 1 Lipo 2200mah 11,1Volt 3s για την τουρμπίνα.



    Τοποθετημένο και το Gemini της PowerBox για τον σωστό καταμερισμό ρεύματος στον δέκτη και από εκεί στα servo. Καθώς και τα τελικά «Τ» της Festo που θα συνδεθούν με το επάνω κατάστρωμα, που υπάρχουν τα μανόμετρα και οι κονέκτορες εισαγωγής αέρα φρένων,
    σκελών καθώς και του  Fuel Dots για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

    Gespeichert
    archery
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 79



    « Antwort #14 am: Montag, 16 Mai 2011, 13:56:32 »


    Εδώ μία πανοραμική άποψη από την όλη κατασκευή, λίγο πριν την απογείωση. Εμπρός βλέπουμε την μίνι κάμερα για την λήψη της πτήσης, όπως θα δείτε και από σχετικό βίντεο.


    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Thema: L-39 Albatros/Graupner
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.