Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 36
    Gesamt: 39
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4 5 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: FS8 CO-PILOT Anti-crash system  (Gelesen 35077 mal)
    Black hawk
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90


    « Antwort #15 am: Samstag, 17 Nov 2007, 00:09:18 »

    Kirie Kwstopoule voithia pos mporo na metanomaso to arxeio otan to onoma yparxei eidi? idiot2
    Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #16 am: Samstag, 17 Nov 2007, 00:41:56 »

    Κάνεις ένα αντίγραφο και αλλάζεις το όνομα του αρχείου στο PC σου, π.χ. βάλε κάποιο νούμερο μετά. Θα δεχτεί το αντίγραφο αυτό αν δεν υπάρχει αρχείο με το ίδιο όνομα.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #17 am: Samstag, 17 Nov 2007, 00:57:03 »

    Αν καί λοιπά χαραχτηριστικά δέν γνωρίζω, πάντως είναι ωραίο κομάτι φίλε vasil.sweden. Ελπίζω νά βρείς άκρη μέ τόν πιλότο. Thumbs up
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Black hawk
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90


    « Antwort #18 am: Samstag, 17 Nov 2007, 13:41:34 »

    Sevxaristo file Vtr,eimai vlepeis se piramatiko stadio me tis foto otan tha eimai etoimos exo kiales na deikso.Evxaristo episis gia tin voithia olon se avto to thema! Χαμόγελο
    Gespeichert
    Σωτήρης Μπούτσης
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #19 am: Montag, 19 Nov 2007, 17:56:54 »

    Είχα χρησιμοποιήσει την πιο απλή έκδοση για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Με βοήθησε λίγο ενώ μάθαινα backward upright πτήση όταν κάποιες φορές μπερδευόμουνα επανέφερε το ελικόπτερο σε hover αλλά επειδή είχα την φθηνή έκδοση το επανέφερε μόνο από upright θέση, από invert δεν μπορούσε.

    Το FS8 υποστηρίζει και ψηφιακά σέρβο και CCPM και δέχεται και κάθετο σένσορα για ανάκτηση του ελέγχου και ενώ το ελικόπτερο είναι invert.

    Αν το θέλεις για αεροφωτογραφήσεις δεν το θεωρώ ιδανικό γιατί εμένα σχεδόν πάντα είχε drift και αυτό γιατί χρησιμοποιεί την διαφορά στην υπέρυθρη ακτινοβολία μεταξύ γης και ορίζοντα και όχι κάποιο γυροσκόπιο. Και το πιο φθηνό και το FS8 χρησιμοποιούνε την ίδια τεχνολογία. Για scale εφαρμογές και αεροφωτογραφήσεις ξέρω ότι το καλύτερο είναι το helicommand το οποίο έχει 4 γυροσκόπια και στην κυριολεξία κλειδώνει το ελικόπτερο αλλά έχει και το αντίστοιχο κόστος.

    Αν τώρα το θέλεις απλά σαν βοήθημα για να μάθεις να πετάς κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Αν είσαι στο στάδιο που μαθαίνεις hover όπως πολύ σωστά είπε ο vtr το ελικόπτερο πρέπει να μάθουμε να το πετάμε και όχι να μας πετάει αυτό αν από την άλλη ξέρεις ήδη και απλά θέλεις να μάθεις κάποιες φιγούρες με την ασφάλεια του co-pilot (αυτό που έκανα εγώ) πιστεύω ότι είναι πολύ λίγες οι φιγούρες στις οποίες μπορεί να βοηθήσει και σύντομα θα το θεωρείς περιττό.
    Gespeichert
    Black hawk
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90


    « Antwort #20 am: Montag, 19 Nov 2007, 21:52:41 »

