Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:38:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:38:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 89
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 74
    Gesamt: 74
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 18     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Gelesen 61223 mal)
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 698



    « Antwort #90 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 07:20:14 »

    Μπράβο πάντως γιατί όντως φαίνεται ότι πολύ κόσμος κατάλαβε ότι οι καρεκλοκένταυροι μας δουλεύουν ψιλό γαζί!!!

    Θάνο καλησπέρα. Καλό θα ήταν να μην το κάνεις αυτό.  Χαμόγελο Παρασύρεις άσχετους στο περίφημο "κυνήγι των μαγισσών"

    Εάν ήσουν κοντά στο σωματείο σου, θα είχες γνώση των πραγμάτων από πολύ νωρίς, και θα υπήρχε η δυνατότητα να είχες συμβάλει και εσύ στην συγγραφή του κανονισμού, με πρόταση μέσω του συλλόγου σου.

    Σε αυτόν τον κανονισμό συμφώνησαν όλα τα σωματεία της Ελλάδος που έλαβαν μέρος στις γενικές συνελεύσεις, οπότε ψηφίστηκε από όλους.  

    Γνώση δεν είχαν μόνο οι ανένταχτοι.........αλλά και τι κάνουμε ρε παιδιά ? Μπορούσε να γίνει τίποτα άλλο ?

    Αυτός είναι ο κανονισμός. Και εάν βελτιωθεί....πάλι με ομόφωνη απόφαση όλων συλλόγων θα γίνει.

    Θέλετε να βοηθήσετε ? Ενταχθείτε στον σύλλογο της περιοχής σας, η δημιουργήστε έναν νέο, για να μπορεί να ακουστεί η φωνή σας, και οι όποιες προτάσεις σας.

    Δεν θέλετε........ συνεχίστε να αναλώνεστε στα φόρουμ με το να διαμαρτύρεστε για το κάθε τι που σας κάθετε στραβά.




    Ποιό Σωματείο mastoras?

    Αυτό στο οποίο ήμουν και ιδρυτικό μέλος? Αυτό το οποίο για περισσότερο από ένα χρόνο δεν έκανε καμμία συνέλευση ή συνάντηση και αν έκανε δεν με κάλεσε?
    Δεν είναι του παρόντος όμως οπότε δεν θα επεκταθώ!

    Η νομοθεσία για τον αερομοντελισμό μου θυμίζει το άθλιο θέμα των σκοπίων.
    Πάμε πρώτα να κατοχυρώσουμε το όνομα και μετά να έχουμε εδαφικές διεκδικήσεις.

    Ξέρεις κατι Δημήτρη! Με πορδές δεν βάφονται αυγά!!!!
    Δεν σε πιστεύω όσο και αν προσπαθείς να μου αποδείξεις ότι οι κανονισμοί βγήκαν απο συλλογικές διαδικασίες!!!
    Αν δηλαδή εμπειρα στελέχη που συνήθως είναι έστω οι πρόεδροι των συλλόγων ψήφισαν ομόφωνα τέτοιες βλακείες λυπάμαι αλλά
    είμαστε, αγόμαστε και φερόμαστε από ΑΣΧΕΤΟΥΣ!!



    Gespeichert

    fly rabbit
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 108


    http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe


    « Antwort #91 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 07:53:02 »

    Μέσα εδώ πολλά μα θες
    Περίεργα έχουν γράψει
    ολομερής κι’ ολονυκτής
    σταματημό δεν είχαν

    πολλοί μιλούν πως  χάθηκε
    η λέξη ελευθερία
    ήλθε κι’ ο σκουπιδοτενεκές
    να γράψει ιστορία.



    Αφιερωμένο
    fly rabbit
    Gespeichert

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #92 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 08:21:56 »

    Αγαπητέ Θείε Γιάννη,
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω για τα giant ανεμόπτερα που έχεις και εσύ, πόσες φορές το χρόνο θα το πετάς; και πόσες άδειες απο την ΥΠΑ πρέπει να βγάλεις το χρόνο;
    Σε ρωτάω ανοιχτά διότι με γνωρίζεις χρόνια και σίγουρα έχεις καταλάβει το πάθος μου για μεγάλα αεροπλάνα.
    Ανηψιέ Δημήτρη, η απάντηση είναι απλή. Οι πτήσεις μου θα είναι πάντα σύννομες. Και το ύψος των 400 ποδών δηλαδή 120 μέτρων είναι αρκετό  για να ρυμουλκήσεις ένα μεγάλο ανεμόπτερο και να το χαρείς όση ώρα αυτό κρατηθεί στον αέρα, μπορώ να πω ότι και ψηλότερα που πηγαίναμε έως τώρα, η περιοχή των τελευταίων 100 μέτρων μας δίνει μεγαλύτερη χαρά όταν το βλέπουμε καλύτερα, και το προσγειώνουμε. Τι πειράζει αν αντί για μία ρυμούλκιση των 400 μέτρων κάνουμε τρεις των 120 μέτρων; Τρεις απογειώσεις και τρεις προσγειώσεις είναι πιό απολαυστικές από μία. Φυσικά για να ξέρουμε τι λέμε τα ανεμόπτερα θα έχουν τηλεμετρία real time.
    Οσο για τις πτήσεις με τα F5J, μπορώ να σταματάω την άνοδο στα 120 μέτρα και να πετάω κάτω από αυτά, ούτως ή άλλως το τριμάρισμα δεν γίνεται ψηλά που δεν τα βλέπεις, και η τέχνη είναι να εκμεταλλεύεσαι τα χαμηλά θερμικά, όχι τα ψηλά και δυνατά που παίζουν ρόλο μόνο στον αγώνα. Δεν χρειάζεσαι προπόνηση στα ψηλά.
    Τέλος ο κανονισμός δίνει την ευχέρεια να ζητήσεις άδεια για πτήσεις πάνω από 400 πόδια, και ένα οργανωμένο μοντελοδρόμιο πιστεύω ότι μπορεί να πάρει αυτή την άδεια για όλο το χρόνο. Λίγο υπομονή. Το ίδιο θα συμβεί παντού στις περιόδους των αγώνων και επιδείξεων.
       
