Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:46

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:46

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 33
    Totale: 37
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Letto 34948 volte)
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 219


    « Risposta #75 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 10:22:52 »


    Διονύση μας τα έκανες …. μούσκεμα !!!  Δάκρυ

    Δεν ξέρω τι έφταιξε αλλά ελπίζω να το έχεις ήδη  ΄΄ψαρέψει΄΄ και εύχομαι κάποια στιγμή να ξανακούσεις και εσύ και εμείς τον ήχο του. 
    Loggato
    leon3d
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 13



    « Risposta #76 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 10:55:06 »

    1000 κριμα, Undecided ελπιζω να το εβγαλες και να το ξαναχαρεις και εσυ και εμεις στον αερα
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #77 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 12:04:15 »

    Καλημέρα παιδιά.

    Ναι είναι αλήθεια. Δυστυχώς μετά από μια πολύ σύντομη πτήση που κράτησε σχεδόν ένα λεπτό και λόγω δυσλειτουργίας του δεξιού servo του κυκλικού (aileron), το ελικόπτερο έπεσε στη θάλασσα.

    Διανυκτέρευσε μέσα στη θάλασσα σε βάθος 6 μέτρων κάνοντας νέες γνωριμίες με ψάρια, χταπόδια, καβούρια, στρείδια, μύδια και άλλα θαλάσσια όντα.. και την επόμενη μέρα το πρωί, και με τη βοήθεια δύτη, το ελικόπτερο βγήκε στη στεριά και αρχίσαμε το καθάρισμα και την έρευνα.. Πως κάνουν στη σειρά MAYDAY..? Ε έτσι!

    Πρώτο μέλημα να βουτήξουμε το ελικόπτερο ολόκληρο όπως ήταν μέσα σε γλυκό νερό.. Να ξεπλυθεί λίγο από το αλάτι..

    Στη συνέχεια σε ένα άλλο βαρέλι, ξανά βούτηγμα, ολόκληρο μέσα σε πετρέλαιο και με τη βοήθεια πινέλου καθάρισμα όσο το δυνατόν καλύτερα ειδικά στον κινητήρα..

    Μετά από ένα πολύ γρήγορο σούρωμα, βγάλαμε μπουζί και πλύναμε με πετρέλαιο το εσωτερικό του μοτέρ κάνοντάς του αρκετές περιστροφές με το χέρι μέσα στο πετρέλαιο..

    Με καύσιμο πλούσιο σε λάδι (περίπου 20:1) κάναμε προσπάθεια να εκκινήσουμε τον κινητήρα.. για να δουλέψει λίγο σε χαμηλές στροφές και με πολύ λάδι.. το καλό είναι ότι πείρε μπροστά και λειτούργησε αμέσως χωρίς κάποια ένδειξη προβλήματος.. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει.. αυτό θα δείξει..

    Οι κατασκευαστής μου είπε σε mail που ανταλλάξαμε σχετικά με την ‘βάπτιση’ ότι αφού πείρε μπρος είναι καλό σημάδι.. Αλλά αν έχει σκουριά στα ρουλεμάν, αργά ή γρήγορα θα έχει πρόβλημα.. Θα πρέπει να τον παρακολουθώ, είπε, και να προσέξω αν υπάρξει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά του.. Αν κρατάει τις ρυθμίσεις, αν βγάλει κραδασμούς και άλλα..



    Όσο αφορά τη ζημιά από την πτώση στη θάλασσα.. Blades, κεντρικός άξονας, ρουλεμάν, μπούμα, skids, canopy και μερικά ball links..

    Το σασί πάχους 2,5 χιλιοστών απέδωσε και δεν έπαθε το παραμικρό..  Ποοολύ άνεση

    Τα ηλεκτρονικά, όπως ήταν φυσικό, όλα είναι για πέταμα..

    Όπως είπα και πιο πάνω, το πρόβλημα φάνηκε να ήταν το δεξί servo του κυκλικού.. μετά από ένα καλό καθάρισμα στα servos αυτό επαληθεύτηκε και κατά τη δοκιμή του στον πάγκο..

    Ο ένοχος λοιπόν ήταν το ένα από τα τρία Align DS610 servo του στροφείου.. Το οποίο δεν κάηκε στον αέρα.. Αλλά!

    Το συγκεκριμένο σέρβο απλά στα καλά καθούμενα χάνει τη ροπή του και νεκρώνει..

