Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 39
    Total: 40
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 37     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Srimok 90 Ερχεται....(Παρουσιαση)  (Lu 107877 fois)
    takis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 105


    « Répondre #435 le: Jeudi, 4 Fιvr. 2010, 23:36:59 »

    θα πεταξει θα πεταξει...!!!!! Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Journalisée
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 283



    « Répondre #436 le: Vendredi, 5 Fιvr. 2010, 16:38:16 »

    Συγνώμη που γυρίζω πίσω την συζήτηση, αλλά έχει μείνει κάτι τελείως λάθος να πλανάτε στον αέρα. (μου διέφυγε angel) Πάμε λοιπόν  Wink
    Ένα σωστά ρυθμισμένο flybar πετάει πολύ καλύτερα και με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με οποιοδήποτε FBL σύστημα, ειδικά σε ότι αφορά τον αέρα και το χόβερ. Θα χρειάζεται πάντα λιγότερες διορθώσεις και θα είναι πάντα πιο σταθερό (μιλάμε για τα σημερινά σέρβο και συστήματα).

    Η αίσθηση που περιγράφετε (ότι το μοντέλο δεν επηρεάζετε από τον αέρα τόσο πολύ) έχει να κάνει με το εξής : Το κυκλικό ενός παραδοσιακού συστήματος εξαρτάται από την ταχύτητα του μοντέλου και κατά συνέπεια την ταχύτητα του αέρα. Αλλιώς είναι να δίνεις 1 κλικ στο χόβερ και αλλιώς downhill με 100 χλμ/ω  Εκπληξη Αυτή η διαφορά στα FBL συστήματα δεν υπάρχει. 1 κλικ είναι πάντα κάποιο σταθερό νούμερο περιστροφής. Αυτή η διαφορά στην πτήση φαίνεται σαν το μοντέλο να κλειδώνει αντί να 'φουσκώνει' όταν πχ ανεβαίνεις με κόντρα άνεμο (αυτό το φαινόμενο που τραβάς λίγο και το μοντέλο πάει στο θεό λέω φούσκωμα  Στριφογύρισμα ματιών) Δεν έχει σε καμμία περίπτωση να κάνει με λιγότερη άνωση/αντίσταση κτλ μιας και πλέον η γυροσκοπική σταθεροποίηση γίνεται από τα σέρβο.

    Γενικά υπάρχει και η αντίληψη του ότι το FBL κάνει χόβερ μόνο του στον άνεμο, πράγμα που πιο λάθος δεν υπάρχει. Και συνήθως εκφέρεται από άτομα που δεν το έχουν δοκιμάσει. Εγώ λοιπόν (τουλάχιστον έχοντας δοκιμάσει και τα δύο) λέω ότι είναι σαφώς πιο δύσκολο   Grin Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός.

    Καλό σαββατοκύριακο και καλές απογειο/προσγειώσεις σε όλους !
    Journalisée

    High speed, low drag !
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #437 le: Vendredi, 5 Fιvr. 2010, 16:52:33 »

    Συγνώμη που γυρίζω πίσω την συζήτηση, αλλά έχει μείνει κάτι τελείως λάθος να πλανάτε στον αέρα. (μου διέφυγε angel) Πάμε λοιπόν  Wink
    Ένα σωστά ρυθμισμένο flybar πετάει πολύ καλύτερα και με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με οποιοδήποτε FBL σύστημα, ειδικά σε ότι αφορά τον αέρα και το χόβερ. Θα χρειάζεται πάντα λιγότερες διορθώσεις και θα είναι πάντα πιο σταθερό (μιλάμε για τα σημερινά σέρβο και συστήματα).

    Η αίσθηση που περιγράφετε (ότι το μοντέλο δεν επηρεάζετε από τον αέρα τόσο πολύ) έχει να κάνει με το εξής : Το κυκλικό ενός παραδοσιακού συστήματος εξαρτάται από την ταχύτητα του μοντέλου και κατά συνέπεια την ταχύτητα του αέρα. Αλλιώς είναι να δίνεις 1 κλικ στο χόβερ και αλλιώς downhill με 100 χλμ/ω  Εκπληξη Αυτή η διαφορά στα FBL συστήματα δεν υπάρχει. 1 κλικ είναι πάντα κάποιο σταθερό νούμερο περιστροφής. Αυτή η διαφορά στην πτήση φαίνεται σαν το μοντέλο να κλειδώνει αντί να 'φουσκώνει' όταν πχ ανεβαίνεις με κόντρα άνεμο (αυτό το φαινόμενο που τραβάς λίγο και το μοντέλο πάει στο θεό λέω φούσκωμα  Στριφογύρισμα ματιών) Δεν έχει σε καμμία περίπτωση να κάνει με λιγότερη άνωση/αντίσταση κτλ μιας και πλέον η γυροσκοπική σταθεροποίηση γίνεται από τα σέρβο.

