Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.270 μηνύματα σε 11.308 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:28:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:28:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από contravago
[Σήμερα στις 13:18]

από giles 202
[Σήμερα στις 11:49]

από ilectrikos
[Σήμερα στις 11:27]

[Σήμερα στις 10:16]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284270
Σύνολο θεμάτων: 11308
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 41
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: L-39 Albatros/Graupner « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: L-39 Albatros/Graupner  (Αναγνώστηκε 7834 φορές)
   
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:41:57 »

Μετά από αρκετό διάστημα και έλλειψη χρόνου, αποφάσισα να σας παρουσιάσω και εγώ με την σειρά μου το δικό μου Jet και όπως λέει και ο τίτλος, ένα L-39 Albatros της Graupner. Το μοντέλο το αγόρασα μεταχειρισμένο από το ιντερνέτ από ένα Σλοβένο. (Ο τύπος είναι άπαιχτος, πιλότος της Σλοβένικης πολεμικής αεροπορίας και πιο κάτω θα καταλάβετε τι άνθρωπος είναι). Χωρίς την τουρμπίνα και σε άψογη κατάσταση.
Του τοποθέτησα μία Behotec J66HJP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80. Μου άφησε επάνω και την βάση από την τουρμπίνα της JetCat, μιας και εγώ δεν είχα τέτοια, είχα την κλασική στρογγυλή για την στήριξη της στο kangaroo.

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τον τρόπο που μου το έστειλε και χωρίς ίχνος ταλαιπωρίας, στο επάνω μέρος που φαίνεται το φελιζόλ έχω είδη βγάλει το χάρμποτ πάχους 4mm, όπως είναι και στις υπόλοιπες πλευρές του κουτιού. Μου έστελνε συνεχώς φωτογραφικό υλικό και e-mail, ώστε να έχω συνεχή επαφή με το αεροπλάνο και με τον ίδιο.










Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:02 »




Το αεροπλάνο ήρθε με όλα του τα servo, καθώς και τις καλωδιώσεις.
Του άλλαξα μόνο τις μπαταρίες μιας και ήταν N/Mh και τα ηλεκτρονικά που είχε, μιας και πέταγε στην συχνότητα των 35Mhz



Εδώ όπως βλέπετε, είχε τοποθετήσει μία πλακέτα, ώστε να μην περνάει όλο το ρεύμα που βγάζουν οι μπαταρίες κατευθείαν στον δέκτη και από εκεί στα servos.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:50 »



Κάτω από την τουρμπίνα, τοποθετήθηκε η ECU και για την προστασία της από την θερμοκρασία, έβαλα ένα διπλό φύλλο τεφλόν. Επίσης τοποθετήθηκαν οι βαλβίδες κηροζίνης και προπανίου, καθώς και η τρόμπα κηροζίνης.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:02 »






Η απαραίτητη απόσταση από την εξάτμιση και για τον λόγο αυτόν τράβηξα την εξάτμιση λίγο πιο πίσω μιας και η δική μου τουρμπίνα είναι λίγο μεγαλύτερη από του προκατόχου του.
Να ευχαριστήσω και τον φίλο μας τον Δημήτρη Σοφό για τις πολύτιμες πληροφορίες που μου έδωσε.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:41 »




Όπως σας προανέφερα τοποθέτησα μία J66HP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80.
Κατά την πτήση διαπίστωσα ότι με 1/2 throttle πέταγε αρκετά γρήγορα.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:16 »


Εδώ βλέπετε την τουρμπίνα τοποθετημένη καθώς και Fuel Dots που τοποθέτησα για την υπερχείλιση του καυσίμου.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:49 »




Εδώ φαίνονται οι μπαταρίες που είχε το αεροπλάνο και ήταν κολλημένες με πολυουρεθάνη.



Τις ξεκόλλησα εύκολα, ρίχνοντας ασετόν αφήνοντας για λίγη ώρα, ώστε να δουλέψει το ασετόν και κατόπιν με ένα λαμάκι φαρδύ τις ξεκόλλησα.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:49:50 »


Εδώ φαίνεται το έμβολο που έχει φτιάξει πατέντα, ώστε να ανοίγει το ρινιαίο πορτάκι για να βγαίνει ο τροχός. Πριν μου το στείλει άλλαξε και τις τσιμούχες που είχε ώστε να δουλεύει σωστά.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:24 »




Έκανα την απαιτούμενη συρματόδεση στις σωληνώσεις.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:55 »