    « Letzte Änderung: Dienstag, 9 Mδr 2010, 08:34:46 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #93 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 08:31:37 »

    Αν δηλαδή εμπειρα στελέχη που συνήθως είναι έστω οι πρόεδροι των συλλόγων ψήφισαν ομόφωνα τέτοιες βλακείες λυπάμαι αλλά είμαστε, αγόμαστε και φερόμαστε από ΑΣΧΕΤΟΥΣ!!

    Αφού οι "άσχετοι που ψηφίζουν βλακείες" μπορούν να σε "άγουν και να σε φέρουν" - όπως εσύ δήλωσες - αντιλαμβάνομαι το τι ζόρι τραβάς εν γένει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #94 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:21:34 »

    7 Σελίδες με φωνές , υστερίες . ειρωνίες, φωνές για στενό προσωπικό όφελος  , κριτικές σκέψεις , αρνήσεις και λίγες ( κατα την γνώμη μου) λογικές   φωνές.

    Μου κάνει εντύπωση που κανένας δεν σχολίασε τα γραφόμενα του demetre  , και μην μου πειτε «εκει είναι αμερικη και ταχουν λυμένα όλα» . ΓΙΑΤΙ, ΓΡΑΦΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΛΥΣΑΝΕ ΟΛΑ .
    Κανένα μοντελοδρομιο εκει δεν είναι κρατικό ,δημοτικό . Εδώ θαθελαν και τα νοσοκομεια ιδιωτικά , για μοντελοδρομια ψάχνουμε .

    Οσοι  παρακολουθούν τα δρώμενα στον χωρο μας θα δουν ότι ο αερομοντελισμος ανηκει στην Ε’ κατηγορία αθλημάτων στο Νο 30 που μόνο  η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να συνεισφέρει . Με άλλα λόγια να δεν ξυθούμε μονοι μας , κανενας δεν θα το κανει .

    Zitat
    Τα αθλήματα αυτά πρέπει να στηριχθούν σχεδόν αποκλειστικά στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Η κρατική συνδρομή περιορίζεται σε επιλεγμένες δράσεις και υποδομές. Θα χρηματοδοτούνται κατά περίπτωση.

    Ε. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Αθλητική Αναγνώριση

    30. Αεραθλητισμός

    Φιλε Pappy
    .Νομίζω οτι στα εχω ξανα πει  Χαμόγελο Ο κανονισμός θα εφαρμοστεί στο μοντελοδρόμιο που θα φτιαξεις ΕΣΥ και η παρέα σου  για σένα .
    Δεν είναι εύκολο , το ξέρω,  αλλα είναι η μονη λύση .Για την Αθήνα είναι δυσκολότερο αλλα δεν υπάρχει άλλη λύση ,παρά μόνο να κινηθείτε μέσα από οργανωμένους συλλόγους .( Δεν λέω να πατε σε κάποιον από  τους υπάρχοντες )
    Δεν γινεται να το καταλάβουν οι περισσότεροι  εδώ μέσα ,γιατι δεν μεγάλωσαν με τετοια προτυπα ούτε  λειτουργούν ετσι στην καθημερινότητα τους , αλλά το ατομικό συμφέρον περνά μέσα από το συλλογικό .
    Και αυτό προϋποθέτει  προσφορά στο σύνολο ( συμπεριλαμβάνεται και  €)
    Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίες .

    Νομίζω ότι  δεν είναι άσχημη ιδέα να δουμε τα άρθρα το κανονισμού  και να κάνουμε μια ήρεμη , με επιχειρήματα κουβέντα . Μπορούμε Huh


    • Αερομοντέλο ή Μοντέλο Αεροσκάφους (Model Aircraft) είναι μία ιπτάμενη συσκευή περιορισμένων διαστάσεων, που φέρει ή όχι προωθητικό σύστημα, που δεν έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει άνθρωπο, και το οποίο χρησιμοποιείται για αεραθλητισμό ή ψυχαγωγία. Τα αερομοντέλα μπορεί να έχουν τη μορφή αεροπλάνου, ανεμοπτέρου, ελικόπτερου, αυτόγυρου, υδροπλάνου, αμφίβιου, αλεξίπτωτου, αερόστατου, αερόπλοιου, ή άλλης μορφής. Τα αερομοντέλα μπορεί να είναι τηλεχειριζόμενα, ελεύθερης πτήσης, ή κυκλικής πτήσης.
    • Μη επανδρωμένο αεροναυτικό όχημα (UAV − Unmanned Aeronautical Vehicle) είναι μία ιπτάμενη συσκευή που δεν μεταφέρει άνθρωπο, και το οποίο έχει αναπτυχθεί και χρησιμοποιείται για επιστημονικούς, ερευνητικούς ή στρατιωτικούς σκοπούς. Τα UAV δεν θεωρούνται αερομοντέλα, και τα αερομοντέλα δεν θεωρούνται UAV.
    • Μοντελοδρόμιο καλείται ο χώρος πτήσεων αερομοντέλων που η λειτουργία του ελέγχεται από σωματειακό, ιδιωτικό, ή άλλο νομικό πρόσωπο. Ο χώρος αυτός μπορεί να είναι ιδιωτικός, δημοτικός ή κρατικός.


    Δεν διαφωνώ σε κάτι από τα παραπάνω.


