Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.525 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 19:08:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 19:08:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από ptsetsonis
    [Σήμερα στις 16:26]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:43]

    από ptsetsonis
    [Σήμερα στις 12:41]

    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304525
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126180 φορές)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #165 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 14:49:38 »

    <3<3<3



    * Cowl, spinner 02.jpg (90.44 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 430 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #166 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 16:28:25 »

    Νίκο.... αυτό λέγεται highjack!  Ανεση Θα προκαλέσεις εμφύλιο μεταξύ "Γερμαναράδων";;
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #167 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 16:49:20 »

    Φίλε,
    μή μας παρεξηγείς! όπως ξέρεις όσοι ασχολούνται με το scale τους έχει λασκάρει κάποια βίδα ...

    Η δικιά μου είναι η βίδα no. 109  laugh Grin


    Να και μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια για το 109 Emil που δεν την γνωρίζουν πολλοί:



    * Flap down 01.jpg (79.38 KB, 748x350 - εμφανίστηκε 433 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #168 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 17:10:14 »

    Τότε, αθωώνεσαι λόγο.... τρέλας !  Cheesy

    Μιάς και πέταξες αυτή τη "σκεηλιά" (νέα λέξη), να στο χαλάσω: Σκέφτομαι να κάνω το ανάποδο στο FW190 για μείωση τροχοδρόμησης: μόλις πατήσει, μπαίνει flight condition με τα flaps 90 μοίρες κάτω και elevator και ailerons max up (μίξη με master το elevator stick). Κάτι σαν crow δηλαδή. Το έχω ήδη κάνει σε ακροβατικά (elevator και ailerons max up με 3D rates) και φρενάρουν μέσα σε 5m...

    Τρώγονται λίγο τα πλαστικά hubs από τα ροδάκια με το ζόρι της τριβής, αλλά ποιος ακροβατικός νοιάζεται για τα ροδάκια του;;

    Κάφρος;;  laugh
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #169 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 17:31:05 »

    Έκτωρα εγώ δεν έχω θέμα με τετοιες πατέντες, σε Scale αγώνα θα φάς μείωση όμως !

    Τα split flaps έχουν max lift στις 80 μοίρες, πιο πολύ δεν χρειάζεται

    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #170 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 17:52:05 »



    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out
    όσο περισσότερα ηλεκτρονικά "μπιχλιμπίδια" βάζεις τόσο το χειρότερο, αυτά τα μοντέλα έχουν επαρκές wash-out και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο απο full flaps, λίγο trim up στο elevator και λίγο γκαζάκι για να έρθεις σαν κότα στην προσγείωση........θύμισε μου να σου δείξω πως γίνεται όταν ξανακατέβουμε στο Ελληνικό.... Ποοολύ άνεση  
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.777



    WWW
    « Απάντηση #171 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 17:54:50 »

    To crow το συστήνο και έγω!είναι πολύ σωτήριο σε τετοια αερπλάνα που δαγκώνουν! GrinΤο έχω βάλει στο F-80  και είδα διαφορά!!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #172 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 18:17:51 »

    Έκτωρα εγώ δεν έχω θέμα με τετοιες πατέντες, σε Scale αγώνα θα φάς μείωση όμως !

    Τα split flaps έχουν max lift στις 80 μοίρες, πιο πολύ δεν χρειάζεται

    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out

    Τα flaps στις 90° ειναι για braking...

    Καλή η ιδεα  για ail-up. Θα μετρήσω το washout και θα σας πω.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #173 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 22:06:18 »



    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out
    όσο περισσότερα ηλεκτρονικά "μπιχλιμπίδια" βάζεις τόσο το χειρότερο, αυτά τα μοντέλα έχουν επαρκές wash-out και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο απο full flaps, λίγο trim up στο elevator και λίγο γκαζάκι για να έρθεις σαν κότα στην προσγείωση........θύμισε μου να σου δείξω πως γίνεται όταν ξανακατέβουμε στο Ελληνικό.... Ποοολύ άνεση  

