Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:27:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:27:55

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 37
    Gesamt: 40
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Επιλογή του πρώτου μου  (Gelesen 4743 mal)
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « am: Freitag, 19 Jan 2018, 20:10:32 »

    Καλησπέρα, επιτέλους έφτασε η στιγμή που μπορώ να αποκτήσω το πρώτο μου ελικόπτερο. Ξέρω πολλά για αυτά και σκέφτομαι την αγορά ενός 500αρι μοντέλου σε κιτ Γτ θελώ να το συναρμολογησω μόνος. Ψάχνοντας πάντως στο νετ δεν βρησκω ικανοποιητική γκάμα από ελικόπτερα. Επίσης σκεφτόμουν για κάποια τηλεκατευθυνση της turnigy που έχουν βολική τιμή και αρκετές λειτουργίες... Τι θα μου προτείνατε λοιπόν με ένα ταβάνι τιμής στα 200ευρω χωρίς την τ/κ.;
    Gespeichert
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 62


    « Antwort #1 am: Freitag, 19 Jan 2018, 21:07:11 »

    Φίλε μου καλησπέρα. Σου εύχομαι καλή αρχή σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
    Αλλά για να μην πέσεις από τα σύννεφα πολύ απότομα, απογοητευτεί και τα παρατησεις, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός και να έχεις μεγάλη υπομονή.
    Και πάμε στη δύσκολη ερώτηση. Έχεις ξαναπεταξει ελικόπτερο, έστω και τετρακαναλο;
    Gespeichert

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #2 am: Freitag, 19 Jan 2018, 22:56:19 »

    Ναι αλλά μην φανταστείς κάτι ιδιετερο από jumbo ήταν και κάτι μικρά τετρακοπτερα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά με αντυπωσιαζαν από πολύ μικρό και πάντα ήθελα να ασχοληθώ. Επίσης ξέρω ότι είναι ακριβό χόμπι γι αυτό έλεγα να πάρω τ/κ ξεχωριστά ώστε να κάνει και για άλλα μοντέλα αργότερα.
    Gespeichert
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 130


    « Antwort #3 am: Freitag, 19 Jan 2018, 23:11:02 »

    Δηλ για να καταλάβουμε...
    Θέλεις να αγοράσεις το 1ο επ και να είναι 500αρι;
    Με προυπολογισμό 200 ευρώ;
    Εκτός από το κιτ χρειάζεσαι:
    μοτέρ
    esc
    servo κυκλικού
    servo ουράς
    μονάδα flybarless
    μπαταρίες
    φορτιστή

    και τ/κ με δέκτη

    Εξομοιοτή έχεις;

    Gespeichert
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #4 am: Freitag, 19 Jan 2018, 23:20:06 »

    Είναι μεγάλο για πρώτο; εξομοιωτή δεν έχω αλλά θα ασχοληθώ να βρω κάποιον σύντομα... Τα κιτ δεν τα έχουν όλα εκτός από την τ/κ; νόμιζα λάθος έτσι; εσείς πως προτείνεται να ξεκινήσω; γνώμες ψάχνω
    Gespeichert
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 62


    « Antwort #5 am: Freitag, 19 Jan 2018, 23:22:36 »

    Όπως καταλαβαίνεις και από το πιο πάνω ποστ το πρώτο σου ελικοπτερο δε θα είναι 500. Και μάλλον ούτε το δεύτερο, αν και αυτό δεν είναι αδύνατο.
    Τα ελικόπτερα του jumbo δεν τα ξαναακουμπας. Με τα τετρακοπτερο αν είναι τετρακαναλο κάτι κάνουμε, αλλά και πάλι πρέπει να μάθεις να πετάς από την αρχή.
    Με τον προϋπολογισμό που θέτεις μπορείς να πάρεις κάτι σε μικρό εξακαναλο, κάτι σε wl toys v977 η κάποιο μικρό της blade, κοίτα στο horizon hobby. Έχουν και stability mode που θα σε βοηθήσει να μάθεις, παρέα με simulator πάντα.
    Αν θες να το πας στη μεριά του σκληροπυρηνικού, κοιτάς στα μεταχειρισμένα, θα βρεις σχετικά εύκολα και καλό ελικόπτερο και καλή τηλεκατεύθυνση χωρίς να αποκλίνεις πολύ από τα χρήματα που διαθέτεις, μιλώντας για 450 βέβαια. Θα χρειαστείς όμως βοήθεια από κάποιον έμπειρο.
    Εδώ έρχεται το ερώτημα του που μένεις.
    Ένα άλλο κομμάτι για να ξεκινήσεις είναι το διάβασμα. Και χρειάζεται αρκετό από δαυτο, υλικό θα βρεις στο φόρουμ και σε sites του εξωτερικού πχ rchelicopterfun.
    Φιλικά, στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια, Δημητρης
    Gespeichert

