Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 04:34:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 04:34:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 89
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 80
    Totale: 80
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 18     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Letto 61220 volte)
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #105 il: Martedì, 9 Mar 2010, 11:36:33 »

    Εδώ βλέπουμε κάποια μέλη της ΕΑΘ στις φυλακές Επταπυργείου  Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin
    (Ευτηχός είμαστε κ μουσικάντιδες...)

    Θέλει να πετάξει ένα Πατερνάκι,
    μα δεν έχει ύψος είναι ελληνάκι...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy


    * filakes.JPG (62.98 KB, 597x470 - visto 402 volte.)
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 111



    WWW
    « Risposta #106 il: Martedì, 9 Mar 2010, 11:37:38 »

    μιας και αναφέρθηκε ο αγγλικός κανονισμός

    εγώ θα ήθελα να ρωτήσω πόσο διαφέρει ο ελληνικός κανονισμός από τον αγγλικό αλλά επίσης και τον κανονισμό της Αμερικής.
    Loggato

    Αερολέσχη Άρτας
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #107 il: Martedì, 9 Mar 2010, 11:51:48 »

    Μπορείτε να κατεβάσετε τον αγγλικό κανονισμό από εδώ

    Ο κανονισμός της ΑΜΑ είναι εδώ
    « Ultima modifica: Sabato, 13 Mar 2010, 07:35:35 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #108 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:00:23 »

       Ορίστε ο Αγγλικός κανονισμός. http://www.caa.co.uk/docs/33/CAP658.PDF Ας μου βρει κάποιος εκεί μέσα τα περί υποχρεωτικής ασφάλισης άνω των 350 γραμμαρίων. Μάλιστα εκεί μέσα ακόμη και ο περιορισμός ύψους μπαίνει σαν πρόσθετο κυρίως για αερομοντέλα άνω των 7 κιλών. Και γενικότερα οι πρόσθετες προφυλάξεις αφορούν μοντέλα άνω των 7 κιλών.
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #109 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:08:50 »

       Ορίστε ο Αγγλικός κανονισμός. http://www.caa.co.uk/docs/33/CAP658.PDF Ας μου βρει κάποιος εκεί μέσα τα περί υποχρεωτικής ασφάλισης άνω των 350 γραμμαρίων. Μάλιστα εκεί μέσα ακόμη και ο περιορισμός ύψους μπαίνει σαν πρόσθετο κυρίως για αερομοντέλα άνω των 7 κιλών. Και γενικότερα οι πρόσθετες προφυλάξεις αφορούν μοντέλα άνω των 7 κιλών.

    Γιατί πρέπει υποχρεωτικά ο Ελληνικός κανονισμός να είναι αντίγραφο ενός κανονισμού άλλης χώρας;
    Δηλαδή επειδή στην Αγγλία οδηγούν στο αριστερό μέρος του δρόμου πρέπει και στην Ελλάδα να αλλάξει ο Κ.Ο.Κ. και να θεσπισθεί και εδώ το ίδιο;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #110 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:12:05 »

       Ορίστε ο Αγγλικός κανονισμός. http://www.caa.co.uk/docs/33/CAP658.PDF Ας μου βρει κάποιος εκεί μέσα τα περί υποχρεωτικής ασφάλισης άνω των 350 γραμμαρίων. Μάλιστα εκεί μέσα ακόμη και ο περιορισμός ύψους μπαίνει σαν πρόσθετο κυρίως για αερομοντέλα άνω των 7 κιλών. Και γενικότερα οι πρόσθετες προφυλάξεις αφορούν μοντέλα άνω των 7 κιλών.

    Γιατί πρέπει υποχρεωτικά ο Ελληνικός κανονισμός να είναι αντίγραφο ενός κανονισμού άλλης χώρας;
    Δηλαδή επειδή στην Αγγλία οδηγούν στο αριστερό μέρος του δρόμου πρέπει και στην Ελλάδα να αλλάξει ο Κ.Ο.Κ. και να θεσπισθεί και εδώ το ίδιο;
    (Να τα ακούν αυτά οι κύπριοι)  Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών              Grin
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #111 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:31:34 »

       Ορίστε ο Αγγλικός κανονισμός. http://www.caa.co.uk/docs/33/CAP658.PDF Ας μου βρει κάποιος εκεί μέσα τα περί υποχρεωτικής ασφάλισης άνω των 350 γραμμαρίων. Μάλιστα εκεί μέσα ακόμη και ο περιορισμός ύψους μπαίνει σαν πρόσθετο κυρίως για αερομοντέλα άνω των 7 κιλών. Και γενικότερα οι πρόσθετες προφυλάξεις αφορούν μοντέλα άνω των 7 κιλών.