    Αχ ναι βρε φίλε Μήτσο, μάθε μου πως γίνεται αυτή η εντυπωσιακή προσγείωση "του τσολιά" που στραβώνει τα σκέλη και ραγίζει το Epoxol αλλά το μοντέλο σώζεται devil

    https://www.flickr.com/photos/109944463@N07/sets/72157641167913193/
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #174 στις: Παρασκευή, 7 Νοέ 2014, 23:59:05 »

    (Σκύβω μη με πάρει κάνα X-Acto που πετάει..!)  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #175 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2014, 20:33:29 »

    Λίγη μόνο δουλειά καταφέραμε να κάνουμε την τελευταία εβδομάδα...

    Προκειμένου να τεστάρουμε τη λειτουργία του ουραίου με αέρα και να στηθεί το αεροπλάνο στα πόδια του με πίεση, πρέπει να εγκαταστήσουμε όλο το σύστημα στην άτρακτο και στα κύρια σκέλη.

    Προχωρήσαμε λοιπόν σε προετοιμασίες των κυρίων σκελών - πέρασμα σωληνάκια και μετά τελική τοποθέτηση (και κόλλημα του φτερού, επιτέλους!).
    Εδώ, ο εχθρός μας είναι οι απώλειες αέρα στο σύστημα. Πάμε λοιπόν να προσέξουμε τις λεπτομέρειες και εδώ προκειμένου να μην πονοκεφαλιάζουμε μετά.  angel

    Πρώτη κίνηση είναι η λίπανση του συστήματος. Μικρή σύριγγα από φαρμακείο, μετατροπή στο στόμιο για να περνάνε τα σωληνάκια της robart και "βρέξιμο" των κυλίνδρων με λάδι. Προσοχή, όχι οποιοδήποτε λάδι - αλλά σιλικόνης και μόνο. Οτιδήποτε άλλο θα μαλακώσει τα o-rings των πιστονιών στα κυλινδράκια με τα γνωστά επακόλουθα... Χρησιμοποιήσαμε λάδι μεσαίου ιξώδους από αμορτισέρ αγωνιστικών buggy.

    Καλύτερο θα ήταν ένα 15άρι, αλλά -ως τεμπέληδες- αυτό είχαμε, αυτό βάλαμε!  Ανεση


    * DSC_3878.jpg (37.08 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 304 φορές.)

    * DSC_3877.jpg (45.62 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 299 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Νοέ 2014, 20:47:26 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #176 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2014, 20:42:27 »

    Επόμενο βήμα το πέρασμα των σωλήνων στα κυλινδράκια. Για να είμαστε σίγουροι ότι δε θα χάσουμε αέρα - τουλάχιστον από εκεί- συρματασφαλίσαμε.

    Λεπτό σύρμα ανοξείδωτο από οποιοδήποτε χρωματοπωλείο (έχει και το Leroy Merlin) και μετά εξάσκηση του καρπού...! Μου λείπουν εκείνες οι πένσες συρματασφάλισης που είχαμε στην ΠΑ...

    Η λεπτομέρεια εδώ είναι η άκρη του loop να μην έρθει ποτέ σε επαφή με κάποιο σωληνάκι και το "φάει"/τρυπίσει - άρα προσέχουμε το μήκος και την όδευση. Για να γίνει σωστά η δουλειά, αφαιρέθηκε ο κύλινδρος.


    * DSC_3879.jpg (35.71 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 310 φορές.)

    * DSC_3881.jpg (18.99 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 319 φορές.)

    * DSC_3888.jpg (20.98 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 311 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #177 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2014, 20:44:17 »

    Ένα άλλο μικρό θέμα ήταν η όδευση της γραμμής ανάσυρσης (μώβ), η οποία πρέπει να κάνει ένα Loop μέσα στη βάση του σκέλους. Εάν αφεθεί έτσι ελέυθερο, μπορεί (υπό προϋποθέσεις) να μπλοκάρει την κίνηση. Για να αποφύγουμε αυτό, φτιάξαμε έναν αποστάτη από balsa με φλάτζα από λεπτό κόντρα πλακέ 1mm για να κρατάει το loop του σωλήνα μακριά από κινούμενα μέρη. Αυτός κολλήθηκε με CA ανάμεσα από τα "νεύρα" της φωλιάς.