Μία άποψη μετά την τοποθέτηση του UAT, μιας και δεν υπήρχε.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:51:24 »







Άποψη από τις απαραίτητες τάπες των αεραγωγών, καθώς και στο πίσω μέρος της εξάτμισης.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:52:32 »


Αρχικά του έβαλα ένα φύλλο carbon με ότι χρειαζόταν επάνω διακόπτες, μανόμετρα, της βαλβίδες εισαγωγής αέρα για τα φρένα και τα σκέλη, το Fuel Dots
για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:53:06 »





Μετά από ώριμη σκέψη και εφόσον ο δέκτης των 2,4G θα έμπαινε κάτω από το φύλλο carbon, φοβούμενος μην δημιουργηθεί πλέγμα από το carbon αποφάσισα να το βγάλω και να τοποθετήσω ένα κομμάτι κόντρα πλακέ των 3mm για να τοποθετήσω ότι χρειαζόταν επάνω. Επίσης άλλαξα και το κόντρα πλακέ που είχε είδη το αεροπλάνο, μιας και τώρα θα ήταν ορατό και δεν ήθελα να φαίνεται σαν σουρωτήρι από τις τρύπες που είχε, λόγο των πολλών συσσωρευτών που είχε πριν N/Mh και για τα καλώδια των servo με την πλακέτα.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:54:12 »


Εδώ βλέπουμε τοποθετημένες τις καινούργιες LiPo Nano 2Χ 2200mah 7,2Volt 2s για τον δέκτη & 1 Lipo 2200mah 11,1Volt 3s για την τουρμπίνα.



Τοποθετημένο και το Gemini της PowerBox για τον σωστό καταμερισμό ρεύματος στον δέκτη και από εκεί στα servo. Καθώς και τα τελικά «Τ» της Festo που θα συνδεθούν με το επάνω κατάστρωμα, που υπάρχουν τα μανόμετρα και οι κονέκτορες εισαγωγής αέρα φρένων,
σκελών καθώς και του  Fuel Dots για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:56:32 »


Εδώ μία πανοραμική άποψη από την όλη κατασκευή, λίγο πριν την απογείωση. Εμπρός βλέπουμε την μίνι κάμερα για την λήψη της πτήσης, όπως θα δείτε και από σχετικό βίντεο.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:57:10 »




Εδώ το ζύγισμα είναι έτοιμο.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:57:57 »





Όπως και οι τελικές ρυθμίσεις των κινήσεων.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:59:40 »



Λίγο πριν την απογείωση.



Και εδώ δύο βίντεο από κάποιες πτήσεις
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 5 Ιούν 2011, 11:17:53 »

Άλλο ένα βιντεάκι από χθεσινή πτήση.
                                           
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 7 Ιούν 2011, 21:26:25 »

Επειδή το βίντεο το προηγούμενο διεγράφη, βάζω το αντίστοιχο που δείχνει και τα δεδομένα πτήσης, (ταχύτητα, ύψος και απόσταση πτήσης), στο τέλος του βίντεο. Η ταχύτητα αυτή που φαίνεται στην αντίστοιχη φωτογραφία είναι κατά την βύθιση και λίγο πιο κάτω με το 1/2 του throttle.
Αν μπορεί ο admin ας διαγράψει το προηγούμενο ποστ, ευχαριστώ.

                                                
Καταγράφηκε
Dimhack
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.429



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 7 Ιούν 2011, 22:01:33 »

πες μας τι βάρος σου βγήκε σύνολο χωρίς καύσιμο
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 7 Ιούν 2011, 23:47:01 »

10kg ακριβώς.
Καταγράφηκε
Dimhack
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.429



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 8 Ιούν 2011, 02:57:03 »

10kg ακριβώς.

μια χαρά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up έχω ακριβώς το ίδιο αλλα της FEIBAO ακριβώς με το ίδιο βάρος.

εύχομαι καλές και ομαλές πτήσεις Wink
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 8 Ιούν 2011, 10:37:09 »

Σε ευχαριστώ φίλε μου. Το ίδιο εύχομαι και για εσένα. Thumbs up
Καταγράφηκε
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 8 Ιούν 2011, 15:12:20 »

Ωραιο πολυ ωραιο καλες προσγειωσεις !!
Αλλα βαλε και κανενα πιλοτο ! ! !