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #6 am: Freitag, 19 Jan 2018, 23:33:21 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας... Αθήνα μένω... Σκεπτικό μου ήταν μια τ/κ όπως είπα πιο πάνω με αρκετές δυνατότητες για μετέπειτα. Μεταχειρισμένα έχω κοιτάξει ακόμα και στο car.gr απλά επειδή είναι το πρώτο δεν ξέρω πως θα καταλάβω αν έχει φάει τα ψωμιά του. Τι θα έπρεπε να προσέξω σε μια τέτοια αγορά μεταχειρισμενου;
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #7 am: Samstag, 20 Jan 2018, 00:02:08 »

    Καλησπέρα και από εμένα.
    Να ξεκαθαρίσω ότι με αυτό μου το ποστ δεν θα ήθελα να σε απογοητεύσω.Θα προσπαθήσω όμως να σε βοηθήσω όσο μπορώ για να μην απογοητευτείς από τον ενθουσιασμό και την λαχτάρα σου στο να πεταξεις ελικοπτερο.
    Υπάρχει ένα ρητό που λέει «η φτήνια τρώει τον παρά».
    Γνωρίζω ότι ζούμε σε πολύ δύσκολους οικονομικούς καιρούς και ότι λεφτά δεν υπάρχουν.....
    Μπαίνοντας στο ψητό τώρα.....
    Από όσο καταλαβα από εξοπλισμό δεν έχεις τιποτα και πρέπει να τα αγοράσεις όλα από την αρχή.
    Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά με 200 ευρο maximum δεν μπορείς να περπατήσεις στο θέμα ελικοπτερο.Ειναι αδύνατον να βρεις κάτι που να πετάει τα βασικά και μαζί με αυτό να έχεις και χειριστήριο και μπαταρίες και φορτιστές για τις μπαταρίες κτλ κτλ.
    Με τέτοιο μπατζετ περνεις κάτι τύπου τζάμπο τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με πτήση.
    Θα με πεις.....δηλαδή να δώσω μια περιουσία?Οχι....Θα σε πω τι ειναι μοντελιστικα σωστο και τα βήματα βάση εμπειρίας και μετά εσυ θα πράξεις μέχρι που θα φτάσεις.
    Ξεκινώντας με το μέγεθος του ελικοπτερου για αρχή.....Υπάρχει ένα ρητό που λέει «όσο μεγαλύτερο τόσο ποιο σταθερό».
    Τα μικρά ελικόπτερα από 50αρη μέγεθος και προς τα κάτω (550-500-450 κτλ) απευθύνονται σε intermediate pilot προς expert και όχι για rookies.Οσο μικρότερο το ελικοπτερο τόσο ποιο νευρικό.....τόσο ποιο επιρρεπή σε ριπές αέρα κτλ.Τα μικρά ελικόπτερα χρειάζονται περισσότερες στροφές για να δουλέψουν που σημαίνει όσο περισσότερες στροφές τόσο ποιο νευρικό το ελικοπτερο.Οσο μεγαλύτερο τόσο λιγότερες στροφές στο στροφειο και τόσο ποιο ήρεμο και μαλακο.
    Ένα καλό μέγεθος για να ξεκινήσεις ειναι το 50αρη.
    Δεύτερο θέμα η κινητήριος δύναμη.
    Το ηλεκτρικο ελικοπτερο ΔΕΝ ενδείκνυται για αρχάριο.Ο λόγος ειναι ο χρόνος πτήσης.Ο νέος ελικοπτερας χρειάζεται να γράψει ώρες χοβερ-πτήσης κάτι που με τα ηλεκτρικά δεν μπορεί να το έχει.Ενα ηλεκτρικο κρατάει 5-6 λεπτά η μπαταρία (στο μέγεθος που λες) ενώ ένα νίτρο με ένα ρεζερβουάρ πετας 12-14 λεπτά χοβερ.Η μπαταρία του δεκτη μια με 2500mha κρατάει περίπου 5 πτήσεις δώδεκα λεπτές που σημαίνει ότι πετας κατεβΑινεις βαζεις καύσιμο και ξανά πετας.Σαν ηλεκτρικο θα πρέπει να έχεις ή πέντε εξη μπαταρίες (κάτι που ειναι ποιο ακριβό από το νίτρο) ή να έχεις γεννήτρια στο μοντελοδρομιο για να βαζεις να φορτίζεις.Επισης. Θα φόρτιση θέλει περίπου 40 λεπτά για να ολοκληρωθεί που σημαίνει θα πρέπει να κάτσεις όλη μέρα.Βαλε και ότι σε ηλεκτρικο σεταπ χρειάζεσαι και καλό φορτιστή με καλό τροφοδοτικό κάτι που ανεβάζει πολύ το αρχικό κόστος.Θα με πεις...τα νίτρο λίγα έξοδα έχουν...καύσιμα μπουζί κτλ...Ειναι ποιο λίγο το μπατζετ σε σχέση με το ηλεκτρικο σεταπ.(Εγώ να φανταστείς ασχολούμε με τα ελικόπτερα από το 2008 και μόλις φέτος τα γύρισα στα ηλεκτρικά.