    2. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ
    Ο παρών κανονισμός περιλαμβάνει δύο κατηγορίες αερομοντέλων ανάλογα με το βάρος τους.Κατηγορία Α΄: Περιλαμβάνει τα αερομοντέλα με συνολική μάζα απογείωσης μικρότερη ή ίση των 7.000 γραμμαρίων (7kg).
    Κατηγορία Β΄: Περιλαμβάνει τα αερομοντέλα με συνολική μάζα απογείωσης μεγαλύτερη των 7.000 γραμμαρίων (7kg) και μέχρι 25.000 γραμμαρίων (25kg).
    Όλα τα αερομοντέλα πρέπει να ακολουθούν τις παρακάτω προδιαγραφές, ανεξάρτητα κατηγορίας.
    • Η μέγιστη επιφάνεια όλων των πτερύγων ορίζεται στις 500 τετραγωνικές παλάμες. • Ο μέγιστος πτερυγικός φόρτος ορίζεται στα 250 γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη.
    • Ο μέγιστος συνολικός κυβισμός εμβολοφόρων κινητήρων ορίζεται στα 250 κυβικά εκατοστά. • Η μέγιστη τάση ηλεκτρικής πηγής εν ηρεμία ορίζεται στα 72V (Βόλτς). • Η μέγιστη συνολική ώση κινητήρων αντίδρασης (τουρμπίνα) ορίζεται σε 250 Newtons (25kg). Για πτήσεις αερομοντέλων με συνολική μάζα μεγαλύτερη των 25.000 γραμμαρίων (25kg), απαιτείται ειδική και κατά περίπτωση άδεια από την ΥΠΑ.
    Δεν επιτρέπεται σε αερομοντέλο η χρήση μεταλλικής έλικας ή μεταλλικού ρότορα.
    Ο χειριστής που χειρίζεται μοντέλο της κατηγορίας Β΄ πρέπει να έχει άμεσο τρόπο διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα ή των κινητήρων. Το σύστημα πρέπει να έχει την δυνατότητα να ενεργοποιείται άμεσα σε κάθε περίπτωση ανάγκης, αυτόματα ή μετά από ενέργεια του χειριστή.Πρέπει να λαμβάνεται ειδική μέριμνα, ώστε κάθε πρόσθετη συσκευή που φέρει το μοντέλο να είναι σταθερά προσαρτημένη με τρόπο που να μην μπορεί να μετακινηθεί ή να αποσπασθεί από το μοντέλο. Απαγορεύεται η απόρριψη οποιουδήποτε αντικειμένου ή υλικού κατά την διάρκεια της πτήσης, που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό ή ζημία. Εξαιρούνται ρίψεις προεπιλεγμένων αντικειμένων από διαγωνιζόμενα προς τούτο αερομοντέλα που καλύπτουν την προαναφερθείσα απαίτηση.Τα Αερόπλοια επιτρέπεται να πληρούνται μόνον με ήλιο και να φέρουν μόνο ηλεκτρικούς κινητήρες.Δεν επιτρέπεται η πτήση αερομοντέλου παρουσία θεατών αν προηγουμένως δεν έχει δοκιμασθεί επαρκώς και κριθεί ασφαλές, από τον χειριστή και τον ιδιοκτήτη του.


    Συμφωνώ

    3. ΕΥΘΥΝΗ
    Οι ιδιότητες του Χειριστή Ιδιοκτήτη Εκμεταλλευόμενου μπορεί να συναντώνται σωρευτικά σε ένα ή περισσότερα άτομα.Ο χειριστής, ιδιοκτήτης και εκμεταλλευόμενος έχει την πλήρη ευθύνη για:
    • την εκμετάλλευση των αερομοντέλων
    • την σωστή συντήρηση του υλικού
    • το σύστημα τηλεχειρισμού, τηλεκατευθυνομένου αερομοντέλου που πρέπει: − να είναι σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από την αρμόδια αρχή του κράτους.
    − να εκπέμπει σε μία ή περισσότερες ραδιο−συχνότητες από αυτές που έχουν εκχωρηθεί για τον σκοπό
    αυτό, από τις αρμόδιες αρχές του κράτους. Ο χειριστής έχει την πλήρη ευθύνη για:
    • να λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση στον χειρισμό του συγκεκριμένου σε κάθε περίπτωση αερομοντέλου.
    • για τον τρόπο και την εξέλιξη της πτήσης.
    • να διατηρεί οπτική επαφή με το αερομοντέλο σε όλη της διάρκεια της πτήσης και να βασίζεται σ’ αυτή
    για τους απαραίτητους χειρισμούς ελέγχου του. • να διακόπτει άμεσα τις πτήσεις, όταν οι συνθήκες γίνουν ακατάλληλες για την ασφαλή πτήση του συγκεκριμένου αερομοντέλου.
    Ο χειριστής δεν επιτρέπεται να ενεργεί υπό την επήρεια:
    • αλκοόλ. • ναρκωτικών ουσιών.
    • φαρμακευτικών ουσιών. • άλλων ουσιών.
    που μπορούν να αλλοιώσουν την κρίση και αντίδρασή του.
    Οι ανωτέρω, υποχρεούνται να λαμβάνουν − ο καθένας στο πεδίο της ευθύνης του − κάθε μέριμνα
    για να τηρηθούν οι όροι του παρόντος κανονισμού και να αποφύγουν σε κάθε περίπτωση να θέσουν σε κίνδυνο ζωές και περιουσίες κατά τις πτήσεις.
    Σε καμία περίπτωση, ο παρών κανονισμός δεν απαλλάσσει τους εμπλεκομένους από άλλες ευθύνες που απορρέουν από την υπόλοιπη νομοθεσία, όπως αυτή ισχύει κάθε φορά.


    Συμφωνώ

    4. ΧΩΡΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
    Οι πτήσεις αερομοντέλων Α΄ και Β΄ κατηγορίας θα είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλείας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα, εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή, των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που εξυπηρετούν την πτήση. Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται σε χώρους ελεύθερους εμποδίων. Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύ−
    πανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη (υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία,
    εκκλησίες κλπ).Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς άδεια από την αρμόδια αρχή:
    • σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
    • σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την επιφάνεια του εδάφους.
    • σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
    • εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
    • άνωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστάσεων.
    • άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών
    • άνωθεν η πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας. •
     άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων.
    Για λόγους ασφαλείας και αποφυγής παρεμβολών:
    • δεν επιτρέπονται οργανωμένες ή μη πτήσεις
    τηλεχειριζόμενων αερομοντέλων από οιονδήποτε, πλησιέστερα των 3 χιλιομέτρων από οργανωμένο
    μοντελοδρόμιο.• δεν επιτρέπεται να λειτουργούν δύο οργανωμένα
    μοντελοδρόμια σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομετρων. Το νεώτερο μοντελοδρόμιο, είναι αυτό που πρέπει να απομακρυνθεί

    .


    Στο θέμα του ύψους υπάρχει ένα θέμα . Από  ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο ύψος ισχύει σε ολη την Ευρώπη , και οφείλεται στον συνολικό διαχωρισμό των υψών που καθορίζουν τις πτήσεις . Προφανώς δεν γίνεται να αλλάξει συνολικά αλλά μόνο κατά τόπους και κατά περίπτωση .