    Αγαπητέ Σωτήρη.Δεν είμαι καινούργιος στα ελικόπτερα αλλα το ενδιαφέρον μου αντί τι στιγμή είναι τα scale.Δεν ξέρω αν έχεις δοκιμάσει να πετάξεις scale με 3-4 η και 5 λεπίδες στο στροφείο.Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα η υπάρχει περισσότερο στρές συν το κόστος,τέτοια μοντέλα δεν "ταγοραζει" κανεις κάθε μέρα.Έτσι λοιπόν προσπαθώ να μειώσω το τειχών λάθος από μια μανούβρα η κάτι τέτοιο.Φυσικά όπως είπες ίσος κοιτάζω να τι βγάλω φτηνά.Θα ήθελα πάντως "εγχαριστος" να μου στείλεις κάποιες "διενθινσεις" όπως το ("ηελικομμαντ")που αναφέρεις η οποια "διενθινσι" έχεις με παρόμοια τέτοια γυροσκόπια."εγχαριστο"  Χαμόγελο


    Agapite Swtiri.Den eimai kainourgios sta elikoptera ala to endiaferon mou avti ti stigmi einai ta scale.Den ksero an exeis dokeimasei na petakseis scale me 3-4 i kai 5 lepides sto strofeio.Ekei ta pragmata einai ligo pio diskola i iparxei perisotero stres sin to kostos,tetoia modela den tagorazei kaneis kathe mera.Etsi loipon prospatho na meioso to teixon lathos apo mia manouvra i kati tetoio.Fisika opos eipes isos koitazo na ti vgalo ftina.Tha ithela pantos evxaristos na mou steilis kapoies dievthinseis opos to (helicommant)pou anafereis i opoia dievthinsi exeis me paromia tetoia gyroskopia.Evxaristo  Χαμόγελο
    « Letzte Änderung: Samstag, 25 Apr 2009, 20:54:03 von vtr » Gespeichert
    Σωτήρης Μπούτσης
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #21 am: Montag, 19 Nov 2007, 23:46:34 »

    Ναι έχω πετάξει scale με 4 blades και ξέρω τι εννοείς. Εδώ ένα Vario trainer ενός φίλου που έφτιαξα και όταν το πέταξα για πρώτη φορά ξέχασα όλα όσα ήξερα.

    Προχθές ένας φίλος έφερε ένα καταπληκτικό Eurocopter με 4 blades, fenestron ουρά και όλα τα παρεμφερή στο οποίο είχε εγκαταστήσει το helicommand και μάλιστα την έκδοση pro (κόστος γύρω στις 3000 Ευρο). Παρόλο που μου ζητήθηκε να το πετάξω δεν το έκανα γιατί το ελικόπτερο δεν είχε ξαναπετάξει (μόλις το είχε τελειώσει) και εφόσον δεν είχα συμετάσχει στην κατασκευή δεν ήξερα πως είναι κατασκευασμένο συν το ότι είχε δέκτη FM και τα servo τρελαίνονταν μόλις η Zhenoa έπαιρνε μπροστά δεν ήθελα να πάρω τέτοια ευθύνη.

    Τελικά δεν τόλμησε κανείς να το σηκώσει οπότε δεν είδα το helicommand σε δράση πάντως από όσα έχω διαβάσει στα ξένα forums είναι το πιο καλό σύστημα. Δεν το έχω ψάξει σε βάθος όμως καθώς δεν είμαι fan της scale πτήσης. Το επίσημο site είναι το www.helicommand.com. Πολλές πληροφορίες μπορείς επίσης να βρείς στο http://www.runryder.com/helicopter/f25p1/ που είναι το section για τις αεροφωτογραφήσεις όπως επίσης και στο section για τα scale μοντέλα στο http://www.runryder.com/helicopter/f43p1/.

    Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν

    Το άλλο Σαββατοκύριακο που θα ξαναδώ αυτό το παιδί που το έχει θα μάθω πιο πολλές πληροφορίες.
    Gespeichert
    Black hawk
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90


    « Antwort #22 am: Donnerstag, 22 Nov 2007, 21:02:22 »

    Endiaferouses oi selides sou file Swtiri,sou vazo kai go mia selida me extrem scale helis evxomai na ti doun arketoi elicopteristes.http://www.scale-heli.at/ Xeraitismous Χαμόγελο
    Gespeichert
    Sotos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 116


    3D only..