    Γενικά υπάρχει και η αντίληψη του ότι το FBL κάνει χόβερ μόνο του στον άνεμο, πράγμα που πιο λάθος δεν υπάρχει. Και συνήθως εκφέρεται από άτομα που δεν το έχουν δοκιμάσει. Εγώ λοιπόν (τουλάχιστον έχοντας δοκιμάσει και τα δύο) λέω ότι είναι σαφώς πιο δύσκολο   Grin Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός.

    Καλό σαββατοκύριακο και καλές απογειο/προσγειώσεις σε όλους !


    +1
    Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #438 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 22:58:51 »

    Κατι καναμε σημερα οχι τελεια αλλα εφυγαν πολλες αποριες τωρα μενει το ιδανικο σεταρισμα του V-bar


    « Dernière édition: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:00:38 par PaNt » Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #439 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:02:06 »

    Αυτα ειναι... τςρα δες και ουρα... πεταει χωρις καθολου drift?!
    Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #440 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:08:11 »

    oxi εχει drift αλλα μαλλον να αυξησω την ευαισθησια πεταω στο 40
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #441 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:10:34 »

    Απο μια συγκεκριμενη πλευρα η και απο τις 2??? και ποσο drift?1
    Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #442 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:16:39 »

    και απο τις δυο  θεωρητικα θα θελει και αυξηση το  cyclic gain
    Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #443 le: Mardi, 9 Fιvr. 2010, 23:18:55 »

    A και κατι αλλο ποιος ειχε woobling γιατι ειχα και εγω και τελικα ο λογος ηταν οτι δεν ειχα αποστατες στους ροτορες
    Journalisée
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 514



    « Répondre #444 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 08:45:07 »

    Απο "βράσιμο" στο ντεπόζιτο πώς πας; Αυτό ειναι το μόνο που έχω...! Λένε οτι πρέπει να φαγωθούν τα frames αλλά δεν θελω να μπω σε αυτην την διαδικασία! Άκουσε κανενας κανεναν άλλο τρόπο για να φύγουν;
    Journalisée

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #445 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 09:34:09 »

    Απο "βράσιμο" στο ντεπόζιτο πώς πας; Αυτό ειναι το μόνο που έχω...! Λένε οτι πρέπει να φαγωθούν τα frames αλλά δεν θελω να μπω σε αυτην την διαδικασία! Άκουσε κανενας κανεναν άλλο τρόπο για να φύγουν;

    κοιτα αν εχεις λιγο στο καυσιμο δεν ειναι τοσο αφυσικο... μην τρελενεσαι... αν εχεις πολυ τοτε πρεπει να ψαχτεις γενικα....

    Ο kasama δηλωνει οτι αν εχετε κατι τετοιο τοτε δεν πρεπει να φαγωθουν τα frame αλλα κατι αλλο εχετε σαν προβλημα....
    Λεει ειτε εχετε αζυγιστα blades μπρος πισω ειτε εχετε λαθος διακενα στα γραναζια ειτε ειτε ειτε....
    Λοιπον καλο ειναι να ψαξεις ολα τα ενδεχομενα γιατι επισης τονισε οτι αν ηταν αυτο το προβλημα θα το ειχα κανει εγω στην μοναδα παραγωγης δλδ θα τα εβγαζε με τα Frame "φαγωμενα.."
    Journalisée
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 283



    « Répondre #446 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 10:08:12 »

    Καλημέρα σε όλους!