    Παράδειγμα ο χώρος που πετώ τώρα  είναι στην τελική του 32 στο αεροδρομίου. Προφανώς δεν μπορεί να γινει αγώνας ανεμοπτέρων,αλλά όμως μοντέλα μπορούν να πετανε κανονικά .
    Για τα ανεμόπτερα πρέπει να βρεθεί χώρος μακριά από το ίχνος πτήσης των αεροσκαφών.
    Επειδή τέθηκε θέμα με το «πλησίον» , εγω το ερμηνεύω ως εξης .
    Ανάλογα  με το  μοντέλο που πετάς . αν πετάς ένα φοαμενιο το πλησίον  μπορεί να είναι 50 μέτρα , αν όμως πετάς ένα 2μετρο παττερν το πλησίον μπορεί να είναι 300-400 μετρα .
    Η απόσταση  πρέπει να είναι τέτοια ώστε αν χάσεις το μοντέλο να μην κινδυνέψουν περιουσίες – ζωές .


    5. ΑΣΦΑΛΙΣΗ Όλες οι πτήσεις πρέπει να είναι ασφαλισμένες για υλικές ζημίες και σωματικές βλάβες προς τρίτους.
    6. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ
    Αεροεφαρμογές (aerial works) με χρήση αερομοντέλων επιτρέπεται για μοντέλα:
    • κατηγορίας Α΄ χωρίς ειδική αδειοδότηση από την ΥΠΑ, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις του παρόντος κανονισμού. • κατηγορίας Β΄ μόνον κατόπιν ειδικής αδείας που
    κατά περίπτωση εκδίδεται από την ΥΠΑ/Δ2 και μετά από αίτηση του ενδιαφερομένου.
    Οι παραπάνω όροι − περιορισμοί εκμετάλευσης δεν απαλλάσσουν τον χειριστή από άλλες υποχρεώσεις που απαιτούνται από νόμους και άλλες διατάξεις.
    7. ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
    Από τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού εξαιρούνται:
    • Τα μοντέλα που ίπτανται σε εσωτερικό χώρο. • Τα μοντέλα με συνολική μάζα έως 350 γραμμάρια.
    • Τα μοντέλα κυκλικής πτήσης εξαιρούνται από όλες τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού που
    αφορούν στις αποστάσεις ασφαλείας για τα τηλεχειριζόμενα αερομοντέλα.
    8. ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ – ΠΟΙΝΕΣ Οταν ο χειριστής ή ο εκμεταλλευόμενος αερομοντέλο υποπέσει σε παράβαση των διατάξεων του παρόντος κανονισμού, παράβαση κανόνων εναέριας
    κυκλοφορίας, κανόνων ασυρμάτου επικοινωνίας ή/και άλλων Νόμων και Κανονισμών, καλείται από την ΥΠΑ να δώσει διευκρινήσεις. Ο Διοικητής της ΥΠΑ μετά από αιτιολογημένη απόφαση δύναται να επιβάλλει στον παραβάτη, την ποινή της επίπληξης ή χρηματική ποινή ύψους μέχρι 1.000 € (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν άλλες ποινικές ευθύνες.
    9. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ Ο παρών κανονισμός μπορεί να τροποποιηθεί: • με εισήγηση του Διευθυντή Πτητικών Προτύπων (Δ2) προς τον Διοικητή της ΥΠΑ.
    • με εισήγηση της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας προς τον Διευθυντή της ΥΠΑ/Δ2 και την
    σύμφωνη γνώμη αυτού, ο οποίος θα διαχειριστή την τροποποίηση.


    Συμφωνώ

    καλό θα ηταν οποιος θέλει να γραψει για τα σημεια που διαφωνεί και κυριως γιατί , για να βγάζουμε άκρη σιγά - σιγά  . Εγω το έβαλα ολο γιατι έχω την εντύπωση οτι κάποιοι δεν τον διαβασαν ολο , αλλα βγάζουν συμπερασμα απο οσα διαβάζουν .

    Επίσης αν μπορείτε μην κάνετε παράθεση ολόκληρα μηνυματα , είναι κουραστικό   






    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #95 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:31:04 »


     Εννοείς ότι αυτό το κείμενο έχει τη σύμφωνη γνώμη των συντεταγμένων μοντελιστών της χώρας?
     Εκτός αν η ΕΛΑΟ αποφασίζει για το ποιοι σύλλογοι από αυτούς που ανήκουν στην ομοσπονδία έχουν δικαίωμα λόγου και ψήφου οπότε Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει. Δεν ξέρω...Λέω εγώ τώρα...

    Κώστα......μην λες τίποτα καλύτερα. Γιατί σίγουρα θα πέσεις έξω. Υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες που κανείς δεν μπορεί να τις αμφισβητήσει.....ιδίως όταν οι περισσότεροι είναι παρών σε αυτές.

    Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια. 


      Δημήτρη...Καλύτερα μη μου λες για δημοκρατικές διαδικασίες στην Ελλάδα. Τις έχω ζήσει τις "δημοκρατικές" διαδικασίες και σε άλλους χώρους. Αστο καλύτερα...
       Κατά τα άλλα τα έχουμε ξαναπεί. Δεν είναι μόνο τα 400 πόδια και τα προβλήματα που δημιουργεί αυτό στα μεγάλα ανεμόπτερα. Το κυριότερο σε αυτό το έκτρωμα είναι τα περί 350 γραμμαρίων. Δες μερικά βίντεο στο youtube με parkflyers από εξωτερικό, που στον αερομοντελισμό είναι αιώνες μπροστά από εμάς.  http://www.rcpowers.com/index.htm  Ολοφάνερα είναι γυρισμένα σε μεγάλο πάρκο με γρασσίδι και σε μεγάλα πάρκινγκ. Αλάνα, που λέμε εμείς. Σου μοιάζουν αυτά τα μοντελάκια να ζυγίζουν 350 γραμμάρια? Εγώ τα εκτιμώ 400-800. Οι τύποι και η τύπισσα, που πετάνε εκεί ,εχουν κανένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο για πτήση στα πάρκα και τα άδεια πάρκινγκ που πετάνε? Οχι ,αν θες, στείλε τους email να σπαρταράνε από τα γέλια. Δεν πετάνε βέβαια μεγάλα ξύλινα ηλεκτρικά ή θερμικά αλλά σίγουρα όχι μίνιουμ. Αλλά ξέχασα μωρέ...Αυτοί είναι κουτόφραγκοι, ενώ εμείς οι έξυπνοι, το βρήκαμε το "άμα πιάσει" μια που ψαλιδιστήκαν και οι επιχορηγήσεις.

