Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:26:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:26:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 31
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: General  (Letto 15707 volte)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #45 il: Domenica, 12 Nov 2006, 16:13:58 »

    Με τόσο λίγο βάρος και τον DA θα χρειαστείς καμπύλη (σπασμένη σε 6 εκτιμώ) για γραμική απόδοση μεταξύ 40-60% του γκαζιού..Τι πομπό έχεις?

    Μάνο έχω τον Futaba 9CAPSuper.  Δεν ξέρω ακριβώς τι δυνατότητες έχει σ' αυτό το θέμα αλλά νομίζω ότι κάτι έχει.  Ο τύπος που το πετάει στο βίντεο και έχει κάνει και το review λέει ότι έχει βάλει 24Χ8 έλικα στην DA για να κατεβάσει τις στροφές γιατί το μοντέλο τρέχει πολύ με την 22Χ8.  Αυτό βέβαια θα το δω αφού στρωθεί η DA (δυστυχώς όταν την πήρα δεν ήξερα ότι είχες, και την πλήρωσα και λίγο ακριβότερα).

    Σεραφείμ
    « Ultima modifica: Domenica, 12 Nov 2006, 16:15:42 da Serafim » Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #46 il: Domenica, 12 Nov 2006, 17:32:52 »

    Μια χαρά θα είσαι!
    Απλά ΜΗΝ τον στρώσεις με 24Χ8!  Θέλει μικρή προπέλα για να ελευθερώνει. Στατικά κάνε 1 τεπόζιτο με 22 ή 23 διάμετρο και τσέκαρε με τα δάχτυλα σου την θερμοκρασία. ΜΗΝ τον αφήσεις να βράσει.

    Μετά το πρρώτο τεπόζιτο, δώσε ένα 100% να δεις ότι έχεις απόδοση στιγμιαία (3-4 δευτερα) και ξεκίνα τις πτήσεις σου για να στρωθεί πετ'ωντας στο 75% μέγιστο (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!)...
    ΑΦΟΥ στρωθεί η 24Χ8 είναι πολύ καλή αλλά όχι σε όλες τις μάρκες.

    Άντε και καλές πτήσεις

    Μάνος
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #47 il: Domenica, 12 Nov 2006, 18:00:04 »

    Ευχαριστώ Μάνο και για τις ευχές και για τις συμβουλές.  Θα επανέλθω μετά τις πρώτες πτήσεις σε δικό του θέμα με φώτο και περισσότερες λεπτομέριες.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #48 il: Domenica, 12 Nov 2006, 20:45:45 »

    Καλησπερα
    Ερωτηση για οποιον ξερει.
    Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
    στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
    περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
    τα μεταλα εινε ιδια?
    Βασιλης.
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #49 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 17:38:25 »

    Καλησπερα
    Ερωτηση για οποιον ξερει.
    Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
    στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
    περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
    τα μεταλα εινε ιδια?
    Βασιλης.

    modeller,

    μόλις τώρα είδα το μηνυμά σου και είναι εκεί από τις 11 του μήνα! Ντροπή μας!

    Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω την σωστή απάντηση. Κάτι καλό μιας και πρέπει να το ψάξουμε.
    Παρά ταυτα από  γρήγορες σκέψεις που έκανα πιστεύω ότι

    1.Τα μέταλλα είναι διαφορετικά
    2. Η σύσταση της βενζίνης έχει κάποιο ποσοστό λύπανσης σίγουρα μεγαλύτερο από αυτό της μεθανόλης  ( ?)
    3. Άντε και κανένας που ξέρει τίποτα??? Ξέμεινα από απάντηση!

    Μάνος
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #50 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 17:50:41 »

    Καλησπερα οι gas κινητηρες εχουν αλλου τυπου καρμπυρατερ και δεν θα λειτουργουσαν σωστα με 18%λαδι ,επισης οι βενζινη εχει καποιες ελαχιστες λιπαντικες ιδιοτητες,και τα εσωτερικα τμηματα του κινητηρα δεν εχουν τοσο μεγαλη αναγκη λυπανσης οσο πχ ενας κινητηρας ABC οπου το εμβολο ουσιστικα ερχετε σε ολοκληρωτικη επαφη με το χυτονιο σε σχεση με τους gas.Χωρις να ειμαι 100% συγουρος ομως για τα παραπανω παρακαλω διορθωστεμε αν κανω λαθος Χαμόγελο
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #51 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 17:56:26 »

    Αντρέα αν ήξερα θα σε διόρθωνα!  laugh

    Αλλά πιστέυω ότι ακόμα και στους gas έρχεται σε απόλυτη επαφή το πιστόνι...Τώρα ίσως παίζουν ρόλο τα nicasil και οι στρώσεις στα κύλινδρα και δεν συμμαζεύεται..κλπ που άκουγα πιτσιρικάς όταν αγόραζα τα μηχανάκια μου... idiot2

    Για να δούμε και άλλες απόψεις....

    ΘΕΙΕ ??   angel

    Μάνος
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #52 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 18:20:00 »

    οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    angkouf
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 61



    « Risposta #53 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 19:26:10 »

    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΔΙΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ GLOW
    ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΠΡΙΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
    ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ AIRMODELLING ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
    ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

    ΑΓΓΕΛΟΣ angel
    Loggato
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 87


    « Risposta #54 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 19:33:13 »

    Από ξένο forum έχει αναφερθεί ότι η μεθανόλη είναι πολύ ξηρή σε σχέση με τη βενζίνη για αυτό χρειάζεται πολύ περισσότερο λάδι.
    Δεν είναι ότι τα καρμπυρατέρ απαιτούν πολύ λάδι.
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #55 il: Venerdì, 17 Nov 2006, 21:11:15 »

    οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!

    Χμμ..Οι μεγάλες glow θέλουν και άλλη κεφαλή για να ρίξουν την συμπίεση λόγω του καρμπυρατερ. Αλλά πάλι όταν άλλαζα πιστόνια από τα σπασμένα μοτέρ στο "καθαρό" μου ναι μεν λόγο νικασίλ άλλαζα και τον κύλινδρο αλλά το πιστόνι έμπενε μέσα γλύφοντας.Το ελατήριο το πίεζα και μετά με σπρώξιμο (όχι αυτό που νομίζετε κύριοι!) κατάφερνα και το τοποθετούσα μέσα σωστά..

    Σηκώνω τα χέρια ψηλά!Μπορεί και στις μεγάλες glow τα πράγματα να είναι διαφορετικά από κατασκευαστή σε κατασκευαστη.. Θα το κοιτάξω και σε RCU μπας και βρω τίποτα..

    Μάνος
    Loggato
    Pagine: 1 2 3 [4]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: General
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 25 queries.