Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 04:35:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 04:35:01

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 89
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 79
    Totale: 79
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 18     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Letto 61221 volte)
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 111



    WWW
    « Risposta #60 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 15:55:29 »

    να κάνω μία προσωπική διαπίστωση με αφορμή το θέμα του κανονισμού.

    από τα γραφώμενα σε πολλά παρόμοια θέματα βγάζω το συμπέρασμα ότι οι μοντελιστές χωριζόμαστε σε 2 βασικές κατηγορίες
    η πρώτη κατηγορία έχει να κάνει με τους μοντελιστές που πετάνε ήδη ή θέλουν να πετάνε σε μοντελοδρόμια οργανωμένα, στα οποία τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας στο μέτρο του δυνατού και του εφικτού και η δεύτερη κατηγορία είναι οι μοντελιστές οι οποίοι δεν θέλουν να πετάνε σε οργανωμένους χώρους και προτιμούνε τις αλάνες και τα χωράφια είτε από ανάγκη είτε από πεποίθηση και ιδεολογία με ότι αυτό συνεπάγεται σε θέματα ασφαλείας, παρεμβολών και ότι άλλο μπορεί να ταράξει το ήρεμο των πτήσεων.

    επίσης θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου για αντιδράσεις όσως αφορά τον κανονισμό, αντιδράσεις οι οποίες δεν έχουν να κάνουν με την βελτίωση του κανονισμού σε όποια σημεία είναι αναγκαίο αλλά αντιδράσεις στην ύπαρξη του κανονισμού εν γένει.

    επίσης να ρωτήσω αν έγινε κάποιου είδους διαβούλευση σχετικά με τον κανονισμό και αν έγινε με ποιον έγινε εκτός της ΕΛΑΟ
    Loggato

    Αερολέσχη Άρτας
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #61 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 17:05:41 »

    Φίλε Katsaou, ευτυχώς εσύ μπορείς και συμμετέχεις κόσμια και ήρεμα, και θέτεις σωστά ερωτήματα.

    Η ιστορία έχει ως εξής:
    Η ΥΠΑ διεπίστωσε ότι δεν είχε κανονισμό για τις πτήσεις αερομοντέλων, ενώ έπρεπε να έχει σύμφωνα και με τα διεθνή πρότυπα, και με τα θέματα που έπρεπε να λύσει στην Ελλάδα, όπως η αεροεκμετάλλευση, τα UAV, οι πτήσεις με μοντέλα αερόστατα, και φυσικά να διατηρηθεί ο έλεγχος και η ασφάλεια του εναέριου χώρου, δεδομένου ότι τα μοντέλα έπαψαν πλέον να είναι μόνο μικρού μεγέθους.
    Ετσι υπηρεσιακώς γεννήθηκε ένα προσχέδιο, το οποίο έφθασε προς παροχή απόψεων στην ΕΛΑΟ. Η ΕΛΑΟ το μοίρασε στην ΕΠΑΕ και σε όλα τα σωματεία αερομοντελισμού, με παράκληση να πούν τις απόψεις τους εντός 10 ημερών. ΟΥΔΕΜΙΑ άποψη κατετέθη από αυτούς τους αποδέκτες.
    Ετσι το τελικό κείμενο του κανονισμού είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της ΥΠΑ και στελεχών της ΕΛΑΟ με γνώση του αντικειμένου.

    Δυστυχώς όπως διαπιστώνουμε όλοι, οι μεγαλύτερες γκρίνιες προέρχονται από αυτούς που ενώ είχαν και την ευκαιρία και την υποχρέωση να κάνουν τις παρατηρήσεις τους εγκαίρως, τότε εσιώπησαν για να εμφανιστούν σήμερα λαλίστατοι με κάθε είδους παραπληροφόρηση, ειρωνίες, κατηγορίες και απειλές.
    Ακόμα και φίλοι που έχουν την παιδεία, ερμήνευσαν αρχικά λάθος ορισμένες από τις παραγράφους του κανονισμού, αλλά δέχθηκαν μετά από εξηγήσεις ότι πράγματι δεν είναι αρνητικός για τις αερομοντελιστικές δραστηριότητες όπως τις κάναμε, και έπρεπε να τις κάνουμε.
    Επαναλαμβάνω για το πιό πολυσυζητημένο σημείο, ότι το ύψος των 400 ποδών δεν είναι κάτι νέο, απλά επανελήφθη και στον κανονισμό η διεθνής και Ελληνική διάταξη περί του κατωτάτου ύψους πτήσεως των αεροσκαφών (500 πόδια) σε αντιδιαστολή με τις υπόλοιπες αεροπορικές δραστηριότητες (μέγιστο ύψος 400 πόδια).
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 238