       Τέλος πάντων θα ξαναπώ αυτό που είπα πριν. Πετάτε εκεί πέρα και μη μασάτε γιατί ΔΕΝ πρόκειται να έρθει καμία διμοιρία με ζυγαριά ΟΥΤΕ κανένας με μεζούρα για το ύψος. Επρεπε να υπάρχει έτσι κι αλλιώς τυπικά ένας κανονισμός και από κει και πέρα κάποιοι παίζουν πόκερ μηπως και τσιμπήσει κανένας ανεξάρτητος σύλλογος. Υποτίθεται ότι ο κανονισμός υπάρχει από το Γενάρη. Μάρτη έχουμε. Ηρθε κανένας στις αλάνες που πετάτε με ζυγαριά και μεζούρα? Οχι κι ούτε πρόκειται να έρθει. Απλά έχετε τα μάτια σας 500 μη γίνει τίποτα γιατί υποψιάζομαι ότι μια τέτοια αφορμή περιμένουν πως και πως κάποιοι. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ.  Thumbs up
    Gespeichert
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 698



    « Antwort #96 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:32:14 »

    Το εν γένει το αντιπαρέρχομαι φίλτατε γιατί το ζόρι δεν το τραβάω εγώ αλλά εσύ ως πρόεδρος της ΕΑΑ.
    Ωστόσο επειδή με προσκάλεσες-προκαλείς να σχολιάσω τον νέο κανονισμό ανοιχτά
    διάβασε τα παρακάτω για να μην νομιζεις ότι μόνο γκρίνια είμαι και από προτάσεις τίποτα

    Μοντελοδρόμιο καλείται ο χώρος πτήσεων αε-
    ρομοντέλων που η λειτουργία του ελέγχεται από
    σωματειακό, ιδιωτικό, ή άλλο νομικό πρόσωπο. Ο
    χώρος αυτός μπορεί να είναι ιδιωτικός, δημοτικός
    ή κρατικός.
    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
    Για μας στην επαρχία υπάρχουν τέτοιοι χώροι αλλά νομίζω ελάχιστοι είναι κατοχυρωμένοι ως επίσημα μοντελοδρόμια προς εκμετάλλευση είτε από δημόσιο είτε από ιδιωτικό φορέα.
    Στην Αθήνα νομίζω υπάρχουν μόνο ιδιωτικές πρωτοβουλίες άρα στην ουσία τα δύο ιδιωτικά στην Αθήνα και ίσως άλλα 4-5 σε όλη την επικράτεια που είναι μοντελοδρόμια και όχι έμμεσα χώροι πτήσεων.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    "Μοντελοδρόμιο καλείται ο ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟΣ χώρος πτήσεων αε-
    ρομοντέλων που η λειτουργία του ελέγχεται από
    σωματειακό, ιδιωτικό, ή άλλο νομικό πρόσωπο..............."

    Κατοχύρωση των χώρων πτήσεων των μοντέλων σε όλη την επικράτεια σε συγκεκριμένους χώρους που θα μπορούν να βρούν πρακτική εφαρμογή οι κανονισμοί.
    ________________________________________________

    Πρέπει να λαμβάνεται ειδική μέριμνα, ώστε κάθε
    πρόσθετη συσκευή που φέρει το μοντέλο να είναι
    σταθερά προσαρτημένη με τρόπο που να μην μπορεί
    να μετακινηθεί ή να αποσπασθεί από το μοντέλο.

    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
    Η γενική και αόριστη αναφορά στην ειδική μέριμνα  για ασφάλεια αφήνει ελεύθερον τον καθένα να πραττει και να νομίζει την ασφάλεια των πτήσεων σύμφωνα με την δική του αντίληψη. Τα ποιοτικά πρότυπα που πρέπει να ακολουθούνται πρέπει να είναι κανόνες οι οποίοι θα είναι ξεκάθαροι και με τεχνικές που θα εφαρμόζονται από όλους.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    Πρέπει να λαμβάνεται ειδική μέριμνα ΩΣΤΕ ΟΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΟΡΓΑΝΟ, ώστε κάθε
    πρόσθετη συσκευή που φέρει το μοντέλο να είναι
    σταθερά προσαρτημένη με τρόπο που να μην μπορεί
    να μετακινηθεί ή να αποσπασθεί από το μοντέλο.

    Δηλαδή Ορισμός ενός τεχνικού υπευθύνου να συντάξει τεχνικό εγχειρίδιο κανόνων ασφαλείας κατασκευής αερομοντελου και αναφορά αυτού στην νομοθεσία.
    ____________________________________________________________________

    Δεν επιτρέπεται η πτήση αερομοντέλου παρουσία
    θεατών αν προηγουμένως δεν έχει δοκιμασθεί επαρ-
    κώς και κριθεί ασφαλές, από τον χειριστή και τον ιδι-
    οκτήτη του.

    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
    Οπως στα αυτοκίνητα ο τεχνικός θα σου δώσει το οκ ή στα αεροπλάνα ο επιθεωρητης θα δώσει το οκ για να πετάξουν ετσι και στο μοντελοδρόμιο θα πρέπει να υπάρχει ένα τεχνικό team που θα κρίνει πχ αν οι μεντεσεδες σου ειναι σωστα τοπθετημένοι και δεν υπάρχει φόβος να ξεκολλήσουν ή η βάση της μηχανής σου έχει χαλαρές βίδες.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    Δεν επιτρέπεται η πτήση αερομοντέλου παρουσία
    θεατών αν προηγουμένως δεν έχει δοκιμασθεί επαρ-
    κώς και κριθεί ασφαλές, από το ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΑΦΟΥΣ.

    Δηλαδή ως άνω εντεταλμένο έμπειρο τεχνικό προσωπικό που να μπορεί να συμβάλλει ενεργα στην ασφάλεια πτήσεων.

