Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ  (Gelesen 1954 mal)
    Makis_rc
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « am: Dienstag, 26 Mai 2020, 20:26:20 »

    Τι γίνεται όταν σβηση  ο ένας κινητήρας από τους  δυο
    VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=k2pBejrEnKA
    Gespeichert
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 00:58:56 »

    What you can do in this situation is to shut the other engine off and land like a glider!!!
    Gespeichert
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #2 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 11:56:23 »

    Μειώνουμε την ισχύ κατά το δυνατόν.
    Τριμάρουμε ελάχιστα το rudder ώστε να περιορίσουμε την τάση στροφής του αεροσκάφους.
    Εφόσον απαιτηθεί στροφή, επιλέγουμε να στρίψουμε προς την πλευρά του κινητήρα που δουλεύει.
    Κατευθυνόμαστε άμεσα προς τον διάδρομο και προσγειωνόμαστε.
    Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 12:56:48 »

    Μειώνουμε την ισχύ κατά το δυνατόν.
    Τριμάρουμε ελάχιστα το rudder ώστε να περιορίσουμε την τάση στροφής του αεροσκάφους.
    Εφόσον απαιτηθεί στροφή, επιλέγουμε να στρίψουμε προς την πλευρά του κινητήρα που δουλεύει.
    Κατευθυνόμαστε άμεσα προς τον διάδρομο και προσγειωνόμαστε.


    Για το συγκεκριμένο, έχω μια επιφύλαξη.
    Για τα υπόλοιπα  Thumbs up
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #4 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 13:42:24 »

    Μειώνουμε την ισχύ κατά το δυνατόν.
    Τριμάρουμε ελάχιστα το rudder ώστε να περιορίσουμε την τάση στροφής του αεροσκάφους.
    Εφόσον απαιτηθεί στροφή, επιλέγουμε να στρίψουμε προς την πλευρά του κινητήρα που δουλεύει.
    Κατευθυνόμαστε άμεσα προς τον διάδρομο και προσγειωνόμαστε.


    Για το συγκεκριμένο, έχω μια επιφύλαξη.
    Για τα υπόλοιπα  Thumbs up

    Απλά εννοώ ότι μειώνουμε την ισχύ τόσο ώστε να διατηρήσουμε την ελάχιστη ταχύτητα του μοντέλου προκειμένου να αποφύγουμε στολάρισμα. Εξαρτάται πάντα από το ύψος που βρίσκεται το μοντέλο και την απόσταση από το χώρο προσγείωσης. Ειδάλλως θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μεγάλη γωνία rudder που μπορεί να μας δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Μου έχει τύχει τρεις τέσσερις φορές με κινητήρα που είχε πρόβλημα. Την πρώτη φορά πανικός. Τις επόμενες εφάρμοσα τα παραπάνω και όλα καλά. Θέλει ψυχραιμία και όχι απότομες κινήσεις.    Thumbs up
    Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 14:30:26 »

    To σημαντικότερο είναι το αεροπλάνο να έχει ταχύτητα. Η μείωση της ισχύος του μοτέρ θα επιφέρει αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε!
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #6 am: Mittwoch, 27 Mai 2020, 15:57:10 »

    Την μεγαλήτερη ζημιά πιστέυω την κανει το μεγεθος του μοντέλου που πεταμε.Εαν εινα μικρό οι ροπές και οι τάσεις ειναι ακαριαίες!Οσο μεγαλώνει το μεγεθος υπαρχει και μεγαλήτερη αδράνεια και σε προειδοποιεί η εκτροπή !Συνήθως στα μικρά ούτε καν προλαβαίνεις να αντιδράσεις....Δυστυχώς την απόσταση και τον ηχο ειναι δυσκολο να τα αντιληφθούμε  τόσο γρήγορα γιατί δεν εχουμε οργανα και αισθηση εκτροπής .Μετα δεν μαζέυεται....Μου αρέσουν πολύ κανα δυό δικινητήρια ...DHcomet , P-38 , UHU 219 αλλα ειναι αγχος και ρίσκο τα δυο μοτερ.Το μονο που μπορεί να παλέψει λίγο την κατασταση ειναι ενα gyro και ενα μεγάλο μεγεθος συγχρόνως......και ενα αλεξίπτωτο χαχαχαχαχχα Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #7 am: Donnerstag, 28 Mai 2020, 03:08:33 »

    Some twins  can be managed on one engine and that's for for the experience pilots .I happen to have one that does very well on one engine,but that's an exception to the rule.
    Most twins (scale) are warbirds of some kind and HEAVY.  they don't  fly stable when slowing down.
    I will not get in aerodynamic details about what is going on when one engine quits,but usually the plane is not high enough ,or by the time we realize what is happening the reaction window is just about closed.
    If you make the choice to land with one engine ,then you need as much speed as possible.Do not turn into the dead engine or back down or advance the throttle till you hit the threshold of the runway,then you can SHUT DOWN the running engine and land.
    Your best chance is to get in a controllable decent,  SHUT DOWN the engine ,fly the plane and glide nice and easy to SAFETY !!!
    You can make all kinds of planing about how you should react in that situation,but when  it happens there is no time for trimming rudder or throttle,you are only seconds from disaster and that running engine creates so much torque and thrust ,that no amount of rudder will be able to hold a controllable flight for long.
    The plane will slow down, and when it does , it will snap and enter a death spiral dive before it becomes toothpicks .
    Generally speaking (not all planes are the same) the way to fly them safe is to have your throttles set up so they can be shut down with the use of yous STICK, and  NO TRIMS . There is NO TIME for trim.
    Advice: Don't worry it is not just you it happens to the best of us
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Thema: ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 24 Zugriffen.