    « Risposta #62 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 17:24:46 »

    Καλο θέμα.Και επί ευκαιρίας,να, και μερικές μακρινές απόψεις.
    ΙΕΡΑΡΧΙΑ:1.Πολεμική Αεροπορία=95% Δικαίωμα του Εναεριου χώρου,2.Πολιτική Aerop=85%.,3.Ιδιωτικά=40%,Ελαφρά(ultralights-Αετοί-Αλεξίπτωτα)=10%,Αερομοντελισμός=1%.
     Καθώς βλέπετε είμαστε η τελευταία τρυπα του "ζουρνά".(Note:όλα το ποσοστά % δεν υφίστανται ακριβειας,απλώς για λόγους συγκρίσεως).
     Τώρα για να Διεκδικείς,ορισμένα δικαιώματα,πρέπει να έχεις κάποια δύναμη(Πολιτική-Χρηματιστική).Είναι αποδεδειγμένο ,ότι για να ύπαρξη αυτή η δύναμης,αναγκαία είναι Η ΕΝΟΤΗΤΑ.( Βλέπε Πατέρας και Γιούς του, και το μάτσο από κληματόβεργες).
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ,Πρέπει όλοι να ενωθούμε(Γραφόμενοι ως μέλει) υπό της μοναδικής αρμόδιας αρχής ΕΛΑΟ,και ΟΛΕΣ οι σπαρμένες αερολέσχες( ιδιωτικές περιέχονται)να είναι υπό μια κεντρική (ΕΛΑΟ)επίβλεψη,αν θέλουμε να έχουμε δύναμη να ζητήσουμε κάτι από το κράτος ,η άλλους,να έχουμε ΑΣΦΑΛΕΙΑ,και ΝΟΜΙΜΑ μοδελοδρομια,κρατικά η" ιδιωτικά.
    Τώρα δεν εισηγούμαι ότι olla είναι ωραία και ρόδινα,με τις ΕΝΩΣΕΙΣ,αλλα όπως είναι αποδεδειγμένο Practise makes perfect=όσο περισσότερο ασχολείσαι,τόσο καλύτερος γίνεσαι.Όλα αυτά δεν είναι ιδέες μου,απλώς σας μεταφέρω τα πράγματα όπως είναι στις περισσότερες χώρες που ενδιαφέρονται για τον αερομοντελισμό.(Χώρες=Λαός=ΕΣΥ)
    Και τελικά όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν την λέξη ΔΕΝ να μην περνούν μέρος σε ανοικοδόμησης,και να αφήσουν τους άλλους (τα κορόιδα),να τα οικοδομήσουν.
    Ότι γίνεται στην ζωή μας,γίνεται από αυτούς που προσπαθούν!!!και όχι από τους ΔΕΝ.
    Είναι καλο φυσικά να εξετάζουμε τα + και τα -,των υποθέσεων(οποτε θα υπάρχουν διαφωνίες)αλλα αν είσαι από τους ΔΕΝ, πάρε ένα Vacation από τις προσπάθειες των άλλων,και να είσαι βέβαιος πως κάτι καλύτερο θα επιτευχθεί.Αυτοί που βρίσκονται στης "καρέκλες",δεν νομίζω να βρέθηκαν εκεί για να πλουτίσουν,είναι αερομοντελιστές σαν εμάς,και ενδιαφέρονται για το Hobby,Αν γίνονται πολλά λάθει,βεβαίως,αλλα όπως ανέφερα practise makes perfect.
    Συγγνώμη αν πολλοί θίγονται με τα αναφερόμενα μου,αλλα η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ.Με Φιλια Jim USA
    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #63 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 17:54:26 »

    "Ο χειριστής δεν επιτρέπεται να ενεργεί υπό την επή−
    ρεια:
    • αλκοόλ.
    • ναρκωτικών ουσιών.
    • φαρμακευτικών ουσιών.
    • άλλων ουσιών.
    που μπορούν να αλλοιώσουν την κρίση και αντίδρασή
    του"

