Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:59:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:59:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 28
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ  (Lu 54227 fois)
    DeBergz
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1


    « Répondre #15 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 11:46:17 »

    Καλημερα ελικοπτεραδες.
    Εχω ενα παιχνιδι ελικοπτερο απο τα Jamboo το οποιο ειναι με οπισθιο ελικα και εχω αρχισει να το κουμανταρο αρκετα καλα αν και δεν σε επιτρεπει κ πολλα.
    Αρχισα να πορονομε με την ιδεα να παρω αργοτερα ενα Belt CP μιας κ εχω διαβασει τα καλυτερα. Πρωτα ομως θα την κανω για στρατο  Sad  Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι διαβασα πολλους ορους τους οποιους δεν γνωριζω οπως επισης κ δεν γνωριζω πως ρυθμιζετε ενα τετοιο πετουμενο. Αρα υπαρχει κανενα αθρο κανενα βιβλιο να διαβασω τις ελευθερες ωρες να ξεστραβωθω? Οταν το παρω θα ψαξω κ κανεναν να με βοηθησει. Απο οτι θυμαμαι ειχε αρκετους αερομοντελιστες εδω στην καστορια.

    Γενικα θα ηθελα να μαθω τα διαφορα μερη του ελικοπτερου πως λεγοντε ωστε οταν θελω βοηθεια να μπορω να συνενοηθω με εσας, και πως ρυθμιζω ελικοπτερο και τηλεκατευθυνση και τα βασικα setup για hover, 3d και αργοτερα αν ολα πανε καλα για φιγουρες.. Μολις τα καταλαβω καλα τοτε θα παω για την αγορα του belt cp rtf οπου στην αρχη θα παιξει πολυ simulator.

    Ευχαριστω.
    « Dernière édition: Vendredi, 25 Janv. 2008, 13:17:01 par DeBergz » Journalisée
    pipikos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10


    « Répondre #16 le: Jeudi, 14 Fιvr. 2008, 13:46:26 »

    Καλημέρα. Είμαι και εγώ νέος στο χώρο του μοντελισμού. Έχω ένα belt-cp και θα ήθελα να ρωτήσω τι κάνει ακριβώς το head lock gyro.
    Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #17 le: Jeudi, 14 Fιvr. 2008, 18:19:27 »

    Καλώς μας ήρθες pipikos.
    Σχετικά με το γυροσκόπιο o τρόπος λειτουργίας head lock ή heading hold σημαίνει ότι το γυροσκόπιο φροντίζει να κρατάει τον προσανατολισμό της ουράς σταθερό ανεξάρτητα από τις δυνάμεις που ασκούνται στην ουρά κατά την πτήση και το πετυχαίνει αυτό χωρίς μίξεις στην τηλεκατεύθυνση. Ο άλλος τρόπος λειτουργίας είναι το rate mode, που δεν παρακολουθεί την θέση της ουράς αλλά μόνο τις δυνάμεις που δέχεται η ουρά και τις αποσβένει, με την λειτουργία rate για να έχεις σχετικά σταθερό προσανατολισμό πρέπει να κάνεις μίξεις στην τηλεκατεύθυνση. Σήμερα σχεδόν όλοι πετάνε σε head lock, ο αρχάριος γιατί αισθάνεται σιγουριά αφού δεν χρειάζεται να διορθώνει συνέχεια την ουρά στην πτήση, ο έμπειρος ή αθλητής γιατί βγάζει τις ασκήσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια. Το rate mode χρησιμοποιείται συνήθως σε scale ελικόπτερα γιατί κατά εμπρόσθια πτήση η ουρά ακολουθεί την πορεία και έτσι η πτήση είναι πιο αληθοφανής.
    Journalisée
    pipikos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10


    « Répondre #18 le: Vendredi, 15 Fιvr. 2008, 01:18:25 »

    Ευχαριστώ πολύ.
    Κατατοπιστικότατος.
     Thumbs up
    Journalisée
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 61


    « Répondre #19 le: Vendredi, 21 Mars 2008, 12:04:31 »