    Ε δεν νομίζω ότι χρειάζεται και πολύ ανάλυση το θέμα.. Μόλις βγήκα από ένα stall turn γεμάτος αυτοπεποίθηση να κάνω καμιά μανούβρα να ουμε  Azn …  Με το που τράβηξα up για να πάρω ευθεία, το στροφείο βρέθηκε υπό φορτίο ικανό ώστε να νεκρώσει το προβληματικό servo  και… Splash!  tickedoff


    Τέλος πάντων το ελικόπτερο είναι σχεδόν έτοιμο, στον πάγκο, με καινούρια ηλεκτρονικά και πολύ σύντομα θα σετάρω και θα μπορέσω να κάνω τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις για τον έλεγχο του κινητήρα.. Αν όλα πάνε καλά με το μοτέρ, τότε πραγματικά.. φτηνά τη γλυτώσαμε..

    Θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες με τις αλλαγές που έγιναν μετά την πτώση γιατί ξέρετε τι λένε ε.. μετά από κάθε πτώση, το μοντέλο γίνεται ακόμη καλύτερο.


    Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #78 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 13:24:52 »

    Καλά και 'συ,... στο λιμάνι βρήκες να κάνεις την πτήση σου ?...... Δεν πήγαινες δίπλα στο λιμεναρχείο, εκει που στήνουν το πανηγύρη του Αγίου, ή 3 λεπτά ποιό μακρυα στα άλογα της Αννας ?.....  worry

    \Ερώτηση\   Το DS610, είχε καμμία πτώση, ή κάτι άλλο στο ενεργητικό του ?.


    Τεςπα.
    Project ήθελες τεταια εποχή, project βρήκες. Wink. Μπορεί και να το ελαφρώσεις επ'ευκαιρίας.


    * δεν θυμάμαι τι gyro εχεις, αλλά ενα spartan που ειχε πάει για κατάδυση παρέα με ενα τιτανάκι, βγήκε την επόμενη ημέρα  χωρίς κανένα πρόβλημα. Ακόμα πετάει, μετα απο 3 και βάλε χρόνια. Thumbs up
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #79 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 14:43:41 »

    Καλά και 'συ,... στο λιμάνι βρήκες να κάνεις την πτήση σου ?...... Δεν πήγαινες δίπλα στο λιμεναρχείο, εκει που στήνουν το πανηγύρη του Αγίου, ή 3 λεπτά ποιό μακρυα στα άλογα της Αννας ?.....  worry

    \Ερώτηση\   Το DS610, είχε καμμία πτώση, ή κάτι άλλο στο ενεργητικό του ?.


    Τεςπα.
    Project ήθελες τεταια εποχή, project βρήκες. Wink. Μπορεί και να το ελαφρώσεις επ'ευκαιρίας.


    * δεν θυμάμαι τι gyro εχεις, αλλά ενα spartan που ειχε πάει για κατάδυση παρέα με ενα τιτανάκι, βγήκε την επόμενη ημέρα  χωρίς κανένα πρόβλημα. Ακόμα πετάει, μετα απο 3 και βάλε χρόνια. Thumbs up

    Ναι ναι.. είχαμε μαζευτεί εκεί να πετάξουμε κάτι υδροπλάνα και έτσι έγινε..

    Το 610 οχι δεν είχε πτώσεις.. ήταν οκ.. αλλά και ένα 620 που έχω σε άλλο ελικόπτερο, μου κάνει το ίδιο τώρα που κάνω δοκιμές... οπότε θα πάει και αυτό για πέταμα.. Align..

    Ναι... δουλειά δεν είχαμε δουλειά βρήκαμε...

    Όσο αφορά το gyro, ήταν spartan quark gold metal case.. κάρβουνο..
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Apr 2016, 15:56:17 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #80 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 17:13:25 »

    Διονύση η εμπειρία μου από τους βενζινοκινητήρες στα σκαφάκια θαλάσσης λέει το εξής. Άπαξ και το βγάλεις από το νερό αν είναι αλμυρό πρέπει να το πλακώσεις στο πλύσιμο με γλυκό νερό, να αφαιρέσεις μπουζί, να βγάλεις όλο το νερό από μέσα και μετά επί τόπου να το βάλεις κατευθείαν μπροστά. Αν πάρει (που θα πάρει γιατί δεν το εμποδίζει κάτι) το αφήνεις να δουλέψει λίγο και να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί όλη η υγρασία. Στη συνέχεια το ψεκάζεις και εσωτερικά και εξωτερικά με WD40 και είναι σαν καινούριο!! Το κυριότερο είναι να μην το αφήσεις και δεν το βάλεις μπροστά. Αν το αφήσεις έστω και μερικές ώρες την έβαψε το μοτέρ....Καλή επάνοδο στους ουρανούς!!!!
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    chris-audio
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 63


    « Risposta #81 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 17:37:08 »

    Καλησπερα. Επειδη εχω παρακολουθησει τα project σου και επειδη εισαι μερακλης και εχεις ξοδεψει αρκετα λεφτα προσανατολισου να εχεις ολα σου τα servo JR. Ειναι εγγυηση σε σχεση με τα υπολοιπα της αγορας, εχεις πιο πολυ το κεφαλι σου ησυχο. Πεταω τα μοντελα μου απο το 2001 και ζημια δεν βγαλανε ποτε. Καλες πτησεις με τα εργαλεια σου.
    Loggato