    Τέλος οι ψησταριές και τα παϊδάκια στα μοντελοδρόμια (παϊδάκι χωρίς κρασάκι δεν πάει βλέπεις...). Βέβαια ούτως ή άλλως να πετάς μεθυσμένος δεν κάνει αλλά τώρα γίνεται νόμος με όποιες συνέπειες μπορεί να φέρει η εκμετάλλευσή του από κάποιον τυπολάτρη  buck2
    Τι είναι αυτά μωρέ; έπρεπε να μείνουμε στο "δεν κάνει" τι τα θέλουμε αυτά τα παπατζιλίκια ε;
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #64 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 18:06:36 »

    http://www.youtube.com/watch?v=vlmGKMw-Pww

    Πόσοι δεν το θαυμάσαμε ε; Ε λοιπόν σε ελληνικό μοντελοδρόμιο δεν πρόκειτε να το δούμε ποτέ έτσι όπως τα μαγειρέψαμε. Καλά να πάθουμε!
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #65 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 18:27:08 »

    Γιατί το λές αυτό Κοσμά; 

    και στην Ελλάδα μπορούμε να το δούμε, απλά πρέπει να ακολουθήσουμε ξεχωριστή διαδικασία συναρμολόγησης (με συχνούς ελέγχους) και ειδικής άδειας πτήσεως, όπως σίγουρα ακολούθησε και το μοντέλο που είδαμε στο video.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #66 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 18:34:06 »

    τι καλυτερο απο αυτο που ειπε ο Demetre
    να γινουμε ποιο πολλοι για να ακουστουμε ποιο καλα ποιο δυνατα
    και πιστευω οτι οι περισσοτεροι <<αλανιαρηδες>> που αντιδρουν
    ξερουν κατα βαθος τα καλα του να εισαι οργανωμενος αλλα το κανουν απο παιδικη αντιδραση
    το γελιο ειναι οτι σχολιαζουν και αντιδρουν μερικοι που πετουν μικρα ηλεκτρικα που ετσι και αλλιως
    δε πανε ουτε πανω απο 200 ποδια Grin

    ξεχνανε ποσα βιντεακια εχουμε δει απο αμυαλους αλανιαρηδες να πετανε α/π η ε/π σε παρκιν αυτοκινητων (γεματα με αυτοκινητα) η παιδικες χαρες γεματες παιδακια και διπλα να πετα ο αμυαλος  Αυτοεξηγούμενοαλανιαρης και να καμαρωνει  knuppel2 tickedoff
     
    Loggato
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #67 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 18:39:55 »

    Αγαπητέ Θείε Γιάννη,

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω για τα giant ανεμόπτερα που έχεις και εσύ,
    πόσες φορές το χρόνο θα το πετάς; και πόσες άδειες απο την ΥΠΑ
    πρέπει να βγάλεις το χρόνο;.
    Σε ρωτάω ανοιχτά διότι με γνωρίζεις χρόνια και σίγουρα έχεις καταλάβει
    το πάθος μου για μεγάλα αεροπλάνα.. Χαμόγελο
    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #68 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 18:53:41 »

    Γιατί το λές αυτό Κοσμά; 

    ....και ειδικής άδειας πτήσεως, όπως σίγουρα ακολούθησε και το μοντέλο που είδαμε στο video.


    γι'αυτό πετάει πάνω από κατοικημένη περιοχή (κοίτα στο 2:44); τέτοιες άδειες θα βγάζουμε  devil; (πού καταλήξαμε κοίτα τα χάλια μας, ακόμη δεν ψηφίστηκε ο κανονισμός και ψάχνουμε να βρούμε πταίσματα σε κάτι που έπρεπε μόνο να θαυμάζουμε!!!)

    Και καλά ας συμφωνήσουμε οτι θέλουμε άδεια τις διαδικασίες τις έχετε σκεφτεί; Ξενέραααα και απογοήτευση. Δε μας φτάνουν ένα σωρό αστάθμητοι παράγοντες που πρέπει να σκεφτόμαστε κατασκευάζοντας το μοντέλο μας, θα πρέπει να σκεφτούμε αν θα τα έχουμε καλά και με τον εκάστοτε αρμόδιο ώστε να μας δώσει την άδεια χωρίς να μας ταλαιπωρήσει. Πάει ο μοντελισμός Θείεεεεε τουλάχιστον όπως τον είχαν οραματιστεί οι παλιότεροι των οποίων οι τηλεκατευθύνσεις και τα μοντέλα δεν πληρούσαν κανένα οριο ασφάλειας παρά μόνο αντιπροσώπευαν το μεράκι τους για αυτό που έκαναν. (Θυμάσαι που μέχρι και την τηλεκατεύθυνση τη φτιάχναμε μόνοι μας έτσι; σήμερα τι θα κάναμε με τέτοιους κανονισμούς;)
    « Ultima modifica: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:04:21 da sfyris » Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 182