    Επίσης με τα ηλεκτρικά υπαπρχει θέμα γιατί τα παρελκόμενα speed control κτλ χρειάζονται γνώσεις για να τα ρυθμίσεις και φυσικά να μην τραυματιστείς στην χειρότερη περίπτωση κάτι που έχει γίνει ουκ ο λίγες φορές (σε σεταρισμα στον πάγκο με τα blade επάνω ξεκίνησε το ελικοπτερο ένα 250αρη μικρό και Ευτηχως δεν χτύπησε πρόσωπο....έκοψε όμως τένοντα στο δεξί χέρι από έναν γνωστό).
    Ένα άλλο θέμα βασικό ειναι το χειριστήριο.Οπως πολύ καλα είπες καλό θα ήταν να πάρεις ένα καλό επώνυμο για να το έχεις και για αλλά μοντέλα.Πλεον δεν χρειάζεται να δώσεις πολλά λεφτά για χειριστήριο.Υπαρχουν μεταχειρισμένα πολύ καλα χειριστήρια σε πολύ καλές τιμές.(φίλος έδωσε μια Futaba 14sg για 250 ευρο λόγο αγοράς 18mz).
    Εννοειτε μην πειραματιστείτε μόνος λόγο του ότι το ελικοπτερο θέλει γνώσεις για να σεταριστει και να πετάει τέλεια ουτοσωστε να σε βοηθήσει και σενα σαν αρχάριο.(αλλιώς ειναι να προσπαθείς να μάθεις χοβερ σε ένα τέλειο ελικοπτερο και αλλιώς να τραβάει δεξιά αριστερά ή να ντριφταρει η ουρά ....έτσι δεν θα προχωρήσεις ποτέ).
    Θα σου πω αυτό που μου είπαν και εμένα πριν χρόνια ένας κορυφαίος του είδους....(κοιτά τι πεταν οι άλλοι κοντά σου...στο μοντελοδρομιο-αλάνα-στο μέρος σου και πάρε κάτι ίδιο ουτοσωστε να μπορούν να σε βοηθήσουν να στο φτιάξουν και να σε βοηθήσουν στα πρώτα σου βήματα).
    Υπάρχουν ελικόπτερα μεταχειρισμένα 50αρια έτοιμα να πετάξουν σε καλή κατάσταση και σε καλή τιμή.
    Μην κανείς το λάθος να δώσεις τα λίγα λεφτά σου για να πάρεις ολόκληρο σετ γιατί θα απελπιστεις και θα αντιμετωπίσεις προβλήματα που το ποιο πιθανό σε σχέση και μετά λεφτά που δεν υπάρχουν να σε κάνουν να τα παρατήσεις.
    Ένα καλό μπατζετ για να ξεκινήσεις με τα πάντα (πατάω μίζα και απογειωνόμαι με καύσιμα κτλ κτλ ειναι κοντά στα 800-1000 ευρο ) μαζί με χειριστήριο τα πάντα.(Δυστηχως για τις μέρες μας).
    Θα με πεις τρελό.....αυτα όμως δεν ειναι ακριβά όταν τέτοιο σετ πριν δέκα χρόνια μας στοιχήζε κοντά στα 2200 ευρο.Το πρόβλημα το μεγάλο στην αρχή ειναι ότι πρέπει να τα πάρεις όλα.Αν ειχες το χειριστήριο πχ....ένα ελικοπτερο μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση έβρισκες και με 5 κατοστάρικα ίσως και λίγο λιγότερο σε 50αρη.
    Ένα άλλο καλό που έχει κάποιος που ξεκινάει τώρα και θα τον βοηθήσει πολύ να μην σπάσει ειναι ο εξομειωτης.Καλο θα ήταν να πάρεις έναν και να γράψεις ώρες για αρχή πριν κανείς την πρώτη σου πτήση.Θα σε βοηθήσει πααααρα πολύ.
    Και φυσικά άφησα για το τέλος το θέμα της βοήθειας.Οταν κατασταλάξει και πάρεις αυτό που θες ψάξε κάποιον να σε βοηθήσει που να ξέρει.Βασικο....όχι να πετάει οτιδήποτε....να πετάει ελικοπτερο.Με λίγα λόγια να ξέρει τι του γίνεται γιατί έχω δει και μοντελιστες που δεν ξέρουν από ελικόπτερα να πειραματίζονται με ξένα.
    Ελπίζω να βοήθησα με την άποψη μου βάση εμπειρίας.
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #8 am: Samstag, 20 Jan 2018, 02:03:21 »

