Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:43:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:43:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 17
    Total: 17
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου  (Lu 6133 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #15 le: Samedi, 1 Avril 2023, 07:18:59 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #16 le: Samedi, 8 Avril 2023, 12:00:12 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Το καύσιμο εξατμίζεται και μένουν κατάλοιπα από καμμένο λάδι και καύσιμα το οποίο μόνο ζημιά θα προκαλέσει.
    Αν δεν υπάρχει διάθεση για καθαρισμό και λίπανση το καλύτερο είναι να βγει το μπουζι να ρίξουμε μέσα λίγο λάδι να γυρίσουμε την έλικα ώστε να πάει λάδι στα περισσότερα μέρη του και τοποθετούμε το μπουζι
    Journalisée
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #17 le: Jeudi, 13 Avril 2023, 10:45:58 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #18 le: Jeudi, 13 Avril 2023, 10:55:29 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #19 le: Jeudi, 13 Avril 2023, 19:09:08 »

    Παιδιά μπορεί να είμαστε Ελληνικό φόρουμ όμως επιτρέπονται τα μηνύματα σε ξένες
    γλώσσες, άλλωστε ένας ξένος πως αλλιώς θα επικοινωνούσε με το φόρουμ??
    Υπάρχει άλλωστε και θεματολογία εδώ!!!  Wink

    Καλό Πάσχα και Καλή ανάσταση με υγεία σε όλους!!!!!  Thumbs up   Thumbs up
    Journalisée
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #20 le: Jeudi, 13 Avril 2023, 22:32:51 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language

      Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

      Το αρχικό μήνυμα αναφέρεται στον Demetre που είχε απαντήσει πιο παλιά και φαίνεται σε προηγούμενη σελίδα

      Ο Demetre ζει Αμερική και αρκετές φορές έχει αναφέρει ότι έχει πρόβλημα στο να γράψει Ελληνικά ή και Greeklish Χαμόγελο Χαμόγελο
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #21 le: Vendredi, 14 Avril 2023, 17:08:57 »

    Ok. I have no objections on the above.
    We could practice our English  Thumbs up
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Fil de discussion: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 24 requêtes.