Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 43
    Totale: 45
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αεροδυναμική των pattern  (Letto 37401 volte)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #120 il: Domenica, 14 Apr 2013, 23:13:45 »

    Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.



    Ανδρέα μπορείς να έχεις και φτερό μηδέν και stab σε αρνητική γωνία 1/4 με 1/3 της μοίρας. Στα δικά μου μοντέλα έχω 0.5 μοίρα downthrust σε σχέση με το φτερό και right thrust όσο λέει ο κατασκευαστής δηλαδή αυτό που είναι built in. Ωστόσο πετάω με δεξί trim στο rudder σε όλα μου τα μοντέλα  τόσο σε F3A όσο και Freestyle, γιατί συνήθως το built in right thrust δεν έιναι αρκετό. Στις καθόδους χρησιμοποιώ left rudder to low throttle mix αφού δεν υπάρχει η επίδραση του κινητήρα και το spiral slipstream.

    Θα σου στείλω κάποια notes του Bryan Herbert σύντομα.
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #121 il: Domenica, 14 Apr 2013, 23:15:31 »

    Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided

    Το ότι έχεις barel roll στην άνοδο σημαίνει πως το μοντέλο τραβάσει είτε στο canopy είτε στην κοιλιά. Σε παρακαλώ πες μου τί κάνει κατά την άνοδο και το ξανασυζητάμε.

    Νίκος
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #122 il: Domenica, 14 Apr 2013, 23:38:56 »

    Οκ θα ξαναπεταξω μεσα στη βδομαδα και θα δω παλι τι κανει ακριβως.. Χαμόγελο
    Απο παλαιοτερη μετρηση παντος ειδα οτι απο γωνιες ειμαι καπου εκει ...
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #123 il: Martedì, 16 Apr 2013, 01:07:17 »

    Ανδρεα δες εδω:

    http://www.hebertcompetitiondesigns.com/Trimming.aspx?Type=5&ID=11

    Οταν ο κος Chip Hyde δεχεται ως σωστες τις ανω μεθοδολογιες, δεν εχουμε παρα να τις μελετησουμε και εμεις αν οχι να τις αποδεχθουμε. Χαμόγελο

    Γιατι να προσπαθησεις να βρεις λυση εδω οταν αυτη η πολυτιμη πληροφορια υπαρχει απλοχερα απο τους καλυτερους σε παγκοσμια κλιμακα??? Χαμόγελο

    Ωστοσο η συζητηση και η συνθεση μονο κακο δεν μπορουν να κανουν.

    Καλη συνεχεια,
    Νικος
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #124 il: Martedì, 16 Apr 2013, 01:23:24 »

    ...και αφου το θεμα σχετιζεται με αεροδυναμικη ας δουμε την τελευταια εκδοση του Fantasista, του μονοπλανου του Akiba, το οποιο εχει ελειπτικο φτερο με φιλοσοφια απο μοντελα F3P (μεγαλυτερη επιφανεια στα μεσο προς το tip απο οτι στο root), ολοκινουμενο stab και πολυ μεγαλα aileron για τα snap roll που εχουν τα F προγραμματα.

    Εκπληκτικο... Στριφογύρισμα ματιών


    * kansei 0111.jpg (60.91 KB, 800x600 - visto 550 volte.)

    * kansei 0081.jpg (22.78 KB, 480x360 - visto 553 volte.)
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #125 il: Mercoledì, 17 Apr 2013, 20:45:28 »

    Μολις ειδα το ποστ Νικο ..ευχαριστω θα το μελετησω  Thumbs up
    Παρολα αυτα εκανα καποιες αλλαγες στο μοντελο και πεταξα λιγο χθες το απογευμα.
    Βασικα διαπιστωσα αργα οτι στην μνημη του μοντελου που το πετουσα με αλλα σερβο ειχα μιξη thro-elev αλλα με τα καινουρια σερβο η μιξη ηταν αναποδη Θυμός
    Βλακεια.....
    Πριν διαπιστωσω το προβλημα ξηλωσα την ουρα και εκανα παλι ρυθμιση μοιρων πτερυγας - ουρας -κινητηρα.
    Ετσι παρα την απροσεξια πεταξα αρχικα με 0 πτερυγα -0,5 με 1 ουρα και ισως 0 κινητηρα μια που ειναι δυσκολο να μετρησω εκει
    επισης εκανα τσεκ τις κινησεις και ειδα οτι τα aileron ηταν πολυ "αλλου" ετσι ξανα μετρησα χιλ κινησης και εδωσα λιγο λιγοτερο στην κινηση κατω ..
    Πετωντας ανακαλυψα οτι με γκαζι ανεβαινα σαν αν ειχα trainer laugh ekei διαπιστωσα την αναποδη μιξη γκαζι με υp elevator και την ανεστρεψα
    οπως επισης εδωσα λιγο down thrust sto μοτερ
    Ακομη πεταξα ολα τα βαρυδια που ειχα στην ουρα
    Τελικα μετα απο 2 πτησεις τριμαρισματων εφερα σχετικα το μοντελο σε κατασταση να αρχιζει να μενει στις γραμμες του
    Τα ρολλ στην ανοδο ειναι σξονικα
    η ανοδος ειναι σχετικα σωστη .εχω λιγο τραβηγμα προς καλυπτρα
    η καθοδος σχεδον τελεια
    Κnife δεν προλαβα 2 πακ εχω για το συγκεκριμενο μοντελο
    Οπωτε πεταμε και βλεπουμε ...
    Παντος ειμαι αρκετα καλυτερα απο πριν
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #126 il: Sabato, 3 Ago 2013, 11:41:46 »

    Αυτο θα πει καινοτομια, πρωτοπορια και innovation...το πρώτο 3πλανο F3A θα πετάξει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F3A στη Νότια Αφρική.

    Bravo στον Gerhard Mayr ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα πάει εξαιρετικά, ανυπομονώ να δω το σχετικό video.

    Συνολικό βάρος με μπαταρία 4.650γρ.



    * GM_1.jpg (81.22 KB, 461x615 - visto 412 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #127 il: Sabato, 3 Ago 2013, 11:42:13 »

    ...


    * GM_2.jpg (108.56 KB, 657x493 - visto 398 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #128 il: Sabato, 10 Ago 2013, 14:46:49 »

    Εξακολουθω να πιστευω ομως στα μονοπλανα...ειδικα σε αυτα του CPLR τα οποία είναι ημι-μονοπλάνα πλέον με τα μεγάλα T-canaliser. Εχοντας διαβασει σχολια των top πιλοτων στον κοσμο που εχουν πεταξει το Axiome+, καταλήγουν απο οτι λενε ειναι ότι καλύτερο έχουν πετάξει με διαφορά.

    Εδώ βλέπουμε τον διάδοχο του Axiome+, το Galactik.



    * 815165P1060133800x600.jpg (87.15 KB, 640x480 - visto 298 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #129 il: Sabato, 10 Ago 2013, 14:48:10 »

    ...


    * P1100336.JPG (50.51 KB, 602x452 - visto 293 volte.)

    * P1100338.JPG (67.75 KB, 602x452 - visto 309 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #130 il: Sabato, 10 Ago 2013, 14:50:08 »

    Axiome+ vs Galactik


    * 979337GALACTIK20130728115557.jpg (95.05 KB, 640x425 - visto 284 volte.)
    Loggato
    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Αεροδυναμική των pattern
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 26 queries.