    Καλησπέρα, επιτέλους έφτασε η στιγμή που μπορώ να αποκτήσω το πρώτο μου ελικόπτερο. Ξέρω πολλά για αυτά και σκέφτομαι την αγορά ενός 500αρι μοντέλου σε κιτ Γτ θελώ να το συναρμολογησω μόνος. Ψάχνοντας πάντως στο νετ δεν βρησκω ικανοποιητική γκάμα από ελικόπτερα. Επίσης σκεφτόμουν για κάποια τηλεκατευθυνση της turnigy που έχουν βολική τιμή και αρκετές λειτουργίες... Τι θα μου προτείνατε λοιπόν με ένα ταβάνι τιμής στα 200ευρω χωρίς την τ/κ.;

    Καλησπέρα Γιώργο και καλώς ήλθες (?) στα ελικόπτερα..

    Συμφωνώ με τον Νίκο 100% και θα ήθελα να τονίσω κάτι ακόμη.

    Το τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο είναι ένα άθλημα εγκεφαλικό - ψυχολογικό.
    Θα πρέπει να μπεις σε αυτό με λογική, σύνεση και με αξιόλογο κεφάλαιο στην αρχή. Μετά, αν γίνουν όλα υπο σωστές προϋποθέσεις, θα σου κοστίζει όσο ένας καφές τη μέρα..



    Αν δεν είσαι σε θέση να επενδύσεις σε αυτό από την αρχή, καλύτερα να το καθυστερήσεις.
    Αν δεν έχεις κοντά σου κάποιον αερομοντελιστή που να έχει εμπειρία στο ελικόπτερο και να είναι πρόθυμος να σε βοηθήσει στα δύσκολα πρώτα βήματά σου, καλύτερα να το αφήσεις.

    Μπορεί να σου φαίνονται σκληρά τα λόγια μου αλλά πίστεψέ με, από φόρουμ και τηλέφωνα δεν έμαθε κανείς μας να πετάει ελικόπτερο.

    Μη με παρεξηγήσεις αλλά δυστυχώς το ελικόπτερο είναι αρκετά πολύπλοκο και αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις κατά την έναρξη τότε είναι βέβαιο ότι θα απογοητευθείς και θα έχεις χάσει χρόνο και χρήμα.

