Καλημέρα σε όλους!
Κι'όμως, για το FBL δεν υπάρχει χειρότερος εχθρός από τους κραδασμούς, και στο συγκεκριμένο Ε/Π είναι γνωστό ότι έχει περίσσιους
Εξ'άλλου δεν θα είχε βγάλει δέκα αναβαθμίσεις εάν δεν ήταν πρόβλημα. Στο κάτω κάτω αυτός το λανσάρει για αντικραδασμικό, ενώ στην ουσία (τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις που έχω δει) είναι δονητές
Κατ'αρχάς στη θέση σου θα πήγαινα πιο μακριά από το ελικόπτερο.... σε κάποια φάση στο βίντεο είσαι στο μέτρο από το Ε/Π... σε maiden flight... με vbar...
Μετά, αν έχεις όντως πρόβλημα με κραδασμούς αυτό θα φανεί ακριβώς έτσι όπως περιγράφεις (drift)... γι'αυτό και υποψιάζομαι ότι σε ρώτησε ο φίλος if68
Φίλε if68, να οι αναβαθμίσεις που χρειάζεσαι για να γίνει μοντέλο 2010, το θέμα είναι ότι γνωστός μου που προσπάθησε να παραγγείλει πριν κάτι μήνες ακόμα περιμένει
1. KSM10-T09 Tail boom support Drive: Make more thickness on top.
2. KSM10-C01 Swash plate : Change material from 6061 to 7075 at Swash plate base.
3. KSM10-C01 Swash plate :Change Spherical bearing from IKO to ELGES.
4. KSM10-F17 Engine Damper support: Change to KSM10-F31 Adjustable engine mount.
5. KSM10-T18 Service cap tail gear box: Make bigger hexagon.
6. KSM20-TS04 Hexagon start coupling: Change to KSM20-TS10 Starter coupling (Hexagon joint).
7. KSM20-TS06 Starter shaft(OS): Change to KSM20-TS11 Starter shaft OS (Hexagon head).
8. KSM20-TS07 Starter shaft (YS): Change to KSM20-TS12 Starter shaft YS (Hexagon head).
9. KSM10-90H02 Main rotor grips (3mm): Change to KSM10-90H08 Main rotor grips set 4mm screw lock
10. KSM10-90H02 Arm grip (3mm):Change to KSM10-90H09 Arm grips blade 4mm screw lock
11. Throttle control rod 50mm (share with KSM20-C09):Change to KSM20-C10 Throttle control rod 60mm
Έχει αλλάξει και το motor mount και το starter (που απ'ότι λέγεται οφείλονται τα ντεπόζιτα που βράζουν
)
Τέλος, το cyclic gain δεν έχει να κάνει με το drift αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις. Αν καταλήξεις να έχεις πολύ, θα φανεί με μία ταλάντωση στον δίσκο σου κυρίως σε FFF ή σταματήματα. Γενικά, το drift μπορεί να είναι μόνο από κραδασμούς ή από λάθος autotrim.
ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχουν δύο cyclic gain, το ένα στο setup mode και swashplate (πάνω από το cyclic ring) και το δεύτερο το κλασσικό (δίπλα στο agility, στο main screen). Το πρώτο άσ'το στο 100 ή στο 109 (όπου είναι) και πειραματίσου μόνο με το δεύτερο.