    ______________________________________________________________________

    Οι ανωτέρω, υποχρεούνται να λαμβάνουν ο κα-
    θένας στο πεδίο της ευθύνης του κάθε μέριμνα
    για να τηρηθούν οι όροι του παρόντος κανονισμού
    και να αποφύγουν σε κάθε περίπτωση να θέσουν σε
    κίνδυνο ζωές και περιουσίες κατά τις πτήσεις.

    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

    Δηλαδή μας λέει ότι ο καθενας είναι υπεύθυνος και μόνο αυτός για την ασφάλεια?
    Φυσικά είναι υπεύθυνος αλλά ελεγκτικό όργανο ποιο θα είναι? Το αμαξι εγω το φροντίζω και κάνω τα service οπως προβλέπεται αλλά για την κίνηση είναι υπευθυνη η αστυνομία και αν παραβώ έναν νόμο με τσεκουρώνει.
    Βλε΄πουμε εδώ ότι δηλαδή σκόπιμα αποφευγεται η αναφορά σε οργανωμένο πεδίο πτησεων και υπεύθυνο ασφαλείας γιατί αυτό εμμέσως πλην σαφώς προυποθέτει οργανωμένο μοντελοδρόμιο και ο συντάκτης το αποφευγει σαν το διάολο το λιβάνι.
    Παντού μιλάει για τον ιδιοκτήτη ή τον χειριστή και σκόπιμα αποφευγεται κάθε αναφορά σε υπέυθυνο ασφαλείας.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    Οι ανωτέρω, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥς ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΠΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ) ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟΥ υποχρεούνται να λαμβάνουν ο καθένας στο πεδίο της ευθύνης του κάθε μέριμνα
    για να τηρηθούν οι όροι του παρόντος κανονισμού
    και να αποφύγουν σε κάθε περίπτωση να θέσουν σε
    κίνδυνο ζωές και περιουσίες κατά τις πτήσεις.

    _____________________________________________________________________

    4. ΧΩΡΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
    Οι πτήσεις αερομοντέλων Α΄ και Β΄ κατηγορίας θα
    είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ-
    ρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλεί-
    ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
    των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
    εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή,
    των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών
    και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που
    εξυπηρετούν την πτήση.
    Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται
    σε χώρους ελεύθερους εμποδίων.
    Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται
    σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύ-
    πανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη
    (υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία,
    εκκλησίες κλπ).
    Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
    άδεια από την αρμόδια αρχή:
    • σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και
    δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις
    πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
    • σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την
    επιφάνεια του εδάφους.
    • σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από
    ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
    • εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
    • ανωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστά?
    σεων.
    • άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.

    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

    Ολόκληρη η παραπάνω παράγραφος αριστοτεχνικά (?) δεν αναφέρει πουθενα για το αυτονόητο που έπρεπε να αναφέρει. Αναφέρει τα πάντα για τισ αποστάσεις ασφαλείας τον εναέριο χώρο τους περιορισμούς αλλά-----ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΟΥΣ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΙΠΟΤΑ!!NADA! ΣΚΟΠΙΜΟ ΑΡΑΓΕ?

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    ..........ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που
    εξυπηρετούν την πτήση.
    Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται σε ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΕΔΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ  ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

    (Τα υπόλοιπα είναι όλα σωστά εφόσον το παραπάνω έχει ορισθεί και είναι με άδεια του κράτους και της ΥΠΑ)

    Δηλαδή με λίγα λόγια Γιάννη Κωνσταντακάτε δεν είναι ο φόβος να φυλάει τα έρμα όπως φαίνεται στον μέχρι τώρα νόμο αλλά ενεργή συμμετοχή!!!!


    Μπορώ να συνεχίσω αλλά πιστεύω ότι γίνεται αντιληπτό σε ποιό πνεύμα κινούμαι και τι θέλω να πω!!
    Τα υπόλοιπα είναι για τους προδρούς και γραμματείς.
    Αν σου φάνηκε σωστό εγώ εδώ είμαι και μπορώ να συνεισφέρω!!!
    Αλλά μάλλον και σ αυτα που έγραψα πάλι λάθος θα με βγάλουν μερικοί!!!
    Πτητικό μέσο σημαίνει ασταθμητος παράγοντας και πρόληψη για αποφυγή δυσμενών καταστάσεων.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:53:37 von pappy » Gespeichert

    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 926



    WWW
    « Antwort #97 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:32:47 »

    Ποιό Σωματείο mastoras?
    Αυτό στο οποίο ήμουν και ιδρυτικό μέλος? Αυτό το οποίο για περισσότερο από ένα χρόνο δεν έκανε καμμία συνέλευση ή συνάντηση και αν έκανε δεν με κάλεσε?
    Δεν είναι του παρόντος όμως οπότε δεν θα επεκταθώ!

    Θάνο καλημέρα. Σε αυτό δεν έχω παρά να συμφωνήσω ότι έχεις δίκιο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γιατί δεν έγιναν οι απαραίτητες συνελεύσεις, αλλά για αυτό το θέμα θα μιλήσουμε προσωπικά.

    Ησουν και παραμένεις ιδρυτικό μέλος, έχοντας  μεγάλη δύναμη και δικαιώματα, και μάλιστα πολύ περισσότερα από τα απλά μέλη. Άρα μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσεις να ενημερώνεσαι για τα πάντα που συμβαίνουν γύρω από τον οργανωμένο αερομοντελισμό.

    Δεν σε πιστεύω όσο και αν προσπαθείς να μου αποδείξεις ότι οι κανονισμοί βγήκαν απο συλλογικές διαδικασίες!!!
    Αν δηλαδή εμπειρα στελέχη που συνήθως είναι έστω οι πρόεδροι των συλλόγων ψήφισαν ομόφωνα τέτοιες βλακείες

    Δεν προσπαθώ να αποδείξω σε κανέναν την αλήθεια. Απλώς μεταφέρω το τι είδα και άκουσα με τα ίδια μου τα μάτια και τα αυτιά, γιατί ήμουν παρών στις περισσότερες συνελεύσεις.
    Αυτά θα δεις και θα ακούσεις και εσύ, όταν θα καλεστείς σαν παρατηρητής του σωματείου σου, στην  επόμενη συγκέντρωση που θα γίνει σύντομα.
    Εκεί θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις και όλους αυτούς, που εσφαλμένα νομίζεις ότι ψηφίζουν βλακείες.