    Το 99% από όλους εμάς που αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τα ελικόπτερα, αρχίσαμε με λάθος τρόπο. Για αυτό το λόγο είμαι τόσο κάθετος.



    Αφού λοιπόν βρεις έναν εξομοιωτή και 'σπάσεις' λίγο τα δάκτυλα και αρχίσει το μυαλό σου να αντιλαμβάνεται τις κλήσεις και τις γωνίες του μοντέλου στον αέρα, θα έχει περάσει αρκετό διάστημα στο οποίο θα αποταμιεύεις, με σκοπό να αγοράσεις σωστό εξοπλισμό και μεγάλο ελικόπτερο.

    Αν και προσωπικά πιστεύω ότι το καλύτερο θα ήταν μαζί με έναν έμπειρο να πετάξεις 700άρι (μη σου πω 800άρι ελικόπτερο), όπως είπε και ο Νίκος ένα οικονομικό 600άρι θερμικό θα είναι ένας πολύ καλός δάσκαλος..


    Αν το οικονομικό και το ψυχολογικό δεν ήταν θέμα και όλοι όσοι άρχιζαν το ελικόπτερο , άρχιζαν με 700άρια ή 800άρια ελικόπτερα και στη συνέχεια καθώς ζητούσαν περισσότερα σε πτήση πήγαιναν σε 600άρια, 500άρια και 450άρια, σήμερα η κοινότητα του ελικοπτέρου θα ήταν 100 φορές μεγαλύτερη.

    Προσωπικά, με τα λεφτά που έχω πετάξει σε σπασίματα με 450άρια και 500άρια ελικόπτερα στα πρώτα μου βήματα αν τα είχα τώρα θα.... ξέρω γω.. κάτι θα..



    Τέλος, οι περισσότεροι τραυματισμοί γίνονται με μικρά ελικόπτερα διότι λόγο του μικρού μεγέθους τους οι νέοι χρήστες δεν τους αποδίδουν τον δέοντα σεβασμό πιστεύοντας ότι είναι παιχνίδια... Ενώ βλέποντας ένα μεγάλο ελικόπτερο με δύο έλικες πάνω από μισό μέτρο ο καθένας υποσυνείδητα τους περνάει το μήνυμα ότι εδώ δεν παίζουμε... Αν γίνει στραβή τέλος.

    Αυτά τα ολίγα.

    Καλή συνέχεια

    Διονύσης
    Gespeichert

    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    « Antwort #9 am: Samstag, 20 Jan 2018, 08:36:57 »

    Λέω εγώ τώρα ….
    Μήπως θα ήταν καλύτερα όσοι ελικοπτεράδες από την Αθήνα έχουν διάθεση να βοηθήσουν, να ενημερώσουν, να δασκαλέψουν, να διδάξουν τά όποια μυστικά, τρικ, λάθη, κινδύνους, προτερήματα, μειονεκτήματα , εξοπλισμό, καταστήματα,  να στείλουν ένα PM στο παλικάρι και να κανονίσουν κάποιο ραντεβού ζωντανά ώστε να μπορέσει να μπεί σε αυτό το χόμπυ με καλές βάσεις και όχι όπως εμείς που προσπαθούσαμε μόνοι μας και να μην του συμβεί το γνωστό   …… πάρε ρε φίλε τον ραπτοράκο σου και πήγαινε παραπέρα …..
    Gespeichert
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #10 am: Samstag, 20 Jan 2018, 09:29:36 »

    θα γουσταρα πολυ να εβλεπα live καθως κανα δυο φορες που πετυχα ημουν μικρος και απο μακρυα....πολυ μακρυα...ειδα οτι ενα απο τα σημεια για πτησεις ειναι και ο ασπροπυργος και λογο του οτι δουλευω εκει ( περιστερι μενω) ειχα στο μυαλο μου οτι θα το συνδιαζα ετσι ,πριν ή μετα την δουλεια να κατεφευγα στο σημειο...πραγματικα μου τα βαλατε σε μια ταξη στο μυαλο μου και τωρα θα τα σκεφτω πολυ καλυτερα. επομενως να ρωτησω ,ανακοινωνετε καπου τις ημερομινιες οταν εχετε σκοπο να μαζευεστε για πτησεις ωστε να μπορω να τις δω και αναλογα την δουλεια να παρευρισκομαι;
    Gespeichert
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 130


