Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 20
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.  (Letto 11334 volte)
    sakis.sofianos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 440



    « Risposta #30 il: Mercoledì, 5 Ott 2011, 21:06:42 »

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΝΤΕ ΚΑΙ  ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ  Thumbs up Thumbs up Thumbs up 
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #31 il: Domenica, 30 Ott 2011, 20:45:02 »

    τελικα το ε/π ειναι ετοιμο . σημερα το μεσημερι δοκιμαστικε για πρωτη φορα στην καστορια και τα πρωτα δειγματα ηταν ενθαρυντικα . το μονο προβλημα ειναι το βαρος που με καποιο τροπο πρεπει να μειωθει κατα 300 γραμ. περιπου. ισως με την προσθηκη αλλων μπαταριων.


    * p 054.jpg (88.02 KB, 450x338 - visto 456 volte.)
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #32 il: Domenica, 30 Ott 2011, 20:50:09 »

    αυτην την στιγμη το ε/π με μια σχεση 8.27 ανεβασει περιπου 1900 rpm στο 80% του γκαζιου . θα δοκιμασω και την 7.91 για να δω την καταναλωση ρευματος και τις στροφες επισης , μηπως και μπορεσω να χρησιμοποιησω στο μελλον 4500 mah μπαταριες για μειωση του βαρους.


    * p 053.jpg (76.39 KB, 450x338 - visto 459 volte.)
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #33 il: Sabato, 14 Gen 2012, 20:27:59 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 5020-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........
    « Ultima modifica: Domenica, 15 Gen 2012, 22:30:12 da kostas72 » Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #34 il: Sabato, 14 Gen 2012, 20:47:45 »

    Ωραιος ο κωστας.....ετοιμασου να κονταροχτυπηθουμε φετος στην Β.Εσυ ηλεκτρικος και εγω νιτρο....ys by rudiger..θα κανει και τα μαγικα του ο Αντωνιαδης στο ελικοπτερο οποτε το μονο που μενει να φτιαξει ο καιρος να το μαθβ γιατι με -10 παγωνει η μιξα εδω.
    Loggato

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #35 il: Sabato, 14 Gen 2012, 20:51:32 »

    ys εναντιον made by my self φιλε νικο . σιγα μην εδινα 300 ευρω να αγορασω το κιτ του γερμαναρα.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση α και εγω μαλλον θα το στειλω κατα κερκυρα μερια . εχω μαθει οτι ειναι καποιος εκει που κανει και αυτος μαγικα.. laugh laugh laugh laugh
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #36 il: Domenica, 15 Gen 2012, 05:36:56 »

    Τι by my self ρε;Το scorpion και το speed control εσυ τα φτιαχνεις;Αυτα λεφτα δεν εχουν;Ετσι που το ειδα ενας κινητηρας νιτρο και μια εξατμιση βγαινουν σχεδον ιδια λεφυα με ενα σετακι στο ηλεκτρικο.Απλα μπαταριες με καυσιμο εχουν διαφορα υπερ της πρωτης ως προς τα λεφτα.Οσο για τον ζωχιο απλα respect
    Loggato

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #37 il: Domenica, 15 Gen 2012, 08:47:45 »

    ναι οπως τα λες ειναι.εγω τελειωσα το ε/π με 285 ευρω .  μοτερ 110ευρω, esc 110 ευρω , βαση μοτερ 35 ευρω . πινιον 3χ10ευρω το καθενα =30 .  . ο rundinger πουλαει μονο αυτο εδω  189 ευρω  http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2.html .αμα το παρεις και κομπλε κοστιζει 749 ευρω .http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2-mit.html . κατα τα αλλα ολα καλα .
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #38 il: Domenica, 15 Gen 2012, 12:19:28 »

    Ρε συ με δουλευεις;Εγω σκεφτομαι για YS 91 nitro engine by rudiger η οποια εχει 300 ευρο......κατα τα αλλα ολα καλα.
    Loggato

    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63



    WWW
    « Risposta #39 il: Domenica, 15 Gen 2012, 19:46:49 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 4035-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........

    Πόσο ζύγιζε πριν  Κώστα?
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #40 il: Domenica, 15 Gen 2012, 22:29:37 »

    6150 στην καστορια . με αλλαγη padls και πιο ελαφρια μπαταρια δεκτη ειμαι στα 5950. βεβαια ολα εχουν το κοστος τους. στο hover θελει πολυ δουλεια .
    Loggato
    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63



    WWW
    « Risposta #41 il: Lunedì, 16 Gen 2012, 16:59:13 »

     Είναι λίγο βαρύ αλλά  σε καμία περίπτωση δεν θα θυσίαζα βάρος από τα padles  για να ελαφρύνω το ελικόπτερο.
    Έχεις πολύ βαρύ setup το αντίστοιχο μοτέρ και  esc τις kontronik ζυγίζουν 200 γραμμάρια λιγότερο. Όπως και οι μπαταρίες που χρησιμοποιείς είναι άλλα 200 γραμμάρια ποιο βαριές το σετ, μη σου πω και παραπάνω. Ποοολύ άνεση
    Από την άλλη αν προσέξεις λίγο πάνω στο ελικόπτερο τα  μήκη των καλωδίων τiς διατομές τα περιττά βύσματα σίγουρα θα κερδίσεις βάρος και από εκεί.
    Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά πράγματα που θα μπορούσες να αλλάξεις για να γίνει ποιο ελαφρύ όμως  όλα αυτά που προανέφερα κοστίζουνε και πονάνε Δάκρυ
    Οπότε διάλεξε τι πονάει λιγότερο και ξεκίνα προπόνηση ο Απρίλιος είναι κοντά.  Wink
     
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #42 il: Martedì, 17 Gen 2012, 08:34:19 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #43 il: Martedì, 17 Gen 2012, 09:09:21 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
    Loggato

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #44 il: Martedì, 17 Gen 2012, 10:27:55 »

    επειδη καποιος ειναι πολυ κακο παιδι , θα ακολουθησω τις συμβουλες των καλων παιδιων . αρα αλλαζω μπαταρια δεκτη - 100γρ . απο 2650 2ς παμε σε 1000 2ς. blades - 60 gr .απο sab 404gr  παμε σε aligh 69d 350gr . καλωδια και βισματα -50 γρ . και μπαταριες -100 γρ. αυτην την στιγμη οι μπαταριες μου ειναι 1600γρ 30 c . με 25c ειμαι στα 1500 γρ. αρα λοιπον κανουμε την προσθεση και εχουμε 100 +60+100+ 50 =310 γρ  . 6150-310=5840γρ.  Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση ολα αυτα ζυγιστηκαν χθες σε ζυγαρια ακριβειας και ανμενω το αποτελεσμα των αλλαγων .
    Loggato
    Pagine: 1 2 [3] 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.