    * DSC_3889.jpg (27.83 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 304 φορές.)

    * DSC_3886.jpg (27.91 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 305 φορές.)

    * DSC_3887.jpg (30.71 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 301 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #178 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2014, 21:28:33 »



    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out
    όσο περισσότερα ηλεκτρονικά "μπιχλιμπίδια" βάζεις τόσο το χειρότερο, αυτά τα μοντέλα έχουν επαρκές wash-out και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο απο full flaps, λίγο trim up στο elevator και λίγο γκαζάκι για να έρθεις σαν κότα στην προσγείωση........θύμισε μου να σου δείξω πως γίνεται όταν ξανακατέβουμε στο Ελληνικό.... Ποοολύ άνεση  

    Αχ ναι βρε φίλε Μήτσο, μάθε μου πως γίνεται αυτή η εντυπωσιακή προσγείωση "του τσολιά" που στραβώνει τα σκέλη και ραγίζει το Epoxol αλλά το μοντέλο σώζεται devil

    https://www.flickr.com/photos/109944463@N07/sets/72157641167913193/
    ..άραγε απο τις άπειρες προσγειώσεις που έχεις δει να γίνονται στο Ελληνικό με αυτό το κατα κοινή ομολογία δύσκολο μοντέλο, πώς και "έτυχε" να τραβήξεις σε βίντεο μόνο αυτή την φορά όπου όπως σου είχα πει απο λάθος μου είχα ζυγίσει το μοντέλο πολύ μπροστόβαρο; ...δεν σε είδα ποτέ να βάλεις βίντεο ή φωτογραφίες κάποιες απο αυτές που αναδεικνύουν τα μοντέλα μου;
    Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #179 στις: Δευτέρα, 17 Νοέ 2014, 13:30:34 »



    Επίσης στην προσέγγιση όταν κατεβάσεις flaps μπορείς να βάλεις μίξη με aileron crow (both up) 2-3 μοίρες σαν τεχνητό wash out
    όσο περισσότερα ηλεκτρονικά "μπιχλιμπίδια" βάζεις τόσο το χειρότερο, αυτά τα μοντέλα έχουν επαρκές wash-out και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο απο full flaps, λίγο trim up στο elevator και λίγο γκαζάκι για να έρθεις σαν κότα στην προσγείωση........θύμισε μου να σου δείξω πως γίνεται όταν ξανακατέβουμε στο Ελληνικό.... Ποοολύ άνεση  

    Αχ ναι βρε φίλε Μήτσο, μάθε μου πως γίνεται αυτή η εντυπωσιακή προσγείωση "του τσολιά" που στραβώνει τα σκέλη και ραγίζει το Epoxol αλλά το μοντέλο σώζεται devil

    https://www.flickr.com/photos/109944463@N07/sets/72157641167913193/
    ..άραγε απο τις άπειρες προσγειώσεις που έχεις δει να γίνονται στο Ελληνικό με αυτό το κατα κοινή ομολογία δύσκολο μοντέλο, πώς και "έτυχε" να τραβήξεις σε βίντεο μόνο αυτή την φορά όπου όπως σου είχα πει απο λάθος μου είχα ζυγίσει το μοντέλο πολύ μπροστόβαρο; ...δεν σε είδα ποτέ να βάλεις βίντεο ή φωτογραφίες κάποιες απο αυτές που αναδεικνύουν τα μοντέλα μου;

    Αν και νεότερος μου έχεις κακή μνήμη (ή μήπως επιλεκτική;)
    Ποιός πόσταρε την παρθενική του καλύτερου μοντέλου σου βρε χαμένε;  Ποοολύ άνεση

    CARF P-51 maiden flight https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=266.msg244799#msg244799
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.022 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.