    « Antwort #11 am: Samstag, 20 Jan 2018, 09:47:44 »

    Mια ερώτηση προς τους φίλους που έγραψαν παραπάνω...
    Ποια εταιρία πουλάει ΣΗΜΕΡΑ θερμικό ε/π τύπου raptor με τον γνωστό θα συμφωνήσω κατά τα άλλα σε όλα εκπαιδευτικό χαρακτήρα;
    Με την εξέλιξη της τεχνολογίας σε flybarless και με την σωστή καθοδήγηση από έμπερο μοντελιστή με διάθεση να δώσει γνώσεις το πρώτο βήμα μπορεί να είναι ένα πολύ μικρό ηλεκτρικό 6κάναλο σωστά ρυθμισμένο. Η κατηγορία αυτή συγχωρεί λάθη ειδικά εάν επιλέξεις κατάλληλο χώρο προπόνησης και καιρικές συνθήκες. Με ένα μεγαλύτερο ε/π μόλις ακουμπήσεις ... €€€€ και χρόνος για την αποκατάσταση της ζημιάς!
    Με μεγάλη μου χαρά πάντως βλέπω πως η διάθεση να προσφέρουν "χέρι βοηθείας" υπάρχει σε κάποιον που έχει διάθεση να μπει στον χώρο.
    Γιώργο εδώ είμαστε (και πμ έλαβες για να τα πούμε "ζωντάνα") και αφού συγκεντρώσεις τις απαραίτητες πληροφορίες με την κρίση σου θα αποφασίσεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.

    Gespeichert
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 62


    « Antwort #12 am: Samstag, 20 Jan 2018, 11:26:58 »

    Γιώργη βλέπεις πως έχεις τις προτάσεις βροχη για βοήθεια. Ένας από τους λόγους είναι ότι το προηγούμενο από το δικό σου ποστ στην ενότητα είναι το δικό μου αντίστοιχο, και πάνε επτά χρόνια από τότε. Αυτό σημαίνει πολλά. Όπως σου είπα ξανά είμαι διαθέσιμος για ο,τι χρειαστείς. Απλά, μην κάνεις καμμία αγορά πριν πάρεις μια εικόνα για το πού πας να μπλεξεις.
    Εσύ φίλε Σωκράτη που βρίσκεσαι;
    Gespeichert

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    « Antwort #13 am: Samstag, 20 Jan 2018, 11:32:01 »

    Αγαπητέ Σωκράτη δεν υπήρχε πρόθεση προσηλυτισμού προς τον  Raptor ούτε διαφήμιση αυτού του μοντέλου. Αλλά αρκετά χρόνια πρίν ακόμη εμφανιστεί το flybarlesse  ποιος δεν είχε ή δεν δοκίμασε ένα ράπτορ.  Ήταν το ελικόπτερο σχολείο και αυτό το λένε όλοι. Το  ‘’σπάσιμο των δακτύλων’’ είχε γίνει με ένα κοάξιαλ λάμα και μετά με ένα ηλεκτρικό 400άρι. Ο ράπτορ και ο εξομοιωτής ήλθαν αργότερα. Οι καιροί έχουν αλλάξει, η τεχνολογία έχει προοδεύσει  και θα ήταν λογικό ο  ‘’νέος ‘’ να προσαρμοστεί  στα νέα δεδομένα της τεχνολογίας και τον τρόπο πτήσης και ρυθμίσεως των ηλεκτρονικών. Απλά η έκφραση ….πάρε το ραπτοράκο σου… είχε ειπωθεί από κάποιον  προφέσορα   στο  Σεφ πρίν χρόνια όταν προσπαθούσα να πετάξω ή να μάθω καλό χόβερ. Σαν νέος έπιανα λίγο από τον χώρο τους και εμπόδιζα. Τι κάνεις τότε ?? Πετάς ή τουλάχιστον προσπαθείς μόνος σου με όλα τα επακόλουθα. Και αυτό δεν πρέπει σήμερα να συμβεί σε κάποιον πρωτόπειρο. Η αμέριστη και ανιδιοτελής  βοήθειά σας  θα είναι ότι καλύτερο γι’ αυτόν.

