Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 16:38:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 16:38:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.  (Gelesen 11332 mal)
    sakis.sofianos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 440



    « Antwort #30 am: Mittwoch, 5 Okt 2011, 21:06:42 »

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΝΤΕ ΚΑΙ  ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ  Thumbs up Thumbs up Thumbs up 
    Gespeichert
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #31 am: Sonntag, 30 Okt 2011, 20:45:02 »

    τελικα το ε/π ειναι ετοιμο . σημερα το μεσημερι δοκιμαστικε για πρωτη φορα στην καστορια και τα πρωτα δειγματα ηταν ενθαρυντικα . το μονο προβλημα ειναι το βαρος που με καποιο τροπο πρεπει να μειωθει κατα 300 γραμ. περιπου. ισως με την προσθηκη αλλων μπαταριων.


    * p 054.jpg (88.02 KB, 450x338 - angeschaut 456 Mal.)
    Gespeichert
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #32 am: Sonntag, 30 Okt 2011, 20:50:09 »

    αυτην την στιγμη το ε/π με μια σχεση 8.27 ανεβασει περιπου 1900 rpm στο 80% του γκαζιου . θα δοκιμασω και την 7.91 για να δω την καταναλωση ρευματος και τις στροφες επισης , μηπως και μπορεσω να χρησιμοποιησω στο μελλον 4500 mah μπαταριες για μειωση του βαρους.


    * p 053.jpg (76.39 KB, 450x338 - angeschaut 458 Mal.)
    Gespeichert
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #33 am: Samstag, 14 Jan 2012, 20:27:59 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 5020-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........
    « Letzte Änderung: Sonntag, 15 Jan 2012, 22:30:12 von kostas72 » Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #34 am: Samstag, 14 Jan 2012, 20:47:45 »

    Ωραιος ο κωστας.....ετοιμασου να κονταροχτυπηθουμε φετος στην Β.Εσυ ηλεκτρικος και εγω νιτρο....ys by rudiger..θα κανει και τα μαγικα του ο Αντωνιαδης στο ελικοπτερο οποτε το μονο που μενει να φτιαξει ο καιρος να το μαθβ γιατι με -10 παγωνει η μιξα εδω.
    Gespeichert

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #35 am: Samstag, 14 Jan 2012, 20:51:32 »

    ys εναντιον made by my self φιλε νικο . σιγα μην εδινα 300 ευρω να αγορασω το κιτ του γερμαναρα.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση α και εγω μαλλον θα το στειλω κατα κερκυρα μερια . εχω μαθει οτι ειναι καποιος εκει που κανει και αυτος μαγικα.. laugh laugh laugh laugh
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #36 am: Sonntag, 15 Jan 2012, 05:36:56 »

    Τι by my self ρε;Το scorpion και το speed control εσυ τα φτιαχνεις;Αυτα λεφτα δεν εχουν;Ετσι που το ειδα ενας κινητηρας νιτρο και μια εξατμιση βγαινουν σχεδον ιδια λεφυα με ενα σετακι στο ηλεκτρικο.Απλα μπαταριες με καυσιμο εχουν διαφορα υπερ της πρωτης ως προς τα λεφτα.Οσο για τον ζωχιο απλα respect
    Gespeichert

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #37 am: Sonntag, 15 Jan 2012, 08:47:45 »

    ναι οπως τα λες ειναι.εγω τελειωσα το ε/π με 285 ευρω .  μοτερ 110ευρω, esc 110 ευρω , βαση μοτερ 35 ευρω . πινιον 3χ10ευρω το καθενα =30 .  . ο rundinger πουλαει μονο αυτο εδω  189 ευρω  http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2.html .αμα το παρεις και κομπλε κοστιζει 749 ευρω .http://www.world-of-heli.de/en/hubschrauber/elektro-conversion-kits/elektro-umbausatz-hirobo-freya-evo-op1-op2-mit.html . κατα τα αλλα ολα καλα .
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #38 am: Sonntag, 15 Jan 2012, 12:19:28 »

    Ρε συ με δουλευεις;Εγω σκεφτομαι για YS 91 nitro engine by rudiger η οποια εχει 300 ευρο......κατα τα αλλα ολα καλα.
    Gespeichert

    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 63



    WWW
    « Antwort #39 am: Sonntag, 15 Jan 2012, 19:46:49 »