    WWW
    « Antwort #23 am: Dienstag, 11 Dez 2007, 20:31:14 »

    πως αντιδρουν δηλαδη τα flybarless ελικοπτερα??ντριφταρουν?ουτε που τα εχω δει να πετανε ποτε..
    Gespeichert

    Black hawk
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 90


    « Antwort #24 am: Sonntag, 16 Dez 2007, 22:52:22 »

    Agapite Sotos!!!katarxin giasu.Distixos ta Ellinika mou den einai kai toso proxorimena eidika me teties lekseis typou,(Ntriftaroun).Eyxomai na sou apantisei kapoios alos pou katalave ti enoeis.Xairetismous. Tongue buck2 Ποοολύ άνεση
    Gespeichert
    bazexa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 35



    « Antwort #25 am: Sonntag, 3 Feb 2008, 15:49:22 »

    Και να ρωτήσω κατι?

    πέραν της συζήτησης αν χρειάζεται 'η οχι ενα stabilization system.

    ΑΝ κάποιος θέλει να βάλει, ποια απο τα 2 συστήματα είναι καλύτερα και ποιο αξιόπιστο.

    1: FS8 Co-Pilot
    2: Helicommand  3A ή 3D

    Και αν η διαφορά τους σε euro, αξίζει αυτό το κατι παραπάνω. Το co-pilot exei περίπου 200ευρο  ενω το Helicommand στα 330.

    Ευχαριστώ....
    Gespeichert
    bazexa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 35



    « Antwort #26 am: Dienstag, 5 Feb 2008, 00:34:29 »

    Και να ρωτήσω κατι?

    πέραν της συζήτησης αν χρειάζεται 'η οχι ενα stabilization system.

    ΑΝ κάποιος θέλει να βάλει, ποια απο τα 2 συστήματα είναι καλύτερα και ποιο αξιόπιστο.

    1: FS8 Co-Pilot
    2: Helicommand  3A ή 3D

    Και αν η διαφορά τους σε euro, αξίζει αυτό το κατι παραπάνω. Το co-pilot exei περίπου 200ευρο  ενω το Helicommand στα 330.

    Ευχαριστώ....

    Κανείς δεν ξέρει να βοηθήσει??
    Gespeichert
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #27 am: Freitag, 18 Apr 2008, 02:06:50 »

    Και τα δυο συστηματα, το CDP4 και FS8 της FMA , κανουν αρκετα καλα την δουλεια τους η οποια ειναι το attitude correction, δηλαδη επαναφερουν το ελικοπτερο σε οριζοντια θεση ως προς τον οριζοντα. Σε καμμια περιπτωση το ελικοπτερο δεν πεταει μονο του, αφου και driftαρη δεξια/αριστερα, μπρος/πισω αναλογα με τον αερα και την ορμη του και ο πιλοτος μπορει ανα πασα στιγμη να επεμβει και να κανει διορθωσεις. Επισης το gain του συστηματος ρυθμιζεται και εν πτηση, οπωτε ο αρχαριος μπορει να το μειωνει σταδιακα οσο οι επιδοσεις του βελτιωνονται, ενω ο προχωρημενος μπορει να το ενεργοποιει με ενα διακοπτη σε περιπτωση αναγκης αν δει οτι το "χανει".
    Εχουν βεβαια τους περιορισμους τους αφου και τα δυο χρησιμοποιουν την διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ ουρανου και γης και αυτο σημαινει οτι χρειαζονται σχετικα καθαρο και ομαλο οριζοντα για ιδανικη λειτουργεια.