    Gespeichert
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 130


    « Antwort #14 am: Samstag, 20 Jan 2018, 11:55:53 »

    Η πρόθεση όλων μας είναι να βοηθήσουμε τον Γιώργο να ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εννοείται πως καθένας με την εμπερία του προτείνει τον δρόμο που πιστεύει ότι θα είναι ότι καλύτερο.
    Δυστυχώς η Αττική δεν προσφέρει χώρους πτήσης κοντά στις αστικές περιοχές όπως διαμορφώθηκαν.
    Προσωπικά αισθάνομαι ασφάλεια μόνο στο οργανομένο μοντελοδρόμιο του Ερμή στον Μαραθώνα που είμαι μέλος. Έχω ακούσει ότι κάποιοι πετάνε στο Κρυονέρι - δεν είναι τόσο εύκολη η πρόσβαση λένε και πρέπει να ξέρεις πως να φτάσεις, καλοί φίλοι πετάνε σε κάποιο από τα πάρκινκ του Ελληνικού, κάποιοι πετάνε Ανάβυσσο, στον Ασπρόπυργο, Χωράφα στο Κερατσίνι, στην Γ είσοδο του Ολυμπιακού χωριού.
    Η επιλογή του χώρου είναι πονεμένη ιστορία. Πρώτα και πάνω από όλα πρέπει να εξασφαλίζονται κανόνες ασφαλείας τόσο για τους μοντελίστες όσο και για τους περίοικους και τις περιουσίες τους. Στο Σεφ έτρεμα στην ιδέα πως θα μπορούσε μοντέλο να καταλήξει στην παραλιακή στον αυτοκινητόδρομο.
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #15 am: Samstag, 20 Jan 2018, 13:46:35 »

    Ο ραπτορας ειναι σχολειο οπως και το hirobo sdx.
    Μην προτρεχεται σε fbl ελικοπτερο για νεο.Ειναι εξελιγμενη πολυ σαν προταση που δεν θα τον βοηθησει σαν rookie.Ενα 50αρη θερμικο καλα σεταρισμενο σαν flybar θα τον βοηθησει παραπανω με την βαση training που θα χρειαστει για αρχη.Σαν fbl θα τρεμοπαιζει ολο με την βαση απο κατω και θα το τρελανει το ελικοπτερο.Απλες παλιες λυσεις δοκιμασμενες ειναι η αποψη μου.Καποιος θα εχει μεταχειρισμενα κατι αναλογο σε καλη κατασταση.Αν παει σε καινουργιο που δεν το προτεινω γιατι δεν ξερει να το φτιαξει και ειναι σιγουρο οτι σαν πρωτη φορα αν το φτιαξει μονος θα γινει ολο λαθος...παει σε sdx το οποιο απλο κιτ εχει ο Κουτσουλας και ειναι φτηνο.Στην μεταμορφωση απ οσο ξερω πηγαινουν οι δικοι μου (Σοφιανος -Μανωλης Χριστος κτλ) μπορει να παει να δει (εκει θα παθει πλακα).
    Μεταχειρισμενο ετοιμο κοιτα φιλε.....(Τι να σε κανω....να εισουνα Κοζανη θα σε αναλαμβανα εγω τωρα που δεν εχω και δουλεια).
    Gespeichert

    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #16 am: Samstag, 20 Jan 2018, 13:54:16 »

    Και κατι τελευταιο......Οταν κατασταλαξεις και βρεις καποιον να σε βοηθησει κατσε διπλα να το φτιαξεται μαζι να παρεις μια γευση.Στην αρχη θα σε φαινονται κινεζικα οπως μου φαινονταν εμενα οταν εκατσα διπλα στον Αντωνιαδη (heli-doctor) αλλα θα παρεις μια γευση.Προς θεου οχι πολλοι μαζι γιατι εκει γινετε μ@λακια.Αυτος που θα στο πιασει αυτος θα ασχοληθει μεχρι τελους.Γιαυτο λεω οτι θα πρεπει να βρεις εναν που να ξερει τι του γινεται.
    Gespeichert

    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #17 am: Samstag, 20 Jan 2018, 15:30:06 »