    Καλημερα σε ολους παρακολουθουσα αρκετο καιρο το site χωρις να παιρνω μερος στις συζητησεις ομως τελικα μετα αρκετης σκεψης και μαγεμενος απο το LAMAV3 που πεταω αρκετους μηνες αγορασα το BELT CP. Φανταστικο ελικόπτερο! Δυστυχώς ομως μετα την πρωτη πτωση δεν μπορω να το μαζεψω και χρειαζομαι βοηθεια!
    Η πρωτη και βασικη ερωτηση ειναι πως θα μετρησω τις μοιρες με το πιτσομετρο γιατι η διαδικασια δεν αναφερεται πουθενα στο manual!
    Journalisée

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #20 le: Vendredi, 21 Mars 2008, 14:11:31 »

    δες λιγο το βιντεακι αυτο ....

    http://www.youtube.com/watch?v=CYUZE5oWT-w&feature=related

    διαβασε και αυτο που ειχα γραψει σε αλλο post και πιστευω να μπορεσεις να το ριθμυσεις....

    στην σελιδα 38...  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2299.570

    δες πρωτα , αν εχει στραβοσει κατι η εχει σπασει.....και μετα κανε τα υπολοιπα...

    το belt οπως και το king2 εχουν την ταση να στραβωνει ευκολα το αξονακι (axis) στα blades και να σπαει  το  bell control.......



    * esky.jpg (40.08 Ko, 495x412 - vu 999 fois.)
    Journalisée

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #21 le: Vendredi, 21 Mars 2008, 14:32:44 »

    οπως θα δεις στο video θα βαζεις τισ μοιρες που θες στο πιτσομετρο , και θα ρυθμιζεις ωστε το πανω μερος απο το πιτσομετρο με την "μεταλικη βεργα" να ειναι στην ιδια ευθεια .... οπως στο video......

    καθε φορα και για τα δυο blabes

    τωρα βεβαια ο τυπος κανει ολη την διαδικασια ψιφιακα.....

    ειναι το ιδιο απλα θα κανεις το ιδιο με τα δυο μεγαλα ντιζακια. (βιδωνεις ...ξεβιδωνεις....) Χαμόγελο
    Journalisée

    AVANT aurora
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 61


    « Répondre #22 le: Samedi, 22 Mars 2008, 22:08:00 »

    Ευχαριστώ φίλε sacs31 τα ανταλακτικα που μου έδειξες τα άλλαξα, και το βιντεακι ηταν φόβερο!
    Εχω ομως ενα δεύτερο πρόβλημα που δεν ξερω πως να λύσω! Οταν ανεβάζω απότομα το throtle για να συκωθεί το ελικόπτερο αυτο φέρνει μια στροφή γύρω από τον
    εαυτό του μέχρι να σταθεροποιηθεί ενώ αν  ανεβάσω το γκάζι  σιγά σιγά είναι καλήτερα τα πράγματα αυτό δεν το έκανε πριν την πτώση.
    Εχει καποιος ιδέα γιατί μπορει να γινεταί αυτο;
    Και κατι ακόμα τα δύο μεγαλα ντιζακια νομιζα οτι ρυθμίζει το tracking των blades η κάνω λάθος;
    Journalisée

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #23 le: Samedi, 22 Mars 2008, 22:35:26 »

    Διάβασε τα βήματα που γράφω στο μυνημα μου που έστειλα ώστε να ρυθμίσεις σωστά (βασικο) με το πιτσομετρο τις μοίρες

    σελιδα 38...  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2299.570


    Με τα δυο μεγάλα ντιζακια ρυθμίζεις τις μοίρες ,και το tracking..

    Μετά δες αν τα δυο blades όταν δώσεις γκάζι είναι σαν ένα ( βάλε αν έχεις μια μπλε στο ένα και μια κόκκινη ταινία στο άλλο ) ώστε να ξεχωρίσεις πιο από τα δυο είναι κάτω.

    Αυτό που είναι κάτω δες σε πια ντιζα από τις δυο αντιστοιχεί και ξεβίδωσε μια η δυο φορές ,και ξαναδοκίμασε….

    Στο απότομο γκάζι και το δικό μου έχει την τάση να διώχνει λίγο την ουρά ,( εχω γυροσκοπιο GY401) αλλά και όταν είναι σε ένα υψος 3-4 μέτρα,  κλίσω το γκάζι και το δώσω απότομα για να μην πέσει κάτω το ελικόπτερο ,πάλι μου διώχνει λιγο την ουρά δεξιά.