    Γιατί πρέπει υποχρεωτικά ο Ελληνικός κανονισμός να είναι αντίγραφο ενός κανονισμού άλλης χώρας;
    Δηλαδή επειδή στην Αγγλία οδηγούν στο αριστερό μέρος του δρόμου πρέπει και στην Ελλάδα να αλλάξει ο Κ.Ο.Κ. και να θεσπισθεί και εδώ το ίδιο;

       Δεν μίλησε κανείς για πιστό αντίγραφο. Αλλά δεν μπορεί και κανείς να αμφισβητήσει την εμπειρία των Αγγλων στον αερομοντελισμό. Απλά επειδή ειπώθηκε ότι το όριο των 400 ποδών ισχύει σε όλη την Ευρώπη και κατά συνέπεια ακολουθούμε τους Ευρωπαίους, και να λοιπόν, που αυτό το όριο δεν τίθεται για όλες αδιακρίτως τις κατηγορίες αερομοντέλων. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για το γελοίο όριο των 350 γραμμαρίων.
       Πως θα γίνει δηλαδή? Οταν θέλετε να δικαιολογήσετε παράλογους περιορισμούς, θα επικαλείστε την Ευρώπη κι όταν  σας αποδεικνύουν ότι τα πράγματα στην Ευρώπη δεν είναι ακριβώς όπως τα λέτε, θα το γυρνάτε το τροπάριο και θα λέτε "εμείς δεν είμαστε κουτόφραγγοι αλλά Ελληνάρες" Και θέλετε μετά να σας παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά?
       
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #112 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:47:32 »

    Αν έχω καταλάβει καλά, οι αντιρρήσεις σας επικεντρώνονται στο γιατί να είναι ασφαλισμένες οι πτήσεις μοντέλων από 350 γραμμάρια και πάνω.

    Επειδή έχω δεί μοντέλο 100 γραμμαρίων να καρφώνεται με τον άξονα του μοτέρ στον τοίχο του Χολίδειου (μπορούσε να έχει βγάλει μάτι στην κυριολεξία), επειδή ένα μοντέλο 350 γραμμαρίων μπορεί να σπάσει ένα τζάμι από αυτοκίνητο, πιστεύω ότι καλώς έχει συνταχθεί αυτή η απαίτηση.

    Αν τώρα με ρωτήσετε γιατί δεν υποχρεώνονται και τα ελαφρύτερα μοντέλα να είναι ασφαλισμένα, θα σας πω ότι συμφωνώ μαζί σας.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #113 il: Martedì, 9 Mar 2010, 12:59:45 »

      Κι αν κάποιοι αύριο μεθαύριο σας πάρουν όλους σας με τα γιαούρτια θα σας πω κι εγώ ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί τους. (επισήμως βέβαια θα το κατακρίνω βεβαίως βεβαίως)
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #114 il: Martedì, 9 Mar 2010, 13:17:34 »

      Κι αν κάποιοι αύριο μεθαύριο σας πάρουν όλους σας με τα γιαούρτια θα σας πω κι εγώ ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί τους. (επισήμως βέβαια θα το κατακρίνω βεβαίως βεβαίως)

    Σας παρακαλώ να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε ψύχραιμοι και κόσμιοι
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #115 il: Martedì, 9 Mar 2010, 13:32:42 »

    Και για να αποφορτιστούμε λίγο,
    Κορυφαία φωτογραφία Δημήτρη. Thumbs up
    Μια παρατήρηση μόνο ,τον Στέφανο πολύ χαρούμενο τον βλέπω!!!! Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #116 il: Martedì, 9 Mar 2010, 13:41:56 »

    Και για να αποφορτιστούμε λίγο,
    Κορυφαία φωτογραφία Δημήτρη. Thumbs up
    Μια παρατήρηση μόνο ,τον Στέφανο πολύ χαρούμενο τον βλέπω!!!! Στριφογύρισμα ματιών


    Έχεις δεί κάτι όμορφα κ πολύχρομα λουλουδάκια που φυτρώνουν στην ανατολική πλευρά του μοντελοδρόμειου?  Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών  Cheesy Grin Grin Grin Grin Grin
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Στέφανος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 57



    « Risposta #117 il: Martedì, 9 Mar 2010, 13:54:06 »

     Grin Grin Grin Grin Grin Χαμόγελο Χαμόγελο
    Loggato
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #118 il: Martedì, 9 Mar 2010, 13:59:58 »

    Τα έχω δεί Δημήτρη, μόνο που διστυχώς από την Κυριακή το απόγευμα δεν υπάρχουν πλέον ,γιατί το μοντελοδρόμειο κουρεύτηκε! Azn
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #119 il: Martedì, 9 Mar 2010, 14:03:15 »

    Σας παρακαλώ να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε ψύχραιμοι και κόσμιοι

       Δεν νομίζω ότι είμαι εγώ αυτός που έχει χάσει την ψυχραιμία του Βαγγέλη. Κάποιοι άλλοι έχουν χάσει την ψυχραιμία τους επειδή δεν έχουν τι να πουν για να δικαιολογήσουν τους παραλογισμούς και σκαρφίζονται ακόμη μεγαλύτερους ,που περιλαμβάνουν σενάρια καταστροφής τύπου "βλέπω το θανατό σου" για μοντέλα 100 γραμμαρίων και αν μπορούσαν θα πρότειναν ασφάλιση και για παιγνίδια από το τζάμπο. Αλλά "ου γαρ έρχεται μόνον ..."  Wink .
    Loggato
    Pagine: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 18     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.027 secondi con 25 queries.