    JR 9503
    JR NEX E8 FBL
    GRAUPNER ELEKTRO TRAINER S
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #82 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 17:47:16 »

    Διονύση η εμπειρία μου από τους βενζινοκινητήρες στα σκαφάκια θαλάσσης λέει το εξής. Άπαξ και το βγάλεις από το νερό αν είναι αλμυρό πρέπει να το πλακώσεις στο πλύσιμο με γλυκό νερό, να αφαιρέσεις μπουζί, να βγάλεις όλο το νερό από μέσα και μετά επί τόπου να το βάλεις κατευθείαν μπροστά. Αν πάρει (που θα πάρει γιατί δεν το εμποδίζει κάτι) το αφήνεις να δουλέψει λίγο και να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί όλη η υγρασία. Στη συνέχεια το ψεκάζεις και εσωτερικά και εξωτερικά με WD40 και είναι σαν καινούριο!! Το κυριότερο είναι να μην το αφήσεις και δεν το βάλεις μπροστά. Αν το αφήσεις έστω και μερικές ώρες την έβαψε το μοτέρ....Καλή επάνοδο στους ουρανούς!!!!

    Ακριβώς αυτό έκανα με τη μόνη διαφορά το WD40.. Αντί αυτού έβαλα λάδι μίξης.. και σύντομα θα ξαναδουλέψει αφού θα πετάξει τις επόμενες μέρες...

    Καλησπερα. Επειδη εχω παρακολουθησει τα project σου και επειδη εισαι μερακλης και εχεις ξοδεψει αρκετα λεφτα προσανατολισου να εχεις ολα σου τα servo JR. Ειναι εγγυηση σε σχεση με τα υπολοιπα της αγορας, εχεις πιο πολυ το κεφαλι σου ησυχο. Πεταω τα μοντελα μου απο το 2001 και ζημια δεν βγαλανε ποτε. Καλες πτησεις με τα εργαλεια σου.

    Σωστό.

    Και εγώ κατα κανόνα δουλεύω JR & Futaba servos στα ελικόπτερά μου..
    Αυτά ήταν η εξαίρεση.. και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι είχα σκοπό να τα αλλάξω με αυτά που έβαλα τελικά κατόπιν .. βούτας...
    « Ultima modifica: Venerdì, 8 Apr 2016, 20:18:38 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #83 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 22:46:11 »

    Ωχ !
    Αναφέρομαι στο σέρβο.

    Μήπως θα μπορούσες να δώσεις καμμιά πληροφορία, παραπάνω ? 
    Οπως, πόσο καιρό, ή πτήσεις έκανε, τι ειδους πτήσεις, και με τι ρεύμα δούλευε, εαν ειχες Regulator και ποιας εταιρίας. ?

    Ζητάω πολλά, το ξέρω, αλλά πρώτη φορά διαβάζω για κάποια τέτοιου τύπου αστοχία απο ds !
    Μήπως το βάρος του ελικοπτέρου, ήταν ο καταλύτης για αυτή την αστοχία ?...λέω τώρα, εγώ.  worry
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    markos51
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #84 il: Venerdì, 8 Apr 2016, 23:04:11 »

    Και εγω εχω αριστη εμπειρία με τα ds610.Τα εχω χρησιμοποιησει σε ενα Trex 700e ενα Goblin 630 και ενα fusion 50.
    Πριν απο ενα μήνα ομως ενας φιλος εφτιαξε ενα Goblin 700 και εβαλε στην ουρα ενα Ds 620 το οποιο δεν ειναι οτι καλυτερο για ουρα και μαλιστα για ενα τοσο βαρυ ελικοπτερο.
    Μετα απο μερικες πειρουετες το σερβο κοκαλωσε και εγινε αιτια για μια βαρια προσγειωση στο Gooblin.Πιστευω οτι το βαρος αλλα και η ταχυτητα των εντολων μπορουν να κανουν ενα σερβο να αποτυχει.
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #85 il: Sabato, 9 Apr 2016, 01:09:29 »

    Και εγω εχω αριστη εμπειρία με τα ds610.Τα εχω χρησιμοποιησει σε ενα Trex 700e ενα Goblin 630 και ενα fusion 50.
    Πριν απο ενα μήνα ομως ενας φιλος εφτιαξε ενα Goblin 700 και εβαλε στην ουρα ενα Ds 620 το οποιο δεν ειναι οτι καλυτερο για ουρα και μαλιστα για ενα τοσο βαρυ ελικοπτερο.
    Μετα απο μερικες πειρουετες το σερβο κοκαλωσε και εγινε αιτια για μια βαρια προσγειωση στο Gooblin.Πιστευω οτι το βαρος αλλα και η ταχυτητα των εντολων μπορουν να κανουν ενα σερβο να αποτυχει.

