Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 35
    Total: 37
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.  (Lu 11337 fois)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #45 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 10:36:41 »

    Κωστα μπορεις να βγαλεις εντελως την μπαταρια του δεκτη και να τραβας κατευθειαν απο την κεντρικη που τραβαει και το μοτερ.Πολλοι το ειχαν ετσι στο εξωτερικο.
    Journalisée

    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 452


    « Répondre #46 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 10:49:37 »

    επειδη καποιος ειναι πολυ κακο παιδι , θα ακολουθησω τις συμβουλες των καλων παιδιων . αρα αλλαζω μπαταρια δεκτη - 100γρ . απο 2650 2ς παμε σε 1000 2ς. blades - 60 gr .απο sab 404gr  παμε σε aligh 69d 350gr . καλωδια και βισματα -50 γρ . και μπαταριες -100 γρ. αυτην την στιγμη οι μπαταριες μου ειναι 1600γρ 30 c . με 25c ειμαι στα 1500 γρ. αρα λοιπον κανουμε την προσθεση και εχουμε 100 +60+100+ 50 =310 γρ  . 6150-310=5840γρ.  Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση ολα αυτα ζυγιστηκαν χθες σε ζυγαρια ακριβειας και ανμενω το αποτελεσμα των αλλαγων .
    ολα καλα με τις αλαγες... αλλα τα align τα blades εισαι σιγουρος οτι  θα σε βολεψουν στη f3c...
    χιλιες φορες για να πεσεις βαρος αλλαξε μπαταριες πεσε σε mah απο οτι διαβασα παραπανω σου μενει πολυ ρεβμα μετα το προγραμμα.... κοιταξε και λιγο τις μαρκες παραδειγμα VOLTS με TURNIGY στα 5000 mah εχουν διαφορα 93 γραμμαρια εκαστος και διαφορα τιμης λιγοτερη απο 40 ευρο...
    Μπορεις να πεξεις και λιγο με τα σκελει βρες πιο ελεφρυα η φτιαξε μονος σου

    Σπυρος κερκυρα
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #47 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 10:53:38 »

    νικολα το esc που εχω δεν εχει bec ,αρα δεν γινετε . θα το μειωσω αρκετα το βαρος δεν το συζηταω . παντως και στα 6 κιλα πεταει πολυ καλα ας σου φαινεται περιεργο. ηθελα να ηξερα ολοι αυτοι που χρησιμοποιουν body ποσο ζυγιζουν? και κανουν και auto. αναρωτιεμαι  worry worry. ανοιγουν τρυπες η οχι? devil devil
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #48 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 10:59:11 »

    σπυρο δεν εχεις αδικο , θα προσπαθησω να δουλεψω και 4500 μπαταριες . οσο αναφορα για τους ελικες περυσι πεταγα πιο καλα με τους radix παρα με τους sab .
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #49 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 11:18:32 »

    Απο οσο ξερω δεν ειναι πολλοι αυτοι που βαζουν body σε πλαστικο.
    Journalisée

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #50 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 12:08:33 »

    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό.....
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #51 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 12:12:33 »

    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Το auto στη Gr-B είναι προαιρετικό.....
    Χαιρω πολυ....μπορει να χρειαστει να κανει η να θελει να κανει.Εγω πχ κανω καμια 10 αρια σε 4 πτησεις.
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #52 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 12:51:05 »

    Καλησπέρα και καλή χρονια.

    Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...

    Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...

    Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
    Journalisée

    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 63



    WWW
    « Répondre #53 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 13:08:18 »

    Καλησπέρα και καλή χρονια.

    Πάνω σε ένα ελικόπτερο υπάρχει το καλό βάρος και το κακό βάρος...

    Μπορεί εύκολα να φανταστεί κάποιος πιό και πιό είναι αντίστοιχα, και να αρχίσει την αφαίρεση γραμμαρίων από το κακό φυσικά...

    Χαιρετισμούς από Ζάκυνθο.
    Thumbs up
    Journalisée
    sakis.sofianos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 440



    « Répondre #54 le: Mardi, 17 Janv. 2012, 20:29:45 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
    +1000 Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #55 le: Mercredi, 18 Janv. 2012, 08:33:24 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.

    Η ιπτάμενη γκαζομηχανή μου εκτιμάται (επειδή δεν το μέτρησα ποτέ) περί τα 6500gr και έχει blades ΝΗP των 185gr και προσγειώνεται μια χαρά (χωρίς inverted flip βεβαίως).

    Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.

    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #56 le: Mercredi, 18 Janv. 2012, 09:10:36 »

    Ρε παιδια πολυ το μπερδευουμε.....το καλο βαρος ειναι στην περιπτωση το στροφειο (η ομπρελα που λεμε) δηλαδη blade-paddles ενω το κακο βαρος αφορα ολο το αλλο ελικοπτερο.Στην συγκεκριμενη περιπτωση επρεπε να κοψει βαρος απο το σωμα ενω ο κωστας εκοψε απο το στροφειο κατι που δεν ειναι σωστο εντος εισαγωγικων το σωστο.Βασικα σε πλαστικο το να το κανεις ηλεκτρικο θα βγει βαρυ ετσι και αλλιως και φυσικα ειναι κατι που δεν χρειαζετε κατ εμε για ενα προγραμμα στην GR-B.Δηλαδη δεν κερδιζεις κατι παρα μονο σε εξοικονομιση χρηματων σε βαθος χρονου σε σχεση μπαταρια και καυσημο.Αλλα αυτο ειναι γνωμη μου....το αν ειναι και σωστη θα δειξει σε βαθος χρονου.Καλημερα σας.
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #57 le: Mercredi, 18 Janv. 2012, 10:45:47 »



    Ωστόσο ο σχολιασμός μου στα περί εξοικονόμησης βάρους από τα blades αφορούσε το "κακό και το καλό βάρος" που έθιξε έξυπνα o Ζακυνθινός.



    Πολύ σωστά.

    'Κακό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο στροφείο... όπως και 'καλό' βάρος μπορεί να υπάρξει και στο σασί...

    Journalisée

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #58 le: Jeudi, 19 Janv. 2012, 21:37:27 »

    τελικα ολες οι συμβουλες ηταν χρησιμες και διαφωτιστηκες. λοιπον πλεον απο σημερα το ε/π ζυγιζει 5730γρ . θα μου πειτε πως γινετε αυτο απο την μια ημερα στην αλλη. και ομως  γινετε. αμα θελεις γιατρεια πηγενεις στον γιατρο. βεβαια στην λαρισα θα ειμαι και πιο ελαφρυς διοτι ακομα εχω επανω τις zyppy 30c . ραντεβου στο box . Wink Wink Wink
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #59 le: Jeudi, 19 Janv. 2012, 21:38:39 »

    Θα εμαι εκει Ποοολύ άνεση
    Keep Practice Wink
    Journalisée

    Pages: 1 2 3 [4]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 26 requêtes.