    Ξέρεις Θάνο πολλοί από εμάς [καινούργιοι] που ενδιαφερόμαστε για τα κοινά, εύκολα πέφτουμε θύματα διάφορων επιτήδειων  Wink  
    Gespeichert

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #98 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:34:01 »

    ...
    Οσο για τις πτήσεις με τα F5J, μπορώ να σταματάω την άνοδο στα 120 μέτρα και να πετάω κάτω από αυτά, ούτως ή άλλως το τριμάρισμα δεν γίνεται ψηλά που δεν τα βλέπεις, και η τέχνη είναι να εκμεταλλεύεσαι τα χαμηλά θερμικά, όχι τα ψηλά και δυνατά που παίζουν ρόλο μόνο στον αγώνα. Δεν χρειάζεσαι προπόνηση στα ψηλά.

    Τέλος ο κανονισμός δίνει την ευχέρεια να ζητήσεις άδεια για πτήσεις πάνω από 400 πόδια, και ένα οργανωμένο μοντελοδρόμιο πιστεύω ότι μπορεί να πάρει αυτή την άδεια για όλο το χρόνο. Λίγο υπομονή. Το ίδιο θα συμβεί παντού στις περιόδους των αγώνων και επιδείξεων.
       

    Αρα τα προβλήματα του κειμένου ΔΕΝ υφίστανται! Αλλάζουμε το ALTIMETER ωστε μετά τα 120 μ υψόμετρο να ανοίγει και τα φρένα και τελειώσαμε!!  idiot2

    Πάγια άδεια για μεγαλύτερα ύψη δεν ξέρουμε από ποιον θα πάρουμε, ούτε αν αυτός ο "άγνωστος" θα μας τη δώσει άρα το κείμενο ορθώς ψηφίστηκε από τους οργανωμένους μοντελιστές.  idiot2

    Ετσι οδηγηθήκαμε στο εξής παράδοξο:
    "Σοφός" μοντελιστής γύρισε όλες τις αλάνες για να φέρει καινουριο αίμα στα ανεμόπτερα, και αφού αυτό έγινε τώρα οι "ηγεσίες" τους λένε ότι για να τα πετάξουν πρέπει να εκδοθεί ΝΟΤΑΜ ή να τα πετάνε κάτω από τα 120 μ.

    Σε πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα τα παρατήσουν ή θα παρανομήσουν όλοι αυτοί??

    Κατά την γνώμη μου η ΕΛΑΟ αυτοχειριάζεται αν δεν πρωτοστατήσει ώστε να αλλάξει ΑΜΕΣΑ ο κανονισμός αυτός, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η ζημιά που θα προκληθεί στα μοντελιστικά τεκταινόμενα...

    Βαγγέλης

    ΥΓ: Διαφωνώ με την άποψη πως "εντάξει μωρε δεν πειράζει, ένα τυπικό κείμενο είναι! ας μη το συζητάμε ! κανείς δεν το ξέρει και δεν υπάρχει πρόβλημα αν το παραβιάζουμε". Την τακτική αυτή εφαρμόζει και γνωστό ευμεγέθες πτηνό που δεν φημίζεται για την ευφυΐα του...
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 926



    WWW
    « Antwort #99 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 09:41:35 »

    Μέσα εδώ πολλά μα θες
    Περίεργα έχουν γράψει
    ολομερής κι’ ολονυκτής
    σταματημό δεν είχαν

    πολλοί μιλούν πως  χάθηκε
    η λέξη ελευθερία
    ήλθε κι’ ο σκουπιδοτενεκές
    να γράψει ιστορία.



    Αφιερωμένο
    fly rabbit

    .....και όμως τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα !!!!!
    Gespeichert

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #100 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 10:20:52 »


    ΥΓ: Διαφωνώ με την άποψη πως "εντάξει μωρε δεν πειράζει, ένα τυπικό κείμενο είναι! ας μη το συζητάμε ! κανείς δεν το ξέρει και δεν υπάρχει πρόβλημα αν το παραβιάζουμε". Την τακτική αυτή εφαρμόζει και γνωστό ευμεγέθες πτηνό που δεν φημίζεται για την ευφυΐα του...


      ...Την εφαρμόζει επίσης κι ένα άλλο, επίσης γνωστό και ευμεγέθες πτηνό ,με πολύ καλή όραση που πετάει ψηλά ώστε να βλέπει πως λειτουργεί αυτή η χώρα καθώς επίσης ποιον κανονισμό αντιγράφει ο εν λόγω κανονισμός και ποια "μαγειρέματα" έχουν γίνει και γιατί.
    Gespeichert
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 258



    « Antwort #101 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 10:41:36 »

    Καλημέρα.

    Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το Hobby του αερομοντελισμού δεν είναι τόσο ακίνδυνο όπως πολλοί θέλουν να το παρουσιάζουν και μάλιστα στη σημερινή εποχή, που μπορεί ο καθένας εύκολα ,σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας ,να γίνει κάτοχος ενός τηλεκατευθυνόμενου.

    Μην ξεχνάμε ότι σημειώθηκε και θάνατος ανθρώπου από αερομοντέλο.

    Είναι λοιπόν φανερό ότι η ασφάλεια των πτήσεων είναι μεγίστης σημασίας και πρέπει να είναι από τα πρωτεύοντα θέματα του οργανωμένου αερομοντελισμού στην Ελλάδα.

    Το ερώτημα είναι :καλύπτει ο συγκεκριμένος κανονισμός αυτήν την απαίτηση?

    Σαφώς , όχι πλήρως ,αλλά και δεν μπορεί από μόνος του, ότι περιεχόμενο και να έχει ,να το πράξει.

    Απαιτείται η ουσιαστική συνδρομή των σωματείων, τα οποία με την οργάνωσή τους ,την ασφάλιση των μελών τους και τους εκπονημένους κανονισμούς ασφαλείας πτήσεων στα μοντελοδρόμια  να καλύψουν αυτήν την απαίτηση.

    Αυτό για μένα είναι το μεγάλο στοίχημα για τον αερομοντελισμό στην Ελλάδα .

    Η οργάνωσή του, από τους ίδιους τους μοντελιστές, σε σωματεία –κοινωνίες, που από μόνοι τους θα δημιουργούν τους κανόνες ,χωρίς να χρειάζεται κανένας έξωθεν κανονισμός, γιατί είδη αυτός θα εφαρμόζεται!