    Κι'όμως, για το FBL δεν υπάρχει χειρότερος εχθρός από τους κραδασμούς, και στο συγκεκριμένο Ε/Π είναι γνωστό ότι έχει περίσσιους Cheesy Εξ'άλλου δεν θα είχε βγάλει δέκα αναβαθμίσεις εάν δεν ήταν πρόβλημα. Στο κάτω κάτω αυτός το λανσάρει για αντικραδασμικό, ενώ στην ουσία (τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις που έχω δει) είναι δονητές  Cheesy
    Κατ'αρχάς στη θέση σου θα πήγαινα πιο μακριά από το ελικόπτερο.... σε κάποια φάση στο βίντεο είσαι στο μέτρο από το Ε/Π... σε maiden flight... με vbar...  laugh
    Μετά, αν έχεις όντως πρόβλημα με κραδασμούς αυτό θα φανεί ακριβώς έτσι όπως περιγράφεις (drift)... γι'αυτό και υποψιάζομαι ότι σε ρώτησε ο φίλος if68  Wink

    Φίλε if68, να οι αναβαθμίσεις που χρειάζεσαι για να γίνει μοντέλο 2010, το θέμα είναι ότι γνωστός μου που προσπάθησε να παραγγείλει πριν κάτι μήνες ακόμα περιμένει

    1. KSM10-T09 Tail boom support Drive: Make more thickness on top.
    2. KSM10-C01 Swash plate : Change material from 6061 to 7075 at Swash plate base.
    3. KSM10-C01 Swash plate :Change Spherical bearing from IKO to ELGES.
    4. KSM10-F17 Engine Damper support: Change to KSM10-F31 Adjustable engine mount.
    5. KSM10-T18 Service cap tail gear box: Make bigger hexagon.
    6. KSM20-TS04 Hexagon start coupling: Change to KSM20-TS10 Starter coupling (Hexagon joint).
    7. KSM20-TS06 Starter shaft(OS): Change to KSM20-TS11 Starter shaft OS (Hexagon head).
    8. KSM20-TS07 Starter shaft (YS): Change to KSM20-TS12 Starter shaft YS (Hexagon head).
    9. KSM10-90H02 Main rotor grips (3mm): Change to KSM10-90H08 Main rotor grips set 4mm screw lock
    10. KSM10-90H02 Arm grip (3mm):Change to KSM10-90H09 Arm grips blade 4mm screw lock
    11. Throttle control rod 50mm (share with KSM20-C09):Change to KSM20-C10 Throttle control rod 60mm

    Έχει αλλάξει και το motor mount και το starter (που απ'ότι λέγεται οφείλονται τα ντεπόζιτα που βράζουν  Cheesy)

    Τέλος, το cyclic gain δεν έχει να κάνει με το drift αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις. Αν καταλήξεις να έχεις πολύ, θα φανεί με μία ταλάντωση στον δίσκο σου κυρίως σε FFF ή σταματήματα. Γενικά, το drift μπορεί να είναι μόνο από κραδασμούς ή από λάθος autotrim.

    ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχουν δύο cyclic gain, το ένα στο setup mode και swashplate (πάνω από το cyclic ring) και το δεύτερο το κλασσικό (δίπλα στο agility, στο main screen). Το πρώτο άσ'το στο 100 ή στο 109 (όπου είναι) και πειραματίσου μόνο με το δεύτερο.
    Journalisée

    High speed, low drag !
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #447 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 10:21:18 »

    Κι'όμως, για το FBL δεν υπάρχει χειρότερος εχθρός από τους κραδασμούς, και στο συγκεκριμένο Ε/Π είναι γνωστό ότι έχει περίσσιους Cheesy Εξ'άλλου δεν θα είχε βγάλει δέκα αναβαθμίσεις εάν δεν ήταν πρόβλημα. Στο κάτω κάτω αυτός το λανσάρει για αντικραδασμικό, ενώ στην ουσία (τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις που έχω δει) είναι δονητές  Cheesy

    Πω, πω.....τι μαθαίνω για αυτό το θαύμα της τεχνολογίας των Ε/Π. Και ήμουν έτοιμος να το πάρω για F3C !!  
    Journalisée
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 283



    « Répondre #448 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 10:36:23 »

    Για το ελικόπτερο μιλάω, όχι για τα συστήματα FBL  Χαμόγελο Τα συστήματα δεν είναι πιο επιρρεπείς από τα ήδη εγκατεστημένα σε όλα τα Ε/Π γυροσκόπια. Απλά έχοντας τρία αντί για ένα, ένα πιθανό πρόβλημα θα τριπλασιαστεί.
    Παραξενεύομαι πάντως που από τα πολλά θετικά σε αυτό το θέμα επιλέγεις να τονίσεις ένα αρνητικό, που στο κάτω κάτω είναι και κάτι που υπάρχει σε όλα τα Ε/Π  buck2

    Τροποποίηση: για μόνιμη λύση στους κραδασμούς http://www.baronerosso.net/forum/elimodellismo-volo-elettrico/141515-freya-elettrico.html  Wink Cheesy Grin
    Journalisée

    High speed, low drag !
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #449 le: Mercredi, 10 Fιvr. 2010, 11:38:57 »

    Καλημέρα σε όλους!