    Ευχαριστώ όλους σας πολύ και με τις πληροφορίες που μου δώσατε θα τα βάλω κάτω όλα και θα κατασταλαξω σε κάποια λύση γειά το ξεκίνημα μου. Πριν προβώ πάντως σε οποιαδήποτε αγορα θα ξανά ποσταρω σε αυτό το θέμα για να δω την γνώμη την δική σας. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει ενδιαφέρον και άτομα να δείξουν.
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #18 am: Dienstag, 20 Feb 2018, 19:56:46 »

    Ναι αλλά μην φανταστείς κάτι ιδιετερο από jumbo ήταν και κάτι μικρά τετρακοπτερα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά με αντυπωσιαζαν από πολύ μικρό και πάντα ήθελα να ασχοληθώ. Επίσης ξέρω ότι είναι ακριβό χόμπι γι αυτό έλεγα να πάρω τ/κ ξεχωριστά ώστε να κάνει και για άλλα μοντέλα αργότερα.

    Να σου πω κι εγώ κάτι και ας φανεί περίεργο,  επειδή αυτά του jumbo δεν είναι το ίδιο γιατί δεν παίρνεις ένα WLtoys V911 που είναι φθηνό τετρακάναλο και δεν είναι παιχνίδι να το πετάς μέσα στο σπίτι και να του πάρεις τον αέρα? Άλλωστε είναι πολύ φθηνό και δεν θα πάει χαμένο θα το έχεις κιόλας για το σπίτι. Μετά προχωράς σε εξακάναλο. Όλα αυτά στα λέω γιατί για αυτό που ψάχνεις χρειάζεσαι λεφτά Wink
    Gespeichert
    george95
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 15


    « Antwort #19 am: Mittwoch, 28 Feb 2018, 21:19:54 »

    αργησα λιγο να δω το μνμ... που λες το 911 το ειχα παραγγειλει απο καιρο...ηρθε πριν μια εβδομαδα και το μαθαινω...καταφερα να το σηκωσω σε μικρο χωρο και να το ελενξω αλλα οχι πολλα πολλα ... εχω ενθουσιαστει αρκετα ειναι η αληθεια ,εχω ακομα να μαθω ενω παραλληλα κοιταω συνεχως για τηλεκαυτευθυνση...μολις βρω και ξεκινησω και εξομηωτη ,θα αρχισω να σκεφτομαι το επομενο μου ,μεγαλυτερο αυτη τη φορα Wink
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #20 am: Donnerstag, 1 Mδr 2018, 00:08:15 »

    Τέλεια!  Θα σε βοηθήσει πολύ πιστεύω να προχωρήσεις. Φαντάζομαι θα είδες τη διαφορά σε σχέση με αυτά του jumbo. Το να το ελέγχεις σε μικρό χώρο είναι πιο δύσκολο και θα το καταλάβεις μόλις το βγάλεις λίγο έξω, οπότε κοίτα να του πάρεις τον αέρα σε μικρό χώρο και δεν θα βγεις χαμένος Wink  Προσωπικά στο mode 2 που το κάνει πιο νευρικό εγώ από την αρχή το έβρισκα πιο εύκολο αν και θεωρείται πιο δύσκολο (θεωρώ ότι είχα καλύτερα τον έλεγχο και λέω είχα γιατί μετά του πήρα τον αέρα και πλέον δεν έχω τέτοια προβλήματα).
    Ναι αφού θες να προχωρήσεις σύντομα σε καλύτερα και πιο ακριβά μοντέλα επιβάλλεται η Τ/K και ο εξομοιωτής Wink
    Εγώ πχ σαν επόμενο πάω πάλι σε nano κυρίως λόγω χώρου αλλά σε εξακάναλο. Ό,τι προτιμάει ο καθένας. Έτσι μετά αν είναι για μεγαλύτερο προχωράς σε 6ch που πάει άνετα και με αέρα Wink  Φυσικά αν το μεγαλύτερο άρα και πιο βαρύ πέσει, κοστίζει παραπάνω από ένα μικρούλι.
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 1 Mδr 2018, 01:51:40 von co0l » Gespeichert
    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Επιλογή του πρώτου μου
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.038 Sekunden mit 25 Zugriffen.