    Αυτό προσπαθούμε εδώ και χρόνια στην ΕΑΘ ,με τις όποιες ελλείψεις μας και σας ομολογώ ότι δεν είναι εύκολο.

     
    Gespeichert

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #102 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 11:15:21 »

        Μα δεν αρνήθηκε κανείς ότι ο αερομοντελισμός εγκυμονεί και κινδύνους και κατά συνέπεια χρειάζονται μέτρα ασφαλείας. Γιαυτό άλλωστε και στα μοντελοδρόμια είναι αναρτημένοι κάποιοι κανόνες που όλοι τους τηρούμε.
        Δεν είναι όμως δυνατό, να βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι ένα θερμικό αεροπλάνο με ένα αεροπλανάκι σαν κι αυτό http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=160_188&products_id=346 ,που θα ζυγίζει φαντάζομαι 500-600 γραμμάρια και το οποίο στάνταρ παίρνει κάποιος μαζί στις διακοπές του  και να πάμε στο κατσικοχώραφο ,που πετάει και δεν υπάρχει ψυχή, ζητώντας του ασφαλιστική κάλυψη. Αυτες οι υπερβολές είναι για γέλια για να μην πω για καρπαζιές.
        Κάπου είχα δει μια πρόσφατη πρόταση κανονισμού από την ομοσπονδία, που περιελάμβανε τις λεγόμενες ήπιες μορφές αερομοντελισμού (park flyers) με όριο τα 800 γραμμάρια ,αν θυμάμαι καλά, που είναι λογικότατο όριο. Γιατί τελικά δεν πέρασε αυτή η πρόταση και πέρασε η παλιά? Αντί για μπροστά δηλαδή πάμε πίσω? Να γιατί θεωρώ ότι βγήκε ένας κανονισμός όπως όπως για να λέμε πως έχουμε κανονισμό και του οποίου οι ακρότητες δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ποτέ.
    Gespeichert
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #103 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 11:25:42 »

    7 Σελίδες με φωνές , υστερίες . ειρωνίες, φωνές για στενό προσωπικό όφελος  , κριτικές σκέψεις , αρνήσεις και λίγες ( κατα την γνώμη μου) λογικές   φωνές.
    ...

    Δεν διαφωνώ σε κάτι από τα παραπάνω.

    ...

    Συμφωνώ

    ...

    Συμφωνώ

    ...

    Στο θέμα του ύψους υπάρχει ένα θέμα . Από  ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο ύψος ισχύει σε ολη την Ευρώπη , και οφείλεται στον συνολικό διαχωρισμό των υψών που καθορίζουν τις πτήσεις . Προφανώς δεν γίνεται να αλλάξει συνολικά αλλά μόνο κατά τόπους και κατά περίπτωση .

    ...

    Επειδή τέθηκε θέμα με το «πλησίον» , εγω το ερμηνεύω ως εξης .
    ...

    ...

    Συμφωνώ

    καλό θα ηταν οποιος θέλει να γραψει για τα σημεια που διαφωνεί και κυριως γιατί , για να βγάζουμε άκρη σιγά - σιγά  . Εγω το έβαλα ολο γιατι έχω την εντύπωση οτι κάποιοι δεν τον διαβασαν ολο , αλλα βγάζουν συμπερασμα απο οσα διαβάζουν .

    Επίσης αν μπορείτε μην κάνετε παράθεση ολόκληρα μηνυματα , είναι κουραστικό   

    ...

    Αγαπητέ κ. Παξιμαδάκη

    Αρχικά θα ήθελα να παρατηρήσω ότι δεν έχω δει ακόμα υστερίες και φωνές (ίσως λίγες ειρωνίες αλλά και αυτές σε ανεκτά επίπεδα) ...

    Επιπλέον απ'ότι καταλαβαίνω συμφωνείτε με όλο το κείμενο πλην ίσως του μέγιστου ύψους των 400 ποδών.

    Μα το πρόβλημα δεν είναι αν διαφωνεί κανείς σε αυτά που λέει ο κανονισμός, αλλά σε αυτα που ΔΕΝ λέει, στις γενικότητες που έχει και στις αοριστίες που αφήνουν χώρο για πολλαπλές ερμηνείες από αρμόδιους και "αρμόδιους". Και κυρίως βέβαια η απύθμενη αοριστία του τι σημαίνει μοντελοδρόμιο και πώς δημιουργείται και κατοχυρώνεται κάτι τέτοιο.

    Ο κανονισμός αυτός δεν λύνει κανένα από τα προβλήματα των μοντελιστών - ούτε και κάποιου άλλου, εκτός ίσως από τους γραφειοκράτες της ΥΠΑ! Αρα δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να το δεχτούμε αδιαμαρτύρητα.

    Δεν μας κατοχυρώνει σε ΤΙΠΟΤΑ - αντίθετα μας δημιουργεί προβλήματα και μας περιορίζει χωρίς "αντίδωρο". Ως τέτοιο, δεν μπορώ να κατανοήσω το πώς υπάρχουν μοντελιστές και συλλογικά όργανα που το υποστηρίζουν.

    Κατά τα λοιπά τις προτάσεις μου τις αναφέρω μερικά μηνύματα πιο πάνω.

    Βαγγέλης

    ΥΓ:

      ...Την εφαρμόζει επίσης κι ένα άλλο, επίσης γνωστό και ευμεγέθες πτηνό ,με πολύ καλή όραση που πετάει ψηλά ώστε να βλέπει πως λειτουργεί αυτή η χώρα καθώς επίσης ποιον κανονισμό αντιγράφει ο εν λόγω κανονισμός και ποια "μαγειρέματα" έχουν γίνει και γιατί.

    Δεν το καταλαβαίνω αυτό Κώστα. Αν θέλεις γίνε πιο συγκεκριμένος - και ως προς το πτηνό και ως προς την αντιγραφή ...[/size]
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #104 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 11:35:03 »

       Βαγγέλη διάβασε και τον Αγγλικό κανονισμό και θα καταλάβεις τι εννοώ περί αντιγραφής. Οσο για το πτηνόν ουδέν σχόλιον...
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 18     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatoren: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.028 Sekunden mit 25 Zugriffen.