    « Risposta #69 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:07:28 »

    Δλδ επανερχομαστε στα ιδια  Θυμός
    Γιατί πρέπει να εχουμε αδεια ο καθενας ξεχωριστά και όχι το Μοντελοδρόμειο -  Αεροπεδίο  -  Οργανωμενος και κατωχυρωμενος χωρος Μοντελισμού Huh??
    Τοσο δισκολο είναι HuhHuh?
    Οταν η ΥΠΑ και κατ'επέκταση η ΠΑ γνωρίζει τα Αεροπεδιά μπορεί ευκολα να βγαλει μονιμα ΝΟΤΑΜ αρα που το προβλημα HuhHuh  μήπως Huh?

    Εναι σαν να λεμε εγώ έχω τα φραγκα και περνω ενα "οχημα" με τρελά αλογα πρεπει να βγω να το τερματισω στην Παραλιακή πχ ή στο σοκακι του χωριού μου και να "φαω" κανενα χρηστιανό όπως πολλές φορές εγινε και  Δάκρυ μανούλες Huh?

    Το προβλημα νομίζω είναι όπως, λειει και ο Χρηστος στην "Παιδική αντίδραση" ή και στην παιδιάστικη συμπεριφορά μας
    π.χ. η Π.Α. που εχει δωσει αδεια στην αερολεσχη Φθ/δας για χρηση του διαδρόμου για αερομοντελισμό σε συγκεκριμένες μέρες  να στηλει Κυριακάτικα τα F-16 για low pass από Λαμια  laugh laugh laugh laugh
    Loggato

    N/JOI WORKS
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #70 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:16:38 »

    Το θέμα άρχισε ενδιαφέρον.

    Εγινε ενοχλητικό...μετά έγινε κουραστικό....μετά αποκρουστικό...και τέλος γραφικό.

    Την εικόνα μας την φτιάχνουμε εμείς. και αυτή την εικόνα την βλέπουν και άλλοι...που δεν είναι στο club μας.

    καλή συνέχεια φίλοι μου.

    Loggato

    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 698



    « Risposta #71 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:16:50 »

    Sfyris δεν είσαι κόσμιος!!!

    Θα περνάς το πρωι από το ΓΕΠ στον ΠΕΠ και θα καταθέτεις σχέδιο!!!
    Θα περιμένεις το ΑΤΑ να δωσεις έγκριση και να γίνει το σήμα να κοινοποιηθεί σε όλες τις Μονάδες!!!
    Κατόπιν θα ζητήσεις και ένα Ελεγκτή να δώσει καιρό και clearance και μετά θα πετάς!!!

    Οσο αφορά τον φίλο που κατηγοριοποίησε τους αερομοντελιστές ξέχασε και άλλη μία κατηγορία
    Αυτούς που θέλουν να ακολουθήσουν τους κανόνες αλλά δεν ανέχονται να τους δουλεύουν!!!

    Μπράβο πάντως γιατί όντως φαίνεται ότι πολύ κόσμος κατάλαβε ότι οι καρεκλοκένταυροι μας δουλεύουν ψιλό γαζί!!!
    Διαβάζοντας πάντως όλο το θέμα φαίνεται ότι ο κανονισμός αυτός πρέπει να μπεί σε δεύτερη μοίρα!!!
    Χρειάζεται πρώτα κατοχύρωση του χωρου πτήσεων.
    Τι να το κάνω εγώ τον κανονισμό όταν στο πάρκινγκ του Ελληνικού που πετούσαν όλοι έμπαινε ο πιτσιρικας με το LADA
    του μπαμπά και του άλλαζε την πίστη στα κολίδια και τα παντιλικια και δεν μπορούσε και  κανείς να του πει τίποτα?

