Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 03:00:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 03:00:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 11
    Gesamt: 12
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: General  (Gelesen 15709 mal)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #45 am: Sonntag, 12 Nov 2006, 16:13:58 »

    Με τόσο λίγο βάρος και τον DA θα χρειαστείς καμπύλη (σπασμένη σε 6 εκτιμώ) για γραμική απόδοση μεταξύ 40-60% του γκαζιού..Τι πομπό έχεις?

    Μάνο έχω τον Futaba 9CAPSuper.  Δεν ξέρω ακριβώς τι δυνατότητες έχει σ' αυτό το θέμα αλλά νομίζω ότι κάτι έχει.  Ο τύπος που το πετάει στο βίντεο και έχει κάνει και το review λέει ότι έχει βάλει 24Χ8 έλικα στην DA για να κατεβάσει τις στροφές γιατί το μοντέλο τρέχει πολύ με την 22Χ8.  Αυτό βέβαια θα το δω αφού στρωθεί η DA (δυστυχώς όταν την πήρα δεν ήξερα ότι είχες, και την πλήρωσα και λίγο ακριβότερα).

    Σεραφείμ
    « Letzte Änderung: Sonntag, 12 Nov 2006, 16:15:42 von Serafim » Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #46 am: Sonntag, 12 Nov 2006, 17:32:52 »

    Μια χαρά θα είσαι!
    Απλά ΜΗΝ τον στρώσεις με 24Χ8!  Θέλει μικρή προπέλα για να ελευθερώνει. Στατικά κάνε 1 τεπόζιτο με 22 ή 23 διάμετρο και τσέκαρε με τα δάχτυλα σου την θερμοκρασία. ΜΗΝ τον αφήσεις να βράσει.

    Μετά το πρρώτο τεπόζιτο, δώσε ένα 100% να δεις ότι έχεις απόδοση στιγμιαία (3-4 δευτερα) και ξεκίνα τις πτήσεις σου για να στρωθεί πετ'ωντας στο 75% μέγιστο (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!)...
    ΑΦΟΥ στρωθεί η 24Χ8 είναι πολύ καλή αλλά όχι σε όλες τις μάρκες.

    Άντε και καλές πτήσεις

    Μάνος
    Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #47 am: Sonntag, 12 Nov 2006, 18:00:04 »

    Ευχαριστώ Μάνο και για τις ευχές και για τις συμβουλές.  Θα επανέλθω μετά τις πρώτες πτήσεις σε δικό του θέμα με φώτο και περισσότερες λεπτομέριες.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #48 am: Sonntag, 12 Nov 2006, 20:45:45 »

    Καλησπερα
    Ερωτηση για οποιον ξερει.
    Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
    στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
    περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
    τα μεταλα εινε ιδια?
    Βασιλης.
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #49 am: Freitag, 17 Nov 2006, 17:38:25 »

    Καλησπερα
    Ερωτηση για οποιον ξερει.
    Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
    στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
    περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
    τα μεταλα εινε ιδια?
    Βασιλης.

    modeller,

    μόλις τώρα είδα το μηνυμά σου και είναι εκεί από τις 11 του μήνα! Ντροπή μας!

    Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω την σωστή απάντηση. Κάτι καλό μιας και πρέπει να το ψάξουμε.
    Παρά ταυτα από  γρήγορες σκέψεις που έκανα πιστεύω ότι

    1.Τα μέταλλα είναι διαφορετικά
    2. Η σύσταση της βενζίνης έχει κάποιο ποσοστό λύπανσης σίγουρα μεγαλύτερο από αυτό της μεθανόλης  ( ?)
    3. Άντε και κανένας που ξέρει τίποτα??? Ξέμεινα από απάντηση!

    Μάνος
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #50 am: Freitag, 17 Nov 2006, 17:50:41 »

    Καλησπερα οι gas κινητηρες εχουν αλλου τυπου καρμπυρατερ και δεν θα λειτουργουσαν σωστα με 18%λαδι ,επισης οι βενζινη εχει καποιες ελαχιστες λιπαντικες ιδιοτητες,και τα εσωτερικα τμηματα του κινητηρα δεν εχουν τοσο μεγαλη αναγκη λυπανσης οσο πχ ενας κινητηρας ABC οπου το εμβολο ουσιστικα ερχετε σε ολοκληρωτικη επαφη με το χυτονιο σε σχεση με τους gas.Χωρις να ειμαι 100% συγουρος ομως για τα παραπανω παρακαλω διορθωστεμε αν κανω λαθος Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #51 am: Freitag, 17 Nov 2006, 17:56:26 »

    Αντρέα αν ήξερα θα σε διόρθωνα!  laugh

    Αλλά πιστέυω ότι ακόμα και στους gas έρχεται σε απόλυτη επαφή το πιστόνι...Τώρα ίσως παίζουν ρόλο τα nicasil και οι στρώσεις στα κύλινδρα και δεν συμμαζεύεται..κλπ που άκουγα πιτσιρικάς όταν αγόραζα τα μηχανάκια μου... idiot2

    Για να δούμε και άλλες απόψεις....

    ΘΕΙΕ ??   angel

    Μάνος
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #52 am: Freitag, 17 Nov 2006, 18:20:00 »

    οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    angkouf
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    « Antwort #53 am: Freitag, 17 Nov 2006, 19:26:10 »

    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΔΙΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ GLOW
    ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΠΡΙΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
    ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ AIRMODELLING ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
    ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

    ΑΓΓΕΛΟΣ angel
    Gespeichert
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 87


    « Antwort #54 am: Freitag, 17 Nov 2006, 19:33:13 »

    Από ξένο forum έχει αναφερθεί ότι η μεθανόλη είναι πολύ ξηρή σε σχέση με τη βενζίνη για αυτό χρειάζεται πολύ περισσότερο λάδι.
    Δεν είναι ότι τα καρμπυρατέρ απαιτούν πολύ λάδι.
    Gespeichert
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 619



    WWW
    « Antwort #55 am: Freitag, 17 Nov 2006, 21:11:15 »

    οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!

    Χμμ..Οι μεγάλες glow θέλουν και άλλη κεφαλή για να ρίξουν την συμπίεση λόγω του καρμπυρατερ. Αλλά πάλι όταν άλλαζα πιστόνια από τα σπασμένα μοτέρ στο "καθαρό" μου ναι μεν λόγο νικασίλ άλλαζα και τον κύλινδρο αλλά το πιστόνι έμπενε μέσα γλύφοντας.Το ελατήριο το πίεζα και μετά με σπρώξιμο (όχι αυτό που νομίζετε κύριοι!) κατάφερνα και το τοποθετούσα μέσα σωστά..

    Σηκώνω τα χέρια ψηλά!Μπορεί και στις μεγάλες glow τα πράγματα να είναι διαφορετικά από κατασκευαστή σε κατασκευαστη.. Θα το κοιτάξω και σε RCU μπας και βρω τίποτα..

    Μάνος
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: General
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.