    Αυτό εν μέρη το έλυσα δίνοντας λίγο (+) στο διακοπτακι HOV. PIT  αλλά ελατοσα (–) το διακοπτακι PIT. TRIM..

    Κάνε δοκιμές…….. Χαμόγελο
    Journalisée

    AVANT aurora
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 61


    « Répondre #24 le: Dimanche, 23 Mars 2008, 23:52:03 »

    Ok θα δοκιμασω και θα σου πω ευχαριστω παντος! Thumbs up
    Journalisée

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    George2411
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 144


    « Répondre #25 le: Jeudi, 5 Juin 2008, 19:21:10 »

    Και εγω νεογεννητος ειμαι, σου ευχομαι καλο ξεκινημα και καλες πτησεις!!!  Wink
    Journalisée
    Paradise Lost
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 114



    « Répondre #26 le: Jeudi, 26 Juin 2008, 17:23:48 »

    Καλησπερα σε ολους! Ειμαι καινουριος στο Φορουμ! Το ονειρο μου ηταν ενα ελικοπτερακι και μετα απο τα ποστ που κανατε πηρα το Λαμα ν3.  Θελω να σας ευχαριστησω για της Συμβουλες γυρο απο το Lama v3, που χαρη στα ποστ σας καταφερα να το ρυθμιζω και να το κανω βολτιτσες μεσα στο σπιτι χωρις να το κανω κοματια uglystupid2! Το χειροτερο μου ετιχε οταν εμαθα να το κουμανταρο και το εβγαλα στο υπεθρο σε απνια και το πηγα στο σκυλο μου για να δω τη θα κανει Ποοολύ άνεση. Δυστιχως μετα απο συντομη συμπλοκη με τον σκυλο το Λαμα βγηκε ΚΟ knuppel2 με σπασμενη ουρα, ελικες, σπασμενο πλεσιο  και ανυπαρκτο gyro Sad  !Αφου Βρηκα ολα τα κοματια και αλαξα οτι ειχε καταστραφει και με την βοηθεια των απαντισεων σας το εφτιαξα και το ρυθμησα και ειναι οπως το αγορασα laughΣχεδον, περιμενω και το landing skid!

    Σας Ευχαριστω και καλως σας βρηκα!!


    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #27 le: Jeudi, 26 Juin 2008, 17:34:02 »

    Γειά σου φίλε Paradise Lost.

    Τουλάχιστον είχες τήν υπομονή και διάβασες. Thumbs up

    Καλές πτήσεις. Wink
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kostas16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 32


    « Répondre #28 le: Dimanche, 20 Juil. 2008, 17:44:43 »

    γεια χαρα παιδια και απο μενα.και γω σχετικα καινουργιος ειμαι αλλα απολυτως ασχετος ομως ακομα.εχω δυο αεροπλανα και σκεφτομαι να ασχοληθω και με τα ελικοπτερα,,απ οτι εχω καταλαβει τα Lama V3 και V4 ειναι καλες λυσεις για εναν αρχαριο και προσανατολιζομαι προς V4 για να πεταω και λιγο εξω αργοτερα.ειναι καλη επιλογη?αν εχετε καμια αλλη προταση για αρχαριο πειτε μου σας παρακαλω..
    Journalisée
    George2411
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 144


    « Répondre #29 le: Dimanche, 20 Juil. 2008, 18:41:03 »

    γεια χαρα παιδια και απο μενα.και γω σχετικα καινουργιος ειμαι αλλα απολυτως ασχετος ομως ακομα.εχω δυο αεροπλανα και σκεφτομαι να ασχοληθω και με τα ελικοπτερα,,απ οτι εχω καταλαβει τα Lama V3 και V4 ειναι καλες λυσεις για εναν αρχαριο και προσανατολιζομαι προς V4 για να πεταω και λιγο εξω αργοτερα.ειναι καλη επιλογη?αν εχετε καμια αλλη προταση για αρχαριο πειτε μου σας παρακαλω..
    Για εξωτερικο χωρο δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο ΕΚΤΟΣ αν εχει απνοια.Θα σου προτεινα το v3 για πολλους και διαφορους λογους αντι του v4.
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.