    Κι'όμως, για το FBL δεν υπάρχει χειρότερος εχθρός από τους κραδασμούς, και στο συγκεκριμένο Ε/Π είναι γνωστό ότι έχει περίσσιους Cheesy Εξ'άλλου δεν θα είχε βγάλει δέκα αναβαθμίσεις εάν δεν ήταν πρόβλημα. Στο κάτω κάτω αυτός το λανσάρει για αντικραδασμικό, ενώ στην ουσία (τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις που έχω δει) είναι δονητές  Cheesy
    Κατ'αρχάς στη θέση σου θα πήγαινα πιο μακριά από το ελικόπτερο.... σε κάποια φάση στο βίντεο είσαι στο μέτρο από το Ε/Π... σε maiden flight... με vbar...  laugh
    Μετά, αν έχεις όντως πρόβλημα με κραδασμούς αυτό θα φανεί ακριβώς έτσι όπως περιγράφεις (drift)... γι'αυτό και υποψιάζομαι ότι σε ρώτησε ο φίλος if68  Wink

    Φίλε if68, να οι αναβαθμίσεις που χρειάζεσαι για να γίνει μοντέλο 2010, το θέμα είναι ότι γνωστός μου που προσπάθησε να παραγγείλει πριν κάτι μήνες ακόμα περιμένει

    1. KSM10-T09 Tail boom support Drive: Make more thickness on top.
    2. KSM10-C01 Swash plate : Change material from 6061 to 7075 at Swash plate base.
    3. KSM10-C01 Swash plate :Change Spherical bearing from IKO to ELGES.
    4. KSM10-F17 Engine Damper support: Change to KSM10-F31 Adjustable engine mount.
    5. KSM10-T18 Service cap tail gear box: Make bigger hexagon.
    6. KSM20-TS04 Hexagon start coupling: Change to KSM20-TS10 Starter coupling (Hexagon joint).
    7. KSM20-TS06 Starter shaft(OS): Change to KSM20-TS11 Starter shaft OS (Hexagon head).
    8. KSM20-TS07 Starter shaft (YS): Change to KSM20-TS12 Starter shaft YS (Hexagon head).
    9. KSM10-90H02 Main rotor grips (3mm): Change to KSM10-90H08 Main rotor grips set 4mm screw lock
    10. KSM10-90H02 Arm grip (3mm):Change to KSM10-90H09 Arm grips blade 4mm screw lock
    11. Throttle control rod 50mm (share with KSM20-C09):Change to KSM20-C10 Throttle control rod 60mm

    Έχει αλλάξει και το motor mount και το starter (που απ'ότι λέγεται οφείλονται τα ντεπόζιτα που βράζουν  Cheesy)

    Τέλος, το cyclic gain δεν έχει να κάνει με το drift αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις. Αν καταλήξεις να έχεις πολύ, θα φανεί με μία ταλάντωση στον δίσκο σου κυρίως σε FFF ή σταματήματα. Γενικά, το drift μπορεί να είναι μόνο από κραδασμούς ή από λάθος autotrim.

    ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχουν δύο cyclic gain, το ένα στο setup mode και swashplate (πάνω από το cyclic ring) και το δεύτερο το κλασσικό (δίπλα στο agility, στο main screen). Το πρώτο άσ'το στο 100 ή στο 109 (όπου είναι) και πειραματίσου μόνο με το δεύτερο.

    Θεωερω και εγω οτι ειναι θεμα κραδασμων το θεμα ομως ειναι οτι δεν εχω  zeal tape  ακουω προτασεις  για καλυτερη εφαρμογη αν να διευκρινησω οτι το επ δεν εχει προβλημα ουτε στο τεποζιτο αλλα ουτε και πουθενα αλλου το μοναδικο θεμα που ειχε με κραδασμους εφταιγα εγω επειδη δεν ειχα βαλει αποστατες σοτυς ροτορες
    Journalisée
    Pages: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 37     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Srimok 90 Ερχεται....(Παρουσιαση)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 25 requêtes.