    Ναι και εγώ άριστη εμπειρία είχα.. αλλά JR ή Futaba ΔΕΝ είναι..


    Ωχ !
    Αναφέρομαι στο σέρβο.

    Μήπως θα μπορούσες να δώσεις καμμιά πληροφορία, παραπάνω ? 
    Οπως, πόσο καιρό, ή πτήσεις έκανε, τι ειδους πτήσεις, και με τι ρεύμα δούλευε, εαν ειχες Regulator και ποιας εταιρίας. ?

    Ζητάω πολλά, το ξέρω, αλλά πρώτη φορά διαβάζω για κάποια τέτοιου τύπου αστοχία απο ds !
    Μήπως το βάρος του ελικοπτέρου, ήταν ο καταλύτης για αυτή την αστοχία ?...λέω τώρα, εγώ.  worry


    Αρκετό καιρό τα ταλαιπωρούσα σε αυτό το gasser ελικόπτερο, Sport 3D πτήσεις, στα 5,3Volts, Με Spectrum Regulator.

    Σίγουρα και το βάρος παίζει ρόλο.. αλλά προφανώς, ειδικά για gasser το οποίο πετάει και πολύ συχνά (περίπου 3 φορές τη βδομάδα 10 πτήσεις τη φορά..) αυτά τα servo απλά δεν κάνουν..

    Σε πιο μικρά ηλεκτρικά ελικόπτερα ίσως κρατούν περισσότερο χρόνο.. αλλά και πάλι έχω ακούσει αστοχία και σε TREX600 Νιτρο..

    Τελος πάντων..

    Futaba BLS451, τα οποία θα έπρεπε να είχαν μπει επάνω απο την αρχή..

    Το ελικόπτερο σήμερα..






    Οι βίδες πλέον ανοξείδωτες!! Για παν ενδεχόμενο..  laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
    Loggato

    leon3d
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 13



    « Risposta #86 il: Sabato, 9 Apr 2016, 07:46:58 »

    καλοπεταχτο  Thumbs up
    Loggato
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.158



    « Risposta #87 il: Sabato, 9 Apr 2016, 22:47:33 »

    Διονύση σίγουρα ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα τις ανάγκες των ελικοπτέρων αλλά τα BLS 451 δεν είναι αδύναμα για αυτό το ελικόπτερό;; Ακόμα και τα ds610 που είχες έχουν πιο πολύ δύναμη από αυτά...
    Loggato

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #88 il: Domenica, 10 Apr 2016, 00:18:22 »

    Διονύση σίγουρα ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα τις ανάγκες των ελικοπτέρων αλλά τα BLS 451 δεν είναι αδύναμα για αυτό το ελικόπτερό;; Ακόμα και τα ds610 που είχες έχουν πιο πολύ δύναμη από αυτά...

    Παναγιώτη, όχι..

    Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι από 8 κιλά και πάνω είναι οκ.. μη ξεχνάς ότι συνεργάζονται 3 servo μαζί για το φορτίο του κεντρικού στροφείου (CCPM).
    Στα HPM κυκλικά, το σέρβο του collective θα πρέπει να είναι αρκετά ισχυρό.. Εκεί ναι.. και η διαφορά ροπής ενός κιλού μπορεί να φανεί στον αέρα.

    Σαφώς και οι δυνάμεις σε κιλά που απαιτούνται για το φορτίο του δίσκου δεν μπορούν να μετρηθούν έτσι απλά, αφού παίζουν ρόλο πάρα πολλά..
    Αλλά σε γενικές γραμμές και για τις ανάγκες όλων εμάς που απλά πετάμε τα μοντέλα μας χωρίς εξω-πραγματικές απαιτήσεις και μανούβρες, είναι υπεραρκετά..


    Τα DS610 είναι 12 κιλά και τα BLS451 είναι 10,6 κιλά.. Μπροστά στην αξιοπιστία της Futaba.. χαλάλι..


    Αύριο θα πετάξει ξανά το .. υποβρύχιο.. οπότε θα δούμε την συμπεριφορά του σε όλους του τομείς..

     Thumbs up
    « Ultima modifica: Domenica, 10 Apr 2016, 00:40:06 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.281


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #89 il: Domenica, 10 Apr 2016, 00:58:59 »

    Αύριο θα πετάξει ξανά το .. υποβρύχιο.. οπότε θα δούμε την συμπεριφορά του σε όλους του τομείς..
    Thumbs up

    Καλή επιτυχία Διονύση και όλα να πάνε καλά!!!  Thumbs up
    Loggato
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.046 secondi con 26 queries.