    Οσο για το κόσμιο φίλε Γιάννη Κωνσταντακάτε μην παρεξηγείς αυτους που προσπαθούν να εκφράσουν την γνώμη τους διανθίζοντας το κείμενο τους με λίγο χιούμορ!!!
    Δεν ανεβήκαμε σε κανένα pontium να μιλήσουμε!!! Σε φόρουμ μιλάμε!!!
    Από το χιούμορ αυτό καυστικό ή όχι κάτι βγαίνει.
    Loggato

    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #72 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:21:47 »

    "• άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων."

    http://www.youtube.com/watch?v=qHJ_iNP4QWo


     laugh
    Τώρα δηλαδή είμαι παράνομος ε; μέχρι τώρα όμως όσοι το βλέπαν τους άρεσε. Ξαφνικά τι έγινε; Cheesy
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 111



    WWW
    « Risposta #73 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:23:45 »

    χωρίς να γνωρίζω το πάρκινγκ του Ελληνικού, αν υποθέταμε ότι αυτός ο χώρος ήταν "δεσμευμένος" από κάποιο σωματείο, υπήρχε ποτέ καμία περίπτωση να πει ο πιτσιρικάς με το Ελ Έι Ντι Έι (LADA) και να κάνει μαγκιές για να καμαρώσει ο πατέρας του?
    Loggato

    Αερολέσχη Άρτας
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 698



    « Risposta #74 il: Lunedì, 8 Mar 2010, 19:40:52 »

    Οσο αφορά το γραφικό όπως γράφηκε παραπάνω δεν πιστευω ότι καμία συζήτηση για κανένα θέμα δεν είναι γραφική ή κουραστική αν δεν βγεί εκτός θέματος.

    Από όλα κάτι μπορεί να βγει!!!
    Δεν υπάρχει στείρα συζήτηση!!! Μόνα ευνουχισμένα μυαλά!!!

    Οσο αφορά τώρα τον κανονισμό για να μπαινουμε και στο ψητό!!!
    Λόγω του επαγγελματος μου μπορώ να ξέρω μετα από 24 χρόνια πως λειτουργεί ακριβώς ένα αεροδρόμιο άρα και ένα μοντελοδρόμιο που αποτελεί μικρογραφία.
    Θα μπορούσα πολύ εύκολα να γράψω σε ένα μακροσκελέστατο μύνημα τι χρειάζεται ακριβώς για να πληρεί ένα αεροδρόμιο σε σμίκρυνση
    για να είναι ασφαλές!!! Εγώ όμως μπορεί να θεωρηθώ γραφικός και να ξεσπάσει εμφύλιος εδώ μέσα!!!Ο λόγος? Μα το να τονίσεις την ασφάλεια πτήσεων
    και να φτιάξεις σφυκτούς κανονισμούς και δικλείδες για να αποκλείσουμε το πιθανό μοιραίο ατύχημα. Να θεσπιστεί πχ  Υπέυθυνυς ασφαλείας πτήσεων -Εδάφους  υπεύθυνος τεχνικός επιθεωρητης των μοντέλων που να εκτελεί επιθεώρηση ασφαλείας και ποιοτικών προτύπων και σε συνδιασμό με σφικτούς κανονισμούς να μηδενίσει την πιθανότητα λάθους παράληψης και να συμβάλει στην πρόληψη κάθε επισφαλούς κατάστασης.
    Βλέπεις φίλε Γιάννη Κωνσταντακάτε ότι το θέμα ασφάλειας είναι πολύ μεγαλύτερο και πολύ μακρύτερο. Ακόμα και μείς που είμαστε λιγότερο κόσμιοι
    κάτι ξέρουμε ενδεχομένως και περισσότερα από μερικούς άλλους που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
     Οι στοιχειώδεις αφελείς κανονισμοί που εννοείται ότι αντικατέστησαν τους παλιούς παρωχημένους και ασχετους  
    κανονισμούς δεν αγγίζουν έστω και στοιχειωδώς το ζητούμενο που είναι η ασφάλεια.
    ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ !!!!!!
    Την επόμενη φορά (σε καμμιά 20 αριά χρόνια που θα ξαναλλάξει ο κανονισμός) αν αυτοί που θα ξανασυνταξουν τον κανονισμό συνεργάζονταν με την ΠΑ με κάποιον που να έχει διατελέσει ΓΑΠΕ (γραφείο Ασφάλειας πτήσεων-Εδάφους)  για να συντάξουν το κείμενο αφενός θα ξανανοιγε ο δίαυλος επικοινωνίας της ΠΑ με τους μοντελιστές αφετέρου λόγω του ότι τεχνικός σύμβουλος θα είναι η ίδια η ΠΑ το πράγμα θα έπερνε πιό επίσημη μορφή!!!

    Στην ΕΛΑΟ υπήρξαν στελέχη της ΠΑ και θα μπορούσαν στο παρελθον να το έχουν λύσει το προβλημα.
    Loggato

    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 18     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 25 queries.