* pilotok.JPG (86.35 KB, 934x701 - εμφανίστηκε 346 φορές.)
Καταγράφηκε

archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 10:01:48 »

Ευχαριστώ να είσαι καλά, μάλλον δεν είσαι παρατηρητικός. Αν δεις πιο πάνω έχει, και μάλιστα 2!!!  Tongue


Καταγράφηκε
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 14:25:58 »

Τους ειδα τους πιλότους αλλα αυτος του  ALBATROS L-39 απο την καβαλα  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=profile;u=5166 μου άρεσε πολυ  γιτι ειναι σαν αληθινός  Thumbs up
Καταγράφηκε

archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 14:54:27 »

Τους ειδα τους πιλότους αλλα αυτος του  ALBATROS L-39 απο την καβαλα  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=profile;u=5166 μου άρεσε πολυ  γιτι ειναι σαν αληθινός  Thumbs up

Του φίλου μας από την Καβάλα είναι μεγαλύτερο μοντέλο αν καταλαβαίνω από το μέγεθος είναι 1:5 το δικό μου είναι 1:6,5.
Δυστυχώς δεν έχουμε τους ίδιους χώρους.  
Μετά το άλλο είναι της Τσέχικης πολεμικής αεροπορίας ενώ το δικό μου πολιτικό! Εξού και τα διαφορετικά χρώματα των πιλότων.  Tongue Thumbs up
Καταγράφηκε
ALBATROS L-39
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 15:50:41 »

Να με και γω με το jetaki μου


* P5231276.JPG (43.85 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 217 φορές.)
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 15:58:01 »

 Thumbs up Καλώς τον! Δεν έχω δει κάπου να αναφέρεσαι για το ωραίο μοντέλο σου. Γράψε μας τι setup του έχεις και γενικά κάποιες πληροφορίες για το εν λόγο μοντέλο. Τελικά έπεσα μέσα; Είναι 1:5;
Καταγράφηκε
ALBATROS L-39
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 16:05:03 »

καλησπερα ναι ειναι 1/5  φοραει jet cat p-80SE ειναι της skymaster και πεταει σαν εκπαιδευτηκο jet πολλη καλα
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 17:04:41 »

 Ομορφο ειναι, με γεια σου και καλοπεταχτο. Μια απορια που εχω ειναι γιατι τρεμοπαιζει στην πτηση δεξια και αριστερα; Στο τελευταιο video δεν ειναι και τοσο εμφανες αλλα στα προηγουμενο  FPV φαινεται αυτο. Επισης, προπονησου στις προσγειωσεις για σου κρατησει οσο περισσοτερο γινεται. Οσο πιο γλυκια προσγειωση κανεις, τοσο λιγοτερο καταπονηται. Παντως ειναι πολυ ομορφο!  Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 19:01:26 »

καλησπερα ναι ειναι 1/5  φοραει jet cat p-80SE ειναι της skymaster και πεταει σαν εκπαιδευτηκο jet πολλη καλα

Ναι είναι καταπληκτικό μοντέλο να το χαίρεσαι. Πάντως για το μέγεθος του πρέπει να είναι οριακή αν όχι μικρή η τουρμπίνα σου. Τι βάρος έχει χωρίς καύσιμο;

Ομορφο ειναι, με γεια σου και καλοπεταχτο. Μια απορια που εχω ειναι γιατι τρεμοπαιζει στην πτηση δεξια και αριστερα; Στο τελευταιο video δεν ειναι και τοσο εμφανες αλλα στα προηγουμενο  FPV φαινεται αυτο. Επισης, προπονησου στις προσγειωσεις για σου κρατησει οσο περισσοτερο γινεται. Οσο πιο γλυκια προσγειωση κανεις, τοσο λιγοτερο καταπονηται. Παντως ειναι πολυ ομορφο!  Wink

Ευχαριστώ φίλε μου. Τρεμοπαίζει στα προηγούμενα βίντεο γιατί αν παρατηρήσεις και ακούσεις στο βίντεο που βάζω, υπάρχουν χαστούκια αέρα που τρώει, οι άνεμοι άλλαζαν συνεχώς κατεύθυνση και πάνω από το αεροδρόμιο συνηθίζει να υπάρχουν δυτικοί και ως επί το πλείστον οι δυτικοί είναι οι πιο άστατοι.  Ναι όντως χρειάζομαι προπόνηση αρκετή στις προσγειώσεις, γιατί ακόμα δεν το έχω μάθει καλά, αλλά που θα μου πάει θα το μάθω.  Wink

                                                  

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: L-39 Albatros/Graupner « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.