    Το Helicommand βασιζεται σε 3 (οχι 4!) γυροσκοπια και συνεπως δεν απαιτει "καθαρο" οριζοντα ουτε επιρεαζεται απο ομιχλη, συννεφα, μαζες νερου, χιονι και θερμακρασια. Επισης εχει και ενα mode το οποιο κραταει σταθερη θεση εν σχεση με το εδαφος. Για αυτο το σκοπο χρησιμοποιει μια καμερα που βλεπει το εδαφος και με image recognition κραταει το ελικοπτερο ακινητο προς το εδαφος (δεν ντριφταρει...). Εδω ναι το ελικοπτερο σχεδον πεταει απο μονο του αν εξαιρεσουμε το γκαζι...  Αυτο το mode δουλευει μεχρι τα 5-6 μετρα πρακτικα στις χομπιστικες εκδοσεις 3Α, 3D και 3Rigid και μετα γυρναει αυτοματα σε attitude hold mode (αυτο μονο που κανει το FMA δηλαδη - να μην γερνει το ελικοπτερο).

    Σχετικα με τα FMA το CPD4 θεωρειται καλυτερο γιατι ο ενσωματωμενος FM δεκτης FS8 ειναι κατα γενικη ομολογια της πλακας, εχει μικρη ευαισθησια και δινει ενα καρο glitches... Το CPD4 βεβαια μονο του δεν υποστηριζει CCPM (ή spoilerons και flaperons για τα αεροπλανα) αλλα αυτο διορθωνεται πολυ πιο ωραια και κομψα με ενα CCPM mixer oπως το Cyclock της CSM (ή ενα V-tail mixer αντιστοιχα για τα αεροπλανα) και κρατας και τον ακριβο και αξιοπιστο δεκτη σου...

    Σχετικα με τα Helicommand το 3Α ειναι η βασικη εκδοση, το 3D κανει οτι το 3Α συν inverted flight και το Rigid οτι το 3D συν υποστηριζει και flybarless στροφεια. Το Proffi κραταει το ελικοπτερο ακινητο σε σχεση με το εδαφος σε πανω απο 6 μετρα υψος και κραταει και σταθερο υψομετρο. ΝΑΙ αν δωσεις 3000 ευρω ΠΕΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ!

    Τελος να προσθεσω οτι στα Helicommand και το gain και το stabilization mode ρυθμιζονται κατα βουληση απο μακρυα, ενω γλυτωνεις και το εξωτερικο γυροσκοπιο (το τριτο γυροσκοπιο ειναι ακριβως αυτο - ενα heading hold gyro στο yaw axis).

    Φιλικα,
    Δημητρης
    Gespeichert
    bazexa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 35



    « Antwort #28 am: Freitag, 18 Apr 2008, 11:34:31 »

    Αψογος   Thumbs up

    Η καλύτερη "αναφορά" που βρηκα στο net...
    Gespeichert
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 97


    « Antwort #29 am: Freitag, 18 Apr 2008, 13:03:05 »

    Πάντως εγώ προσεχώς παραγγέλνω το "ηελικομμανδ" 3D. Αυτό σε συνδυασμό με το Revlock 30 της CSM και το "δραγονοσδ" κάνει το Bergen Intrepid ΕΜΠ μια πολύ σταθερή πλατφόρμα για Aerial Photography and Video η οποια γυρνάει και αυτόματα πίσω σε 'μένα σε περίπτωση απώλειας σήματος!

    Δημήτρης


    Pantws egw prosexws paraggelnw to Helicommand 3D. Ayto se syndiasmo me to Revlock 30 ths CSM kai to DragonOSD kanei to Bergen Intrepid EB mia poly statherh platforma gia Aerial Photography and Video h opoia gyrnaei kai aytomata pisw se 'mena se periptwsh apoleias shmatos!

    Dimitris

    PS Sorry gia ta greenglish alla sth douleia den exw greek fonts... :-(   DS

    « Letzte Änderung: Samstag, 25 Apr 2009, 20:55:19 von vtr » Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4 5 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: FS8 CO-PILOT Anti-crash system
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 24 Zugriffen.