    μετα απο πολυ ψαξιμο και παιδεμα καταφερα να ριξω το βαρος στα 5950 γρ . αλλαξα padles βιδες καθως και μια πιο μικρη μπαταρια για τα σερβο. το σεταπ του ε/π ειναι scorpion 4035-450 kv μοτερ - scorpion comander 130 amp hv speed condrol- σχεση μεταδοσης  ....προσοχη 7.58/1  . main gear 91t - 12t pinion mode 1 . καμπυλες γκαζιου χωρις governor  , normal  linear 55% . idle linear 78% . στροφες νορμαλ 1520  , idle 1900.  βημα  normal -6  + 4.5 + 7 . idle -8 +1.5 +10 . hold +12. και το καλυτερο για το τελος , μετα απο ενα πληρης προγραμα στην κατηγορια f3grb  διαρκειας περιπου 10 λεπτων πτησης , καταναλωση μπαταριας 3450 mah.  Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση. για να δουμε.........

    Πόσο ζύγιζε πριν  Κώστα?
    Gespeichert
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #40 am: Sonntag, 15 Jan 2012, 22:29:37 »

    6150 στην καστορια . με αλλαγη padls και πιο ελαφρια μπαταρια δεκτη ειμαι στα 5950. βεβαια ολα εχουν το κοστος τους. στο hover θελει πολυ δουλεια .
    Gespeichert
    ANTONIADIS IOANNIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 63



    WWW
    « Antwort #41 am: Montag, 16 Jan 2012, 16:59:13 »

     Είναι λίγο βαρύ αλλά  σε καμία περίπτωση δεν θα θυσίαζα βάρος από τα padles  για να ελαφρύνω το ελικόπτερο.
    Έχεις πολύ βαρύ setup το αντίστοιχο μοτέρ και  esc τις kontronik ζυγίζουν 200 γραμμάρια λιγότερο. Όπως και οι μπαταρίες που χρησιμοποιείς είναι άλλα 200 γραμμάρια ποιο βαριές το σετ, μη σου πω και παραπάνω. Ποοολύ άνεση
    Από την άλλη αν προσέξεις λίγο πάνω στο ελικόπτερο τα  μήκη των καλωδίων τiς διατομές τα περιττά βύσματα σίγουρα θα κερδίσεις βάρος και από εκεί.
    Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά πράγματα που θα μπορούσες να αλλάξεις για να γίνει ποιο ελαφρύ όμως  όλα αυτά που προανέφερα κοστίζουνε και πονάνε Δάκρυ
    Οπότε διάλεξε τι πονάει λιγότερο και ξεκίνα προπόνηση ο Απρίλιος είναι κοντά.  Wink
     
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #42 am: Dienstag, 17 Jan 2012, 08:34:19 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Gespeichert
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 552



    « Antwort #43 am: Dienstag, 17 Jan 2012, 09:09:21 »

    Με τοποθέτηση blades από 220gr X 2 = 440gr σε  180gr X 2 = 360gr, αμέσως έχουμε και εκεί ένα κέρδος των 80gr αμέσως.
    Αμ μπραβο.....και ετσι και χρειαστει να κανει ΑUTO ειναι που ειναι βαριδιο να ανοιξει καμια γεωτρηση.
    Gespeichert

    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #44 am: Dienstag, 17 Jan 2012, 10:27:55 »

    επειδη καποιος ειναι πολυ κακο παιδι , θα ακολουθησω τις συμβουλες των καλων παιδιων . αρα αλλαζω μπαταρια δεκτη - 100γρ . απο 2650 2ς παμε σε 1000 2ς. blades - 60 gr .απο sab 404gr  παμε σε aligh 69d 350gr . καλωδια και βισματα -50 γρ . και μπαταριες -100 γρ. αυτην την στιγμη οι μπαταριες μου ειναι 1600γρ 30 c . με 25c ειμαι στα 1500 γρ. αρα λοιπον κανουμε την προσθεση και εχουμε 100 +60+100+ 50 =310 γρ  . 6150-310=5840γρ.  Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση ολα αυτα ζυγιστηκαν χθες σε ζυγαρια ακριβειας και ανμενω το αποτελεσμα των αλλαγων .
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: HIRROBO FREYA X-SPEC ELECTRIC POWER.
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.